Şimdi Ara

Vodafone rezaleti !!! Yurtdışı yüksek faturalama - Mükerrer faturalamalar - Şebeke problemleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
2.438
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Uzun süredir Vodafone Red abonesiydim (3-4 sene kadar) bu süreçte Vodafone ile birden çok kere ciddi sıkıntılar yaşadım.

    1-7008'den ulaşılan sözde Red'e özel müşteri hizmetleri ekibi tamamen bilgisiz ve çözüm üretmekten uzak bir grup çalışandan oluşuyor.

    2-İstanbul içinde (ev adresimde bile) ciddi şebeke problemleri ve çekim gücü problemleri, kesilen görüşmeler ve çoğu zaman internet hizmeti alamama.

    3-Yurtdışı kullanımım sonrasında (malum vodafone Red aboneleri günlük 10 küsür tl vererek paketlerini yurtdışında kullanabiliyor.) hem günlük paket yansıtılması, hemde paketim yokmuş gibi yurtdışı kullanım yüksek ücretinin faturama yansıtılması ve uzun süren müşteri hizmetlerine dert anlatma çabalarım sonrasında haklı olduğumun ortaya çıkıp, tutar iadesi.(ödediğim para geri gelemiyor, sonraki faturalarımdan düşüyor.)

    4-Abonelik iptalim sonrasında son faturam 1322tl'yi vodafone.com.tr den ödeme yapmama rağmen (kredi kartı ekstremde detayları mevcut) günler sonra yeniden 1322tl faturalama yapılıp benden yine 1322tl istenmesi, kendilerine ödeme yapmadığım, sistemlerinde bu şekilde bir bilgi olmadığı suçlaması.

    Sistematik olarak kalitesiz hizmet veren ve yine sistematik olarak hatalı faturalamalar ile ticari bir kazanç sağladığını düşündüğüm firmanın Ceo'suna, bölge müdürlerinden birine ve Btk'ya yaşadığım tüm problemleri detaylı bir şekilde anlatan başvurularda bulundum, Vodafone'a geçmek isteyenler, Vodafone kullananler lütfen dikkat!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leon79 -- 4 Nisan 2017; 9:46:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Vodafone'dan kimse memnun değil. Şu forumu takip ettiğimden beri taa telsim zamanından beri sorunlu operatör olmuştur. Saçma sapan faturalar, müşteri temsilcilerinin kaba davranışları ve bilgisizliği, sistemsel hatalar, şarj sorunu gibi her zaman şikayetler okudum. Turkcell ve Türk Telekom hatları içinde şikayetler mevcut insanoğlunu memnun edemezsin ama Vodafone gerçekten işin suyunu çıkarıyor.



    Allah sabır versin kardeşim ne denebilir ki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen ay arkadaşımı tempo iletişim den aramışlar Vodafone un iş ortağı. Red10 tarifesine geçin Yen'i taahhüt başlatalım demişler kabul etmiş. Faturasına 120 TL cayma bedeli yansıtmışlar 20 gündür sürekli aramasına btk ya şikayet etmesine rağmen hala düzeltmediler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone'a söz verdiğim gibi bu sıkıntılarımı tüm forum siteleri, eş, dost, akraba ve iş arkadaşlarım ile paylaşmaya devam ediyorum, tesadüf olmadığına inandığım ve sistematik olarak (ticari kazanç elde etmek için) yapıldığını düşündüğüm yurt dışı günlük paket kullananlara ayrıca birde yurt dışı faturalaması (ücretlendirmesi) durumuna yaptığım bu bilgilendirmeler sırasında yine yakın çevremde denk geldim, arkadaşım Vodafone ile eziyetli itiraz süreçlerine başladı (ücretlendirme yurt dışında kalınan gün çarpı 10 küsür tl olması gerekirken, hem bu ücreti hem de sanki paket yokmuş gibi yurtdışı ek ücretlendirmeyi faturaya yansıtıyorlar, itiraz etmezseniz bu para sizden çıkıyor.)

    Eğer yurtdışına çıkıp günlük paket kullanıyorsanız, ayrıca bir ücretlendirme yapılmadığını kontrol ediniz, yapılmış ise mutlaka itirazda bulununuz.


    Yine Vodafone'a söz verdiğim gibi, Vodafone Red Dragon ekibi ile Vodafone'a taşınmasına destek olduğum tüm çevreme eski operatörlerine taşınma tavsiyesi ile bağlantıya geçiyorum, an itibariyle Vodafone'da bulunan iki kişisel hattımı diğer operatörlere taşıdım, bir hattımı kapattım, yakın çevremde senesini dolduran (cayma bedeli çıkmayan) 2 yakınımı yine aynı şekilde diğer operatöre taşıdım, 6 yakınımın önümüzdeki ay cayma süreleri doluyor onları diğer operatörlere geri taşıtacağım, kurumsal bağlantılarımın tamamına benzer uyarı maillerini gönderdim, yıl içindeki sözleşme zamanları geldiğinde özellikle Vodafone'un düşen hizmet kalitesini değerlendiriyor olacaklar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leon79 -- 4 Nisan 2017; 9:33:56 >




  • Vodafone dan memnun olan 22 milyon abone içinde tek benim galiba köyümde en iyi 3g çeken hat diğerlerinden 1baz istasyonu fazlası var

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fullmax45 F kullanıcısına yanıt
    +1

    Bende memnunum kaliteden biraz fedakârlık ederek Turkcell yerine kullanıyorum. Yıllardır kullanırım. Memnunum ama çağrı merkezine işiniz düşmesin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi islamzeki -- 4 Nisan 2017; 10:58:32 >
  • islamzeki kullanıcısına yanıt
    Telefon kullanmayı bilirsen sorunlara çözüm bulmayı bilirsen internetten forumlardan online işlemlerden vs o zaman hiçmüşteri hizmetleriyle ilgin kalmaz önceden turktelekom kullanıyordum yılda bir indirim istemek için arıyordum veriyolardı 3 sen kullandım en son vermediler artık vdf geçtim daha öncede vdf kullanmışlığım var turkcell kaliteli ve pahalı turktelekomun beni yarı yolda bıraktığı oldu ama ucuz diye kullanıyordum açıkçası baktım telekomun verdiğini vodafone da benzer fiyata veriyor niye telekom kullanayım ayrıca müşt hizm. 1 defa işim düştü annemin tarife sorunuyla ilgili çözdüler ama elimden geldiğince sorunlarımı müşteri hiz. Aramadan çözmeye gayret ederim kimileri var her şeye arıyorlar o kadarda olmaz. Ayrıca şu an ovada çukur sayılabilecek bi yerdeyim trcell ve telekomun 2 g si bile yokken vdf 3g çekiyor 3nokta çekiyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fullmax45

    Telefon kullanmayı bilirsen sorunlara çözüm bulmayı bilirsen internetten forumlardan online işlemlerden vs o zaman hiçmüşteri hizmetleriyle ilgin kalmaz önceden turktelekom kullanıyordum yılda bir indirim istemek için arıyordum veriyolardı 3 sen kullandım en son vermediler artık vdf geçtim daha öncede vdf kullanmışlığım var turkcell kaliteli ve pahalı turktelekomun beni yarı yolda bıraktığı oldu ama ucuz diye kullanıyordum açıkçası baktım telekomun verdiğini vodafone da benzer fiyata veriyor niye telekom kullanayım ayrıca müşt hizm. 1 defa işim düştü annemin tarife sorunuyla ilgili çözdüler ama elimden geldiğince sorunlarımı müşteri hiz. Aramadan çözmeye gayret ederim kimileri var her şeye arıyorlar o kadarda olmaz. Ayrıca şu an ovada çukur sayılabilecek bi yerdeyim trcell ve telekomun 2 g si bile yokken vdf 3g çekiyor 3nokta çekiyor

    Sanırım memnuniyet kullanma sıklığı, verilen ücrete karşılık beklenen hizmet, alınan hizmetler (yurt dışı kullanım gibi), karşılaşılan sorunlar ile değişiyor.

    Örneğin Vodafone Red tarifelerinin en üst tarifesini aktif şekilde kullanıp, yurt dışı kullanımı mükerrer faturalanan ve sonrasında ödenmiş olan 1300tl'lik faturasını Vodafone sistemlerinde Vodafone'un ödenmememiş görmesiyle sorun yaşayan, özel müşteri hizmetleri 7008 üzerinden (malum iş yoğunluğu ve verdiği ücretin karşılığı beklentisi en hızlı şekilde çözüm olan) ancak müşteri hizmetlerinin bilgisizliği nedeniyle ödediği 1300'tl nin ispatı için saatler harcayan onlarca telefon görüşmesi yapan bir kullanıcının memnun olarak Vodafone'dan ayrılması beklenemez.

    Yine işi gereği kesintisiz iletişim beklentisi olup evinde bile kesintisiz hizmet alamayan bir kullanıcının memnuniyetinden bahsedilemez sanırım.




  • Leon79 kullanıcısına yanıt
    Ben de red kullanıcısıyım ama yurt dışına çıkmıyorum orasını bilemem ama ödemede sıkıntı olduysa ödediğinizi belgelediğiniz taktirde hiç bir sıkıntı olmaz ben genelde ödeme işlerini hem kolaylık için hem belgelendirmek için mobil şubeden üzerinden yaparım hiçbir sorunla karşılaşmadım orada haklı olabilirsiniz ona bişey demiyorm eğer paramla rezil oluyorum diyorsanız başka operatör kullanırsınız olur biter

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun. Aynı durum bizimde başımıza geldi. Oğlum 17-21 Şubat arası yurtdışına gitti. Günlük Pasaport paketi yaptık. Paket yapıldığı ilk 24 saat düzgün çalıştı, arkasından kendiliğinden yenilenip ücretini de kestikten sonra bozuldu ve kullanımları ayrıca ücretlendirdi. Oğlumun yurtdışından döndüğü gün 21 şubat saat 15 de paketi iptal ettik. Fazla ücretlendirmede 18-20 şubat arasında oldu. Müşt.Hizmetlerine durumu bildirdik. 1 gün sonra fazla ücretlendirme yoktur diye sms attılar. Bu defa Online Self Servisten fazladan kesintilerin göründüğü ekran görüntüleri ve detaylı açıklama bulunan bir dosya ekleyerek itiraz ettim. 1 hafta sonra gelen cevap çok komik. 21 Şubat saat 15 de paket iptal edildiği için paket avantajlarından yararlanamamışız. A geri zekalı, paketin iptal edilmesinden sonra zaten fazla ücretlendirme yok, sen neyin kafasındasın acaba. Sonra da On.Self Servisten şikayeti durumu anlatarak tekrarladık ve ayrıca BTK ya da şikayet yazdık. Şimdi bekliyoruz. Anladığım kadarıyla Vodafonda kafası çalışan okuduğunu anlayan kişi sayısı çok çok az ve şikayetimiz bu kişilere kadar ulaşamıyor. Sonucu bekliyorum bende gerekirse mahkemeye kadar gideceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ege.. -- 4 Nisan 2017; 16:52:11 >




  • Fullmax45 F kullanıcısına yanıt
    3G de zaten sıkıntı yoktu hocam 2 yıl kullandım çokta memnundum ama ne zaman 4.5G ye geçtik sıkıntı o zaman başladı zaten.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • canmania C kullanıcısına yanıt
    Anlıyorum zaten 3g 4g den daha hızlı nasıl oluyorsa 4g yatırımı yaparken 3g yi bozduklarının farkındayım bizim ilçenin göbeği diyebileceğimiz merkez çarşısında bir bölümünde E bile zor çekiyor şikayet ettim forumdan planda yeni baz var kiralamada sorun yaşıyolarmış otel var doldurmuş baz istasyonlarını diğerleri vdf nasıl kiralayamıyor hayret.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bende son zamanlarda vodafone ile çok problem yaşamaya başladım. Bu problemleri çözebilecek ya da mantıklı cevap verebilecek hiçbir birim yok hep geçiştiriyorlar. Denetim mekanizması hiç mi kalmadı anlamıyorum.

    Sorunlarım ile ilgili konu linki;

    https://forum.donanimhaber.com/vodafone-taahhut-bozdurma-dolandiriciligi--125481155#125481155
  • Vodafone 4G olayından sonra bitti. İzmit merkezde dahil hat cekmez durumda, boşuna fatura oduyorum tahhut yuzunden cıkamıyorum. 3. kalite operator oldu vodafone. turk telekom 2. sıraya yerlestı her yerde cekıyor ve ınternetlerı daha hızlı
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.