Şimdi Ara

Vodafone neden bu kadar beceriksiz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.316
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Vodafone müşteri hizmetleri çok mu beceriksiz, yoksa benim mi şanssızlığım bu? Önce numaramı taşıyamadılar, sonra taşıdılar derken taahhüdümü sisteme işleyemediler. Şimdi de başka bir sorunum var.
    Kamululara özel akıl küpü 3 gb tarifesindeydim, yetmeyince bir üst tarifeye geçtim. Taahhüdüm olduğu için üst tarife 39 tl gelecekken 55 tl geldi. Ay içinde de güncel tutar yüksek görünüyor, bir sorun var düzeltin dediğimde "fatura çıkınca indiriminiz düşer, şimdi gözükmez" ya da fatura çıkınca biz müdahale ederiz diye uydurma cevaplar verdiler ama fatura çıkınca da düşmedi. Fatura çıktı, aradım, yüksek bu fatura dedim, siz ödeyin biz bir sonraki ay düşeriz diyorlar. şu an ki ayın güncel tutarı da yüksek görünüyor, bunu ödesem sonraki ay da 55 tl gelecek. her ay ben bunun için mh'ni mi arayayım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi day_dreamer -- 28 Aralık 2016; 15:54:2 >



  • Vodafone'nun sisteminin böyle olduğu her yerde dillendirilen bişi zaten. Sağır sultanın bile haberi var. :)
  • vodafone türkiye, ingiltere tarafından gözden çıkarıldı. Finanstan sorumlu bir ceo getirildi başa. Maksat vodafone türkiye'nin doguş grubu (ferit şahenk) e satılması. Karşılıklı ceo takasları başladı. Vodafone türkiye gözden çıktığı için altyapı, hizmet ve müşteri memnuniyeti için çalışmaları askıya alındı. Maksat yüksek kar gösterip kolay elden çıkarmak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone,en baştan beri beceriksiz

    Telsim zamanında ufak tefek aksaklıklarla yürütüyordu.Vodafone geldi,eğitimsiz temsilciler,üçkağıtçı bayiler,iflah olmaz sistem... vs gibi bir sürü sıkıntıyla tanıştık,

    Daha da adam olmaz.
  • Bugün tekrar Türk Telekom'a döndüm. 3 ay dayanabildim Vodafone'a.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone pişmanlıktır. Paran varsa Turkcell yoksa Türk Telekom.
  • @koray.tekler kullanıcısına yanıt
    Adam olur da biz görür müyüz?
  • Gayrettepe ve Bostancı'da 15-20 mbit hız görüyorum 4.5G ile. Vodafone Red müşteri hizmetlerine bağlanmak 10 dakika sürüyor.
  • Ben şaka değil 14 gün dayanabildim 2 gün önce türkcele geçiş için başvurdum rezil ötesi vadofone. Uzak durun aman gözünüzü sevim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir müşteri hizmetleri çalışanları var inanılır gibi değil şaka sanarsınız. Red müşterisiyim adamlar resmen telefonda hiçbirşeyi bilmemelerini geçtim, biraz üzerlerine gitsen ters ters konuşup bir küfür etmedikleri kalıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yani ancak bu kadar olur şu türkcele bir geçim kurtulim. Pahalıda olsa kalite var. Türktelekom kötü dedik vadofone ye geçtik 14 günde ilallah dedirttiler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5 kez aynı şikayetim için müşteri hizmetlerini aradım. 5 farklı yanıt aldım :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yandex

    Vodafone pişmanlıktır. Paran varsa Turkcell yoksa Türk Telekom.

    katılmamak mümkün değil.
    verdim cayma bedelini kurtuldum, ensarcı dediniz iptal ettim ama daha fazla dayanamadım arkadaş.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.