Arkadaşlar videodaki kadar olmasada arada çok kısa süreli bunu yapıyor aracım 1.6 TDİ EA189 66kW Polo Görüşleriniz nedir ? |
VW 1.6 TDI rölanti sorunu
-
-
Kalibrasyon sorunu olabilir. Enjektörler yıllar geçtikte tıkanmaya başlar ve püskürtme oranları değişir. Bir yazılım güncellemesi ile bu sorun hallolur gibime geliyor..
-
Enjektör problemi youtubede kalbirasyon diye bir video vardı onu deneyin derim. 4. viteste test ediyordu sanırım. Kanalın adı tamirhane
1.6tdi cay motor kroniktir enjektör
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E27222C63 -- 3 Temmuz 2021; 15:32:6 > -
Tamirhane kanalının enjektör yol adaptasyonunu deneyin. 4. Viteste ilerliyorsunuz 3000 devire kadar gaz verip ayağınızı çekiyorsunuz 1200 devirin biraz altına düşünce gaza sonuna kadar basıp (kickdown düğmesine basmayacaksınız ama) 3000 devire tekrar çıkıyorsunuz. Bunları yaparken kesinlikle frene basmayacaksınız araç süzülerek 1200 devire düşecek.
Bu işlemi 4 veya 5 kere yapın, en son aşamada araç yine 1200 devire kadar süzülünce frene basmadan direk D den N ye atıp kendi kendine durmasını bekleyin (D den N ye atarken frene basmaya gerek yok zaten boşa atabiliyorsunuz). Süzülerek Durunca el frenini çekin hemen p ye almadan stop edin. Anahtarı çekin araçtan çıkın kilitleyin kapıları dışarda bi 4-5 dakika bekleyin sigaranızı için sonra arabaya binip tekrar çalıştırın adaptasyon tamamdır
Buna rağmen düzelmiyorsa büyük ihtimal araçta sente kaçıklığı var rölanti düzensizliği genelde sente kaçıklığına yani triger değişiminde piston üst ölü noktasını ve bilyaları ayarlayamayıp taktılar sorun bunla alakalı. Araba al ver yapıyor.
Dediğim sente kaçıklığıyla ilgili sorun videoda canlı canlı işlenmiş. Sizin sorununuz buna benziyor biraz
TAMİRHANEyoutubeMUTLULUKTAN GÖZ YAŞARTAN ARIZA ( 6 aydır çözülemeyen arıza bakın nasıl çözüldü )https://www.youtube.com/watch?v=dBrEXW7KT_Q&feature=youtu.be
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 3 Temmuz 2021; 18:13:25 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: MeGaDave06
Tamirhane kanalının enjektör yol adaptasyonunu deneyin. 4. Viteste ilerliyorsunuz 3000 devire kadar gaz verip ayağınızı çekiyorsunuz 1200 devirin biraz altına düşünce gaza sonuna kadar basıp (kickdown düğmesine basmayacaksınız ama) 3000 devire tekrar çıkıyorsunuz. Bunları yaparken kesinlikle frene basmayacaksınız araç süzülerek 1200 devire düşecek.
Bu işlemi 4 veya 5 kere yapın, en son aşamada araç yine 1200 devire kadar süzülünce frene basmadan direk D den N ye atıp kendi kendine durmasını bekleyin (D den N ye atarken frene basmaya gerek yok zaten boşa atabiliyorsunuz). Süzülerek Durunca el frenini çekin hemen p ye almadan stop edin. Anahtarı çekin araçtan çıkın kilitleyin kapıları dışarda bi 4-5 dakika bekleyin sigaranızı için sonra arabaya binip tekrar çalıştırın adaptasyon tamamdır
Buna rağmen düzelmiyorsa büyük ihtimal araçta sente kaçıklığı var rölanti düzensizliği genelde sente kaçıklığına yani triger değişiminde piston üst ölü noktasını ve bilyaları ayarlayamayıp taktılar sorun bunla alakalı. Araba al ver yapıyor.
Dediğim sente kaçıklığıyla ilgili sorun videoda canlı canlı işlenmiş. Sizin sorununuz buna benziyor biraz
https://www.youtube.com/watch?v=dBrEXW7KT_Q&feature=youtu.bebu gece 3 - 3,5 gibi tem e çıkacağım gündüz bunu yapmak imkansız
kickdown olayı nedir ? gaza yaaş yavaş mı basıyoruz yoksa bir anda dip mı yapıyoruz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi speedman -- 6 Temmuz 2021; 15:11:15 >
-
Dip gaz yapıyorsunuz ama pedalın altında bi düğme gibi bişey olur. Sonuna kadar köklerseniz pedaldan böyle bi "tık" sesi duyarsınız. O roketleme diye geçer. Onu yaparsanız hemen en düşük vitese atıp son devir çevirene kadar araba gazlar. İşte siz o düğmeye basmayacaksınız yoksa tekrar başa almak zorunda kalırsınızquote:
Orijinalden alıntı: speedmanbu gece 3 - 3,5 gibi tem e çıkacağım gündüz bunu yapmak imkansız
kickdown olayı nedir ? gaza yaaş yavaş mı basıyoruz yoksa bir anda dip mı yapıyoruz.
Alıntıları Göster
Onun videosuda burdahttps://www.youtube.com/watch?v=v_5xs-k4Qyw&feature=youtu.be
Videodaki talimatları yapın. 4. Viteste 3000 devire gelince 1200 devire süzülmesini bekleyin 1200 devirin biraz aşağısına gelince gazı hemen kökleyin, köklemesinizde olur %75 basın yeterlidir. Yeterki vites küçültmesine izin vermeyin. 3-4 kere bu işlemi tekrarladıktan sonra son süzülüşü yaparken kendi kendine yavaşlasın araç frene hiçbişeye basmayın. 1200 devirin biraz altına düşünce (1100 falan değil tam o arada tutturun) vitesi hemen N ye çekin ve kendi kendine araç dursun. Durunca frene basmadan el frenini çekin kapatın kontağı inin aşağı arabayı kitleyin 5 dakika sonra binin adaptasyon olacaktır.
Bu arada sorununuzu bu %100 çözer demiyorum ama yapmakta fayda var. Araba böyle bi al ver yapıyor boğuluyor toparlıyor. Buda sente kaçıklığına işaret
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 6 Temmuz 2021; 16:18:2 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: MeGaDave06
Dip gaz yapıyorsunuz ama pedalın altında bi düğme gibi bişey olur. Sonuna kadar köklerseniz pedaldan böyle bi "tık" sesi duyarsınız. O roketleme diye geçer. Onu yaparsanız hemen en düşük vitese atıp son devir çevirene kadar araba gazlar. İşte siz o düğmeye basmayacaksınız yoksa tekrar başa almak zorunda kalırsınız
Onun videosuda burdahttps://www.youtube.com/watch?v=v_5xs-k4Qyw&feature=youtu.be
Videodaki talimatları yapın. 4. Viteste 3000 devire gelince 1200 devire süzülmesini bekleyin 1200 devirin biraz aşağısına gelince gazı hemen kökleyin, köklemesinizde olur %75 basın yeterlidir. Yeterki vites küçültmesine izin vermeyin. 3-4 kere bu işlemi tekrarladıktan sonra son süzülüşü yaparken kendi kendine yavaşlasın araç frene hiçbişeye basmayın. 1200 devirin biraz altına düşünce (1100 falan değil tam o arada tutturun) vitesi hemen N ye çekin ve kendi kendine araç dursun. Durunca frene basmadan el frenini çekin kapatın kontağı inin aşağı arabayı kitleyin 5 dakika sonra binin adaptasyon olacaktır.
Bu arada sorununuzu bu %100 çözer demiyorum ama yapmakta fayda var. Araba böyle bi al ver yapıyor boğuluyor toparlıyor. Buda sente kaçıklığına işaret
Alıntıları Gösterhocam gece 3 de tuvalete kalktım ibb cep trafikten kameralara baktım abi Allah seni inandırsın yolda araç yoğunluğu var
sanırım kuzey marmara otoyoluna çıkacağım
-
Ne yaptın hocam son durum nedir?
-
quote:
Orijinalden alıntı: brkprlk35Ne yaptın hocam son durum nedir?
malesef yol adaptasyonunu yapamadım henüz ; araç eski haline döndü.
ara ara yapıyor rölantide her zaman yapmıyor.
çözemedim açıkcası bir pislik mi geldi acaba diye düşünüyorum enjektörün birine
mazotu hep ışık yanınca alıyordum ; artık yarım depoda doldurmaya çalışacağım.
-
Selamlar hocam 3 yıl olmus herhangi bir islem yaptirdiniz mi yoksa binmeye devam ediyor musunuz bir problem yasadiniz mi ? Bende de ayni sorun var
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ara ara yapmalar sıklaşır
öksürmeler başlar
100 küsür bin km ve üzeri ise enjektörler revize ister veya değişimi gerecektir.
enjektörleri ölçtürün birinde mutlaka sapma çıkar
1-2-4 numaralı enjektörler 0.3-0.4 gibi değerlere sahipken, 3 numaralı enjektörün ise +2.2 mg/str çıktı gibi örnekler var mesela
bu kronik denmese bile çok sık karşılaşılan bir durum...
-
hocam bu problem bazen enjektörün civata somun saplama vs gevşemesindende yapabiliyor , onlarıda kesin kontrol ettirin.
-
ustaya gittim 4.enjektör bobinin altindaki lastik contadan terleme seklinde mazot veriyormus sapma oradan olabilir ancak biz dpf katalizorunun doldugundan suphe ettik
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi herff -- 26 Şubat 2024; 12:30:12 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
selamlar. maslak gümüşok dsg oktay ustanın yönlendirmesi ile ;
Güven Pompa
Adres: Yeşilce, Yunus Emre Cad. & Dalgıç Sok. No:2, 34418 Kağıthane/Kâğıthane/İstanbul
buraya cemal ustaya götürdüm. ali usta ilgilendi. cemal firma sahibi. ilk teşhis : enjektörlerde şakırdama var dedi. revizyon olacak dedi.
o tarihle 250 liradan 4 enjektörü 1000 lira yaptırmıştım. çok farketti. yakıt ortalaması direk düştü. çekiş arttı. çalışma sesi değişti aracımın. hala kullanıyorum çok memnunum.
şehir içi 3,5-4 arası yakıyor. Trafiksiz :)))
AKYILDIZ DİZELyoutubeVolkswagen Passat aracımızın müşterimizin sabahları ilk çalıştırmada kısa süreli sallama ve şakırtı problemleri vardı. Bununla birlikte müşterimiz aracının artık eskisinden daha fazla yakıt yaktığını söyledi. Ustalarımız aracı arıza tespit cihazımıza bağladıktan sonra diğer gerekli kontrolleri gerçekleştirdi ve aracın enjektörlerinin sökülmesi gerektiğini müşterimize iletti. Aracın enjektörleri söküldü ve stoklarımızda bulunan revizyonlu enjektörlerle değiştirildi. Müşterimiz zaman kazanmış oldu ve gereksiz vakit kaybı önlendi. Enjektörlerimizin bağlantılarını yaptıktan sonra kodlamalarını da yaparak müşterimize teslim ettik. Sizde aracınızdaki şikayetleri yorumlarda belirterek veya iletişim numaramızı arayarak bize iletebilirsiniz. Adresimiz ve İletişim Bilgilerimiz: İkitelli Organize Sanayi Bölgesi Bağcılar Güngören Sanayi Sitesi 15. Blok No.19 Başakşehir/İstanbul Telefon: (0212) 549 77 46 Fax: (0212) 549 77 47 (Ayırca bizi Google da '' Akyıldız Dizel '' olarak aratırsanız , Google üzerinden yol tarifi alabilirsiniz.) Diğer Videolarımız: Enjektörleri nasıl dağıtılıp topluyoruz ? https://www.youtube.com/watch?v=6XiJVUU5vZo Volkswagen Caddy Siyah Duman Sorunu ( Siyah Duman Atma ) https://www.youtube.com/watch?v=nfS5XvU4aHc Fiat Ducato Enjektör Arızası https://www.youtube.com/watch?v=AX_dc0rab6g Renault Traffic Enjektör Test Kontrol https://www.youtube.com/watch?v=BNPmYc5jiw4 Web sitemiz : www.akyildizdizel.com Facebook : @AkyildizDizel Instagram : @AkyildizDizelhttps://www.youtube.com/watch?v=4RhYumkMCV8
-
87k gibi revizyon yaptırdım
-
Depoya bunu atıyorsun. Sorun düzeliyor. Aynisi bende olmuştu , hatta 4000 devir gibi hafif duman atıyordu cay motor. Dumanı kesti , enjektorler stabil çalışıyor
Abro dizel enjektör temizleyici
Oynar volant varsa oda motorun sarsıntılı çalışmasına vuruntu yapmasına neden olabilir.
Durduğun yerde gaza basınca 2500 devirde kesiciye giriyor gibi vurubtu yapıyorsa oybar volabtın yayları boşlamış demektir. Duruken 2500 devirde vuruntu yapıyorken debriyaja bas çek yapıp teşhiste bulunun.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliveli90 -- 15 Mayıs 2024; 0:8:34 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1,6 tdı cay motor benimkide yapıyordu, sorun enjektör memelerinden çıktı,
-
vidyoyu dinlemedim, dinlesem de anlamazdım ama volant da dalgalanma yapabiliyor. bende olmuştu, garantiden değiştirmişlerdi.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X