Şimdi Ara

VW ve Doğuş oto!!!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
1.750
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba, VW almak üzereyim(daha doğrusu üzereydim) ama bazı VW forumlarında ve Şikayetim com da okuduğuma göre Servis rezaletmiş, üçkağıtmış, insanlar devamlı oyalanıp kandırılıyormuş!!Bunun haricinde son model Golf olsun Jetta olsun çok problemli araçlarmış daha 10.000 km yi görmeden abuksubuk hatalar,problemler yaratıyormuş.Yani okuduğuma göre Doğuş Oto , servisiyle birlikte en rezil rüsvan yermiş.VW den vazgeçtim. Düzgün müşteri anlayışı olan düzgün 4/4 lük servisi olan bir marka bakıyorum şimdi.



  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deleted User

    Bu mesaj silindi.
    o zaman mercedes alacaksın yada bmw


    Valla doğru söylüyorsun bunlara inat 2. el bir BMW yada Mercedes alacaksın ve keyfini süreceksin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliflex

    o zaman mercedes alacaksın yada bmw


    Valla doğru söylüyorsun bunlara inat 2. el bir BMW yada Mercedes alacaksın ve keyfini süreceksin

    Alıntıları Göster
    honda alacaksın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meke

    honda alacaksın.

    Alıntıları Göster
    ama benim hondam vardı 7 yaşında sattım ve vw aldım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meke

    ama benim hondam vardı 7 yaşında sattım ve vw aldım

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar ben de almak üzereyim ve vazgeçer gibi oldum. Forumda vw yeni motorları çok şikayet almış. Hatta servislerin problemleri çözemediğinden ve almanyadan ekipler getirildiğinden bahsediliyor.

    40.000 verip araba aldıkten sonra vezir değil rezil olacaksam hiç almam daha iyi. Bir de jettanın 1.6 atmosferik ve yüksek beygir güçlü bir motorunun olmaması da beni çok şaşırtıyor.

    Tsi olmasın demiyorum. Fakat bu 1.6 motorun yanında bir seçenek olmalı. Şu anki 102 hp 8v olan ilkel motoru saymıyorum. VW in de honda ve toyota gibi 1.6 16v ve 125 hp bir motoru acil çıkarması lazım. Böyle bir jetta olsa düşünmeden alırdım. Jetta kasa olarak hayran olduğum bir araba. Ama 1.4 motor olması beni üzüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meke

    honda alacaksın.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: meke

    honda alacaksın.


    Honda'nın dışı çok güzel ama içi bana sanki... ne bileyim biraz oyuncak gibi o göstergeler filan bilmiyorum.Peki servisi iyi mi bari?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliflex -- 14 Şubat 2008; 18:11:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliflex

    quote:

    Orjinalden alıntı: meke

    honda alacaksın.


    Honda'nın dışı çok güzel ama içi bana sanki... ne bileyim biraz oyuncak gibi o göstergeler filan bilmiyorum.Peki servisi iyi mi bari?

    Alıntıları Göster
    yani tek bır yerın servısıne takılıp on yargılı olmamak lazım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sessiz@Saglıkcı

    yani tek bır yerın servısıne takılıp on yargılı olmamak lazım

    Alıntıları Göster
    4/4 lük servisi olan bir marka varmı?

    Her açıdan?.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deleted User

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Ben vw rekor'otonun servisinden çok mennunum herhangi oyalama,rezil etme olayları yaşamadım allaha şükür
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LİTEON

    Ben vw rekor'otonun servisinden çok mennunum herhangi oyalama,rezil etme olayları yaşamadım allaha şükür

    Alıntıları Göster
    fordta alabilirsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LİTEON

    Ben vw rekor'otonun servisinden çok mennunum herhangi oyalama,rezil etme olayları yaşamadım allaha şükür

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar ben bayilerden değil, Doğuş oto ve kendi servisinden bahsediyorum, adamlar iki dakkada bir şeyler uydurup, hala daha garantisi dolmamış arabaya yüklü bir fatura çıkarıyorlarmış, bazende " arabanızın tamiri bitti gelip alabilirsiniz " diye hala daha tamir olmamış arabanızı geri veriyorlarmış ve " bu bizden kaynaklanmıyor " gibi saçma bir cümle sarfediyorlarmış.Yani resmen müşterilerle dalga geçiyorlarmış tabi ancak kendi gözümle gördükten sonra bir kanaat getirebilirim.Doğuş oto gibi bir yere iftira atmak istemem ama gerçekten yazılanlar çizilenler çok kafamı kurcalıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deleted User

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Yetkili servisler konusunda ne yazık ki bir çok markada benzer şeyler var, bu işi problemsiz, müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutacak kadar iyi yapabilecek marka benim gördüğüm kadarıyla yok. Her araçta problem olabilir, TSI en iyi motorlardan biri seçildi, önemli olan problem olduğunda arkasında durabilecek bir marka olması, zaten forumda gördüğüm kadarıyla 30 kişiden 3-4 kişide problem var ve problemi çözülen de oldu bunların içinden.

    Japon markalarının servislerinde pek problem yok gibi görünüyor ancak o da servislerin başarısı değil, araçların çok sorunsuz olması, eminim ordaki elemanlar da rutin şeylerin dışında pek tecrübe sahibi değiller.

    Peki neden Japon yerine başka otomobil düşünülür ki diyeceksiniz? Orada da otomobillerin yakaladığı kalite söz konusu, Alman markaları gerçekten mühendislik harikası, Japonlarda o ruh eksik, biraz sıradan kalıyorlar.

    Her markanın artısı eksisi var, tamamen mükemmelini alayım derseniz herhalde Mercedes markasına yönlenirsiniz, orda da fiyat sizi memnun etmeyecektir.

    VW, diğer Alman'lara göre daha ulaşılabilir ürünler sunup, kalite konusunda da ödün vermiyor; ayrıca VW, VAG içinde de lokomotiftir, 140 ve 170 hp TSI ları bakalım Audi ve Seat ne zaman satacak, kim bilir onlar başlayınca, VW ne gibi yenilikler getirecek?

    1.6 125 hp bence çok önemli bir teknoloji değil, 1.6 atmosferik 150 hp de olsa 1.6 dır, TSI motorda başlangıç modelinde 200 Nm tork sunuluyor, bu 2.0 performansını 1.4 ekonomisi ile yakalamak demek, ülkemizde bir dizel furyası yaşanıyor, az yakıyor, iyi kaçıyor dediler, sizce dizeli yürüten nedir? Turbodan başka birşey değil, turbosuz atmosferik dizel verseler, arabaya binmek istemezsiniz. Olay biraz tork olayı, TSI ların eğrilerine bakınca dolu dolu tork var.

    VW bu motoru yaparken sadece Türkiye koşullarını düşünmemiş elbette, yoksa 1.6 TSI yapardı, aynı zamanda emisyonu da düşünüyor, bu araçların emisyonu 1.6 atmosferiklere göre daha düşük, bazı ülkelerde emisyona göre vergi alınıyor, onu da düşünün, 170 hp olarak satılan TSI ların 190-200 hp çıkması da vergi dilimini aşağı çekmek için bilinçli yapılan birşey (motor gücüne göre vergi alınan ülkeler de var).

    Otomatiklerdeki DSG şanzıman zaten başlı başına ayrı bir olay, diğer markalar yarı otomatiklerle milleti kandıra dursun. Yok hem otomatik hem düz, easy bilmemne, akıllı otomatik vs..

    Sonuç olarak piyasada abur cubur çok otomobil var, bu işten anlayan bilinçli tüketici kötü olanları eleyecektir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imolared -- 14 Şubat 2008; 22:57:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: imolared

    Yetkili servisler konusunda ne yazık ki bir çok markada benzer şeyler var, bu işi problemsiz, müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutacak kadar iyi yapabilecek marka benim gördüğüm kadarıyla yok. Her araçta problem olabilir, TSI en iyi motorlardan biri seçildi, önemli olan problem olduğunda arkasında durabilecek bir marka olması, zaten forumda gördüğüm kadarıyla 30 kişiden 3-4 kişide problem var ve problemi çözülen de oldu bunların içinden.

    Japon markalarının servislerinde pek problem yok gibi görünüyor ancak o da servislerin başarısı değil, araçların çok sorunsuz olması, eminim ordaki elemanlar da rutin şeylerin dışında pek tecrübe sahibi değiller.

    Peki neden Japon yerine başka otomobil düşünülür ki diyeceksiniz? Orada da otomobillerin yakaladığı kalite söz konusu, Alman markaları gerçekten mühendislik harikası, Japonlarda o ruh eksik, biraz sıradan kalıyorlar.

    Her markanın artısı eksisi var, tamamen mükemmelini alayım derseniz herhalde Mercedes markasına yönlenirsiniz, orda da fiyat sizi memnun etmeyecektir.

    VW, diğer Alman'lara göre daha ulaşılabilir ürünler sunup, kalite konusunda da ödün vermiyor; ayrıca VW, VAG içinde de lokomotiftir, 140 ve 170 hp TSI ları bakalım Audi ve Seat ne zaman satacak, kim bilir onlar başlayınca, VW ne gibi yenilikler getirecek?

    1.6 125 hp bence çok önemli bir teknoloji değil, 1.6 atmosferik 150 hp de olsa 1.6 dır, TSI motorda başlangıç modelinde 200 Nm tork sunuluyor, bu 2.0 performansını 1.4 ekonomisi ile yakalamak demek, ülkemizde bir dizel furyası yaşanıyor, az yakıyor, iyi kaçıyor dediler, sizce dizeli yürüten nedir? Turbodan başka birşey değil, turbosuz atmosferik dizel verseler, arabaya binmek istemezsiniz. Olay biraz tork olayı, TSI ların eğrilerine bakınca dolu dolu tork var.

    VW bu motoru yaparken sadece Türkiye koşullarını düşünmemiş elbette, yoksa 1.6 TSI yapardı, aynı zamanda emisyonu da düşünüyor, bu araçların emisyonu 1.6 atmosferiklere göre daha düşük, bazı ülkelerde emisyona göre vergi alınıyor, onu da düşünün, 170 hp olarak satılan TSI ların 190-200 hp çıkması da vergi dilimini aşağı çekmek için bilinçli yapılan birşey (motor gücüne göre vergi alınan ülkeler de var).

    Otomatiklerdeki DSG şanzıman zaten başlı başına ayrı bir olay, diğer markalar yarı otomatiklerle milleti kandıra dursun. Yok hem otomatik hem düz, easy bilmemne, akıllı otomatik vs..

    Sonuç olarak piyasada abur cubur çok otomobil var, bu işten anlayan bilinçli tüketici kötü olanları eleyecektir..

    Alıntıları Göster
    İmolared gerçekten güzel bir yazı yazmışsın tebrik ederim Peki VW de kullanılan DSG ler kullanışlı mı?Benim gibi daha önce hep manuel kullanmış birisi DSG yada yarı otomatiğe kolay alışabilir mi?Honda nın da gördüğüm kadarıyla yarı otomatik vitesleri mevcut ve bu vitesler Honda ile süper bir uyum içindeymiş, bu da Honda'nın artılarından biri olsa gerek, gerçekten Honda'nın dış dizaynı ve işçiliği de gayet başarılıymış duyduğuma göre heralde VW ve Honda arasında gidip gelecem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliflex -- 14 Şubat 2008; 20:43:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliflex

    İmolared gerçekten güzel bir yazı yazmışsın tebrik ederim Peki VW de kullanılan DSG ler kullanışlı mı?Benim gibi daha önce hep manuel kullanmış birisi DSG yada yarı otomatiğe kolay alışabilir mi?Honda nın da gördüğüm kadarıyla yarı otomatik vitesleri mevcut ve bu vitesler Honda ile süper bir uyum içindeymiş, bu da Honda'nın artılarından biri olsa gerek, gerçekten Honda'nın dış dizaynı ve işçiliği de gayet başarılıymış duyduğuma göre heralde VW ve Honda arasında gidip gelecem

    Alıntıları Göster
    vw dsg şanzımanı çok iyidir,sorunsuz,geçişleri hissettirmez,kendi yola ve pedal hissine ayak uydurur
    Honda'yı zaten anlatmama gerek yok oda dsg gibi kalitelidir,şanzımanda 2senedir en çok satan firma ve en iyi şanzıman ödülü almış bir markadır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LİTEON

    vw dsg şanzımanı çok iyidir,sorunsuz,geçişleri hissettirmez,kendi yola ve pedal hissine ayak uydurur
    Honda'yı zaten anlatmama gerek yok oda dsg gibi kalitelidir,şanzımanda 2senedir en çok satan firma ve en iyi şanzıman ödülü almış bir markadır.

    Alıntıları Göster
    honda servisinden inan cok menmun kalirsin hem ilgileniyorlar hemde işçilik güzel ekipler cok bilgili
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadirdaglar

    honda servisinden inan cok menmun kalirsin hem ilgileniyorlar hemde işçilik güzel ekipler cok bilgili

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: kadirdaglar

    honda servisinden inan cok menmun kalirsin hem ilgileniyorlar hemde işçilik güzel ekipler cok bilgili

    Aracın 10.000km'ye geldimi benimki geldiğinde ayışığı'na gitdim ve ordan almıştım,servisten mennun kalmadım bilmişlik taslıyorlar ben sanmıyorumki toyota'nın servisi o kadar iyi olsun öven kadar şikayet edende mevcut olur normal yani kanka oldunmu sorun haloluyor ama




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadirdaglar

    honda servisinden inan cok menmun kalirsin hem ilgileniyorlar hemde işçilik güzel ekipler cok bilgili

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar yıllardır onlarca aracım oldu. Hiçbirinde de VW kalitesini yaşayamadım. Gerçekten de bir jettanın içinde otururken kendinizi daha üst bir sınıf aracın içinde hissediyorsunuz. Bu hissi ne toyota ne de honda vermiyor.

    Fakat bu japonların motorlarını da yabana atmayın. 30 da 3 olsa da bu %10 demektir. Yani genele vurursak 1000 tsi araçtan 100 tanesinde sorun çıkabilir. Tabi bu kesin çıkacak anlamına gelmez. Yalnız forumda almanyadan ekip geldiğinden bahsedilmiş. Herhalde bunlar gezmeye gelmediler. Demek ki bizimkilerin çözemediği sorunlar var.

    Sizleri bilmiyorum da benim yıllardır servislerden midem bulandı. Ben sıfır araç aldıysam kmlik bakımlar hariç servis görmek istemiyorum. Sizi bilmem de ben yaşadım. Sıfır aracı servise götürüp sökülmesini izlemek evlat acısı gibi koyuyor adama. Ben ne yazık ki son iki sıfır aracımda da bunları yaşadım. Bu yüzden yoğurdu üfleyerek içiyorum.

    İnşallah TSI sorunları yeni üretimlerde çözülür de biz de gönül rahatlığıyla alırız.

    Dediğim gibi bazı insanlar bu sökme takma parça değişme işlerini doğal karşılıyorlar. Fakat benim çok zoruma gidiyor.

    Babam sıfır alıp 100.000 km binip sattığı aracıyla kmlik bakımlar hariç tek 1 kere bile servise gitmedi. Reklam yaptığımı düşünmeyin diye marka söylemiyorum.

    Benim araba anlayışım SORUNSUZLUKTUR.

    Sizleri izliyoruz. Saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deleted User

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Piyasadaki çoğu araç tork konvertörlü klasik şanzıman kullanıyordu yakın zamana kadar, ancak bu tip şanzımanların maliyeti yüksek ve tüketimi yüksek, performansı manuel vitese göre düşük olduğundan (4 ileri olanlar özellikle), yarı otomatiklere geçtiler. Bu şanzımanlar aslında klasik düz vites üzerinde çalışan robotlardan oluşuyordu.

    Honda çeşitlik tiplerde otomatik şanzımanlar kullanıyor, şu anki Civiclerde kullandıkları I-Shift mesela yarı otomatik, bunda vites geçişlerinde boşluklar olması normal. Hem otomatiğe alışık olanlar, hem de manuel vitese alışık olanlar için biraz problemli bir şanzıman tipi. Açıkçası performans amaçlı yapılmış araçlar dışında yarı otomatiklere biraz mesafeli yaklaşırım.

    Jazz da kullandıkları şanzıman şu an piyasadaki çoğu araçtan daha fazla keyif verecek şekilde. CVT diye tabir edilen kademesiz şanzıman kullanıyor Jazz, vites geçişlerini hissetmiyorsunuz, zaten vites geçişi yok.

    DSG ise hem yarı otomatikler gibi performans ve tüketim konularında olumlu, hem de kademesiz şanzıman gibi kesintisiz güç sağlıyor. Zaten dikkat ederseniz hem küçük hacimli turbo motorlar, hem de DSG tipindeki çift debriyajlı otomatik şanzımanlar diğer markalar tarafından da piyasaya sürülüyor ya da sürülecek.

    Honda veya VW herşeyin en iyisini yapacak diye birşey bence biraz iyimserlik olur, her markanın artıları ve eksileri var..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imolared -- 15 Şubat 2008; 0:14:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: imolared

    Piyasadaki çoğu araç tork konvertörlü klasik şanzıman kullanıyordu yakın zamana kadar, ancak bu tip şanzımanların maliyeti yüksek ve tüketimi yüksek, performansı manuel vitese göre düşük olduğundan (4 ileri olanlar özellikle), yarı otomatiklere geçtiler. Bu şanzımanlar aslında klasik düz vites üzerinde çalışan robotlardan oluşuyordu.

    Honda çeşitlik tiplerde otomatik şanzımanlar kullanıyor, şu anki Civiclerde kullandıkları I-Shift mesela yarı otomatik, bunda vites geçişlerinde boşluklar olması normal. Hem otomatiğe alışık olanlar, hem de manuel vitese alışık olanlar için biraz problemli bir şanzıman tipi. Açıkçası performans amaçlı yapılmış araçlar dışında yarı otomatiklere biraz mesafeli yaklaşırım.

    Jazz da kullandıkları şanzıman şu an piyasadaki çoğu araçtan daha fazla keyif verecek şekilde. CVT diye tabir edilen kademesiz şanzıman kullanıyor Jazz, vites geçişlerini hissetmiyorsunuz, zaten vites geçişi yok.

    DSG ise hem yarı otomatikler gibi performans ve tüketim konularında olumlu, hem de kademesiz şanzıman gibi kesintisiz güç sağlıyor. Zaten dikkat ederseniz hem küçük hacimli turbo motorlar, hem de DSG tipindeki çift debriyajlı otomatik şanzımanlar diğer markalar tarafından da piyasaya sürülüyor ya da sürülecek.

    Honda veya VW herşeyin en iyisini yapacak diye birşey bence biraz iyimserlik olur, her markanın artıları ve eksileri var..

    Alıntıları Göster
    Birtek VW de DSG olduğunu biliyorum başka bir marka da bulunuyor mu bu vites.DSG dediğimizde manuelin yanında bir de direksiyondan otamatik olarak değiştiriyoruz, doğru mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliflex

    Birtek VW de DSG olduğunu biliyorum başka bir marka da bulunuyor mu bu vites.DSG dediğimizde manuelin yanında bir de direksiyondan otamatik olarak değiştiriyoruz, doğru mu?

    Alıntıları Göster
    Diğer markalar tarafından piyasaya sürülüyor ya da sürülecek dememdeki amaç henüz piyasada başka örnek
    olmamasından dolayıydı. Ancak birkaç markanın spor otomobillerinde yakın zamanda çıkacağını biliyorum.

    DSG 'de direksiyondan vites değiştirme imkanı var doğrudur.

    quote:

    Orjinalden alıntı: aliflex

    Birtek VW de DSG olduğunu biliyorum başka bir marka da bulunuyor mu bu vites.DSG dediğimizde manuelin yanında bir de direksiyondan otamatik olarak değiştiriyoruz, doğru mu?




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.