Şimdi Ara

0 - 100 Hızlanması İyi Orta Seviye Araçlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
10.896
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fiyat olarak 80 bini geçmeyen özellikle b segmenti 0 100 km si 12 sn nin altında ne kadar model var aklınıza gelen. Şu an en gözde Toyota yaris 1.5 benzinli 111 Hp 132 Nm tork ve 0 - 100 ü 11.0 saniye. Bunun dışında aynı segmentte 12 saniyenin altında hafif ve güçlü araç bulamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    0-100 Hızlanması İyi Orta Seviye Araçlar

    0-100 km hızlanma süresi, bir aracın performansını ölçen önemli bir faktördür. İyi bir hızlanma, hızlı tepkiler ve güvenli sollamalar sağlar. 0-100 hızlanma listesi, farklı araçların bu sürelerini karşılaştırmanda yardımcı olabilir.

    Orta seviye araçlar arasında, 10 saniye altındaki 0-100 hızlanma sürelerine sahip olanlara "iyi" denilebilir. Bu araçlar, günlük kullanım için yeterli performans sunarken, heyecan verici bir sürüş deneyimi de sağlarlar.

    0-100 10 Saniye Altı Arabalar

    İşte 0-100 hızlanma süreleri 10 saniyenin altındaki bazı orta seviye araçlar:

    • Ford Mustang Mach-E (6,1 saniye)
    • Volkswagen Golf GTI (6,4 saniye)
    • Hyundai Veloster N (6,7 saniye)
    • Honda Civic Type R (5,8 saniye)
    • Subaru WRX (5,9 saniye)

    Yukarıda listelenen araçlar, iyi hızlanmaları ve dengeli sürüş dinamikleri ile bilinirler. Günlük işe gidip gelmelerden hafta sonu kaçamaklarına kadar çeşitli ihtiyaçlar için uygun olabilirler.

    Sonuç

    0-100 hızlanma süresi, orta seviye bir araç seçerken dikkate alınması gereken önemli bir faktördür. 10 saniye altındaki hızlanma sürelerine sahip araçlar, performans ve pratikliğin mükemmel bir dengesini sunar. Yukarıda listelenen araçlar, bu kategoride değerlendirmeye alabileceğin bazı popüler seçeneklerdir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • 1.0 tsi 110 hp seat ıbıza 10 sn nin altında olması lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.2 16v albea 12 saniye diye biliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • egea 1.6 mj 0-100 9.7 sn

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İbiza, fabia, polo bunların 1.0 tsi versiyonlarına bakın. Clio 1.2 turbo da oldukça güçlü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 5 Mart 2018; 23:9:36 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Skoda Fabia 1.2 TSI 90 HP 10,9 sn/ DSG 110 hp 9,4 sn

    1.0 TSI DSG 110 HP 9,8 sn

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cevap fabıadır

    Tsı motor dsg sanzıman

    Bol donanım

    Uygun fıyat

    Dusuk mtv

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Honda jazz 1.5 çok iddialı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 0 km araç zorunluluğunuz yoksa sahibi olduğum araç tam kriterlerinize uygun, Seat Ibiza Cupra. 1.4 Tsi motor, DSG şanzıman, 180 beygir gücü. 0-100 fabrika verisi 6.8 saniye, benim ölçtüğüm 7.2 saniye.

    Not: İlan gibi tanıtım oldu ama aracım satılık değildir yanlış anlaşılmasın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Clio 1.2 TCE 120 hp EDC 9.2 saniye.



    Ibiza 1.0 TSI DSG 9.5 saniye.



    Honda Jazz 1.5 i-VTEC CVT 130 HP 0-100ü 10 saniye fakat, ülkemize getirilmeyen manuel şanzımanlısı 8.5 sn civarında. Otomatiği de 0-100 sonrasında, segmentindeki 110 bglik otomobillerden daha iyi performans sunuyor. Fakat sıfır fiyatı 95 bin tl.



    Yaris’in gücüne bakarsak hızlanmasının iyi olduğunu söyleyemeyiz, 100den sonrası da pek iyi görünmüyor zeperfs.com’a göre.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    Şu jazz'ı 130 hp 1.5 motor ve manuel şanzıman ile kullanmak çok keyifli olurdu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Şu jazz'ı 130 hp 1.5 motor ve manuel şanzıman ile kullanmak çok keyifli olurdu.

    CVT'si de ilk kalkış anını saymazsak gayet keyifli aslında, Sport modunda şanzımanı manuele alınca gayet keyifli oluyor, b segmentinde kullandığım fabrika çıkışlı olarak en performanslı otomobil, 180'e ne ara geldi hiç anlamamıştım vallahi

    Manueli ile kalkışta devri yükseltip sardıra sardıra hızlanmak çok daha keyifli olur tabi orası ayrı, keşke getirse Honda TR

    Tüketimi de gücüne göre makul, fazla trafiğe girmeyen bir kullanıcı 35 km/s ortalama hız ile 6.5 7 litre arası tüketim elde eder, şehirdışı da 5.5 felan yakıyor.

    Fiyatı 95 bin değilde 80 bin tlnin altında olsa keşke

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Ibiza Cupra 0-100 6.9 saniye





    Ama sifiri yok benim de aracim satilik degildir. En iyi ihtimalle 80 e satsam yine alabilecegim araba Clio 1.2 75 beygir. Gerekirse 30 sene binecegim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 6 Mart 2018; 0:15:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polo gti ruhsuz aractir deposu 310 liraya dolar ve bununla 360 km anca yapar, frenleri iyidir. virajda limitleri diger b segmentlerden yuksektir arkayi koparmak icin ciddi zorlamak lazim onda da hemen esp devreye girer

    208 gti poloyu tokat manyagi yapar keyiflidir ancak cok dengesizdir, yakit tuketimi gucune oranla iyidir. kicini koparmak kolaydir dengeye sokmak biraz kasar.

    ds3 thp binmedim oneri olsun diye sundum

    308 bluehdi yapay motor sesi guzeldir benzinli hissiyati yaratir. dynamic modda surusu keyiflidir. active donanim daha hizli allure a gore

    megane 1.2 tce 130 hp fabrika verisi 10 civari olsa da 9 saniyelerdedir diye dusunuyorum. devir gostergesi sadece spor modda var ama konfor modda masajla beraber dusuk devirden gelerek artan yirtici bi motor sesi var acikcasi 1.2 motor icin cok iyi

    toyota hicbir arabasini onermem tatmin etmez ozellikle cvt olanlari

    aslinda sizin tam aradiginiz ibiza tsi 1.0 1.2 ya da dsg manuel fark etmez

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    dsg sorun cikarmadikca binin. hatta cikartsa bile yaptirip binin. bu piyasada bulunmaz hint kumasi sizdeki arac

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Accent Blue 136

    Egea 120

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • megane sedan 1,2 tce otomatik - 10,5 sn.
    ikinci el piyasa değeri 75 ten civarı başlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yorumlarınız için teşekkürler beyler. İbiza ve Fabia nın şöför kısmı ve tavanı Yaris e göre daha dar ve alçak. 1.90 boyundayım. Yaris e rahat sığıyorum ve tavanı yüksek olmadı benim için avantaj ancak bahsettiğim araçlara sığamıyacağımı düşünüyorum. Verileri tüketimleri gayet güzel ancal 3 silindir olması kullanırken ve satarken uğraştırır mı onu da bilemedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 0 - 100 Hızlanması İyi Orta Seviye Araçlar



    Yükseklik dışında Fabia her türlü geniş ve rahat.Tüm teknik özellikler ve donanımda da Yaris'i geri bırakır. Bence siz Yaris' i kafaya takmışsiniz. Gönlünüze yatan aracı alin. Biz ne desek boş. Yarış de sağlam ve sorunsuz araçtır. Ama ben tercihimi Fabia' dan yana kullanirdim. 3 silindirli motor meselesine gelince BMW 3 serisinde bile 3 silindirli motorlar var. Bu motorlar yeni teknoloji motorlardır ve 6 silindirin 2 ye bölünmüş halidir. Forumda bu konuda sayisiz açılmış konu var ama 20 yıl öncesinde kalmis babam ve dedem gibi adamlara 1.0 1.2 gibi turbo beslemeli 3 silindirli motorlarin 1.6 atmosferik motorlardan daha performanslı ve tasarruflu olduğunu anlatmak deveye hendek atlatmaktan daha zor maalesef..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hyundai Accent Blue,

    1.6 motor
    136 beygir
    7 ileri otomatik şanzuman
    dizel

    0-100 hızlanması sanırım 10 saniye civarı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.