Şimdi Ara

vodafonenet fiber yerine adsl çaktı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.252
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 64Mbps 200Akk başvuru karşılığında yanlışlıkla adsl bağlamışlar. Bu nasil yanlışlık Akk


     vodafonenet fiber yerine adsl çaktı



  • Yanlışlık yok o hat vdsl almaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AMC

    Yanlışlık yok o hat vdsl almaz.
    O zayıflama değerleri ile 8 alamıyorsunuz 60 nasıl alsın...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AMC

    Yanlışlık yok o hat vdsl almaz.
    Yanlışlık var.

    Önce hattınızı ölçmeleri gerekirdi, burada vodafone'un hatası var, abone hattını otomasyon üzerinden ölçemez veya abonelik başlatmadan önce herkes modem üzerindeki değerleri yorumlayamayabilir, bunlar ölçüm yapmadan abonelik başlatmışlar, vdsl verilemeyeceğini anlayıncada adsl olarak açmışlar, hakkınızı arayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi donanımcı123 -- 29 Şubat 2016; 20:26:18 >
  • 2 ile 48 saat arasında halledilecek diyor ama bana da mantıksız geldi olmazsa iptal ettircem. acaba hiç beklemesem mi ısrarla bulunduğum yerde adsl ve vdsl desteklediğini söylüyorlar ayrica forumda vdsl icin baska portdan hizmet alacagimdan dolayi sanki bu değerler önemli değil gibi birşey görmüştüm diye hatırlıyorum ama yanılıyor muyum acaba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edo -- 29 Şubat 2016; 21:00:46 >
  • up
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edo

    up
    Başka port filan yok o bölgede çalışma yapılması gerekiyor yapıcak birşey yok iç tesisatı kontrol edin 4 mbit zor alıyor hat.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AMC -- 29 Şubat 2016; 22:05:26 >
  • hocam ic tesisatı yeniliyebilirim daha once telekomdan gelen gorevli de oc tesisatda sorun var demişti hatta modemi kutunun yanina indirip oradan baglanmayi da deniyecegim ama once vdsl olmasi lazim ondan sonra test ederim. ben adsl başvurusu yapmadim neticede
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edo

    up
    Önce Türk Telekom gelip hat değerleri ölçüp uygundur demesi gerekiyor
  • telefonda da oyle demişlerdi ondan sonra geçiş olacaktı guya ama direk adsl olarak geçiş yapilmis. mh aradigimda ozellikle defalarca yanlos islem yapildigini 2 ila 48 saat icinde duzeltilecegini söyledi vdsl olmazsa iptal edebilir miyim dedigimde defalarca destekliyor sorun yok dedi
    en son 14 gun icinde memnun kalmazsam iptal edebiliyorum degil mi dedigimde evet dedi
  • sizlerin fikriniz nedir 48 saat beklesem mi yoksa direk başvurumu iptal mi etsem?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edo

    sizlerin fikriniz nedir 48 saat beklesem mi yoksa direk başvurumu iptal mi etsem?
    Geçmiş olsun yine bir müşteri hizmetleri vakası daha.
  • iptal işlemlerini telefonla mi yaptırayım yoksa bir bayiye gidip iptal ettirdigime dair evrak istesem verirler mi?
  • iptal icin ariyorum sabahtan beri ayni terane sistemde bakim calismasi var. vodafonenet e gecmek ayri dert, cikmak apayri dert!!!
  • edo E kullanıcısına yanıt
    Nüfus kağıdının ön ve arka fotokopisi el yazinizla iptal dilekçesi yaziniz.Musteri hizmetlerinden mail adresini alıp gönderin.
  • edo E kullanıcısına yanıt
    Kac kardesim kac aklin varsa biran evvel kac musteri hizmetlerinin eline dustuysen vay haline derim allah sabir selamet versin yardimcin olsun. 14 gunu doldurmadan terket kurtar kendini.


    http://forum.vodafone.com.tr/t5/S%C3%BCper-%C4%B0nternet/12-G%C3%BCnd%C3%BCr-Ba%C4%9Flayamad%C4%B1%C4%9F%C4%B1n%C4%B1z-ve-Ba%C4%9Flayamayaca%C4%9F%C4%B1n%C4%B1z-S%C3%BCpernet-iniz/m-p/501226




  • es_umit kullanıcısına yanıt
    Ttnetin yillarca fahiş fiyatlarla sunduğu paketleri Vodafone Net Son zamanlarda Iyi paketleri uygun fiyata verdiginden dolayı aşırı derece yüklenme olduğu için sistem kaldiramiyor.Mumkun olduğunca bayiden yapması gerekir.Benim 2 günde bağlandı Ttnetten farkını göremedim.Sadece yüksek akk uygun fiyata alıyorum.
  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    Adiniza sevindim. Keske bende sizin kadar sansli olabilseydim. Umarim mustrri hizmetlerinin eline dusmezsiniz yoksa psikolojiniz bozulur.

    Paylastigim linkte vodafone moderatoru beklemekten baska yapabilecegin birsey yok dedikten sonra " :) " bu aimgeyi gonderiyor bana. Yani aglanacak hallerine guluyorlar. Bu linki 5 dakikanizi ayirip okuyun ondan sonra sizinde yorumunuzu memnuniyetle dinlerim


    http://forum.vodafone.com.tr/t5/S%C3%BCper-%C4%B0nternet/12-G%C3%BCnd%C3%BCr-Ba%C4%9Flayamad%C4%B1%C4%9F%C4%B1n%C4%B1z-ve-Ba%C4%9Flayamayaca%C4%9F%C4%B1n%C4%B1z-S%C3%BCpernet-iniz/m-p/501226




  • es_umit kullanıcısına yanıt
    Hocam ben kurumsal olarak bağlanmıştım.Hep bilgili Mh ile sorunlarım çözülmüştu keşke sizde kurumsal baglatsaydiniz.0850 210 0 542 ile 0850 250 0 250 arıyordum.Cok bilgililer var hocam.
  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    Kurumsal kullanmak icin isyeri sirket vs firma olmasi gerekmiyor mu. Yani bireysel olarakta kurumsaldan faydalanabiliyor muyuz ??

    Suan o numaralari arayip evimize baglanti talep edebilir miyiz ?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.