Şimdi Ara

VODAFONE REDBOX 4.5G EVDE İNTERNET★ANA KONU★ [150GB 139TL , 300GB 199TL , 400GB 249TL] GÜNCEL (123. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.640
Cevap
36
Favori
220.576
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 121122123124125
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • eneskaanb E kullanıcısına yanıt

    Hocam teşekkür ederim denemeye başladım. Bir kere yaptıktan sonra devamlı bu şekilde kalıyor değil mi? Bunları başka yerden yapabilir miyim?

  • Elinde modem olan varmı? Satım almak istiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akan464 -- 2 Aralık 2021; 3:20:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • K I R T E kullanıcısına yanıt

    show current band den değişip değişmediğini görebilirsin ama açıp kapamadıkça değişmiyor sanırım. bunları pc den yapabiliyorum birtek bildiğim başka yer yok. en iyisini bulmama rağmen akşamları yoğun zamanlarda kopmalar oluyor yine. en sonki band seçinin bidaha açıyorum modem resetlemekten daha hızlı tekrar bağlanabiliyorsun. yani tavsiyem pc de en çok kullanacağın şey olabilir :D

  • Ronguman kullanıcısına yanıt

    Sizlere 21 kasımda yazdığım internet yok sorunum halen devam ediyor. 3 haftadır vodafone sorunumu çözmğyor. Dalga geçer gibi “3 gün sonra” diye diye 1 ayı tamamladılar. Sim kart yenilemek bu kadar zor olmamalı böyle bi rezillik yaşayacağımı hiç düşünmezdim. Bir şekilde bu rezil firmadan kurtulmam gerekiyor. Tüketici mahkemeleri, btk ne olursa. Bu konu hakkında bilgisi olan lütfen bana nasıl bi süreç işleyip taahütsüz çıkabileceğimi öğretsin. Kasım 15de internet kotam resetlendi. 19unda internetim bozuldu.. Sadece 4 gün kullanabildiğim rezil hizmet için 220 lira fatura ödemek istemiyorum. Ekim ayında aldım ikinci ayındayım. Uzaktan çalıştığım için üniversitede işlerine devam etmek için aldım. Sağolsunlar sadece 1 ay 5 gün kullanabildim. Bu kadar haksızlığa uğratılıp üstüne bir de yüzlerce lira ödemek utanç verici


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eneskaanb E kullanıcısına yanıt
    hocam bende hiçbir işe yaramadı, devamlı internet kopuyor. Müşteri hizmetlerine nasıl ulaşabilirim?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Tahatdüt bitmesini iple çekenler varmı benim gibi :D

  • eneskaanb E kullanıcısına yanıt

    LTE] [RSRP: -91, RSRQ: -12, RSSI: -63, SINR: 8] [2100 MHz, 10 MHz, 1323C]


    hocam bu değerlerin yüksek olmasımı gerekmekte iyi sinyal için düşük olmasımı atıyorum -50 -5 sinr 3 gibi?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xx_GannicuS_xX -- 12 Aralık 2021; 14:11:4 >
  • Xx_GannicuS_xX kullanıcısına yanıt

    Taahhüt bitse yine de dert bitmiyor. 1 aydır başvuru yaptım, daha kapatmadılar interneti. İptal edemedim daha.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Xx_GannicuS_xX kullanıcısına yanıt

    laf oyunu olacak ama


    -90, -100'den yüksektir/büyüktür.


    yani yüksek/büyük olması daha iyi.


    -100, -90'dan büyük denirse yanlış olur.

  • Size de geldi mi bu mesaj. Ne alaka 30 lira degil miydi bu paket.

    10.12.2021 17:19 itibariyle RedBox Her Yerde Paketi paketiniz 6.00 TL karsiliginda tanimlanmistir. Redbox hizmetinizi tum Turkiye'de 4,5G kapsaminda kullanabilirsiniz. B016

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • brhmstn B kullanıcısına yanıt
    Bende aynı şekilde redbox heryerde paketini kullanıyorum da bana mesaj gelmedi bu şekilde. Redbox sim kartına mı geldi bu mesaj? 6₺ olacak olursa efsane olur.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Luttarte kullanıcısına yanıt

    Ben hic bu pakete basvurmadim ki daha once. Ihtiyacim olmadi modem hep ayni yerde. Kendi kendine bu msj geldi. 🤔 Bu arada sms kendi cep telefonuma geldi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brhmstn -- 13 Aralık 2021; 20:9:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • brhmstn B kullanıcısına yanıt
    Hatalı sms gönderimidir bana göre.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Huawei b535 modemi satacağım. Satma nedenim interneti iptal etmem.

    Modem sıfır gibi. Çünkü modem değişimi yapılmıştı. 3 4 ay kullanmışımdır. 9 aydır kutuda duruyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AKINLASINN A kullanıcısına yanıt

    Hattınızı Bimcell taşıyın boşuna iptal icin uğraşmayın tl yüklemeyince kapanır kendiliğinden veya hatta kullanin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Luttarte kullanıcısına yanıt

    Bugun fatura ayrintilarim geldi mailime faturam 6 lira fazla gelmis. Ek paket olarak heryerde paketi gozukuyor. Ben almadim bu paketi sistem hatasi galiba. Musteri hizm. aradim. Onlar da şaşırdı 30 lira normalde dedi dilerseniz iptal edelim dedi ben her ay 6 kesilecekse kalsin dedim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • brhmstn B kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle hiç iptal ile uğraşmayın. Aylık 30₺ ödüyorum aynı paket için.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ronguman kullanıcısına yanıt

    Herkese merhaba redbox almayı düşünenler için ibret hikayemi kısaca anlatayım. 15 Ekimde abonelik (300gb+heryerde: 220tl) açtım. Uzaktan çalışıyordum, okulum başlayınca yurtta kulllanmak ve çalışmaya devam etmek için aldım. 21 kasımda internetim bozuldu. Her şey normal çalışıyordu ama bağlantı yoktu. Vodafone'a arıza kayıdı bıraktım ve bugün 27 aralık itibariyle modem halen bozuk. Hatta ilk halinden daha kötü bir halde bozuk 😅

    Defalarca kayıt, onlarca müşteri hizmetleri araması kavga dövüş derken en sonunda gerçekten insaflı ve işini düzgünce yapan bir müşteri hizmetleri çalışanı sayesinde taahütsüz iptal onayı verildi. Kendisine burdan teşekkür ediyorum. Diğer çalışanlara etmiyorum çünkü hepsi beni başından kovmaya, kestirip atmaya çalışıyordu kaç ayrı temsilciye kaç defa sorunu anlattım bilmiyorum. En sonunda düzgün bi insan çıktı da sorunun peşinden gitti. iyi kötü taahütsüz iptal onayı çıkardı. Bozuk ayın faturası yansımadı. Dilekçe yazıp modemi kargolayınca taahütsüz hizmet kapatılacak. Sonuç olarak başıma gelmez demeyin ve redbox almayın aldırmayın. Çok kötü bir müşteri deneyimi oldu.





  • Geçmiş olsun kardeşim, taahhütsüz iptal edilmesine çok sevindim, bu taahhüt olayı firmalar daha rahat andavallık yapsınlar diye var sanki.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zn_volkan -- 27 Aralık 2021; 23:23:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Az önce son faturam ve kalan modem taksitini ödeyip hattı kapattırabildim. 2 ay önce verilen evrak ile anca kapatabildiler. Bu arada 13 mbit hızdan, 2 aydır eve bağlanan turknet sayesinde 90 mbite çıkmak ayrı bir keyif oldu. Bir de turknetli yaptığınız her abone içinde bir ay ücretsiz internet vermeleri de çok iyi. 2 kişi daha abone oldu, geçen ay modem taksiti ödedim sadece, bu ayda aynısı olacakmış. Böyle hizmetlere de alışık olmayınca insan bir şaşkınlık yaşıyor. Ah vodafone ah. Ne süründürdün bizi be. Olur ya Türknete geçmek isteyen olursa haberleşelim. Hem bana, hem size 1 ay fatura ödemek yok :)

  • 
Sayfa: önceki 121122123124125
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.