Şimdi Ara

VODAFONE U TÜKETİCİ HAKLARINA NASIL ŞİKAYET EDERİM?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
421
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar herkese öncelikle ALLAH HERKESİ VODAFONE DAN KORUSUN

    şöyle bir problemim var
    15 Nisan - şuan turkcell müşterisiyim vodafone a geçmek için tariflere baktım internetten bitane gözüme kestirdim hat taşımak için başvuracaktım yarım bıraktım
    sonra beni telefonla aradılar başvurunuz yarım kalmış yardımcı olalım dediler. Bende taahütümün devam ettiğini mayıs 9'da geçeceğimi belirttim.
    Karşıdaki bayan ise istediğiniz tarihte aktif olacağını belirtti bir sıkıntı yaşanmayacağını söyledi bende tamam o zaman diyip başvurumu tamamladım.

    16 Nisan gecesi bana turkcellden mesaj geliyor. (09.05.2020) tarihinden önce hatınızı taşıyacağınız için abonelik iptal bedeli faturanıza yansıyacaktır gibisinden.
    Bu mesaj gelir gelmez Vodafone u arıyorum hat taşıma işlemine biz bakmıyoruz bakan birim mesai saatleri içinde çalışıyor diyor tamam diyorum kapatıyorum

    17 Nisan sabahı arıyorum sabah durumu anlatıyorum (bağlanması 14 dk sürdü), ellerinde ses kayıdımın olduğunu ve hatanız yüzünden erken iptal etmemden doalyı ekstra ücret ödemek istemediğimi belirtiyorum. tamam başvurunuzu inceleyip dönüş yapacağız diyorlar. VE TABİKİ GERİ DÖNÜŞ ASLA YAPILMIYOR.

    17 Nisan saat 14:00 te tekrar aramaya başlıyorum tam 39 dakika (OTUZ DOKUZ DAKİKA) da bağlanıyorum birisine diyorlarki hattınızın taşıma işlemi tamamlanmış 542 numara ile iletişime geçin. SİNİR KRİZİ GEÇİRMEYE TAM OLARAK BURADA BAŞLIYORUM.

    VODAFONE U TÜKETİCİ HAKLARINA NASIL ŞİKAYET EDERİM?

    542 numaralı noyu arıyorum ama şuan türkcell olduğum için asla hat bağlanmıyor. 0850 542 00 00 numaralı nodan sonunda birisine ulaşıyorum ve BAŞVURUMUN İPTAL EDİLEMECEĞİNİ bu tarihi BENDEN ONAY ALDIKLARINI SÖYLÜYORLAR.

    ben vodafone'da 1 gün fazladan durursam en adi namussuzum.

    SİZDEN ŞU KONUDA YARDIM İSTİYORUM. TURKCELLİN BANA KESECEĞİ 1 KURUŞU DAHİ BU AKIL YOKSUNU SÜRÜSÜ VODAFONE YÜZÜNDEN ÖDEMEK İSTEMİYORUM. BU CEZA FATURASINI VODAFONE A NASIL ÖDETİRİM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orain -- 17 Nisan 2020; 15:27:36 >







  • tuketicisikayet.btk.gov.tr
    BTK Tüketici Şikayet Bildirim Sistemi
    https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/tsys/giris.html


    Burdan şikayet oluştur. Ses kayıtıda yaz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle bu forumda bu kadar vodafone rezilliği konuşulurken hala bunlara bulaştığın için büyük cesaret göstermişsin, vodafone ile hiç bir şeyi çözemezsin, bir ihtimal turkcelli benim böyle bir talebim yok işlemi iptal edin diyip numaranı vermemenin yolu var mi diye sor istersen ama bu yöntemde pek bir işe yaramaz sanırım, üzücü ama bir sonuç alman zor gibi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • teşekkürler btk üzerinden şikayet oluşturdum.

    turkcell ile dün akşam konuştum fakat birşey yapamıyorlarmış
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.