< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 27 Ağustos 2024; 12:47:14 > |
Yeni Honda HRV e-hybrid (26. sayfa)
-
-
peki yokuşlarda vs bağırmasının nedeni nedir ?
Hybrid Solution DiagnosticsyoutubeIn this new episode I will open the hybrid battery of the new 2023 Honda hr-v e:HEV for a technical review and description so enjoy. #honda #2023honda #hondahrv #ehev #hondahrvehev #hybrid #hybridbattery #technical #hybridcar #automotove #automotivetechnologyhttps://www.youtube.com/watch?v=yytqYgWYTZQ
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ender -- 27 Ağustos 2024; 17:54:4 > -
tam bilememeke birlikte;
A -) gaza fazla basılmasından mutevellit aracın fazla güce ihtiyaç duyulduğunu sanarak benzin motorunu devreye alması
b-) yokuş çıkarken 80 ila 120 km hız arasında olmanız.
dediğim gibi güç akış animasyonunu açarsanız ne zaman benzin çekişinde ne zaman elektrik çekişinde daha rahat görebilirsiniz.
sadece motorun önünde bir dişli sembolü görüldüğü zaman benzinli motor çekişindesiniz.
diğer tüm zamanlar elektrikli bir araç sürüyorsunuz.
benzin motoru da elektrik motoruna güç sağlıyor elektrik motoru gerekli gücü aldıktan sonra enerji artarsa da pilleri dolduruyor.
güç ihtiyacı arttıkça benzin motorunun devride artıyor doğal olarak. üçüncü bağırma sebebi de bu olabilir.
lütfen sizde verdiğim linkteki videoyu izleyin
aracı ben yapmadım sonuçta bende o videodan öğrendim bir çok şeyi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 27 Ağustos 2024; 17:58:18 >
-
vay arkadaş, uzun zamandır yanlış bilgiylemi dolanıyoruz ortalıkta.. üzüldüm kendi adıma :(
-
:) konuma da beklerim kardeş aracınızı tanımak isterseniz tabi
https://forum.donanimhaber.com/2024-honda-jazz-hybrid-elagance-hakkinda-hersey--159312129
-
tşkkrler tabiki gelirim. bu arada hazır yakalamısken sızı bu aracın multımedıa sıstemıne yani androıd sistemine apk felan yükleyebilirmiyiz. öyle bişiyler keşfettiniz mi ?
-
quote:
Orijinalden alıntı: endertşkkrler tabiki gelirim. bu arada hazır yakalamısken sızı bu aracın multımedıa sıstemıne yani androıd sistemine apk felan yükleyebilirmiyiz. öyle bişiyler keşfettiniz mi ?
apk yüklemekle uğraşmadım henüz; sadece android autoyu kablosuz yapmanın yolunu buldum. konumda ilk mesajda anlatımı var
belki hrv de default kablosuzdur bilemeyeceğim jazz da kabloluydu içerden kapatmışlar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 27 Ağustos 2024; 18:4:13 > -
kablosuz olayını ben 2023 başında bulup yapmıştım . sıkıntım yok orda... apk ıle youtube vs izlemek veya ızletmek
-
yok daha o kadar vakit ayıramadım
-
Sadece style pakette var demişti bayi. Ben advance'e opsiyon olarak ses sistemi eklenebiliyor mu diye sorduğumda maalesef, opsiyon olarak sadece kablosuz android auto yapabiliyoruz demisti.
Burada sizin bahsettiğiniz yöntemi uygulayıp ekstra para alacaklardı muhtemelen. Paylaşımlarınız için teşekkürler, çok faydalı bilgiler içeriyor. -
rica ederim;
-
Peki honda servisi neden sansuzaman yagi degisimi icin beni neden 2 ocakta cagiriyor , benim oglana 20bin bakiminda oyle denmis -
bu elektrik motorlarının olduğu bölümde bir takım dişliler var onlar yağ ile çalışıyor. onların yağı değişecek.
çoooooook teknik bir video ama elektrikli motorların nasıl olduğunu merak ediyorsanız işte bu şekilde
bu crv nin ki bizimkiler bir boy daha küçük olabilir ama aynı sistem
bu bir şanzıman değil elektrik motor ünitesinin içi
WeberAutoyoutubeSee the cool E-Drive transmission used in the 2020 Honda CR-V Hybrid, Accord Hybrid, Insight Hybrid, and Clarity Plug-In Hybrid. Watch how this incredible transaxle functions in all three modes of operation. Clarifications. - E-Drive and eCVT are training and marketing terms used on the Honda.com sales website and in Honda technical training to describe this system. - Intelligent Multi-Mode Drive (i-MMD) is an engineering term to describe this system. CORRECTIONS: - Mode 2, Engine Drive Mode. The internal combustion engine (ICE) will operate at its most efficient rpm for the torque required to propel the vehicle. The motor is forced to rotate by the countershaft. The motor can draw power from the battery to help the engine supply torque to the countershaft (parallel hybrid operation), or it can act as a generator to supply power to the battery. Engine-only mode can occur at speeds as low as ~70.8 km/h (~44 mph). - Mode 3, E-CVT. At higher vehicle speeds, the overdrive clutch is disengaged. The generator provides power to the motor (series hybrid operation), to the battery, or to both depending upon the battery state of charge, motor load, and other factors. TIMELINE: 0:00 Start 0:12 Introduction 0:25 Vehicle Usage 0:51 Three modes of operation 1:42 Mode 1 - Electric Vehicle (EV) Mode 1:56 Two Oil Pumps 2:14 Final Drive and Driven Gears 3:28 Final Drive gear ratio = 65/19 = 3.421:1 (CR-V 66/17 = 3.882:1) 4:21 Counter Shaft Gear 5:22 Motor Drive Gear and shaft 6:30 135kW Motor power and torque ratings 7:17 Motor shaft gear to countershaft gear ratio = 54/22 = 2.455:1 7:53 MUST SEE: Motor shaft gear to final drive gear ratio = 8.398:1 (CR-V 9.530:1) 9:30 MUST SEE: Regenerative braking gear operation 10:20 Mode 2 - Engine Only Mode 11:42 How the engine is connected to the countershaft 14:00 MUST SEE: Overdrive clutch pack demonstration 16:00 Overdrive gear to countershaft gear ratio = 54/67 = 0.8059:1 17:00 Overdrive gear to final drive gear ratio = 2.757:1 (CR-V 3.129:1) 18:18 Power Generation 18:38 Input shaft gear to generation drive gear ratio = 39/76 = 0.513:1 19:15 106kW Power generator rotor 20:35 Final Assembly of parts - Parking Gear and Pawl 22:04 Mode 3 - E-CVT Mode 22:40 MUST SEE: Series Hybrid operation 23:45 Wrap up ABOUT US Weber State University (WSU) Davis Campus - Automotive Technology Department - Advanced Vehicles Lab. A technical description and demonstration of the Honda E-Drive transaxle. We teach current vehicle technologies to our automotive students at Weber State University and online. For more information visit: http://www.weber.edu/automotive This video was created and edited by Professor John D. Kelly at WSU. For a full biography, see http://www.weber.edu/automotive/J_Kelly.html ADDITIONAL TRAINING FOR YOU Join us for hybrid and electric vehicle training with two online courses and in a 5-day on-campus boot camp with Professor John D. Kelly. See http://www.weber.edu/evtraining DONATE TO OUR DEPARTMENT Please consider a donation to the Department of Automotive Technology at Weber State University here: http://advancement.weber.edu/Automotive QUESTIONS FOR TEACHERS 1. What is the name of the Mode-1 operation? 2. What is the overall gear ratio from the 135 kW motor to the tires in Mode-1 on the CR-V Hybrid? 3. What is an advantage of Mode-1 operation? 4. What is the name of the Mode-2 operation? 5. What transmission part enables Mode-2 operation? 6. What is the overall gear ratio from the overdrive gear to the tires in Mode 2 on the CR-V Hybrid? 7. What is an advantage of Mode-2 operation? 8. What happens to the 106 kW generator during the mode-2 operation? 9. What is the name of the Mode-3 operation? 10. What is unique about the Mode-3 operation? 11. What is an advantage of Mode-3 operation?https://www.youtube.com/watch?v=QLUIExAnNcEadamın konuşmasına bayılıyorum bu arada kaç kere izledim bilmiyorum
emin olun servisteki ustalarda arabada cvt şanzıman var sanıyordur
kaç lira bilginiz var mı?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 27 Ağustos 2024; 19:16:18 > -
hocam yanlış anlamış olabilirsiniz, burada istatistiklerden bahsediliyor ve aracın 80-120 arası %75 benzin motordan güç aldığı bahsedilmiş.
Bakın özet geçiyorum araçta 3 çeşit sürüş şekli var:
- Tamamen elektrikli EV modu, saf elektrik motoru tekerlere güç üretiyor.
- Hibrit sürüş: Benzin motoru elektrik motoruna güç sağlıyor ve elektrik motoru tekerleri döndürüyor.
- Tamamen benzin motoru modu: Benzin motoru doğrudan tekerleri döndürüyor.
Benzin motoru tekerlere bağlı hocam videoyu izledim abi de öyle diyor.Bir araştırma yapmışlar gerçek sürüş verilerinde 80-120 arasında incelenen araçların %75 oranda saf benzin motoru %13-14 de elektrik ve hibrit sürüşü yaptığını belirtmişler.
-
Tamam bende 80-120 arasi benzin dedim zaten, anlasamadigimiz kisim neresi?quote:
Orijinalden alıntı: filozof07hocam yanlış anlamış olabilirsiniz, burada istatistiklerden bahsediliyor ve aracın 80-120 arası %75 benzin motordan güç aldığı bahsedilmiş.
Bakın özet geçiyorum araçta 3 çeşit sürüş şekli var:
- Tamamen elektrikli EV modu, saf elektrik motoru tekerlere güç üretiyor.
- Hibrit sürüş: Benzin motoru elektrik motoruna güç sağlıyor ve elektrik motoru tekerleri döndürüyor.
- Tamamen benzin motoru modu: Benzin motoru doğrudan tekerleri döndürüyor.
Benzin motoru tekerlere bağlı hocam videoyu izledim abi de öyle diyor.Bir araştırma yapmışlar gerçek sürüş verilerinde 80-120 arasında incelenen araçların %75 oranda saf benzin motoru %13-14 de elektrik ve hibrit sürüşü yaptığını belirtmişler.
-
Benzin motoru tekerlere bağlı zaten onda sıkıntı yok. Arkadaş şanzuman yok dedi. Benzin motoru tekere 80 km'den sonra güç veriyor zaten bu hıza kadarda jeneratör görevi görüyor. Yani tekere bağlı değil demedi. Belli bir hızdan sonra benzin motorun tekere güç aktarması için bir dişli varmış bizim bildiğimiz gibi şanzuman yokmuş.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ugrb81 -- 28 Ağustos 2024; 18:12:20 > -
Yakıt gösterge ekranında mesafe ölçer (A, B) dışında yakit dolumu sonrasinda sifirlanacak sekilde ve genel ortalamayi gösterecek bir ayar var midir?
Ayrica hız tabela okuma özelliğinde sesi kapatmamız mümkün mü? -
Klima kapalı iken hava sirkülasyonunu ic secerseniz, fandan iceri hava girişini de kapatmış olursunuz. Sorununuz bu şekilde çözülür muhtemelen. -
Arkadaşlar acaba 24 modellerde gelen bu iyileştirmeyi 21 sonrası araçlarda da yazılımla güncellememiz mümkün müdür?
* enerji yönetim yazılımı güncellenerek motor çalıştırma ve durdurma sayısı azaltıldı ve gaz pedalının tepkileri iyileştirildi
* honda sensing güncellendi, aktif uzun far asistanı, trafik sıkışıklığı asistanı (traffic jam assit) eklendi -
Benim aklıma da bu geldi. Honda Türkiye ye soracaktım. Sizde bilgi sahibi olursanız paylaşırsanız güzel olur.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X