< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acr -- 26 Ekim 2018; 13:0:54 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acr -- 26 Ekim 2018; 13:0:54 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Premium'ları saymazsak C-HB sınıfının en iyisi olacak bu araç. Motor-şanzıman, donanım seçenekleri de çok iyi. Tam boy cam tavan, headup display, kapasitif ekranlı Sync3 vs. vs. Donanım seçenekleri dışında Active, ST-Line gibi farklı seçenekler de sunuluyor.
Ford, Focus 3'ten çok iyi ders almış. Bu kasada oldukça geniş ve ferah iç mekan, geniş bir diz mesafesi ve ergonomik, derli toplu bir iç mekan var. Titanium'da artık 17" jant var. Mevcut kasada üst donanım olan Titanium'da 17" jant olmaması çok eleştiriliyordu. 8 ileri oldukça verimli tork konvertörlü otomatik şanzıman var. Tüketim ve hızlanması manuele göre çok farklı değil. Bu arada testte (tercümede de olabilir) yanlış bilgi var. Bağımsız arka süspansiyon denmiş. Bu kasa Focus'ta, 1.0EB ve 1.5tdci versiyonlarında bağımsız arka süspansiyon yok. Torsiyon ama torsiyonlu sistemler arasında en iyilerden birisi. Testlerde çok dikkatli kullanıcılar dışında normal kullanıcılar bağımsız-torsiyon farkını anlayamaz deniliyor. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acr -- 26 Ekim 2018; 15:59:7 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |