Şimdi Ara

VW'ne yakışmamış

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
137
Cevap
1
Favori
5.350
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün,resmi araç olarak kullanılan bir Caddy'e bindim.Gösterge kısmına baktığımda hararet ibresinin konmadığını fark ettim.Ya masraftan kaçmak için bu kadar düşülür mü,arkadaş?Bir ibrenin fabrikaya maliyeti ne kadar olacak?Bence en düşük donanımda bile hararet ibresinin olması şart. WV 'ne hiç yakıştıramadım.
     VW'ne  yakışmamış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugurlum07 -- 30 Mayıs 2014; 13:33:27 >







  • Arac 2004 model sanirim.2004 lerde yok 2005te geldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurlum07

    Bugün,resmi araç olarak kullanılan bir Caddy'e bindim.Gösterge kısmına baktığımda hararet ibresinin konmadığını fark ettim.Ya masraftan kaçmak için bu kadar düşülür mü,arkadaş?Bir ibrenin fabrikaya maliyeti ne kadar olacak?Bence en düşük donanımda bile hararet ibresinin olması şart. WV 'ne hiç yakıştıramadım.
     VW'ne  yakışmamış

    Bu VW ye özgü bir şey değil bırakın ticariyi bir çok marka binek otoda bile hararet ibresi artık kullanılmıyor.Eğer bu olayı ''Çalma'' olarak nitelendireceksek ,çalan sadece VW değil HEPSİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ..NeyzeN.. -- 30 Mayıs 2014; 9:42:43 >




  • Hararet ibresi zaten gereksiz
    Hararet yaptığında ikaz lambası zaten yanıyor.
    Suyun sıcaklığının nasıl yükseldiğini görmenin bir faydası yok.
  • O neyse de bir dönem Cliolarda devir saati yoktu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre356

    O neyse de bir dönem Cliolarda devir saati yoktu.

    1997 model Subaru Vivio' da devir saati yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    quote:

    Orijinalden alıntı: emre356

    O neyse de bir dönem Cliolarda devir saati yoktu.

    1997 model Subaru Vivio' da devir saati yok.

    Alıntıları Göster
    Öncelikle WV değil VW.

    Hararet göstergesinin olmaması sürüş dinamiğini, güvenliğini veya konforu nasıl etkiliyor anlayamadım? araç hararet yapınca arıza lambası yanıyor zaten, alarm veriyor araç.

    Fazla elektronik = Fazla sorun.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    BMW mi DAHA ÜSTÜN AUDI mi?
    17 yıl önce açıldı
    Accord'un kasa ne zaman değişti?
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurlum07

    Bugün,resmi araç olarak kullanılan bir Caddy'e bindim.Gösterge kısmına baktığımda hararet ibresinin konmadığını fark ettim.Ya masraftan kaçmak için bu kadar düşülür mü,arkadaş?Bir ibrenin fabrikaya maliyeti ne kadar olacak?Bence en düşük donanımda bile hararet ibresinin olması şart. WV 'ne hiç yakıştıramadım.
     VW'ne  yakışmamış

    Bu VW ye özgü bir şey değil bırakın ticariyi bir çok marka binek otoda bile hararet ibresi artık kullanılmıyor.Eğer bu olayı ''Çalma'' olarak nitelendireceksek ,çalan sadece VW değil HEPSİ
    Tihihihi... Maliyet pis bir konu. Bu araçtan 1.000.000 adet satacak olurlarsa 10$'a mal olacak bir parça 10.000.000$'a mal olacaktır. Fena para değil şimdi hadi. O parayla CEO'yu bedavaya getirmiş oluruz...

    Bir de hararet göstergesi artık oldukça gereksiz bir gösterge. Onun yerine daha önemli göstergeler konabilir. Zira yeni araçlarda hararet düzensizliğine sahip bir motor kaldı ise atın onu bir uçurumdan aşağı.

    Araçlarda ideal sıcaklık dediğiniz zaten 89-91 derece aralığı. 94 derece itibari ile suyumuz kıpırdanmaya, fokurdamaya başlıyor. Bir dolaşım hatası sebebiyle hararet artarsa ideal sıcaklık ile kaynama noktası arasında 5 derece var zaten. Ve motor birkaç saniye içinde bu 5 derecelik ısı farkını oluşturup hararet yapabiliyor. Dolayısı ile bunu göstergede gözlemlemenin insana hiçbir katkısı yok. Yeni araçların çoğunda mavi ışık ve kırmızı ışık koyuyorlar. Mavi ışık motor soğuk demek. Söndüğünde motor sıcaklığı 38 dereceyi geçti demek. Kırmızı ışık yanıp sönmeye başladığında motor ideal sıcaklığının üzerine çıktı, sağa çek aracı dinlendir, sorunu bul demek. Kırmızı ışık sürekli yanarsa araç hararet yaptı demek. İşlevinin hararet göstergesinden zırnık farkı yok. Eskiden bu elektronik olarak yapılamadığı için gösterge konuyordu. Şimdi ise elektronik uyarı mümkün olduğu için göstergeye gerek yok.

    Hararet göstergesi yerine, ortalama yakıt değerine göre anlık ne kadar fazla veya az yakıyorsun göstergesi koymak daha akıllıca. Veya turbo araçlar için turbo basınç göstergesi çok iyi olur. Ama temelde amaç maliyet minimizasyonu. Adam hararet göstergesini koymayınca yerine başka birşey koymuyor. Olmayan o göstergeler CEO'nun maaşını ödemiştir benden söylemesi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    quote:

    Orijinalden alıntı: emre356

    O neyse de bir dönem Cliolarda devir saati yoktu.

    1997 model Subaru Vivio' da devir saati yok.

    Alıntıları Göster
    Öncelikle WV değil VW. Hararet göstergesinin olmaması sürüş dinamiğini, güvenliğini veya konforu nasıl etkiliyor anlayamadım.

    Fazla Elektronik = Fazla Problem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    Hararet ibresi zaten gereksiz
    Hararet yaptığında ikaz lambası zaten yanıyor.
    Suyun sıcaklığının nasıl yükseldiğini görmenin bir faydası yok.
    Hararet ibresi sayesinde önlem alabiliriz ama; hararet yaptığında ikaz lambası yandığında çok geç olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurlum07

    Bugün,resmi araç olarak kullanılan bir Caddy'e bindim.Gösterge kısmına baktığımda hararet ibresinin konmadığını fark ettim.Ya masraftan kaçmak için bu kadar düşülür mü,arkadaş?Bir ibrenin fabrikaya maliyeti ne kadar olacak?Bence en düşük donanımda bile hararet ibresinin olması şart. WV 'ne hiç yakıştıramadım.
     VW'ne  yakışmamış

    Bu VW ye özgü bir şey değil bırakın ticariyi bir çok marka binek otoda bile hararet ibresi artık kullanılmıyor.Eğer bu olayı ''Çalma'' olarak nitelendireceksek ,çalan sadece VW değil HEPSİ
    birde astra h modellerine bakmanızı tavsiye ederim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    quote:

    Orijinalden alıntı: emre356

    O neyse de bir dönem Cliolarda devir saati yoktu.

    1997 model Subaru Vivio' da devir saati yok.

    Alıntıları Göster
    Öncelikle WV değil VW. Hararet göstergesinin olmaması sürüş dinamiğini, güvenliğini veya konforu nasıl etkiliyor anlayamadım.

    Fazla Elektronik = Fazla Problem.
  • Vw'ne yakismamis diyince ben de araci tekerlerdem biri eksik satti zannettim
    Eger ciddi olarak sorduysan artık gereksiz hararet gostergesi. Benim Jazz'da da yok. Bence iyi ki de yok. Biraz pinpirikli oldugumdan seyir halinde bir de onu mu gözleyeceğim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: panthera52

    Öncelikle WV değil VW. Hararet göstergesinin olmaması sürüş dinamiğini, güvenliğini veya konforu nasıl etkiliyor anlayamadım.

    Fazla Elektronik = Fazla Problem.

    Alıntıları Göster
    Yav gözünüzü seveyim hararet ibresi gereksizmiş de sıcaklığın arttığını görmeninde bir faydası yokmuş ne çok ergen konuya mesaj yazmış.Markası modeli ne olursa olsun bu ibre en hayati göstergedir.
    Yeni yapılan araçlar Allah tarafından yapılıyor ya hararet yapmaz!
    uyarı ışığ varmış o yetermiş.Ya akıllı adam düşünür hararet artarken önlem alır hararet tepe noktaya gelene kadar motorun ilk başta contası zarar görmeye başlar en dayanıksız yer orasıdır. ee hararet yapacak ışık yanacak sonra mı önlem alacağız
    forumu okuyan nice insan var biraz akıllı mesaj yazın yav.

    marka önemli değil bir çok markada yok dediniz doğrudur ben olmamasını eleştirdim ww trolleri atlamazsa sevinirim




  • Hararet gostergesi sadece yuksek sicaklik icin degil dusuk sicaklik icinde onemli bir gostergedir. Ozellikle dizel araclarin 80-90 arasinda calismasi lazim. Termostat bozuksa arac hic bir zaman optimum sicakliga ulasmaz gosterge olmadanda bunu anlayamazsiniz. Elektronik mekanik ayrica yada yol bikgisari icerisinde mutlaka bir hararet gostergesi olmasi lazim

    basima geldigi icin biliyorum :) hararet gostergesi onemlidir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyzade0606

    Yav gözünüzü seveyim hararet ibresi gereksizmiş de sıcaklığın arttığını görmeninde bir faydası yokmuş ne çok ergen konuya mesaj yazmış.Markası modeli ne olursa olsun bu ibre en hayati göstergedir.
    Yeni yapılan araçlar Allah tarafından yapılıyor ya hararet yapmaz!
    uyarı ışığ varmış o yetermiş.Ya akıllı adam düşünür hararet artarken önlem alır hararet tepe noktaya gelene kadar motorun ilk başta contası zarar görmeye başlar en dayanıksız yer orasıdır. ee hararet yapacak ışık yanacak sonra mı önlem alacağız
    forumu okuyan nice insan var biraz akıllı mesaj yazın yav.

    marka önemli değil bir çok markada yok dediniz doğrudur ben olmamasını eleştirdim ww trolleri atlamazsa sevinirim


    Alıntıları Göster
    SEvgili ergen kardeşim;
    Hararet ibresi olmayan 1998 model Polo yolda giderken hararet ışığı yandı ve otoyolda olmama rağmen hemen sağa çekip motor kaputunu açtım. Ama herhangi bir buhar çıkışı yoktu. Genleşme kabında baloncuklar oluşmuştu.
    Yanımda olan kuzeni hemen ilerideki büfeden soğuk su alması için gönderdim. Motor biraz soğuyunca (İkaz lambası sönünce) bu sudan ekledik ve yola devam ettim. Bir müddet daha gittiğimizde yine ışık yandı ama eve yakın olduğumuz için durmadım, nasılsa buhar da çıkmıyordu.
    Ertesi gün bu haldeyken arabayı sanayiye götürdüm ve kütük denilen parçayı değiştirdiler. Usta "Başka araba olsa rektefiye bile gerekebilirdi ama senin arabada conta bile zarar görmemiş, VW farkı" dedi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    SEvgili ergen kardeşim;
    Hararet ibresi olmayan 1998 model Polo yolda giderken hararet ışığı yandı ve otoyolda olmama rağmen hemen sağa çekip motor kaputunu açtım. Ama herhangi bir buhar çıkışı yoktu. Genleşme kabında baloncuklar oluşmuştu.
    Yanımda olan kuzeni hemen ilerideki büfeden soğuk su alması için gönderdim. Motor biraz soğuyunca (İkaz lambası sönünce) bu sudan ekledik ve yola devam ettim. Bir müddet daha gittiğimizde yine ışık yandı ama eve yakın olduğumuz için durmadım, nasılsa buhar da çıkmıyordu.
    Ertesi gün bu haldeyken arabayı sanayiye götürdüm ve kütük denilen parçayı değiştirdiler. Usta "Başka araba olsa rektefiye bile gerekebilirdi ama senin arabada conta bile zarar görmemiş, VW farkı" dedi

    Alıntıları Göster
    Torpido kapağı var mıydı baktın mı?





  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyzade0606

    Yav gözünüzü seveyim hararet ibresi gereksizmiş de sıcaklığın arttığını görmeninde bir faydası yokmuş ne çok ergen konuya mesaj yazmış.Markası modeli ne olursa olsun bu ibre en hayati göstergedir.
    Yeni yapılan araçlar Allah tarafından yapılıyor ya hararet yapmaz!
    uyarı ışığ varmış o yetermiş.Ya akıllı adam düşünür hararet artarken önlem alır hararet tepe noktaya gelene kadar motorun ilk başta contası zarar görmeye başlar en dayanıksız yer orasıdır. ee hararet yapacak ışık yanacak sonra mı önlem alacağız
    forumu okuyan nice insan var biraz akıllı mesaj yazın yav.

    marka önemli değil bir çok markada yok dediniz doğrudur ben olmamasını eleştirdim ww trolleri atlamazsa sevinirim


    Hararet ikaz ışığı motor arıza gördükten sonra yanmaz. Isı yükselmeye başlar başlamaz uyarı ışığı yanar. Yani hararet yapmadan önce o uyarıyı verir sende önlemini alırsın, pek akıllı arkadaşım. Senin düşündüğünü Vw teknisyenleri düşünmüyor zaten ayrıca ww değil vw ;)




  • Gereksiz demek sacma olur... ibrede anlik gorebilirsiniz olayi... ibrenin hareketine gore araci oyle kullanirsiniz...
  • Benim 2012 mazda 3 te de hararet göstergesi yok ama kırmızı uyarı lambası var.Hatta mavi renkli soğuk uyarısı bile var.Bundan önceki accent era2011 aracımdada yoktu onda da lamba vardı.
    Yalnız bu foto daki araçta sanki yeri varda kendisini koymamışlar gibi görünüyor.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.