Üç kapılı, yazılımlı dizel C kasa corsa’ları görmüşsünüzdür. Arkasından siyah duman atarak giden araçlar. Sanırım 1.7 dti motorları tutuluyor özellikle. Bunlar yazılımla kaç beygire çıkabiliyor? Neden bir takım çevrelerce bu kadar tercih edilip övüldüğünü anlamak istiyorum. Aracın ilk alım fiyatının düşük olması dışında bu insanları cezbeden özellikleri nelerdir? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F43B8C5E5 -- 28 Ocak 2023; 9:9:4 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Yazılımlı dizel corsa C hakkında (1.7 DTI)






-
-
Motor saglam Isuzu uretimi, cok fazla beygir alabiliyorsunuz. Dizel oldugu icin yakit tuketimi dusuk. Duman attigi icin ilgi odaği olduğunu saniyorlar ama sadece küfür yiyorlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
çevirme yapan polislerin gözdesi, bikaç kez egzost yüzünden bağlandığına şahit oldum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.7 motor hacmi, üstüne yazılım neticesinde zengin karışım (siyah duman ondan oluyor sanırım), bir de üstüne güncel mazot fiyatları eklenince günümüzde bir yakıt ekonomisi kalmıyordur diye tahmin ediyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Gittiği sanılıyor bu araçların orj hali 75hp, yazılım atıyorlar 110luk accent era 1.5crdi aracı geçemiyor. ergen tayfa tarafından ilgi duyulur övülür. polocu, corsacı, civicçi tayfayı bir türlü sevemedim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Onu özel kılan yüksek hacimli , sağlam Isuzu motoru
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Polo 1.6 tdi hybrid turbo kullanıyorum. Normalde 90 hp, şuan 160-170hp civarlarındadır. Duman atmaması için yazılım sakin modda. Tork tarafı var bir de. Asıl mutlu eden yüksek hız değil, gaza oturduğumda ivlenmesi.
Corsalar da aynı şekilde büyük ihtimalle. Motorlar yüksek güçler için müsait olduğundan kolayca hybrid turbo + yazılımla 150 hpler yakalanıyor.
Üstüne araçlar hafif olduğundan; 200 hp Audi, Bmwlerle oynayabiliyorsun
Her gün İstanbul trafiğinde işe gidip geliyorum, sakin kullanan biri değilim ve ona rağmen ortalamam 8 litre falan.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zQrba -- 16 Ocak 2023; 23:15:55 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu halde motor ömründen ne kadar yiyor? Motor açısından tehlikeli değil mi? Turbodan falan yağ kaçırıp yatak sarma gibi riskler ciddi oranda artmıyor mu bu kadar güç artırımı ve o gücün hakkını verecek şekilde uzun dönemli kullanım sonucunda? Motor yağı ne kullanıyorsunuz? Hangi viskozite? Azami sürat ve 0-100 hızlanma sürelerini ölçtünüz mü hiç? Araç manuel mi?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F43B8C5E5 -- 22 Ocak 2023; 0:18:33 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fabrikasyon değil sonuçta her an bir şey çıkarma riski var. Motor ömründen yiyordur elbette. O yüzden 7k km civarında bir bakıma gidiyorum. Turbo, hybrid yapılırken elden geçiyor sonuçta yine de her zaman risk var. O yüzden basınç düşük tutup kullanıyorum. Hem turbo hem motor için güvenli oluyor.
Motor aslında 170 hp 2.0 TDI GTD (GTI'ın dizel versiyonu) ile aynı bloğa sahip. Farklı ve aynı parçaları var tabii. 1.6 TDI'ların 90-120 aralığında farklı versiyonları var. Aralarındaki fark yazılım, turbo ve enjektör değişiklikleri. Fabrikasyon 120 hp 1.6 TDI Passatlar var. Motorlarda fark yok.
https://www.auto-data.net/tr/volkswagen-golf-vi-5-door-gtd-2.0-tdi-170hp-41232
Ölçüm yapmadım doğrusu, bi ara üşenmezsem 100 - 200 deneyeceğim. Manuel evet. DSG tork konusunda sıkıntı. Hiç 1.6 TDI dsg yükleyeni görmedim.
Arabaya 3 aydır biniyorum, almadan önce ve hala yaptığım araştırmalarla bunları söylebildim. İşten iyi anlayan bilen biri daha detaylı anlatabilir.
Bu şekilde beni tatmin ediyor, mutlu ediyor. Model yükseltme gibi bir imkanım olmazsa 2 3 sene binerim bu araca. Motor kırılırsa da yaptırıp kafam rahat binerim, bunu göze alıpta kullanıyorum zaten.
-
motora yaptıgın ucuz değişikliklerle 100-200 hızlanamsını ferrari lamborghini gibi arabalarla benzer yapabılıyorlar. Motor cok kalıteli japon malı
-
araç setup nedir hocam intercooler kaç lt ayrıca bronz çaktınız mı
-
FT Turbo yapımı hibrit turbo var. Çok sıkıştırmadığım için intercooler orjinal ama yaza doğru enjektör büyütüp, intercooler, gti fren disk takacağım. Belki bir de büyük turbo 1549 koyarım. Bundan önce 207 RC vardı, frenler RC'den sonra güven vermiyor.
Evet bronz çakılı. Paşaoğlu yazılım var 2.0 bar basıyor. Hem Paşaoğlu'na hem kendi ustama sordum bu seviyede intercooler değiştirmek gereksiz dediler.
190-200 km'e kadar RC gibi gidiyor. Farkı ise dizel olduğundan torku yüksek; launch control falan yapıp kalkarsan insanı deli ediyor
-
Mahalleden az çok tanıyıp birbirimizi Instagramdan eklediğimiz bir arkadaş vardı. Sonra ben başka bir şehire taşındım, ayıp olmasın diye çıkarmadım arkadaşı da.
Bu arkadaş 1.7 dti motorlu bir Combo almış kendine. Güya "Hard" modlamış falan filan. Instagramda sürekli aracını story ve reel olarak paylaşıyor. Aracın arka tamponu, camları, plakası is sebebiyle görülmüyor.
Sordum, kaç beygir diye. Stage 2 ile yaklaşık 120-130 vardır dedi.
Haliyle baktım bu motorun stok hali nedir diye. Yaşadığım yerde 1.7 dti 101 HP ve 125 hp olarak satılmış. Yani basit bir iki işlemle 125 HP zaten alınabilir motordan. Dumanın da olmaz. Benim anladığım kadarıyla iş performans değil duman. Zaten arkadaş her postuna "ne kadar duman o kadar randuman" tarzı bir şeyler yazan biri.
Neyse, merak ettim ve gündelik kullandığım 110 HP 1.5 Dci ne kıvama gelir diye biraz araştırdım.
Stage 1 modlama ile aracın yakıt, hava, basınç, enjektör gibi değerleriyle oynanıyor ve yaklaşık olarak bu işlem minik Dci motora 15 beygir veriyor. Yani toplamda 125 beygir. Şimdiye kadar dumanımız yok.
Stage 2 için dpf egr gibi sistemler iptal ediliyor, intercooler varsa büyütülüyor yoksa ekleniyor ve bu işlemler yaklaşık olarak 135 beygire çıkarıyor aracı. Artık orta üst devirlerimiz azıcık isli.
Stage 3'e geçince biraz daha deneysel ilerleniyor. Turboya gerekli olursa hybrid güncellemesi yapılıyor, downpipe ekleniyor, kat iptali yapılıyor ve yaklaşık olarak 150 hpler üretiliyor. Ancak aşırı torktan blok çatlatma risklerimiz başlıyor bu noktada...
Kısacası, iyi hoş zevkli işler ama bence maliyetine değmiyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
bi halta yaradığı yok. o kadar oyna, arabanın içine et. 10 saniyede 120 km hıza çıkamıyor. tek artisliği arkasındaki kara dumanı, o da zaten bol sövme ile şenleniyor. ben sevmiyorum sesi falan da iğrenç.
-
karadüzen oluşu ve uygun fiyatlı yükseltmeleri ile cazip bir hızlıdizel.
ortalama 6/7 bin harcayarak 150hp bandında koşturabilirsiniz.
tek dezvantajı 5de 200 devir biter daha da gidemezsiniz :)
-
Son cümledeki launch control ile kalkış bana şu videoyu anımsattı:
Soy Tony Araujoyoutube
Una muy buen carrera inSIDE VIEW entre un Nissan maxima turbo y un super carro un porshe turbo .... Chihuahua City Mexico 526141506032 For licensing and usage contact Licensing@viralhog.comhttps://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=ChZ_GvP_fkQ
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2014 Yılında Hafta Sonları kullanmak için aldığım E46 M3’ümün içinden geçen arabadır. O gün hırs yapıp aynı arabadan bende aldım.
Hybrid turbo şart, emme palini 4 mm büyütüp egzoz palini sabit bırakmıştık, intercooler icin mishimoto markalı güzel çözümler var. Enjektörler büyütülünce duman 5 kat artıyor bu sefer siz isteseniz de yazılımla dumana müdahâle edemiyorsunuz, satma sebeplerimden biri bu duman meselesiydi.
Kronik olarak arabanın nerede beyni bozacağı belli olmuyor, mazot hortumları beynin üzerinden geçtiği için en ufak kaçakta araba yolda bırakıyor ki bu arabaların hortumları narinliği ile ünlüdür. Torpidoya çıkma yedek beyin koyarsanız yolda değişebilirsiniz basit bir işlem.
Motor ne kadar yüklenirse yüklensin kırılmıyor, ben kıramadım en azından. Lakin tek sorun şanzıman, şanzıman 188-192 KM/H aralığında bitiyor. 0-100 dbn’i arabanın hafif olması nedeniyle çok sardığı için alamıyorsunuz, 100-200’de de şanzıman sorun çıkarıyor dolayısıyla 50-150 veya 80-180 koşturan araçlar bunlar.
Tavsiye edilir mi? Eğer 200 liralık yakıt koyup ışıktan ışığa basmak istiyorsanız alınır, haricinde alınmaz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
60-210:
Anil Dalgayoutube
K03s Big Turbo - Big Cooler - Big Enjektör - EcuNation Tuned 2.7 Bar Conthttps://www.youtube.com/shorts/JIR69GQC7Q4?feature=share
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
En Beğenilen Yanıtlar

Motor saglam Isuzu uretimi, cok fazla beygir alabiliyorsunuz. Dizel oldugu icin yakit tuketimi dusuk. Duman attigi icin ilgi odaği olduğunu saniyorlar ama sadece küfür yiyorlar.
|
Benzer içerikler
- dizel hibrit araçlar
- yeni silecek ses yapıyor
- rizline paspas yorum
- en iyi 4x4 suv
- araba kalorifer ısıtmıyor
- elektron quasar
- akü markaları
- renault duster fiyat listesi
- opel mokka 2024 fiyat listesi
- adac testi geçen oto koltukları
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X