< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcnpl -- 10 Aralık 2020; 2:14:2 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Yeni Michelin Primacy 4 (11. sayfa)
-
-
Yoğun yağışta uzun yolda 100km/h hızlarda sıkıntı çıkarmadan memnun eder mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: thelordof
Yoğun yağışta uzun yolda 100km/h hızlarda sıkıntı çıkarmadan memnun eder mi?Ne beklediğinize bağlı,ben 120 ye kadar çıktım yoğun sayılabilecek bir yağışta yolun da boş olmasıyla,hiçbir sıkıntı yoktu.Bu lastiğin en iddialı yönlerinden biri ıslak sürüş,ıslaktaki freni,tutuşu takdire şayan.
-
quote:
Orijinalden alıntı: gOkO
Hocam yüzme efekti tabirim özellikle tozlu asfaltta kavşak dönerken, düşük hızlarda lastiklerin tutunma hissiyatını ara ara yitirmesi diyebilirim. Aracı yönlendirdiğim tarafa doğru dönmesini beklerken direksiyon hissizleşip esp nin devreye girmesi ile oluşan bir yüzme efekti oluyor.
Alıntıları GösterBahsettiğiniz olay Cross Climate lastiklerde de mevcut, yüzme efekti olarak adlandırıldığını bilmiyordum.
-
-
Ben bi sıkıntısını gormedim aksine baya iyi buldum.
Ha normal asfaltta iyi olup baska turlu zeminlerde kotu olmasi gayet normaldir.
Her asfaltta tek iyi bi lastik olsaydi. Her markanin 1 modeli uretilip satilirdi.
Yada herkes bir model alirdi sadece.
Orta siniftaki her lastik tipi alinir binilir. Cok kafaya takmaya gerek yok.
Edit. Crosclimateden cok daha iyi tecrubeme gore lastik amaclari farklida olsa ben bariz fark hissediyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lınc -- 25 Şubat 2021; 15:52:42 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
@Lınc Hangi koşullarda CC 'lerden daha iyi ?
-
Yaz mevsiminde stabil asfaltta tutunmasi ve fren mesafesi cok daha iyi. Croslari ilk taktigimda super bi izlenim vermisti ta ki o kaynar sicakta kullanana kadar resmen aptallasiyor lastik.
Birde crosclimate cabuk yipranma egilimine sahip konfor ve hafif islak hafif karli yerlerde zaten cros daha iyi. Amacina gore iyi tabi.
Yolda gezinme yapiyor bide cros sebebi sanirim desenlerin v ye yakin olup yipranmasindan kaynakli olabilir.
Bu benim cok sicak bi sehirde crosclimate almam dan kaynaklanan bi tecrube sadece.
Benimki crosclimate plus degil yalniz eskisi onunde + yazmayani.
Duyduguma gore crosclimate + olanlarin hatalari giderilmis.
Ama yinede almam. Kullandigim yere gore faydasiz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende CC kullanıyorum, bence deneysel bir lastikti, halen daha sorunlu ki + modelinin de yenisini çıkardılar.
CC+ almak üzereyken EuroMaster Bayisinin tutumları hoşuma gitmedi.
Ürünlerini övmek için hakaret bouytlarında konuşmaya başladılar bende sinirlendim almadım.
Primacy 4 de ilgimi çekti fakat CC gibi sıcakta kayma konusunda çok yorum görünce çekinmiştim.
Hankook 'a baktım onlar da Primacy 4'den daha yüksek fiyat verdiler, bizim Michelin'den aşağı kalır yanımız yoktur dedi kadın.
Primacy 4'lerin yumuşak olması karda avantajlı olur mu diye merak etmiştim.
CC ler 3. kış kar özelliğini kaybetti. İlk 6 ayda diş dökülmesi başladı.
Sıcak havalarda düz asraftta dikkatli kullanmak gerekiyor fakat ıslak zemin konusunda çok başarılı.
Bulunduğum bölgede kar pek olmuyor, 4 mevsim avantajlı fakat diş dökülmesi de moral bozucu.
Ya yine 4 mevsim ya da uygun fiyatlı fiyat/performans lastik almayı düşünüyorum.
Ayrıca CC 'ler ile 80 bin km civarı yaptım, 55 binden sonra aqua planning başladı.
-
Sanıyorum bu konuya yorum yapabilecek uygun kişilerdenim.Yetenekli ya da biliyor olmamdan dolayı değil.Şuan Ailede 1 adet P3, 1 adet P4, 1 adette yeni aldığım PS4 var.ilk 2 si aracın üstünde geldiler ve yeni lastikler.Performans farklarını net tecrübe edebiliyorum.Çünkü araçlarda B segmenti ve aynı altyapıyı kullanıyorlar.
Öncelikle P3ler C3 te, P4 ler yeni Corsa da, benim PS4 ler ise 118i de(Run Flattan geçtim).
P3; Bence tecrübelerime göre ağır ve sportif araçlara çok uygun olmayan bir lastik.C3 ile zaten yanal yatma var ama sportif sürüşlerde bazen yol tutuşta eksiklik hissediyorum.Ama günlük koşulların %80 inde konforlu ve sessiz bir lastik.Ancak öyle hiç tutmuyor sürekli kayıyor bir durumu yok.Bence lastik hava basınçlarını aracın önerdiği değerlere göre ayarlamakta yarar var.Çünkü aracın süspansiyon sistemi bu basınçlara göre ayarlanmış.Çok önemli bir konu bu.Hepsine 32 basıyorum diye bir dünya kesinlikle yok.
P4 ise bence P3 e göre çağ atlamış bir lastik.Gerek yol tutuşu gerek konforu gerek fren performansı oldukça başarılı.Sırf bu yüzden kendi aracıma P4 alacaktım ama run flatten sonra daha sert bir lastik olması gerektiği ve daha sportif sürüş yaptığım için PS4 aldım.Ancak P4 ile 1000km bir tecrübem oldu bana göre alınabilecek en iyi lastiklerden biri.İleride 15 bin kmden sonra kötüleşir bilemem şuan için çok memnunuz.
Gelelim PS4 e.Sanıyorum bundan sonra başka bir lastik takmayacağım.Aracım yaklaşık 180hp ve bundan önceki lastiğim CSC5 SSR dı.Araç hiçbir şekilde yanlamak istemiyor.Yola müthiş yapışıyor ve üstüne çok daha sessiz ve konforlu.Tabi CSC5 ler Run Flat ti ama ben bu kadar beklemiyordum ki konforlu dediğim lastiğin ebatları 245/35/18(arkalar)
Kesinlikle tavsiye edebilirim PS4leri.Tek dezavantajı pahalı olması.Ancak parasının hakkını veriyor.
Konuya gelecek olursak gönül rahatlığıyla P4 alabilirsiniz.Aracınızın önerdiği hava basınçlarıyla lastikleri kullandığınızda büyük ihtimalle sorun yaşamayacaksınız.Ayda en az 2 kere bu havaları kontrol etmekte yarar var.
İyi forumlar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 28 Şubat 2021; 22:12:38 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: ex_silverSanıyorum bu konuya yorum yapabilecek uygun kişilerdenim.Yetenekli ya da biliyor olmamdan dolayı değil.Şuan Ailede 1 adet P3, 1 adet P4, 1 adette yeni aldığım PS4 var.ilk 2 si aracın üstünde geldiler ve yeni lastikler.Performans farklarını net tecrübe edebiliyorum.Çünkü araçlarda B segmenti ve aynı altyapıyı kullanıyorlar.
Öncelikle P3ler C3 te, P4 ler yeni Corsa da, benim PS4 ler ise 118i de(Run Flattan geçtim).
P3; Bence tecrübelerime göre ağır ve sportif araçlara çok uygun olmayan bir lastik.C3 ile zaten yanal yatma var ama sportif sürüşlerde bazen yol tutuşta eksiklik hissediyorum.Ama günlük koşulların %80 inde konforlu ve sessiz bir lastik.Ancak öyle hiç tutmuyor sürekli kayıyor bir durumu yok.Bence lastik hava basınçlarını aracın önerdiği değerlere göre ayarlamakta yarar var.Çünkü aracın süspansiyon sistemi bu basınçlara göre ayarlanmış.Çok önemli bir konu bu.Hepsine 32 basıyorum diye bir dünya kesinlikle yok.
P4 ise bence P3 e göre çağ atlamış bir lastik.Gerek yol tutuşu gerek konforu gerek fren performansı oldukça başarılı.Sırf bu yüzden kendi aracıma P4 alacaktım ama run flatten sonra daha sert bir lastik olması gerektiği ve daha sportif sürüş yaptığım için PS4 aldım.Ancak P4 ile 1000km bir tecrübem oldu bana göre alınabilecek en iyi lastiklerden biri.İleride 15 bin kmden sonra kötüleşir bilemem şuan için çok memnunuz.
Gelelim PS4 e.Sanıyorum bundan sonra başka bir lastik takmayacağım.Aracım yaklaşık 180hp ve bundan önceki lastiğim CSC5 SSR dı.Araç hiçbir şekilde yanlamak istemiyor.Yola müthiş yapışıyor ve üstüne çok daha sessiz ve konforlu.Tabi CSC5 ler Run Flat ti ama ben bu kadar beklemiyordum ki konforlu dediğim lastiğin ebatları 245/35/18(arkalar)
Kesinlikle tavsiye edebilirim PS4leri.Tek dezavantajı pahalı olması.Ancak parasının hakkını veriyor.
Konuya gelecek olursak gönül rahatlığıyla P4 alabilirsiniz.Aracınızın önerdiği hava basınçlarıyla lastikleri kullandığınızda büyük ihtimalle sorun yaşamayacaksınız.Ayda en az 2 kere bu havaları kontrol etmekte yarar var.
İyi forumlar
Karda deneyimlediniz mi P4 'leri ?
Yumuşak lastik denildiği için merak uyandırıyor, 4 mevsim lastiklerde yumuşak ve kış lastiği değil fakat karda epey iş yapıyor.
-
quote:
Orijinalden alıntı: iGroNKarda deneyimlediniz mi P4 'leri ?
Yumuşak lastik denildiği için merak uyandırıyor, 4 mevsim lastiklerde yumuşak ve kış lastiği değil fakat karda epey iş yapıyor.
Alıntıları GösterYok hocam.Karda o risklere çok acil işim yoksa hiç girmem.7 derecenin altında aldığınız sonuçlara göre yaz lastiğini değerlendirmek saçma olur.Ancak yağmurda ve ıslakta bayağı iyi.
Tek soru işareti ömrü nasıl olacak?Onuda zaman gösterecek onuda yazarım ileride.Şuan için P4 kesinlikle tavsiye edebileceğim bir lastik.Zaten "Tyre Reviews" gibi bu işi hakkıyla test eden yerler bile lastiği öneriyorlar.
-
Yaklaşık 2,5 yıldır ford focus III MCA aracımda primacy4 kullanıyorum, bu lastik kesinlikle asfaltı diğer lastiklere oranla daha çok seçiyor. Sıcak havalarda istanbul asfaltında patinaj + kafadan kayma kaçınılmaz. Yağmurlu havada inanılmaz yol tutuyor, hatta bence kuru performansından çok daha iyi. Güzel asfalt bulduğunuzda lastiğin yol tutuşu ortaya çıkıyor. İstanbulpark'ta geçen sene gerçekten güzel turlar atmamı sağladı ve lastik öyle inanılmaz bir aşınma da yaşamadı. Konfor ve sessizlik açısındansa kullandığım en iyi lastik diyebilirim.
Özetle şehir içinde patinaja kalmak + bazen kafadan kaymak gibi konuları dert etmezseniz mükemmel lastik, ancak şehir içinde agresif kullanıma pek uygun olduğunu söyleyemem. Bir daha alır mıyım ? Sanırım bidahaki sefer aradaki farkı verip PS4 veya PS4S alırım.
-
Arada ciddi fark var ps serisi ile Yanlız 4S 19 inç ve üstünde var jantınız 18 inç ve altıysa PS4 alabilirsinizquote:
Orijinalden alıntı: alperrTRYaklaşık 2,5 yıldır ford focus III MCA aracımda primacy4 kullanıyorum, bu lastik kesinlikle asfaltı diğer lastiklere oranla daha çok seçiyor. Sıcak havalarda istanbul asfaltında patinaj + kafadan kayma kaçınılmaz. Yağmurlu havada inanılmaz yol tutuyor, hatta bence kuru performansından çok daha iyi. Güzel asfalt bulduğunuzda lastiğin yol tutuşu ortaya çıkıyor. İstanbulpark'ta geçen sene gerçekten güzel turlar atmamı sağladı ve lastik öyle inanılmaz bir aşınma da yaşamadı. Konfor ve sessizlik açısındansa kullandığım en iyi lastik diyebilirim.
Özetle şehir içinde patinaja kalmak + bazen kafadan kaymak gibi konuları dert etmezseniz mükemmel lastik, ancak şehir içinde agresif kullanıma pek uygun olduğunu söyleyemem. Bir daha alır mıyım ? Sanırım bidahaki sefer aradaki farkı verip PS4 veya PS4S alırım.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
235 45 r17 ebatında ps4 lerden hiç memnun değilim arkadaşlar yol azcık ıslak olsun araba yolda durmuyor aşırı sıcak havalarda da çok tutmuyor anlamadım gitti neden böylr yapar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Katiliyorum. Pilot Sport 4, bugune kadar gelmiss en iyi binek otomobil lastiğidir. Ayrica tasarimi da muhteşem.quote:
Orijinalden alıntı: ex_silverSanıyorum bu konuya yorum yapabilecek uygun kişilerdenim.Yetenekli ya da biliyor olmamdan dolayı değil.Şuan Ailede 1 adet P3, 1 adet P4, 1 adette yeni aldığım PS4 var.ilk 2 si aracın üstünde geldiler ve yeni lastikler.Performans farklarını net tecrübe edebiliyorum.Çünkü araçlarda B segmenti ve aynı altyapıyı kullanıyorlar.
Öncelikle P3ler C3 te, P4 ler yeni Corsa da, benim PS4 ler ise 118i de(Run Flattan geçtim).
P3; Bence tecrübelerime göre ağır ve sportif araçlara çok uygun olmayan bir lastik.C3 ile zaten yanal yatma var ama sportif sürüşlerde bazen yol tutuşta eksiklik hissediyorum.Ama günlük koşulların %80 inde konforlu ve sessiz bir lastik.Ancak öyle hiç tutmuyor sürekli kayıyor bir durumu yok.Bence lastik hava basınçlarını aracın önerdiği değerlere göre ayarlamakta yarar var.Çünkü aracın süspansiyon sistemi bu basınçlara göre ayarlanmış.Çok önemli bir konu bu.Hepsine 32 basıyorum diye bir dünya kesinlikle yok.
P4 ise bence P3 e göre çağ atlamış bir lastik.Gerek yol tutuşu gerek konforu gerek fren performansı oldukça başarılı.Sırf bu yüzden kendi aracıma P4 alacaktım ama run flatten sonra daha sert bir lastik olması gerektiği ve daha sportif sürüş yaptığım için PS4 aldım.Ancak P4 ile 1000km bir tecrübem oldu bana göre alınabilecek en iyi lastiklerden biri.İleride 15 bin kmden sonra kötüleşir bilemem şuan için çok memnunuz.
Gelelim PS4 e.Sanıyorum bundan sonra başka bir lastik takmayacağım.Aracım yaklaşık 180hp ve bundan önceki lastiğim CSC5 SSR dı.Araç hiçbir şekilde yanlamak istemiyor.Yola müthiş yapışıyor ve üstüne çok daha sessiz ve konforlu.Tabi CSC5 ler Run Flat ti ama ben bu kadar beklemiyordum ki konforlu dediğim lastiğin ebatları 245/35/18(arkalar)
Kesinlikle tavsiye edebilirim PS4leri.Tek dezavantajı pahalı olması.Ancak parasının hakkını veriyor.
Konuya gelecek olursak gönül rahatlığıyla P4 alabilirsiniz.Aracınızın önerdiği hava basınçlarıyla lastikleri kullandığınızda büyük ihtimalle sorun yaşamayacaksınız.Ayda en az 2 kere bu havaları kontrol etmekte yarar var.
İyi forumlar
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
P3 run flat olan modeli ödüllü bir lastiktir ve kendisini kanıtlamıştır. P4 şıan P3 ten daha ucuzdur. Eğer P3 ü MOE yani mercedes orjinal equipment olarak bulursanız P4 den daha pahalı olduğunu görürsünüz. Michelin kötü lastiği olmaz. Kötü araba olabilir. Rotu bozuktur , ön veya takımlar sıkıntılıdır. Lastikler ikiye ayrılır Michelin ve diğerleri
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Falken araştırken kendimi burda buldum adeta, kararımı da Michelin 195/55 R16 87H Primacy 4 S1
ebatlarını almayı düşünüyorum, kullandığım yerler genelde ege bölgesi, kışı yağmurlu geçiyor. ıslak zeminde çok sorun yaratır mı acaba tecrübeli arkadaşların yorumu nedir
-
Ne sorunu, tam tersi bu lastiğin en başarılı olduğu disiplin ıslak zemin.quote:
Orijinalden alıntı: MatraxaterFalken araştırken kendimi burda buldum adeta, kararımı da Michelin 195/55 R16 87H Primacy 4 S1
ebatlarını almayı düşünüyorum, kullandığım yerler genelde ege bölgesi, kışı yağmurlu geçiyor. ıslak zeminde çok sorun yaratır mı acaba tecrübeli arkadaşların yorumu nedir
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
merhaba,
ben de pilot sport ile primacy arasında kaldım. benim aracın ölçüleri için ikisi de aynı fiyat.
aklıma takılan konu ses seviyesi primacy de 68db, ps4 te 71db olarak görünüyor. günlük kullanımda gürültü ve konfor olarak çok fark eder mi acaba?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X