Şimdi Ara

VODAFONE müşteri temsilcisine ulaşma ve tarife değiştirme tuzağına düşmeme yöntemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.022
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 1 haftadır dijital asistan dışında insanla konuşamıyorduk. biraz önce başardık ama adam lafı geveleyip tarife değişikliği ile resmen kandırmaya çalıştı. işinize yarar diye bu deneyimi paylaşmak istedim.
    temel kural sesli ne yapmak istiyorsun her dediğinde müşteri hizmetleri demek. gerektiğinde bu hatla işlem için 1 e, fatura, tarife değişikliği vs.. saydığında 5 diğer işlemleri tuşlamak. böylece insan mh. çıktı karşımıza .
    yalnız arayan kişi ben değil hat kullanıcısıydı, hat benim üzerime. faturada fazladan telesekreter ücreti var, hizmeti iptal edin dedi. adam hat sahibini isteyince bana verdi telefonu. adam lafı yuvarlıyor geveleyerek konuşuyor cümle sonunda dediği anlaşılmıyor kesinlikle. tane tane konuş diye uyardım kaç kere konuşma süresince . ilk ettiği laf faturasız tarifeye geçmek istiyorsunuz bayan öyle söyledi doğrumu oldu tek kelime etmedi halbuki yanımda konuştu.
    ben amacını anlayıp hayır lafı çarpıtmayın dedim ve ses kaydı yapıyorum diye uyardım. adam biz zokayı yutmayınca asıl soruna geldi. karşı taraf açmayınca telesekreter girmiştir fiyat bi sefer yansımıştır dedi. adamın zihniyetini anlayınca pek inanasım gelmedi ama olabilir sonraki faturada görelim bakalım dedik kapattık.

    yaşlıları tarife vs. değiştirip ceza, yüksek fatura çıkarmak için böyle lafı değiştirip geveleyen tipleri koymuşlarki anlamayıp evet dedinmi yandın, asıl onlar ses kaydı var diyecekler itiraz edincede. dikkatli olun yaşlı yakınlarınıza vodafone ararsa kapatmalarını söyleyin.
    bunun polis savcı diye arayanlardan pek farkı yok yöntem olarak. dikkatli olalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi codred -- 27 Ağustos 2020; 22:35:18 >







  • Vodafone'un müşteri hizmetleri meşhurdur, forumda herkes aynı şeylerden bahsediyor. Benim henüz onlarla muhatap olmam gerekmedi. Umarım da öyle devam eder.
  • Biraz karışık anlatmışsınız daha adım adım olabilir diye düşünüyorum.

    Örnek

    Üç kez müşteri hizmetleri diyin. Açılacak olan menüden 2 ye ardından 5e basın.

    Gibi.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    kısaca şöyle; tuşlanacak kısımlarda size uyanı tuşlayın, dijital asistan sorunca müşteri hizmetleri deyin.
    sırası hatırladığım kadarıyla
    1) bu no ile işlem için 1 tuşla
    2) ana menu için 2 tuşla
    3) müşteri hizmetleri
    4) fatura işlemleri, tarife değişikliği... diye sayıyor. ben 5 diğer tuşladım
    5) müşteri hizmetleri
    sonra bekletiyor ve insanla görüşebileceğin hatta aktarıyor. bekleyenler arasında 2.sıradasınız... diyor.
  • codred kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler bu şekilde ihtiyacı olanlar faydalanırlar. Tabi sizin bunu yazdığınızı görüp menüyü değiştirmezlerse.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.