Şimdi Ara

Vodafone Taahhütlü Tarife Fiyat Değişikliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.408
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 25/10/2021 tarihinde vodafone süper uyumlu tarifeye geçtim, 13 gb ilk üç ay 45 TL sonraki aylar 56 TL olacak şekilde. Mayıs ayı içerisinde güncel faturam 72 TL olarak gözüktü, müşteri hizmetleri ile görüştüğümde bi yanlışlık vardır taahhütlüde fatura değişmez fatura kesim zamanında düzelir diye bilgi verdiler tamam dedik kapattık. Fakat faturam 72 TL olarak kesildi, 2 gündür müşteri hizmetleri ile konuyu çözmeye çalışıyorum herhangi bir sonuca ulaşamadık. Ha önce müşteri hizmetlerine nasıl bağlanılır bunu anlatayım, dijital asistan diye bir ''yapay zeka'' karşılıyor sizi, 4 kere 'müşteri temsilci ile görüşmek istiyorum' ve 2 kere 'hayır' dedikten sonra müsaitliğe göre 5-7 dakika arasında bir yetkili geliyor karşınıza. Neyse dün görüştüğüm kişi teknik bir aksaklık var 15 dk sonra arayım dedi ve aramadı. Bugün sabah vodafone bayiisine gittim siz haklısınız böyle bir fiyat artışı olmaması lazım ben kayıt oluşturayım sizi arasınlar dedi ve kimse yine aramadı. Öğleden sonra ben aradım, dedim böyle böyle ben sizi daha yetkili bir kişiye aktarayım dedi tamam dedim aktar bakalım, aktardığı kişi bana faturasız hatta mı geçmek istiyorsunuz diye soru sordu! Tüm derdimi baştan anlattıktan sonra, en son bana tamam o zaman bu ay faturanızın 43 TL sini biz ödeyelim siz 13 TL ödeyin dedi iyice çıldırdım fatura zaten 56 TL değil bunun neresini anlamıyorsunuz falan dedim sinirlendim kapattım. BTK ya ve şikayetvar a, şikayetlerimi yazdım bakalım. Ayrıca haklarımı öğrenmek adına imzaladığım sözleşmenin tarafıma mail olarak atılmasını istedim, her görüştüğüme mail adresimi tekrar tekrar verdim. Bugün mail atarlar dediler hep ama sözleşmeyi de göndermediler. Zaten Vodafone a geçme sebeplerimden biri olan vodafonetv yi de kapattılar. İyice soğudum, yarın Turkcell e geçmeyi düşünüyorum, cayma bedeli ile eğer son faturam düzelmez ise faturamı ödemeyi de düşünmüyorum. Ek olarak da son iki faturamı ekliyorum. Vodafone pişmanlıkmış bunu anladım gerçekten.

    Vodafone Taahhütlü Tarife Fiyat Değişikliği


    Vodafone Taahhütlü Tarife Fiyat Değişikliği







  • Aynı tarifeyi (Super Uyumlu+) tarifesini benim peder kullanıyor. Onunki 8GB + 750DK + 10SMS 42TL. Bir ay önce 55.90TL olarak güncellenmiş. Müşteri hizmetlerini aradım ve neden artış olduğunu sordum. Taahhütlüyken fiyat değişmez dedim, vergi artışı nedeni ile fiyat güncellemesi olmuş cevabını aldım ve telefonu kapattım. Bana da hiç inandırıcı gelmedi ama bakalım. En fazla şikayet ederim, taahhüt bitimine 2 ay kaldı zaten. Türk Telekom ya da Turkcell'e geçiş başlatıcam, Vodafone kullanılmaz harbiden. Gerçi çoğu kampanyasını kullanarak en az 5 faturasını bedavaya getirttim ama yine de kullanılmaz.

  • Taahhütlü tarife fiyatı nasıl değişir ya..şaka gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adı vodafone ise olur🙂
    Uzak durun şunlardan🙂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Resmen fiyat artırmışlar hakkınızı arayın derim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi REDMOD -- 2 Haziran 2022; 19:20:51 >
  • Sehven olmuştur fazlasıyla iadesi yapılır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Durum ile ilgili güncelleme yapayım. BTK şikayetime cevap maili geldi. ''Kullandığınız dakika, SMS ve internet içeriklerine taahhüt verilmemektedir. İlgili fiyat değişikliği tarifeye değil, içeriklere yapılan bir güncellemedir. Tarife fiyatlarının şirketimiz tarafından yıl içerisinde belirli periyotlarda piyasa koşulları ve yasal düzenlemeler göz önünde bulundurularak asgari düzeyde yapıldığını iletmek isteriz. Belirtilen fiyat artışı ilk fatura tarihinizden itibaren geçerli olmaktadır.'' İLGİLİ FİYAT DEĞİŞİKLİĞİ TARİFEYE DEĞİL, İÇERİKLERE YAPILAN BİR GÜNCELLEMEDİR. Cümleye bakın Allah aşkına, insanı aptal yerine koymak değil midir bu arkadaşlar. Ben bu işin peşini bırakmayacağım, 16 TL zam umurumda falan değil ama bu muameleyi ben kabul etmem.

  • newrophat kullanıcısına yanıt

    Turkcell e geçeceğim ben galiba hocam, son faturam ile cayma bedelini de ödemeyi düşünmüyorum. Son faturamı taahhütlü fiyata getirsinler, ödeyim ve vodafone defteri benim için sonsuza kadar kapansın.

  • absolutelyy A kullanıcısına yanıt

    en iyisini yaparsın hocam benim daha 7 ay taahhüt var, hayır 15 lirasında falan değilim ahlaksızlar kafalarına göre taahhütlü fiyata zam yapıyor diyor ki biz müşteriyi de devletin yasalarını da tanımıyoruz. zaten btk cevabını gördükten sonra bunların "kime" güvendiği de belli oluyor, keşke namuslu şerefli bir "devlet adamı" çıkıpta bu Türk milletini kazıklayan Türkiye Cumhuriyeti Devleti kanunlarını hiçe sayan adileri yerle bir etse ama çok zor biliyoruz ki, mevzu sadece senden benden fazla alınan 15 lira olsa keşke


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • newrophat kullanıcısına yanıt

    Hocam vallahi yapılan 16 TL zam umurumda değil, ülkede zaten her şey en az iki katı oldu. Zam yapmak zorundaysan da bunu adam akıllı açıklarsın, önce bir sms atıyorlar arıyorsun yanlışlık vardır olmaz öyle faturan normal gelir diyorlar. Sonra da attıkları bu mail ile insanı salak yerine koyuyorlar, tarifeye değil de içeriklere zam yapılmış, ya zaten tarifeyi içerikler oluşturmuyor mu bu nasıl bir kafa yapısı acayip sinirlendim valla.

  • Tarifeye değil içeriklere zam yapıyoruz nedir yahu!
    Ben ne alıyordum o zaman şimdiye kadar hırsızlık eve girip birşeyler çalmakla eşdeğer buyrun bunlarda işte yasal hırsızlarımız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • absolutelyy A kullanıcısına yanıt

    sözleşme dediğimiz şey karşılıklı verilen bir sözdür her 2 tarafı da bağlar, sözleşme süresi içerisinde müşteri anlaştığı mal ve hizmeti anlaşılan miktar ve tutarda almayı taahhüt eder , firma ise belirttiği mal ve hizmeti anlaşılan fiyat üzerinden vermeyi taahhüt eder, herhangi bir sebeple karşılıklı onay/rıza olmadan sözleşme değiştirmek açıkça sözleşmeyi bozmaktır. tek taraflı fesih işlemlerinde müşteriye cayma bedeli çıkarılıyorsa sözleşmeyi ihlal eden vodafone neden cezai işlem görmez, sonuçta bizim anlaştığımız paket içeriği fiyatı sözleşmede yazıyor sen kafana göre ekleme/çıkarma yapamazsın zaten sözleşme bunun için var verilen taahhüt tek taraflı değil.


    bunlar bu işleri artık legal hale getirmişler utanmadan yasal zam diyorlar birde, şikayet edecek yer bulamıyorum öyle kokuşmuş bir düzendeyiz ki bunların hakkından kim gelir bilmiyorum, yazık ki ülkede herkes kafasına göre at koşturuyor vatandaşın hayrına hiçbir şey olmuyor artık lanet olsun diyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Zam yapacaksa faturasız kullanırız ne anlamadım bu işten

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • BTK, peki sen ne işe yararsın..millete bir hayrını gören oldu mu bunların hiç

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • BTK sadece yazdıklarımı vodafone a iletiyor, ilk gelen mesaja itiraz ettim aynı mesajı tekrar göndermişler. Şimdi tekrar itiraz ettim bakalım. Bu arada arkadaşlar bir sorum olacak konuyu takip edenlere, öncelerde bir haber okudum diye hatırlıyorum. Telefon ile abonelik alımlarında sözleşmeyi okumak zorunda değiliz gibi bir emsal karar haberi hatırlıyorum ancak bulamadım, belki siz de duymuşsunuzdur diye yazayım dedim.

  • Bir güncelleme daha paylaşayım eğer firma çözümüne 3 kere itiraz ederseniz olayı btk inceliyormuş.

    Vodafone Taahhütlü Tarife Fiyat Değişikliği
  • İmam osurursa cemaat ne yapar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk 12 ayı Red 20GB 68 liraya kullanırken, 2. 12 ayda +10 lira artacağı söylenmişti. Dün akşam müşteri hizmetlerini aradığımda 85 lira ve üzeri olduğunu, bugün 15:30'da aradığımda ise 99 lira olduğunu müşteri hizmetleri tarafından belirtildi. Bu durumda siz ne yaparsınız? Merak ediyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.