Hepsi psn den gelen reedem code yalakası hocam normal, ben eurogamer izliyorum youtube da sadece. Konsol üssü ben de yarın öbür gün takip etmeyi bırakırım, keltoş bir adam var bomboş konuşuyor oyun ve teknik bilgisi sıfır gıcık oldum. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
XBOX & PlayStation & Nintendo - ANA KONU (22. sayfa)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Her Sony yapımında görmeye başladıkça İtici olmaya başladı bu çocuk
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Takip edilecek en güzel yerli kanal Lorem Ipsum. Boşuna Sensei demiyorlar Kadir Demirden'e. Gerçi videoları azalttılar oyun geliştirdikleri için ama olsun.
Gerisi boş takip bile etmiyorum, es kaza öneri çıkarsa da kanalı önerme diyorum itina ile. Lorem ipsum ve Enis başka yok.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Disket Kutusu yani Sinan Akkol ve Faruk Akıncı dışında pek izlemiyorum.Gercekten oyunları çok seven ve keyif alan insanlar..Oyunları seviyorlar,hesaplaşmıyorlar
Bu arada tüm Halo serisini bitirdim.Infinite'e çok üzüldüm.O harika combat ile belki de serinin en iyisi olma potansiyeli açık dünya ve kötü bölüm tasarımları ile hiç edilmiş.Reisi tek gezegene hapsetmek Halo'nun gezegenden gezegene galaksi macerası büyüsüne sekte vurmuş, açık dünyası ilgi çekici değil ve kapalı alanlar birbirinin maalesef aynısı.Yazık olmuş.Kişisel Halo Serisi siralamamı bırakıyorum
Halo 2>Reach>Halo3 >Halo Combat Evolved>Halo Infinite>Halo 4>Halo 5>Halo 3 ODST
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bonobo643 -- 13 Şubat 2022; 13:43:53 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Disket kutusu da güzel Sinan Akkol çok sağlam ve yılların oyuncusudur abimizdir nedense abone olmayı unuttum ona bak.
Halo içinde Katılıyorum hocam dün bende belirttim Halo: Infinite hakkında görüşümü XSX ana konuda. Hikayede dram ve insancıllık güzel olmuş, karakter gelişimi ilişkileri ama Open World hiç olmamış. FOB'al. Outpost'al, Ana görev yap döngüsünden ibaret.
Ama bariz şekilde eski nesle de oyun çıktığı için gelişimi geri çekmiş. Halen daha loadingler fln mevcut yani ps4 nesli ile oyun açıldıktan sonra loading girme olayları bitmişti yani.
Ve Open World tasarladıkları içi iç mekanlarda hiç çeşitliliğe gitmemişler. Hep aynı iç mekan vardı aynı duvarlar aynı zeminler dümdüz hiç bir alet edevat bile yok.
Halbuki diğer halo oyunlarında farklı farklı iç mekanlar bölümler olur ki en basitinden Halo: Infinite multiplayer da bile bir sürü güzel map var ama Senaryo da tek tip iç mekan sadece döndüğümüz köşeler ve odalar büyük veya küçük.
Ama bir sonra ki halo oyunu sadece yeni nesle edilir ve bu eksiklikleri giderilirse ki yeni nesle edileceği için giderilir diye düşünüyorum gayet güzel olur. Çünkü güzel bir yeni hikaye başlangıcı oldu.
Görüyoruz ki open world etmek gerçekten tecrübe istiyor. Ama bir sonraki oyunda tam yeni nesil olarak edeceklerdir eski nesile çıkmaz o zaman tam gücü kullanarak ve eksiklikleir gidererek ederlerse daha güzel bir halo çıkar ortaya bence.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SOLID SNAKE -- 13 Şubat 2022; 14:13:27 >
-
Halo serisinden çıkınca Quantum Break'e başladım.Yine Remedy'nin alâmeti farikası zımba gibi bir combat var.Live action dizi izletme sebebiyle gömüldü sanırım bu oyun zamanında.Şimdilik iyi gidiyor.Gears serisine girisecektim ama malum Horizon+Elden Ring geliyor.PS5 bebek ile mesai yapacağız biraz.Xbox'u da hanımın TV'ye bağlayacağım bu süreçte o tadını çıkaracak.Indie stoğu da yaptım ona.Çok kompleks oyunları oynayamiyor çünkü.What Remains of Edit Finch,The Artful Escape ve Unpacking kurdum ona.Takılsın bakalım ben dönene kadar:)Ben 1-1.5 ay PS'de olacağım
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bonobo643 -- 13 Şubat 2022; 14:18:40 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Quantum Break kombatı fln şahane hatta bence Control den bile daha iyi ama oyun kısaydı ve bir kaç bölüm ilerleyince hani bir anda bir ara sahneden diğer bölüme nasıl bağladıklarını nerden nereye geçip kurguları kıstıklarını fark edeceksin hocam. Yani keşke biraz daha zaman ve bütçe verilseymiş oyuna diyorsunuz oynayınca
-
-
Siz ne yaptınız peki hocam?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hala duruyor, bi kere tak çıkar yapınca bi daha uzun süre istediğiniz kadar oynatsanız da kapanmıyor şimdilik idare ediyorum
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
CrossfireX, Camping e başladım. Gayet başarılı şuana kadar. Gamepass e açılınca mutlaka deneyin.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ben gönderdim değişime
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ben de üşenmediğim bir vakit göndereceğim zaten bu aralar bütün vaktimi ps5te harcıyorum ps4 prodan sonra baya uzak kalmışız Sony dünyasına
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Uzun süredir oynamak istediğim Dishonered serisine başladım. Hikayesi ilgi çekici duruyor
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Dishonored serisi çok güzeldir ama hikayedense oynanışı çok daha güzel hocam. Hikayesi de güzel ama oynanış çok güzel ve çeşitli. Arkane nin en iyi yanı da o yaptığı FPS oyunlarında harika oynanabilirlik etmek
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
İlk oyunun son savaş sahneleri aklımdan çıkmıyor küçük kızı kuleden atması onun için atlaması falan hikaye gerçekten çok güzel yapılmış. Hele ki oynarken farklı taktikler izlemek falan çok başarılıydı.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Güzel konu
-
Prey’de Arkane stüdyonun ürünü. Muhtemelen Dishonered’i de çok seveceğim
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Aman hocam ufakta spoiler ı yedirdin valla, neyse :))
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leonheart07 -- 14 Şubat 2022; 0:45:52 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bu arada ancak fırsat bulabildim Halo: Infinite için uzun görüşümü paylaşayım istedim burada
Halo 1,2,3,Reach efsane oyunlar Reach ise benim en sevdiğim ama Halo 4'den beri beklediğimi bir türlü alamadım. 343industries halo 4 ve 5 den sonra durumu anladılar yeniliğe gittiler ama hem Open World'de deneyimli olmadıkları hem de eski nesle de geliştirdikleri için Open World'de çok boş ve gereksiz kalmış.
Oyunun senaryosu çok iyi ilk defa Master Chief insancıl bir hal almaya başlıyor "Humanize Master Chief" diyor ecnebiler Halo: Infinite için, bu durum en azından doğru yola geliyor 343industries için daha duygusal, daha karakter gelişimine odaklı bir hikaye.
Ama Open World çok basit ve hep aynı döngüde. FOB ele geçir, Stronghold ele geçir, Ana görev yap. Diğer ikisi de Askerleri kurtar ve Aranan düşmanı öldür bunlar da zaten yan görevin yan görevi gibi. Normalde farklı farklı iç mekanlara gidilir Halo da ama Infinite'de iç mekanlar bile hep birbirinin aynısıydı, Evet iç mekanların ona uygun uzaylı teknolojisinde olduğunun farkındayım ama dümdüz duvarlar, dümdüz bir zemin sadece koridorlar ve büyük veya küçük odalardan oluşması da kolaya kaçıldığının bir göstergesi aslında sadece bahaneye sığınılmış, Belli ki Open World'ü tasarlama ile uğraştıkları için iç mekanlara özen gösterilmemiş veya zaman yetmemiş. Ama aynı zamanda Open World'de de tek bir biome var yani tek bir yeşillik bölgedeyiz, karlı yerler veya yerleşim yerleri vs yok. Aynı eleştirileri zaten ign migene fln sitelerde etmiş.
FOB'ler den araç alıp kullanmak neredeyse hiç gerekliliği bile yok gibi yani yapılmış ama tamamiyle zevki kullanıma kalmış çünkü hiç tankı alıp, warthog u alıp bir FOB veya Stronghold ele geçirmedim. Veya yanıma asker alıp bir yer ele geçirmedim bu mekanikler yapılmış ama öylesine yapılmış gibi resmen. Farklı çeşit askerler var ama belli bir askeri yanımıza alma seçme yok, en yakında hangi asker varsa o aracınıza geliyor yani sniper'ı alayım yanıma veya roketçiyi alayım gibi bir özellik yok.
Bir ana görevde HORDE'ler gelmeye başlayınca hem de 3 sefer, dedim ki "Aha gears of war: judgment'e dönüyoruz herhalde." Ana görevde bu HORDE lerin gelmesi demek "Bizim aklımızda fikir bitti, horde koyarak oyunu uzatıyoruz" demek, başka bir açıklaması yok.
Uzun lafın kısası 343 industries, Halo serisini diriltmek için Senaryo ve Open World yeniliklerini düşünmüş ama Open World'ü edememiş. Büyük ihtimal bunda eski neslin getirdiği kısıtlamada var bayağı bir geliştirmeyi geri çekmiş.
Bir sonraki Halo oyununu geliştirirken 343 industries'in tamamiyle yeni nesil konsola odaklanarak ve Open World'de ki bu boşluğu düzelterek etmesi lazım aynı şekilde bu güzel hikayeye güzel ana görevler de etmesi lazım.
Ama en azından Halo 4'den beri bir umut ışığı görmüş oldum Halo: Infinite'de. Bir sonraki oyunda gerçek yeni nesile odaklanılarak yapılan Halo için gerçekten çok umutluyum ve heyecanlıyım.
EDİT: Şimdi Enis Kirazoğlu'nun videosunu izlediğim de Halo: Infinite için yani Open World etmek için Oyun Motorunun değiştiğini ve geliştirme sürecinde ki yaşanan krizleri tekrardan hatırladım ve dediğine göre oyunu yetiştirebilmek içinde planlanan içeriğin 3te2'si kesilmiş.
Buda demektir ki bir sonraki oyunda bu sıkıntılar büyük ihtimal aşılacak, yeni nesile odaklanılacak ve gerçekten verilmek istenen tam verilecek sorunsuz olursa inşallah.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SOLID SNAKE -- 14 Şubat 2022; 1:19:45 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X