Şimdi Ara

Volvo S80 hakkında destek lütfen

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
1.737
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar öncelikle herkese iyi günler.

    Volvo S80 almaya karar verdim ancak birkaç modeli var bilgisi olan, kullanmış arkadaşlardan destek istiyorum.
    Durum şu; işlerimizdeki sıkışıklık sebebiyle ödemelerimizi kapatmak için aracımızı sattık, hem konforlu hem de biraz görüntüsü olsun diye S80 almaya karar verdik. Muhtemelen alacağımız aracı 1- 1 buçuk yıl sonrasında satıp model yükselteceğiz.

    Seçeneklerimize bakıyorum ya 70-75.000'i geçmeden 2007-2009 model 2.4 D5 motor alacağım, ya 100-110.000 civarına 2012 1.6 D veya 2.0 D alacağım. Bütçemi ne kadar zorlarsam o kadar sıkışacağım bu sebeple 2.4 D5 alıp satarken düşük bütçe olduğu için fazla zarar etmem diye düşünüyorum. 2.4 D5 çok problem çıkarır mı? Çıkarmazsa niyetim onu almak.

    birde yakıt tüketimlerine baktığımda 1.6D çok düşük 5,3 lt yani neredeyse D5 motorun yarısı kadar tüketiyor. Bu motor bu aracı taşır mı yoksa gitsin diye bastıkça tüketim aynı hesaba mı gelir? D5 motorun yakıt tüketimi şehir içinde 9,8 Lt gösteriyor bu rakamı aşar mı?

    yukarıdaki sorular ve aklıma gelmeyen ama önemli gördüğünüz şeyleri yazarsanız çok memnun olurum. Şimdiden teşekkürler







  • D5 eğer hor kullanılmışsa 300 bin km lerden sonra sorun çıkartıyor eğer 1.6d nin performansı yeterli olmazsa titiz iyi bir yerde yazılım yaptırabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Düzgün kullanılmışsa ne kadarı rahat görür sizce?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Düzgün kullanılmışsa ne kadarı rahat görür sizce?
    Hocam mazot kalitesi ortada usta kalitesi ortada 450 bin km den sonra d5 in sorunları başlıyor kurumlama ile mücadele için emme manifoldu egr dpf su koymaya başlar mücadele edemezsiniz maddi olarak motorun rektefiye istemiyeceğide soru işareti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Düzgün kullanılmışsa ne kadarı rahat görür sizce?
    D5 eğer anlamayan ellerde hor kullanılmışsa 300 binden sonra motordan hayır gelmez toplansa dahi şanzımanda keza öyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    O zaman alınacağı zaman 2005 öncesi dpf'siz almak daha mantıklı. En azından listeden bir parça eksilmiş olur.
  • S80 alınır tabi ki, sadece temizini bulmak çok zor. Temiz derken de KM'si düşürülmemiş olanı kastediyorum...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Citroen C5 hakkında bilgi
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    O zaman alınacağı zaman 2005 öncesi dpf'siz almak daha mantıklı. En azından listeden bir parça eksilmiş olur.
    Adam mesela haftada 5 gün Ankara Afyon yapıyordur arabasıyla servis bakımlı dır yakıtı düzgün yerden alıyordur arabası 470 bin km dedir alınır keyifle binilir ama görüyorum apaçilerin bmw kullanıcı kitlesi gibi cahil cenahtan birinin eline geçtiyse vay haline

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Iyi gunler 2011 model benzinli 2.0 203 hp volvo s80 kullaniyoruz ayni zamanda is ortagimizda 2.4 d5 var 215 hp olanlarindan sizin yil olarak sectiginiz arac 185 hp 2.4 motor yakit olarak dizel tasarufu beklemeyin 2.0 benzinli gibi yakiyor sonucta 5 silindir 2.4 litre turbo dizel onun haricinde diger konulardada uzun uzun yazmistim belki denk gelmissinizdir 20 senedir volvo kullaniyoruz degisik modellerde s80 hep ayri yere koymusumdur konfor kalite ve premium algisini veren agir basli icinde guvende oldugunuzu hisettiren araclarin basinda gelir.sikinti olarak powershift lerde kronik olmasa bile sanziman yagi cok ciddi problemler cikarsbiliyor bunu yetkili serviste baktirin derim arac her islemden sonra bilgisayara baglanmasi gerekiyor tanitma amacli sanayide lisanssiz her markaya baglanan cihazlara sokmayin derim onun haricinde kronik surekli ariza cikaran bir parcasi yok tabiki kullanima gore degisiyor.2.0d 163 hp olanlar orta performans ama yeni nesil motoruyla daha ekonomik benim nacizane fikrim butceniz el verdigince yuksek modele bakin km yuksek yili yuksek araclar hangi marka olursa olsun yiprsnmistir insallah volvonuzu saglikli mutlu kazasiz belasiz kullanirsiniz bir sorunuz olursa mesaj atabilirsiniz iyi gunler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tüm bilgiler için çok teşekkürler
  • Merhaba,

    tüm Volvo sevenler ve teknikten anlayan arkadaslara, bilenlere bir sorum olacak.
    Suan bir s80 d5, 215 ps, Summum, almak üyereyim. Km'si 97500 de ve son servisine kadar volvoda yapilmis. en Son servisi simdiki sahibinin mekanik tamircicisi tarafindan yapilmis. Yag ve filitre...
    Bu motorlar hakkinda kötü seylerde okudum yabanci plattforumlarda, motor kafasinin catlamasi, su kaybi ve motoriun komple bozulmasina kadar. bu konu hakkinda bir bilgisi olan varmi ve bu arabada teknik olarak nelere dikkat edilmesi gerek?

    tskler
  • Autonarr A kullanıcısına yanıt
    Aynı motorlu 2014 model V60 kullandım,bahsettiğiniz sorunlarin ender rastlanan cinsten sorunlar olduğunu düşünüyorum,aksine 5 silindirli bu motorlar en sağlam ve uzun ömürlü motorlar olarak gösterilir.20 bin km bir bakımı var (yurt dışında),triger seti 240 binde değişir ve basittir.Yakıt harcaması şu anki 2 litre motorlu ve 4 silindirli D5 lerden karışık kullanımda en az 1 litre daha düşüktür.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cevabiniz icin tsk ederim.
    Söyle bir kararsizlik icindeyim. Arastirmalarima göre bildiklerimi sizlerle paylasayim.
    215 beygirlik 5sildirlik makinalarda motor sogutma sisteminde fazla basinc olusuoyrmus,( 205ps de daha cok rastlanan, motorun boyzulmasina neden bir olay, cok rastlanmis bir sorun - volvo hatta kulanz da bulunup hasarin cogunu kendisi karsilamis) ve bu yüzden 2010-2013 seneleri arasinda volvoda service sokulan araclarda Su topunun oldugu yerde 2 bir ince boru hatti dösenmis, Bypass calisma prinzipi, Asiriya kacan basincin inmesi icin.

    fakat, yinede motor sorunlarini yasayanlar gördüm.

    Ilk önce tachometer da bir signalle basliyormus, su seviyesine bakin gibi. sonra sildir kafasi contasi ve daha sonrasi ise motorblockda microcatlamalar = Motor hasari.
    2014-2015 modellerinde bu soru fabrika cikisi olarak update edilmis. Belki sorun yasayan, hakkinda daha detayli bilgisi olan vardir. Sahibine göre aracda bu sekilde bir problem cikmamis.
    Arabayi sevdim, arkadasimin s60, 163ps kullanmistim, hos bir araba. Ilk denememin sorunli yillardan olan bir araba olmasini istemiyorum, emin degilim, gelecek bilgiler ve deneyimler icin bunlari yaziyorum. tskler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Autonarr -- 23 Mayıs 2019; 14:31:26 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.