Şimdi Ara

VW nin ilk sahtekarlığı değil, son da olmayacak...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
36
Cevap
0
Favori
1.816
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
25 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ''Volkswagen’in ABD'de dizel araçlarındaki emisyon değerlerini manipüle ettiği iddiası sonucu patlak veren kriz tüm dünyaya yayılıyor. Volkswagen'in emisyon testlerinde usulsüzlük incelemeleri Asya'ya sıçradı. Alman hükümeti ise soruşturmaların tamamlanmasını bekliyor.

    Volkswagen krizi büyüyor

    Avrupa'nın en büyük otomobil üreticisi Volkswagen AG'nin ABD'deki egzoz gazı emisyon testlerinde usulsüzlük yaptığını kabul etmesinin ardından skandal Güney Kore'ye yayıldı. ''


    Bundan yıllar önce VW'nin ADAC sahtekarlığını burada yazmıştım. Bilen bilmeyen birçok forum sakini üzerime seğirtmişti. Özellikle de marka fanatiği arkadaşlar.
    Konu özetle şu idi; esasen ana ortakları İsrail yahudisi olan sözde Alman firması VW, kendi araçlarını diğer araçlarla mukayese için bir seri testler (ESP, ABS, savrulma testleri v.s) yaptırmıştı. Testleri yine yahudilere ait ADAC yapmıştı. Testlerde apaçık BİAS (hile) vardı. Bunu otomotiv uzmanları söyledi ben değil. Daha sonra konu kapatıldı. Şimdi baktımda açtığım o konu kaldırılmış, üzerinden çok zaman geçti.

    Yine aynı VW'nin ülkemizde en çok satan otomotiv firması olduğu halde neden ülkemizde bir çivi dahi çakmadığını, yatırımda bulunmadığını da sorgulamıştım. Normalde başka bir ülkede bu kadar çok satan bir şirkete yatırım şartı getirilir, istihdam oluşturması istenir. Yani öyle 'hep bana, hep bana'' olmaz. Ülkemiz adına zamanın ekonomi bakanı ve hatta sayın Başbakan bunu zamanında dile getirdi, firmadan yatırım yapması istendi. VW başlarda eveledi, geveledi. Sonra baskılar karşısında Caddy nin ülkemizde üretileceğini açıkladı. Birkaç ay sonra ''One minute'' çıkışı oldu ve VW çarketti. Türkiye'ye yatırım yapmayacaklarını, üretim tesisi açmayacaklarını ve önümüzdeki 15 yıl boyunca bu konuyu gündemlerine getirmeyeceklerini belirtti. Gitti Polonya'ya fabrikasını kurdu, başınada bir yahudi CEO atadı. Bunları da zamanında yazdım fakat en ufak zeka kırıntısı bulunmayan bazı tepkilele karşılaştım. ''Yatırım yaparken sana mı soracak?, bu işler öyle senin bildiğin gibi değil, karlı olmayacaksa niye fabrika açsın, VW ülkemizde üretilirse kalitesi düşer kimse almaz, ne var bunda, sanki bütün otomotiv firmaları yatırım mı yapıyor? mesela Ferrari'nin fabrikası mı var?, marka düşmanlığı yapma, nerden biliyorsun bunları, VW'nin yöneticileri arkadaşın heralde, ben böyle birşey duymadım, aman ne önemli birşey v.s'' gibi...

    Baştan belirteyim ırkçı değilim, herhangi bir dini inanca karşı husumetim asla yok, olamazda. Sermayenin dini ve milliyeti olmaz. Mesele zaten ürünü üretenin ırkı veya dini , imanı değil. Mesele VW'nin yatırım konusunda ülkeme olan ÖNYARGISI. Evet asıl ırkçı olan VW'nin ayrımcı politiası. Heryıl İsrail'e milyonlarca dolar vergiyi Alman hükümetinin gözünün önünde veren VW elbette ülkeme yatırım yapmakta ayak sürüyecek. Ben marka düşmanı veya fanatiği değilim fakat VW'nin tepesindeki çifte pasaportlu yöneticileri ve İsrail asıllı sahipleri bazı konularda oldukça bağnaz.

    Bu zihniyetteki bir firmadan her türlü hile beklenir, emisyonu da düşük gösterir, yalan da söyler, hile de yapar, ülkenin en çok satan firması olmasına rağmen pişkinlik yapıp yatırıma da yanaşmaz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koksal09 -- 22 Eylül 2015; 16:09:05 >







  • Osmanlidan beri olan Alman hayranligi hala devam ediyor.Gecen bir konuda bir vw sahibi japon ekonomisi kuculuyor diye seviniyordu.Oysa Japonya menseli firmalarin ulkemideki tesisleri oldukca fazla,izledigi kanallar japon mali uydu sayesinde,gebze-orhangazi koprusu japonlarin elinde.Adam anlamiyor ki rekabet kullanicinin isine yarar.Ama onlar anca ikinci elde arabam deger kaybetmesin derdinde.Bosuna dememisler s..eni severler diye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 41gokhan41 -- 22 Eylül 2015; 16:21:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 41gokhan41

    Osmanlidan beri olan Alman hayranligi hala devam ediyor.Gecen bir konuda bir vw sahibi japon ekonomisi kuculuyor diye seviniyordu.Oysa Japonya menseli firmalarin ulkemideki tesisleri oldukca fazla,izledigi kanallar japon mali uydu sayesinde,gebze-orhangazi koprusu japonlarin elinde.Adam anlamiyor ki rekabet kullanicinin isine yarar.Ama onlar anca ikince elde arabam deger kaybermesin derdindeBosuna dememisler s..eni severler diye.

    Son sozunuze imza atiyorum
  • bizde durum nedirki?
    bu araçlar bızdede satılmadımı ?
  • KIM NE DERSE DESIN DAS AUTO
  • bizde araç sırası 6 aydan
    9 a çıkar
  • muratdns M kullanıcısına yanıt
    Yazık...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: La vitesse

    Yazık...
    Her üretici veya satıcı ürünleri pazarlarken hilelere başvurabilirler. Vw nin bu denli abartılı üstüne gidilmesinin nedeni, daha önce en temiz dizel biz de diye reklamlar yapması ve bunu temel pazarlama sloganı haline getirmiş olması.
    Evet çevreye zarar çok büyük bir insanlık suçudur. Ama VW nin araçları ile sunduğu, konfor, donanım ve bir çok farklı çeşitlilik, araç piyasasına ve kullanıcılara rekabet dolayısı ile bir çok güzel yenilikler sağlamıştır. Bunu göz ardı etmemek lazım.

    Ben japoncuyum ama VW nin arabalara kattığı faydaları göz ardı edemem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: azad_van

    Her üretici veya satıcı ürünleri pazarlarken hilelere başvurabilirler. Vw nin bu denli abartılı üstüne gidilmesinin nedeni, daha önce en temiz dizel biz de diye reklamlar yapması ve bunu temel pazarlama sloganı haline getirmiş olması.
    Evet çevreye zarar çok büyük bir insanlık suçudur. Ama VW nin araçları ile sunduğu, konfor, donanım ve bir çok farklı çeşitlilik, araç piyasasına ve kullanıcılara rekabet dolayısı ile bir çok güzel yenilikler sağlamıştır. Bunu göz ardı etmemek lazım.

    Ben japoncuyum ama VW nin arabalara kattığı faydaları göz ardı edemem.

    Alıntıları Göster
    cihanair ve shadowgeist olsaydı şimdi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haydarkarapuar

    cihanair ve shadowgeist olsaydı şimdi
    trde üretilen araçlarda daha az vergi alsalar sorun düzelecek, yada vergi almasınlar, diğer firmalar koşa koşa fabrika açar ülkede
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratdns

    KIM NE DERSE DESIN DAS AUTO

    ABD'de o slogan şu hale dönmüş durumda yalnız: DAS CHEATERS
    Kaynak için Volkswagen USA Facebook sayfasındaki yorumlara bir gözatman yeterli
  • Vw nin ne kadar sahtekar bir firma olduğunu bundan 15 sene önce çocukken biliyordum. Aldığım oto değerine bakardım. Performans olarak aynı değerlere sahipken bile daha yüksek puanlar alırdı karşılaştırmalı testlerde. Sürüş hissi, yol tutuş hissi vs vs derken açık ara farkla hep birinciler vw olurdu. Bunu fanatiklere anlatamazsın.
  • İyi tamam sahtekar vs anladik da sonuc olarak premiuma paraniz yetmiyorsa Vw iyidir, kullaniyoruz iste diger markalari da goruyoruz. Benim vwde gordugum en sik sorun kullanmayanda gaz yapmasi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    İyi tamam sahtekar vs anladik da sonuc olarak premiuma paraniz yetmiyorsa Vw iyidir, kullaniyoruz iste diger markalari da goruyoruz. Benim vwde gordugum en sik sorun kullanmayanda gaz yapmasi.
    Bu ülkede oto test programlarında bile VW hayranı (dalkavukluk desek daha doğru olur) olduklarını belli ediyorlar. Olmayan bir teknik özelliği olmaması daha iyi olmuş diyecek kadar ileri giden bir yanlı program anlayışı varken VW fanatiklerini çok görmemek lazım. Toplumumuz araştırmaz, test etmez, test eden bağımsız kuruluşları elinin tersiyle iter. Tek bildikleri kara düzen sağdan soldan duyma efsanelere inanmaktır.


    Türk mali yerli arabamız olmadığı sürece hiçbir markanın avukatlığını yapmayınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue night

    Bu ülkede oto test programlarında bile VW hayranı (dalkavukluk desek daha doğru olur) olduklarını belli ediyorlar. Olmayan bir teknik özelliği olmaması daha iyi olmuş diyecek kadar ileri giden bir yanlı program anlayışı varken VW fanatiklerini çok görmemek lazım. Toplumumuz araştırmaz, test etmez, test eden bağımsız kuruluşları elinin tersiyle iter. Tek bildikleri kara düzen sağdan soldan duyma efsanelere inanmaktır.


    Türk mali yerli arabamız olmadığı sürece hiçbir markanın avukatlığını yapmayınız.

    Alıntıları Göster
    şuraya bak ya medya ve forum yıkılmış geçin bunları geçin

    babanızın markası gibi savunuyorsunuz diyenlerde sanki babalarınınn düşmanı gibi yerden yere vuruyor
    olay sadece ABD nin manipülasyonundan ibaret ..

    2.0 tdı vw ve audi modelleri 5 lt yakıyor verilerde gerçekte 25 litre mı yakıyormus

    geçin geçinn... 2 haftaya vw durumu düzeltip düze çıkar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: azad_van

    Her üretici veya satıcı ürünleri pazarlarken hilelere başvurabilirler. Vw nin bu denli abartılı üstüne gidilmesinin nedeni, daha önce en temiz dizel biz de diye reklamlar yapması ve bunu temel pazarlama sloganı haline getirmiş olması.
    Evet çevreye zarar çok büyük bir insanlık suçudur. Ama VW nin araçları ile sunduğu, konfor, donanım ve bir çok farklı çeşitlilik, araç piyasasına ve kullanıcılara rekabet dolayısı ile bir çok güzel yenilikler sağlamıştır. Bunu göz ardı etmemek lazım.

    Ben japoncuyum ama VW nin arabalara kattığı faydaları göz ardı edemem.

    Yaptigi tek iyi şey dsg bence oda arizali zaten




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DaggeredByRuhtan

    şuraya bak ya medya ve forum yıkılmış geçin bunları geçin

    babanızın markası gibi savunuyorsunuz diyenlerde sanki babalarınınn düşmanı gibi yerden yere vuruyor
    olay sadece ABD nin manipülasyonundan ibaret ..

    2.0 tdı vw ve audi modelleri 5 lt yakıyor verilerde gerçekte 25 litre mı yakıyormus

    geçin geçinn... 2 haftaya vw durumu düzeltip düze çıkar

    yahu adamlar emisyonda hile yapiyor ve bunu programli yapiyor yazilim teste tabi tutulunca emisyonu dusuruyormuş.

    Bu planli cinayettir kazara falan.degil kesinlikle kurtulamaz.

    Her kullaniciya tazminat odemek zorunda kalabilirler.siz turk kafasiyla bakiyorsunuz tani hirsizlara hileye alistik elin japonu koprude hata yapinca intihar ediyor planlida degil hata.ve bunu planli yapmiş.




  • DaggeredByRuhtan kullanıcısına yanıt
    Pardon arkadaşım neyi geçelim? ve niye geçelim. yazdıklarımı okumadın galiba...
    Şu ana kadar 3 adet VW kullandım, memnun olduğum tarafları da var olmadıklarım da.
    Mesele bu değil. Düşmanlığımız falan da yok. Sadece VW nin yatırım politikasına ve lobi zihniyetine ciddi takıntım var...
    Olay maniplasyon falan değil, yabancı sitelerden takip ettim. VW özür diledi. Apaçık hilekarlık...
  • INTRUDERTR kullanıcısına yanıt
    almanların amerıkayı
    amerıkanların avrupayı 2. sınıf pazar gördükleri ortada
    avrupadakı vw dizel motorları amerıkadakınden tuketım ve emısyon konusunda daha iyi zaten motor kodları farklı amerıkadakı kiler büyük ihtimal hala pumpe duse sistemli CR değil
    emin ol bir iki fazla emısyon attı diye manipüle edildi

    DSG patlak tan baska bırsey bılmeyen bır forumda ne beklenir
    toyotanın 8 mılyon aracı geri çağırması nası unutuldu
    hyundai ve kia nın da vw gibi haberi çıktı ee noldu kayde değer hiç birşey yok
    böyle haberler sadece fesatçıları kışkırtıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 41gokhan41

    Osmanlidan beri olan Alman hayranligi hala devam ediyor.Gecen bir konuda bir vw sahibi japon ekonomisi kuculuyor diye seviniyordu.Oysa Japonya menseli firmalarin ulkemideki tesisleri oldukca fazla,izledigi kanallar japon mali uydu sayesinde,gebze-orhangazi koprusu japonlarin elinde.Adam anlamiyor ki rekabet kullanicinin isine yarar.Ama onlar anca ikinci elde arabam deger kaybetmesin derdinde.Bosuna dememisler s..eni severler diye.

    abi hangi gerizekali japon kuculuyor diye sevinen nicki pm den alabilir miyim?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.