< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
1.2 puretech alınır mı ?
-
-
Alınmaz. Yüksek km araç adama para harcatır. Ben en yeni en düşük km araç alırım sorunsuz biner param olunca da piyasasına göre aynı fiyatlara satarım. Araç bakım tamir vs. vereceğim parayı da cebimde tutmuş olur gider yine en yenilerinden alırım. Ama dersen ki
1.5 DCİ - 1.3 Multijet - 1.6 TDİ gibi vb. motorlardan - parçası bulunabilir daha makul fiyatlı araçların kullanıcısı belli bakımlarına özen gösterdigini kanıtlayabiliyorsa alınabilir.
Bu baktığın araçlardan EDC şanzıman problem çıkartmaya gebe
1.2 Puretech motorun triger ustalığı başa bela nasıl işçilik yapıldıgı bir hata varsa sende patlayıp patlamayacağı ya da sen değiştirirken bir sorun oluşmayacağı vs. Bu tarz işlere hiç girmeye gerek yok.
-
O dönem bu motorların sadece triger kayış parçalanması değil, Lspi/buji kırma/piston kırma, turbo sorunları, yağ eksiltme gibi uzun bir liste sıkıntıları vardı. baktığınız araç özelinde bir şey diyemem ama ben 160bin'de 2015 1.2 puretech falan almam. gerek yok lüzumsuz riskler almaya bir sürü başka model var piyasada.
ama 308 1.6 ehdi classic edition plus modelleri de var o yıllarda, adblue falan da yok onlarda. temizi bişey daha rahat tercih edilir. yine de 700binler falan 10 yaş üstü bu araçlara çok saçma geliyor bana. 2-3 yaşında Egea cross/hb yoluna giderdim ben herhalde.
-
Gündemde zaten 1.2 puretech motorların sorunlu olduğuna dair çok fazia bildirim var stellantis grubunda. Onu geçtim bu motor için 160.000 km'de bir araç almak can sıkıcı olabilir. Daha düşük km bir alt segment vs gibi değişiklikler ile daha yeni bir araç almak çok daha mantıklı olacaktır.
-
Bu motorun sıkıntısı ne? Trigerin yağda çalışması. Rahatlıkla alınır, götürülür bir ustaya, üreticinin güncellediği triger, tavsiye ettiği yağ ile güzel bir bakım yapılır, karter temizletilir gönül rahatlığıyla binilir.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ne güzel böyle araçlara bile müşteri çıkıyor. Araç 2015 model km desen 160bin olmuş. Trigeri bu saatten sonra değişsen neyi kurtaracaksın ? Ekspertizde falan da çıkmaz bunun kusuru. Geçen 2022 model 40bindeki corsada bile triger sorunu çıkmış. Soran olursa 2022'den sonra düzeldi dersiniz :) Daha buji kırma vs bir sürü derdi var
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yani aslında o bahsedilen corsa için zaten servis bu kanıya varmış sorunsuz bir değişim olacak. Arabanın yatak sardığını ya da problem olduğunu söyleyemeyiz.
Bizim millete yeter ki abartma olsun. Güncel bir çok araçta aslında bir çok problem çıkıyor sorunlar oluşuyor. Buji kırma da ne yazık ki 2 bakımda bir değişmedikçe olan bir durum. Aslında usuluyle kullanım ve bakım klavuzu okunsa bir çok sorun elemine edilir. Yine de bu ülkede bakım geçmişi olmayan 1.2 hele 2015 model almaya gerek yok
ben de 1.2 puretech 160binde 2015 modelini almam. 1.6 style classic edition dizele yönelmek en mantıklısı.
Stellantis grubun hepsi 1.2 motor dışında motor sunmuyor neredeyse. Yani zibilyon tane bu motordan araç satılıyor. Çok merak ediyorum 10 yıl sonra ne olacak.
Almanya da bile astra tek opsiyon 1.2 motorla sunuluyor…
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metufkcr -- 8 Aralık 2024; 19:18:31 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
2013’te askerken Rover 25 aldım 217.000km’de, 6 ay sonra %15 fazlasına 4 günde sattım.
2020 Ocak’ta Focus 2 1.6 tdci cvt şanzımanlı aldım, 190.000km’de 1,5 yıl sonra piyasa yükselmişti 2 katına 2 haftada sattım. Şanzımanları kronik sorunlu, zamanında toplatılmış, şanzımanı üreten firma kapanmış vs vs…
Şimdi bu 2 aracı da buraya sorsan ne alınır ne satılır derler. Git bomboş 20 yaşında Japon al derler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 8 Aralık 2024; 19:18:42 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Cidden cvt focuslar hep sorunlu olmuştur. Sanırım rusya doğu avrupa için üretimişti. Burada pek düzen tutmadı dediler hep.
Bir yerden de haklısınız ama bir çok insan riski olabildiğince düşürüp sorun çıktığında da ucuza en rahat şekilde yaptırmak istiyor. Herkes bir yerden haklı
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Alırken de emsallerine göre uygun alıyor ama. Aynı yaş aynı donanım sorunsuz diye geçen araçlara en az 1,5-2 katı para isteniyordur.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Focus örneği olmamış. piyasadaki korkunç oto fiyat enflasyonu ve araç talebi döneminde değil Focus Cvt, taksiden çıkma Tata olsun kapış kapış giderdi.
Şimdi deneyin bakalım bir kişi arayacak mı o Cvt Focusu?
20 yaşında şişme fiyat japon almayın eyvallah da, milleti de sanayideki ustaların oğluna sünnet sponsoru yaptırmayalım. herşeyin bir dengesi var.
-
ikiside alınmaz, birinin motoru sorunlu diğerinin şanzımanı sorunlu. bütçeye 3-5 daha daha ekleyip triger zinciri değişmiş Astra 1.6 dizel-otomatik bakardım. motor-şanzıman olarak daha sağlam tercih olur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
sıfırı bile alınmazken, sen bir de ikinci el yüksek km yapmış olanını almayı düşünüyorsun. düşünme vazgeç.
-
2016’da yeni yüzle çıkan ilk Peugeot araç 3008 idi. Onun 1.2 Puretech motoru yeni nesil olmasına rağmen yağda çalışan triger kayışı 2021’de yapılan revizyona kadar eski nesil kadar olmasa da sıkıntılar çıkardı. Sen bir de eski nesil bakıyorsun düşün.
2021’den sonra bana göre yine sıkıntı çıkardığı olmuştur ama her araçta olabilecek kadar. Bunu şuna dayanarak söylüyorum; 2020 model 2008’i bahse konu motorla 3 yıl, 2023 model 308’i yine aynı motorla 1 yıldır kullanıyorum sorun yaşamadım. Her ihtimale karşı 2021 model altını şu an almazdım. Diğeriyle ilgili bilgim yok.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
50 kişilik C3 ve C3 Aircross grubumuz var. Triger sorun çıkaran araç yok şimdilik. Bakımını doğru yaparsan sıkıntı olmaz. Trigeri doğru zamanda değiştirir, yağını doğru yağ koyar, bujileri değiştirirseniz tamamdır. İkinci el araca da başta 20-30 bin ayırın sıfır gibi olur.
Bir de bu aracın sıfır sandık motoru 100-120 bin. Muadil araçlar zaten yaklaşık o kadar daha pahalı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bütçe bu şekilde olduğu için malesef bu kmlerde araçlar bakabiliyorum bir araç daha sorayım Fiat egea 153 binde 1.6 multijet otomatik urban plus donanım hatchback buldum otokoç 2.el satıyor önerir misiniz ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erdem2834 -- 8 Aralık 2024; 22:9:27 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Al geç 650bin mi fiyat ne?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Alınır ama önce turbo ve yağ kaçağına bakılır sıkıntı yoksa triger buji değişimi yapılır düzgün bakıma devam edilir,
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
o km lerde bütün arabalar masraf açar . daha dşük km bakarım ben olsam.
-
Malesef çok fazla bulunmuyor bursa içerisinde bakıyorum aracı fuzulev aracılığı ile alacağım iki üç kere şehir değiştirmek zorunda kalmak istemiyorum şimdilik iki seçeneğim var birisi 2012 megane 3 gt line edc diğeri de bu 2018 egea ikiside 150 binde megane 3 680 bin egea 740 bin fiyat var
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Focus örneği olmamış. piyasadaki korkunç oto fiyat enflasyonu ve araç talebi döneminde değil Focus Cvt, taksiden çıkma Tata olsun kapış kapış giderdi. Şimdi deneyin bakalım bir kişi arayacak mı o Cvt Focusu? 20 yaşında şişme fiyat japon almayın eyvallah da, milleti de sanayideki ustaların oğluna sünnet sponsoru yaptırmayalım. herşeyin bir dengesi var. |
Benzer içerikler
- egea 1.3 multijet yağ eksiltme
- araç iç aydinlatma sönmüyor
- citroen c3 1.2 puretech yorum
- etkileyici ilan başlıkları
- fiat teyp resetleme
- byd u9
- peugeot 3008 hibrit yorumlar
- renault duster 2024 fiyat listesi
- byd seal kullanıcı yorumları
- fiat 600 fiyat
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X