Şimdi Ara

Vodafone Türkiye'nin ilk çeyrek sonuçları açıklandı: Servis gelirlerinde yüzde 19 artış

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
1
Favori
1.052
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Vodafone Türkiye'nin ilk çeyrek sonuçları açıklandı: Servis gelirlerinde yüzde 19 artış



    Vodafone Türkiye, Nisan-Haziran 2021 dönemine ilişkin finansal sonuçlarını açıkladı. Vodafone Türkiye için 2021 mali yılı 1 Nisan’da başlıyor. Bu nedenle Nisan-Haziran 2021 dönemine ilişkin çeyrek sonuçları, 2021-2022 mali yılının ilk çeyreği anlamına geliyor.



    Nisan-Haziran çeyrek sonuçlarına baktığımızda geçen yılın aynı dönemine göre servis gelirlerlerinde büyüme elde edildiği göze çarpıyor. Ayrıca kullanıcı sayısı ve kullanım miktarlarında artış yaşandı.



    Şirketin servis gelirleri geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 19,6 artarak Nisan-Haziran 2021 çeyreğinde 3,9 milyar TL’ye ulaştı. Geçen yılın aynı döneminde 3,3 milyar TL gelir elde edilmişti.



    Mobil abone sayısı 24 milyonu geçti



    Vodafone Türkiye’nin mobil abone sayısı 24 milyonu aşarken M2M aboneleriyle birlikte toplam abone sayısı 26,6 milyona ulaştı. Şirketin faturalı abone sayısı, geçen yılın aynı dönemine göre 1,1 milyon organik artış ile 15,7 milyona çıktı. Faturalı abone sayısında büyük sıçrama elde edildi. Sabit genişbant abone sayısı 128 bin artışla 1,2 milyona ulaştı.



    Vodafone Türkiye’nin Vodafone Yanımda, Online Self Servis ve Vodafone TV gibi dijital kanallarını aktif kullanan müşteri sayısı geçen yılın aynı dönemine göre 1,2 milyon artarak 17,2 milyona ulaştı.



    Mobil veri kullanımında yüzde 40,3 artış



    Vodafone Türkiye kullanıcılarının Nisan-Haziran 2021’deki aylık mobil data kullanımı geçen yıla göre yüzde 40,3 artışla 742,2 petabyte’a ulaştı. Mobil veri kullanımında üç senedir üst üste yaklaşık yüzde 50’şer büyüme yaşanıyor.



    Ayrıca Bkz.Vodafone ve Riot Games, Türkiye'nin ilk 5G Wild Rift turnuvasını duyurdu



    Yüzde 100 yenilenebilir enerji kullanan ilk operatör



    Vodafone Türkiye, geçen sene yenilenebilir enerjiye büyük yatırım yaptı. Şebekenin tamamında ve ofislerde kullanılan elektriğin tamamında yenilenebilir enerjiden elde edilen elektrik kullanılıyor. %100 yenilenebilir enerji hedefine planlanan tarihten 3 yıl daha erken ulaşan Vodafone Türkiye, şebekesinin tamamında %100 yenilenebilir enerji kullanan ilk ve tek operatör oldu.



    Vodafone Türkiye, bulut teknoloji alanında önemli bir satın alım yaptı. Yerli yazılım şirketi FGS’nin yüzde 50’sini satın aldı. FGS, geleneksel Sabit Ses Santrali (PBX) altyapısını yeni nesil çözümlerle buluta taşıyor. FGS’nin ürün ve hizmetleri Vodafone’un hizmet verdiği ülkelere ihraç edilecek. FGS, Türkiye’deki diğer müşterilere hizmet vermeye devam edecek.



    Vodafone, önümüzdeki yıl 5G ihalesi yapılmasını bekliyor



    Vodafone Türkiye'nin ilk çeyrek sonuçları açıklandı: Servis gelirlerinde yüzde 19 artış



    Vodafone Türkiye CEO’su Engin Aksoy, 5G hakkında önemli açıklamalarda bulundu ve 2021-2022 mali yılı birinci çeyrek sonuçlarını değerlendirdi. Aksoy şunları söyledi:



    “Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonumuzla çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Mali yılımızın birinci çeyreğinde servis gelirlerimizi %19,6 artırarak istikrarlı büyümemizi sürdürdük. Ülkemizin dijitalleşmesinde en önemli adımlardan biri 5G olacak. Beklentimiz önümüzdeki yıl 5G ihalesinin yapılması ve 2023 yılında da 5G teknolojisinin kullanıma sunulması yönünde. Dünya çapında 5G teknolojisinin gelişiminde kritik rol oynayan Grubumuz, İngiltere, İspanya, Almanya ve İtalya gibi 10’u aşkın ülkede 5G şebekesini devreye aldı. Bu güçlü global birikimi tam 15 yıldır Türkiye'ye de taşıyoruz. Türkiye’nin 5G’ye hazırlanması konusunda kamu otoriteleriyle işbirliği halindeyiz. Türkiye’yi dijitalleşme liginde hızlı adımlarla tırmandıracak olan 5G uygulamaları, şimdiden mevcut şebekemiz üzerinde çalışmaya başladı. Yeni nesil kapsamamızla müşterilerimiz için 10 kata kadar daha yüksek hız, daha fazla bağlantı sayısı ve daha düşük gecikme süresi sağlayabileceğiz. Vodafone olarak, teknolojideki gücümüzü kullanarak Türkiye’yi dünya dijitalleşme liginin üst sıralarına taşımaya devam edeceğiz.”









  • Verdikleri hizmetler kalitesiz, müşteri hizmetleri aynı şekilde kalitesiz. Bir sorunun olduğunda bir kere çözüldüğünü görmedim. Ama satış yapmaya gelince ilgi tavanda, satış ile ilgili sorun çıktığında da anında çözüyorlar. Cep internetleride ayrı leş.

    Örnek: Youtube paketi almışım. Youtube premiumumda var. Açıyorum Youtube uygulamasından söyledikleri gibi 480p video izliyorum. Ağı ne kullanmış onlara bakıyorum. Youtube hariç kullanma yok. Ama her video izlediğimde paketimden 50-100 megabyte gidiyor. Arıyorum pişkin pişkin sorun yok diyorlar. Kapatıp tekrar arıyorum. Bu sefer operatör haklısınız düzelttim diyor. Giden megabytelarım ne olacak diyorum. Malesef bir şey yapamayız deniyor. Yarın kalkıyorum yine aynı şey, her videoda internet paketinden yemeye devam.

    Yatırım yapmadan hazırda olan altyapı ve diğer şirketlerin altyapıları ile rahatça para kazanıyorlar. Bas kazancı reklama gelsin kolay para. Ne de olsa düzgün hizmet almak kimsenin umurunda değil.
  • Haydi hayırlısı ☺️

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • %15 e kadar kafalarına göre taahütlü fiyatı artırabiliyorlarmış. O gelirin sebebi bu ve altyapı yapacaklarına para biriktiriyorlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 5G ihalesini alsa ne yapacaklar, daha çoğu istasyon linkli + 10 bw veriyorlar

    5G de link üzerinden verirse yoğunlukta 1 mbps olur ve bu firma ülkeden çekilse yine rezilliğini kurtaramaz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Vodafone'un kendini affettirmesi için sağlam bandları ihaleden alıp, istasyonlarına fiber vermesi ve bandwith'i yüksek tutması lazım.

    sis651 reis daha iyi bilir :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Birçok hayalperest vadofone gelince şöyle olacak böyle olacak diye yazıp çizip hayaller kuruyordu.

    Bedava telefon alacaklarını sanıyorlardı özelliklede :D Telsim çok daha iyi bir şirketti, 5 liraya sınırsız limitsiz internetlerini bile kullanmışlığım var.

    Ama alt yapısı telsim zamanında da kötüydü ve o alt yapı hala kötü, birilerinin sizi aradığında aradım kapalıydı telefonun lafını bolca duyarsanız.

  • yıllar önce bunların bayilerinde çalışma gafletinde bulundum 28 günlük paramı alamadım.başka bir bayiileri ise adıma 5 adet hat açıp kota tutturmaya çalışmıştı.üst düzey yetkilileri uyuyor.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 4.5G berbat Vodafone en kısa zamanda terk ediyorum telefon öğle demeden yüzde 45 e düşüyor şebeke aramaktan 3 mbps hız rezillik

  • Verdikleri hizmetler kalitesiz, müşteri hizmetleri aynı şekilde kalitesiz. Bir sorunun olduğunda bir kere çözüldüğünü görmedim. Ama satış yapmaya gelince ilgi tavanda, satış ile ilgili sorun çıktığında da anında çözüyorlar. Cep internetleride ayrı leş.

    Örnek: Youtube paketi almışım. Youtube premiumumda var. Açıyorum Youtube uygulamasından söyledikleri gibi 480p video izliyorum. Ağı ne kullanmış onlara bakıyorum. Youtube hariç kullanma yok. Ama her video izlediğimde paketimden 50-100 megabyte gidiyor. Arıyorum pişkin pişkin sorun yok diyorlar. Kapatıp tekrar arıyorum. Bu sefer operatör haklısınız düzelttim diyor. Giden megabytelarım ne olacak diyorum. Malesef bir şey yapamayız deniyor. Yarın kalkıyorum yine aynı şey, her videoda internet paketinden yemeye devam.

    Yatırım yapmadan hazırda olan altyapı ve diğer şirketlerin altyapıları ile rahatça para kazanıyorlar. Bas kazancı reklama gelsin kolay para. Ne de olsa düzgün hizmet almak kimsenin umurunda değil.





  • HalkaMassara545 H kullanıcısına yanıt
    Sanmam Sırf İngiliz şirket Türkiye pazarından çıkmasin diye Turkcell, Türk Telekom iki tane bulmuş devlet şirketini çift taraflı otlaniyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Öyle bir şey olmayacağını herkes biliyor. Vodafone kendisini bu şekilde kabul etmiş, bu zamandan sonra mucizeler gerçekleştirmeye niyetlenmez...

  • Bu hizmet kalitesinden kasıt tam olarak ne gerçekten aklım ermiyor. Adam gibi hizmet istiyorsanız Turkcell alacaksınız, bu kadar net. Yeri gelince ballandıra ballandıra Turkcell'e verdiğim paranın yarısına daha fazla gb alıyorum demeyi biliyorsunuz.

    6 senedir Vodafone'dayım ve yılda 1-2 kez temsilcilere işim düşer onda da işimi görürler. Volte var, vowifi var, uygulaması gayet iyi, sistem mesajları gayet iyi, daha ne bekliyorsunuz bal döküp yalamalarını mı?


    Adamlar en kötü bandları almış ne olmasını bekliyordunuz. Vodafone geçmek mi istiyorsun? Evinde ve işyerinde çekime bakıp karar vereceksin, hepsi bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bütün operatorlerde 30 milyon kullanıcı var.

    Altyapıları Haiti, Zimbabwe


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstanbul'un taşra bölgelerinde şebeke çekmiyor. Yine Marmara'nın belli başlı illerinde ilçelerinde internet çok zayıf. Kaç kez geribildirimde bulundum iyileştirme yapmadılar.


    Vasat bir hizmet anlayışı maalesef.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geliri artar tabi faturaya her ay bir iki lira bindirirse artar, 60 lira diye taahhüt ile aldığımız internet hizmeti 83 lira seviyelerine geldi.Taahhütüm bitsin interneti kapattırıcam hiç memnun değilim verdikleri hizmetden, telekomdan geçmiştim vodafone a ancak telekomu aratır oldular.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • vodafone internet hizi olarak en berbati

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Allah kimseyi vodafone müşteri hizmetlerine düşürmesin.Tam 1.5 2 saat ulaşılamıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • İhalede paraya kıyıp yüksek band genişliği almadıkça hızlar düzelmez

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.