Şimdi Ara

Yeni Honda HRV e-hybrid (26. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
735
Cevap
60
Favori
87.677
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugrb81

    Hibrit sistemde benzinli motor tekerlere bağlanır hem elektrik hem benzinden güç gider zaten o yüzden hibrit. Sizin anlattığınız daha çok nissan e power teknolojisine benziyor. Benzin motor tekerlere güç vermiyor jeneratör görevi görüyor ve o araçlarda şanzuman yok zaten. Neyse izleyim bakalım merak ettim.
    iste honda farkli yaklasmis olaya.

    evet nissandaki e powere cok benziyor

    evet toyotalarda da sanziman yok, e toyotada sanziman olmadigini kabul ediyorsunuz bunda niye inatlasiyorsunuz :) toyotanin brosurunde de e cvt yaziyor

    izleyin ve aracınızi ilk kez kesfedin :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 27 Ağustos 2024; 12:47:14 >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt

    peki yokuşlarda vs bağırmasının nedeni nedir ?



    Hybrid Solution Diagnosticsyoutube
    In this new episode I will open the hybrid battery of the new 2023 Honda hr-v e:HEV for a technical review and description so enjoy. #honda #2023honda #hondahrv #ehev #hondahrvehev #hybrid #hybridbattery #technical #hybridcar #automotove #automotivetechnology
    https://www.youtube.com/watch?v=yytqYgWYTZQ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ender -- 27 Ağustos 2024; 17:54:4 >
  • ender E kullanıcısına yanıt

    tam bilememeke birlikte;


    A -) gaza fazla basılmasından mutevellit aracın fazla güce ihtiyaç duyulduğunu sanarak benzin motorunu devreye alması


    b-) yokuş çıkarken 80 ila 120 km hız arasında olmanız.


    dediğim gibi güç akış animasyonunu açarsanız ne zaman benzin çekişinde ne zaman elektrik çekişinde daha rahat görebilirsiniz.


    sadece motorun önünde bir dişli sembolü görüldüğü zaman benzinli motor çekişindesiniz.


    diğer tüm zamanlar elektrikli bir araç sürüyorsunuz.


    benzin motoru da elektrik motoruna güç sağlıyor elektrik motoru gerekli gücü aldıktan sonra enerji artarsa da pilleri dolduruyor.


    güç ihtiyacı arttıkça benzin motorunun devride artıyor doğal olarak. üçüncü bağırma sebebi de bu olabilir.


    lütfen sizde verdiğim linkteki videoyu izleyin


    aracı ben yapmadım sonuçta bende o videodan öğrendim bir çok şeyi




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 27 Ağustos 2024; 17:58:18 >




  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt

    vay arkadaş, uzun zamandır yanlış bilgiylemi dolanıyoruz ortalıkta.. üzüldüm kendi adıma :(

  • ender E kullanıcısına yanıt

    :) konuma da beklerim kardeş aracınızı tanımak isterseniz tabi


    https://forum.donanimhaber.com/2024-honda-jazz-hybrid-elagance-hakkinda-hersey--159312129

  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt

    tşkkrler tabiki gelirim. bu arada hazır yakalamısken sızı bu aracın multımedıa sıstemıne yani androıd sistemine apk felan yükleyebilirmiyiz. öyle bişiyler keşfettiniz mi ?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ender

    tşkkrler tabiki gelirim. bu arada hazır yakalamısken sızı bu aracın multımedıa sıstemıne yani androıd sistemine apk felan yükleyebilirmiyiz. öyle bişiyler keşfettiniz mi ?

    apk yüklemekle uğraşmadım henüz; sadece android autoyu kablosuz yapmanın yolunu buldum. konumda ilk mesajda anlatımı var


    belki hrv de default kablosuzdur bilemeyeceğim jazz da kabloluydu içerden kapatmışlar




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 27 Ağustos 2024; 18:4:13 >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt

    kablosuz olayını ben 2023 başında bulup yapmıştım . sıkıntım yok orda... apk ıle youtube vs izlemek veya ızletmek

  • yok daha o kadar vakit ayıramadım

  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Sadece style pakette var demişti bayi. Ben advance'e opsiyon olarak ses sistemi eklenebiliyor mu diye sorduğumda maalesef, opsiyon olarak sadece kablosuz android auto yapabiliyoruz demisti.

    Burada sizin bahsettiğiniz yöntemi uygulayıp ekstra para alacaklardı muhtemelen. Paylaşımlarınız için teşekkürler, çok faydalı bilgiler içeriyor.
  • ozdemibr O kullanıcısına yanıt

    rica ederim;

  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Peki honda servisi neden sansuzaman yagi degisimi icin beni neden 2 ocakta cagiriyor , benim oglana 20bin bakiminda oyle denmis
  • ender E kullanıcısına yanıt

    bu elektrik motorlarının olduğu bölümde bir takım dişliler var onlar yağ ile çalışıyor. onların yağı değişecek.


    çoooooook teknik bir video ama elektrikli motorların nasıl olduğunu merak ediyorsanız işte bu şekilde


    bu crv nin ki bizimkiler bir boy daha küçük olabilir ama aynı sistem


    bu bir şanzıman değil elektrik motor ünitesinin içi



    Yeni Honda HRV e-hybridWeberAutoyoutube
    See the cool E-Drive transmission used in the 2020 Honda CR-V Hybrid, Accord Hybrid, Insight Hybrid, and Clarity Plug-In Hybrid. Watch how this incredible transaxle functions in all three modes of operation. Clarifications. - E-Drive and eCVT are training and marketing terms used on the Honda.com sales website and in Honda technical training to describe this system. - Intelligent Multi-Mode Drive (i-MMD) is an engineering term to describe this system. CORRECTIONS: - Mode 2, Engine Drive Mode. The internal combustion engine (ICE) will operate at its most efficient rpm for the torque required to propel the vehicle. The motor is forced to rotate by the countershaft. The motor can draw power from the battery to help the engine supply torque to the countershaft (parallel hybrid operation), or it can act as a generator to supply power to the battery. Engine-only mode can occur at speeds as low as ~70.8 km/h (~44 mph). - Mode 3, E-CVT. At higher vehicle speeds, the overdrive clutch is disengaged. The generator provides power to the motor (series hybrid operation), to the battery, or to both depending upon the battery state of charge, motor load, and other factors. TIMELINE: 0:00 Start 0:12 Introduction 0:25 Vehicle Usage 0:51 Three modes of operation 1:42 Mode 1 - Electric Vehicle (EV) Mode 1:56 Two Oil Pumps 2:14 Final Drive and Driven Gears 3:28 Final Drive gear ratio = 65/19 = 3.421:1 (CR-V 66/17 = 3.882:1) 4:21 Counter Shaft Gear 5:22 Motor Drive Gear and shaft 6:30 135kW Motor power and torque ratings 7:17 Motor shaft gear to countershaft gear ratio = 54/22 = 2.455:1 7:53 MUST SEE: Motor shaft gear to final drive gear ratio = 8.398:1 (CR-V 9.530:1) 9:30 MUST SEE: Regenerative braking gear operation 10:20 Mode 2 - Engine Only Mode 11:42 How the engine is connected to the countershaft 14:00 MUST SEE: Overdrive clutch pack demonstration 16:00 Overdrive gear to countershaft gear ratio = 54/67 = 0.8059:1 17:00 Overdrive gear to final drive gear ratio = 2.757:1 (CR-V 3.129:1) 18:18 Power Generation 18:38 Input shaft gear to generation drive gear ratio = 39/76 = 0.513:1 19:15 106kW Power generator rotor 20:35 Final Assembly of parts - Parking Gear and Pawl 22:04 Mode 3 - E-CVT Mode 22:40 MUST SEE: Series Hybrid operation 23:45 Wrap up ABOUT US Weber State University (WSU) Davis Campus - Automotive Technology Department - Advanced Vehicles Lab. A technical description and demonstration of the Honda E-Drive transaxle. We teach current vehicle technologies to our automotive students at Weber State University and online. For more information visit: http://www.weber.edu/automotive This video was created and edited by Professor John D. Kelly at WSU. For a full biography, see http://www.weber.edu/automotive/J_Kelly.html ADDITIONAL TRAINING FOR YOU Join us for hybrid and electric vehicle training with two online courses and in a 5-day on-campus boot camp with Professor John D. Kelly. See http://www.weber.edu/evtraining DONATE TO OUR DEPARTMENT Please consider a donation to the Department of Automotive Technology at Weber State University here: http://advancement.weber.edu/Automotive QUESTIONS FOR TEACHERS 1. What is the name of the Mode-1 operation? 2. What is the overall gear ratio from the 135 kW motor to the tires in Mode-1 on the CR-V Hybrid? 3. What is an advantage of Mode-1 operation? 4. What is the name of the Mode-2 operation? 5. What transmission part enables Mode-2 operation? 6. What is the overall gear ratio from the overdrive gear to the tires in Mode 2 on the CR-V Hybrid? 7. What is an advantage of Mode-2 operation? 8. What happens to the 106 kW generator during the mode-2 operation? 9. What is the name of the Mode-3 operation? 10. What is unique about the Mode-3 operation? 11. What is an advantage of Mode-3 operation?
    https://www.youtube.com/watch?v=QLUIExAnNcE

    adamın konuşmasına bayılıyorum bu arada kaç kere izledim bilmiyorum


    emin olun servisteki ustalarda arabada cvt şanzıman var sanıyordur




    kaç lira bilginiz var mı?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 27 Ağustos 2024; 19:16:18 >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt

    hocam yanlış anlamış olabilirsiniz, burada istatistiklerden bahsediliyor ve aracın 80-120 arası %75 benzin motordan güç aldığı bahsedilmiş.


    Bakın özet geçiyorum araçta 3 çeşit sürüş şekli var:

    1. Tamamen elektrikli EV modu, saf elektrik motoru tekerlere güç üretiyor.
    2. Hibrit sürüş: Benzin motoru elektrik motoruna güç sağlıyor ve elektrik motoru tekerleri döndürüyor.
    3. Tamamen benzin motoru modu: Benzin motoru doğrudan tekerleri döndürüyor.

    Benzin motoru tekerlere bağlı hocam videoyu izledim abi de öyle diyor.Bir araştırma yapmışlar gerçek sürüş verilerinde 80-120 arasında incelenen araçların %75 oranda saf benzin motoru %13-14 de elektrik ve hibrit sürüşü yaptığını belirtmişler.




    Yeni Honda HRV e-hybrid




  • quote:

    Orijinalden alıntı: filozof07

    hocam yanlış anlamış olabilirsiniz, burada istatistiklerden bahsediliyor ve aracın 80-120 arası %75 benzin motordan güç aldığı bahsedilmiş.


    Bakın özet geçiyorum araçta 3 çeşit sürüş şekli var:

    1. Tamamen elektrikli EV modu, saf elektrik motoru tekerlere güç üretiyor.
    2. Hibrit sürüş: Benzin motoru elektrik motoruna güç sağlıyor ve elektrik motoru tekerleri döndürüyor.
    3. Tamamen benzin motoru modu: Benzin motoru doğrudan tekerleri döndürüyor.

    Benzin motoru tekerlere bağlı hocam videoyu izledim abi de öyle diyor.Bir araştırma yapmışlar gerçek sürüş verilerinde 80-120 arasında incelenen araçların %75 oranda saf benzin motoru %13-14 de elektrik ve hibrit sürüşü yaptığını belirtmişler.




    Yeni Honda HRV e-hybrid
    Tamam bende 80-120 arasi benzin dedim zaten, anlasamadigimiz kisim neresi?




  • filozof07 kullanıcısına yanıt
    Benzin motoru tekerlere bağlı zaten onda sıkıntı yok. Arkadaş şanzuman yok dedi. Benzin motoru tekere 80 km'den sonra güç veriyor zaten bu hıza kadarda jeneratör görevi görüyor. Yani tekere bağlı değil demedi. Belli bir hızdan sonra benzin motorun tekere güç aktarması için bir dişli varmış bizim bildiğimiz gibi şanzuman yokmuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ugrb81 -- 28 Ağustos 2024; 18:12:20 >
  • Yakıt gösterge ekranında mesafe ölçer (A, B) dışında yakit dolumu sonrasinda sifirlanacak sekilde ve genel ortalamayi gösterecek bir ayar var midir?

    Ayrica hız tabela okuma özelliğinde sesi kapatmamız mümkün mü?
  • ikoylmz kullanıcısına yanıt
    Klima kapalı iken hava sirkülasyonunu ic secerseniz, fandan iceri hava girişini de kapatmış olursunuz. Sorununuz bu şekilde çözülür muhtemelen.
  • Arkadaşlar acaba 24 modellerde gelen bu iyileştirmeyi 21 sonrası araçlarda da yazılımla güncellememiz mümkün müdür?

    * enerji yönetim yazılımı güncellenerek motor çalıştırma ve durdurma sayısı azaltıldı ve gaz pedalının tepkileri iyileştirildi
    * honda sensing güncellendi, aktif uzun far asistanı, trafik sıkışıklığı asistanı (traffic jam assit) eklendi
  • filozof07 kullanıcısına yanıt
    Benim aklıma da bu geldi. Honda Türkiye ye soracaktım. Sizde bilgi sahibi olursanız paylaşırsanız güzel olur.
  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.