Şimdi Ara

VOLVO S90 motor arızası (AYIPLI MAL) (Güncelleme: MAHKEME ARAÇ DEĞİŞİM KARARI VERDİ))) (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
417
Cevap
36
Favori
77.926
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
175 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam tebrik ediyorum sizi kararlılığınızdan dolayı.keşke tüm kullanıcılar sizin gibi istikrarlı olabilse.davanızda da sonuna kdar haklısınız birebir araç değişimi dışında hiçbirşeyi kabul etmeyin.



    Ayrıca burda ‘bir motor değişecek ya nolck’ diyen arkadaşlar kendi üç kuruşluk araçlarının üstüne kuş pisleyince eyvah aracın değeri düşecek diye feryat edenlerden başkası değil,kulak asmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Amadeus_M

    Hocam tebrik ediyorum sizi kararlılığınızdan dolayı.keşke tüm kullanıcılar sizin gibi istikrarlı olabilse.davanızda da sonuna kdar haklısınız birebir araç değişimi dışında hiçbirşeyi kabul etmeyin.



    Ayrıca burda ‘bir motor değişecek ya nolck’ diyen arkadaşlar kendi üç kuruşluk araçlarının üstüne kuş pisleyince eyvah aracın değeri düşecek diye feryat edenlerden başkası değil,kulak asmayın.
    Bu forum ne haklı davalar gördü. 140 lik tsi mağdurları, dsg mağdurları, göçüklü araba vs.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ülke ne zaman müşteriyi firmalara karşı korumayı öncelik haline getirir biz o zaman rahatlarız.Adam 400 bin lira para yatırmış,motor pistonu yamulmuş bide nelerle uğraşıyor.Şu adamın tek telefonla 1 hafta içinde yeni aracının kapısının önünde olması gerekir.Çünkü %100 haklı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qqyyxx

    Tabi kafayı kuma gömmekte birilerine göre savunma biçimidir
    Hindistan'dan Güney Afrika'ya, Arjantin'den Brezilya'ya Rusya'ya kadar tüm gelişmekte olan ülkelerde aynı oranda artış gösteren motorlu taşıt sayısının a partisi ile b partisi ile alakasının olmadığını ekonomik tabanda istatistiksel olarak anlattım ve hala anlamamakta ısrar eden bir andavalın beni "kafayı kuma gömmekle" itham etmesi ironi midir ? :) Sizlerle farklı seviyelerdeyiz arkadaşım, öncelikle bunu kafanıza sokacaksınız. Kendi masallarınızı kendi aleminizde anlatın.
  • Feint-TR kullanıcısına yanıt
    Tatlı su kurnazlığı yapıp yemeyene denk gelince asabileşen cisim, verilerini ve bildiğini sandıklarını sende git avanelerine anlat burada yemezler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qqyyxx

    Tatlı su kurnazlığı yapıp yemeyene denk gelince asabileşen cisim, verilerini ve bildiğini sandıklarını sende git avanelerine anlat burada yemezler.
    bahse girerim üniversite diploman bile yoktur
  • Feint-TR kullanıcısına yanıt
    Eğitim sistemin bozukluğuna örneksin biliyorsun değilmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Amadeus_M

    Hocam tebrik ediyorum sizi kararlılığınızdan dolayı.keşke tüm kullanıcılar sizin gibi istikrarlı olabilse.davanızda da sonuna kdar haklısınız birebir araç değişimi dışında hiçbirşeyi kabul etmeyin.



    Ayrıca burda ‘bir motor değişecek ya nolck’ diyen arkadaşlar kendi üç kuruşluk araçlarının üstüne kuş pisleyince eyvah aracın değeri düşecek diye feryat edenlerden başkası değil,kulak asmayın.
    Dün şirketin tepe noktasından biri aradı ismini vermeyim doğru olmaZ. Beyefendi de aynı şeyleri tekrarladı kabul etmeyince ikame aracı en yakın bayiye teslim edin dedi. Tehdide bak gel al dedim, arabasız kalınca tekliflerini kabul ededeğimi sanıyorlar. Oysa bu tehditler ters tepiyor farkında değil. Volvo’nun üst düzey yöneticisinin beni arayıp aklı sıra beni kandırmaya çalısmasına çok şaşırdım. Ayıp ihbarı altı aya tabi süreyi kaçırdınız diyor. Avukatlarınız avukatımı arasın hukuki tartışmaya girsin dedim. Daha gizli ayıp nedir bilmiyor bana hukuk öğretmeye çalısıyor. Bu tür konulara müdürlerin bire bir dahil olması beni şasırttı. Bu kadar mı küçük bir firma bu volvo Türkiye’ye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • parezer kullanıcısına yanıt
    Bezdirme politikaları sonuna kadar devam edecek demek ki :)
  • parezer kullanıcısına yanıt
    hocam sonuna kadar gidin pes etmeyin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parezer

    Dün şirketin tepe noktasından biri aradı ismini vermeyim doğru olmaZ. Beyefendi de aynı şeyleri tekrarladı kabul etmeyince ikame aracı en yakın bayiye teslim edin dedi. Tehdide bak gel al dedim, arabasız kalınca tekliflerini kabul ededeğimi sanıyorlar. Oysa bu tehditler ters tepiyor farkında değil. Volvo’nun üst düzey yöneticisinin beni arayıp aklı sıra beni kandırmaya çalısmasına çok şaşırdım. Ayıp ihbarı altı aya tabi süreyi kaçırdınız diyor. Avukatlarınız avukatımı arasın hukuki tartışmaya girsin dedim. Daha gizli ayıp nedir bilmiyor bana hukuk öğretmeye çalısıyor. Bu tür konulara müdürlerin bire bir dahil olması beni şasırttı. Bu kadar mı küçük bir firma bu volvo Türkiye’ye.

    Alıntıları Göster
    İyi sabredebilmişsiniz... Bu kadar küstahça konuşmaya karşılık ağzıma geleni söyleyebilirdim sanırım.

    Müdür vb. tayfasının bu sokak kabadayısı tavırları sanırım bizim ülkemize has. Adam hangi makama gelse de bu ali kıran baş kesen tavırlar değişmiyor.




  • Mercedes alacaktım forumdaki c180 konusu sebebiyle vazgeçtim. Volvo xc40 alacaktım ki önceki aracımda volvo idi, şimdi bu konu nedeniyle askıya aldım. Bmw’de de var mı böyle şeyler acaba? Müşteri böyle kaybediliyor demek ki.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: captaingurkan

    Mercedes alacaktım forumdaki c180 konusu sebebiyle vazgeçtim. Volvo xc40 alacaktım ki önceki aracımda volvo idi, şimdi bu konu nedeniyle askıya aldım. Bmw’de de var mı böyle şeyler acaba? Müşteri böyle kaybediliyor demek ki.
    Sırf bu uygulama için beğendiğiniz araçtan vazgeçmenizi önermem, diğer firmaların durumu volvo’dan farklı değil. Sonuçta tüm markaların Türkiye temsilcileri bizden biri oluyor, firma iyi olsa ne yazar yötenen bizden biri. Mantık hep aynı nasılsa ülkenin durumu belli dava yıllarca neticelenmez, o zaman yüklen tüketiciye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • volvo türkiye, xxxx türkiye gibi yanacı şirketlerin Türkiye ofisleri tam bir beyaz yakalı çiftliğidir. bir kere yerleştiler mi sittin sene koltuklarını kaybetmeyecek bir yapı kurarlar.

    bu tip şirketlerde genel durum aşağıdaki gibi oluyor.

    - en tepede yabancı bir genel müdür - avrupa'da aldığı maaşın 2 katını ve bir sürü ekstra ve bonus ile alır. alt taraftaki türklerin kapasitesi kadar iş yapar.
    - bu adamın altındaki Türk direktör, GMY gibi poziyonlar. euro-dolar maaş alırlar, altlarında şirket araçları, harcırahlar vs. sürekli yurtdışında bir eğitime veya etkinliğe giderler. üst yöneticiyi bunlar yönlendirir ve hedefleri düşük tutarlar ki kendilerine yuklenmesinler. ancak altında çalışan diğer personeli direkt ezerler. kendielri avrupa pozisyonuna göre uygun maaş alır gözkür. ancak kurdan dolayı her zaman ballı maaş alırlar. primlerde cabası.

    misal; normalde çek cumhuriyeti yapılanması aylık 100k euro ise bunlar 80k euro ile kurarlar. merkez yönetimin işine gelir koca ülkede az bütçe var diye. bu 80k euro bütçenin 60k euro ile büyükbaşlar tarafında paylaşılır. diğer çalşıanlara standart TL maaş verilir. adamlar az bütçe ile çok iş yaparlar.

    bununla birlikte ciddi maliyet çıkaran her şey minimize edilmiştir.

    müşteri hizmetleri minimum hizmet verir. etkinlik yapılmaz. müşteriye yapılacak etkinlik bütçesi cebe indirilir.

    yedek parçadan elden geldiğince yüksek fiyat verilir. yurtdışında 30.000km olan bakım bizde ne hikmetse 15.000 olur. oradan da gol yeriz.




  • parezer kullanıcısına yanıt
    Almayarak birbirimize destek olarak haklarımızı elde edeceğiz. Müşteri memnuniyetinin ne denli önemli olduğunu herkes tepki gösterirse öğrenirler. Ben volvo almayarak bir şey kaybetmem. Umarım daha fazla saçmalamadan probleminizi çözerler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İkinci el piyasasına uygun fiyat gelirse bence teklifi kabul edin, maksat sizin açınızdan süreç uzamasın. Yoksa uğraşsın dursunlar, ikame araç da sizin yasal hakkınız. Haklarınızı sonuna kadar kullanın tabi. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • qqyyxx Q kullanıcısına yanıt
    Öncelikle, ironik bir şekilde tek bir veri kullanarak hipotezinizi ispatlamaya çalışarak şark kurnazlığına kaçan sizsiniz

    Sadece ülkemizde değil bütün dünyada kayda değer araç satışı artışı son 15-20 senede olmuştur ve bunun sebebi başlıca üretim ile ilgilidir.

    1990'ların ortasından itibaren modüler araç platformları ve motor aileleri oluşmaya ve yaygınlaşmaya başlamış, 2005 sonrası sektörde en yaygın kullanılan uygulama haline gelmiştir. Bunun günümüzdeki en başarılı uygulayıcısı tartışmaya açık olmakla birlikte MQB platformunun sahibi VAG grubudur. Grup özelinde incelersek tek platform üzerine 4 bloğu (1.0 TSI, 1.4 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI) yazılımla güç değişiklikleri yaparak kombinleyerek normalde harcaması gereken zaman ve eforun çok küçük bir kısmını kullanarak bir sürü araç sürebiliyorlar piyasaya. Örnek verdiğiniz 70'li senelerde araç gelişimi model üzerinden ilerliyordu, artık platform üzerinden. Eskiden bu kadar imkan olmadığı için haliyle üretim de daha az oluyordu her markada ve bu sebeple az üretirsen aynı zamanda az satarsın.

    2000 öncesi dönemde araç çeşitliliği zayıftı, segmentlerin sundukları neredeyse standart gibiydi ve insanların günümüzdeki gibi garanti süresi bitmeden yeni donanımlısını almak gibi bir davranışı yoktu çünkü kasa değişmeden araçlar pek de değişmiyordu. Daha sonraki süreçte popüler bir örnek vermek gerekirse, Nissan Qashqai gibi bir araç çıktı, Crossover segmentini yarattı, yerden yüksek diye hafif arazi kullanıcısı da satın aldı, trafikte yüksek diye rahat hissettirdiğini düşünen de aldı, SUV beğenip arazi şartlarında o kadar ekipman ve donanıma ihtiyacı olmayan da aldı. Bu da sadece bir tane örneği, segment yaratıcısı olması sebebiyle örnek olarak bu aracı vermeyi uygun gördüm. Pazar çeşitlenince daha fazla insana hitap edebilmeye başladı, bu da bütün dünyada araç satışlarını artırdı. Hatta Crossover segmenti o kadar çok beğenildi ki bütün dünyada Toyota Avensis modelinin üretimini durdurup C-HR ile başlangıcını yaptığı crossover segmentine yatırımı kaydırdı. Avrupalı rakipleri daha erken davrandı ve her segmentte bir adet crossover araca sahipler.

    Gelelim pazarlama konusunda, bütün dünyada otomobil bir lüksten sıradan bir ihtiyaca evrilince üreticiler de stratejilerini değiştirmeye başladı. Otomobil uzun yıllar kullanılan bir taşıtken dayanıklılık önemli bir kriterdi, zaten Japon otomobillerinin dünya pazarlarını ele geçirdiği dönemler de aynı zamana denk gelir. Fakat ulaşılabilirlik arttıkça otomobil garanti süresi bitmeden elden çıkarılan bir taşıt haline geldi, haliyle üretici de oyuncak dolu fakat geçmişe oranla oyuncak dolu araçlar üretmeye başladı. Kalite unsuru gözün gördüğü ve dokunulan alanlar ile sınırlı kaldı, gerisinde minimum standartlarını karşılayacak kadar kıstılar. Halihazırda bu kesintiler de üreticiye maliyetten kısma imkanı tanıyor ve araçların fiyatları da bununla paralel olmasa da düşüş gösteriyordu. (Bizimki gibi dövizle manipüle olan pazarlarda değil tabi.)

    2008 ABD krizi ve 2008 ÖTV İndiriminden bahsetmesek de olmaz, kriz zamanı ABD faizi düşürerek dünyanın her yanına doları dağıttı, Güney Kore gibi bir ülke bu fırsatı Asya krizinin kalıntılarını üstünden atmak ve kalkınmak için kullanırken biz ülkemizde düşük faizli kredi ve inşaat sektörü ile yedik bu paraları. Bu dönemlerde az buçuk bir peşinat toplayan herkes kredi vasıtasıyla çok rahat araç sahibi olabiliyordu, üstüne bir de getirilen ÖTV indirimi potansiyel alıcının oldukça işine yaradı

    Günümüze adım adım gelirsek, krizi atlatan ABD faizi yükseltip doları ülkesine geri çekince sonuçları günümüze ulaşan ipliğin ucu tutuşturulmuş oldu. Parayı toprağa gömen ülkede katma değeri yüksek üretime yatırım gelmediği için Türk Lirası değer kaybeden ve manipüle edilmeye müsait bir para birimi haline geldi 5-6 senede. Sürekli değer kaybı, bankaların kredi vermez hale gelmesiyle sektör aylardır rekor daralmalar yaşıyor, bakalım eylül ayı istatistikleri nasıl gelecek.

    Toparlayacak olursak, evet 2002 sonrası dönemde yapılan ve bahsettiğim bazı uygulamalar ile insanlar daha rahat otomobil sahibi olabilen bir hale geldi, fakat sonrasında yapılan uygulamalar ile de şu anda otomobil satın alamaz bir durumdalar, ikisinde de başta aynı insanlar vardı. Yani o kadar kısa ve net değilmiş sanırsam




  • Takumi_Fujiwara kullanıcısına yanıt
    😁😁 kusura bakma alıntını okuyamadım, zenginin malı züğürtün çenesini yorarmış ata sözünün doğruluğunda mutabık kalalım akabinde birde zamanımızı boşa harcamamak adına muhabbeti noktalayalım..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.