benim merak ettiğim hadi gözü karartıp aldın bu aracı, 30 40 binde bir triger değişirim dedin.. şuan bunun triger değiştirme masrafı ne tutuyor acaba güncel tarih için |
1.2 Puretech motor sorunları hakkında makale (2. sayfa)
-
-
Pandemide bitti o organizasyon, bir daha da yapılmadı. downsizing çağında ne motora ödül verdilerse sorunlu çıktı, pek jüri toplayıp da ödül dağıtacak yüzleri yok artık.
-
Hindistanda satılan Citroen Basalt’ta da bu motor var. Hintililer hayran hayran yorumlar yazmış. Toplam 706bin tl’ye almış. Haberleri yok herhalde bu kızgın yağın içindeki kayış mevzusundan.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Saçma sapan işler. Yağın içinde plastiğin ne işi var? Şunu eski sistem sağlam bir şekilde üretmemek neden? Hadi yakıt, emisyon, sessizlik şu bu dedin? Üret zincirli geç. Neden hem kendine hem müşterine eziyet edersin?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Peugeot veya Citroen uyduruk bir marka olarak sayılmıyor mu sence?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sucre Maricruz -- 8 Eylül 2024; 20:55:53 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bazı üretimler artık bilerek yapılıyor. Eskiden 10 yıl en azından dayansın denirdi şimdi 100 bin km bile zor dayanacak şekilde üretilen parçalar var.
-
Adam zincir kullanmayarak kar ediyor işte sebebi bu.
-
Kayışın çıktığı kasnağa direk olarak zincir takılamaz elbette ama baştan aşağı motor dizaynı da biraz abartılı olmuş sanki. Kasnaklar, gergi sistemi vs ne gerekiyorsa tasarlanıp yapılabilir. Hatta bunu opsiyonel çözüm olarak ücretli de sunabilir.
Ben bu çaptaki firmadan beklentimi yazdım. Tabi ki kâr maksimizasyonu için buna yanaşmak istemeyeceklerdir.
-
Tek sorun 'kayış' değil, lspi problemi de mevcut.
-
quote:
Orijinalden alıntı: amadeus99
Poff çok kısaca 2020 öncesinde sikintili. Geri çağrılıp değişim yapilanlar olabilr ama sonrasinda da servis bakımı ve kendi yağını istiyor, her yağ olmuyor bu araca.
2020 ve sonrası servis bakımlı ise sıkıntı yok 2022 sonu itibariyle zaten sorunsuz kayışa geçilmiş. Ama bu motora sahip araç kullanım süresi boyunca yetkili servis istiyor. Bu arada servis kontrol ediyor kayışı her bakımda.
120.000 8 sene değil 60.000 5 senede kayış değişecek, masrafı 15k. Bunu göze alıyorsanız alınır düşük vergili, eh işte yakıt tüketimi olan performansı iyi sayılacak bir motor.
Ben uğraşamam diyorsanız alınmaz, e bu fiyata iyi ben bunları zaten yapıyorum dersen alinir. 2 el alanda pazarlığını yapsin direkt triger değişimini fiyattan düşsün yeni degismediyse,
Burada asıl mesele and'ın hali, bu adam sen benoit Boğaziçi mezunu ve bu konu tartışma yaratır etkileşim olur diye tamamen üstünkörü yarısı yanlış bir makale yayınlamış,.
Aynısını çok yakın zamanda dsg içinde yapacaktır zira tartışmaya açık gene. Tamamen etkileşim kasma amaçlı,
200 dolar altı saatler, evlenilecek kadın nasıl seçilir 40 sonrası yazılımcı olmak gibi bomboş işlere girmiş üzücü, ciddiye alınacak hali kalmamış.
Elimizde kala kala Yalın Gülmez kaldı o da bırakırsa otomobil işinden anlayan adam kalmayacak,Çok değil, birkaç sene öncesinde bi videoda VW ve sorunlu DSG'ler için soru sorduklarında, acayip sinirli bi tavırla "ben yaşamadığım şey için var diyemem" falan diyordu, maşallah PSA motoru için yazmış da yazmış ama...
DSG için yazacağını-yazabileceğini pek sanmıyorum.
-
Ettiğini sanıyor. En sonunda yine kendinden fazlasıyla çıkıyor. 10 lira kar edeceğine 9.98 lira kar etse bir şey kaybetmezler. Gereksiz derecede ufak hesaplara giriyorlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yağın içinde kayış çalışmaz diyoruz ama ona göre kaliteli veya yağın içinde uzun süreler çalışmaya dayanıklı bir kayış olsa problem olmaz diye düşünüyorum.
-
Mesele; yüksek ısı ve motor yağının, kayışın yapısını bozması. Isı, demiri çeliği bile genleştirip şeklini değiştiriyor. Kaldı ki bu kauçuk kayış. Pul pul dökülüp motoru pert etmeye çok müsait bu triger tasarımı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.2 puretech motor almayalım dedik tamam ne alacağız ? Ben bulamıyorum arkadaş ne alacağımı.Bu motor kötüyse iyi olan model şanzıman türü hangisi. ?
1-) Bakıyorum Volkswagen grubuna 2 yıl garantisi var fiyatlar yüksek ve DSG şanzıman problemi var. Garanti uzatsan fiyatı yüksek 1.2 puretechlerde 3 yıl garanti var. Fiyatları uygun bana yetiyor triger ve buji değişimi yaptır kafan daha rahat binebilirsin.
2-) Bakıyorum honda grubuna şanzıman yağı değişip duruyor servis bakımları çok yüksek.Nerdeyse peugeotun 2 katı. Abi ona vereceğim parayı trigere veririm ? Yine aynı kapıya çıkıyor. 50binde triger değişip dursan hondanın şanzıman yağına denkleyecek zaten
3-)Toyota grubu desen araç ile 10bin km yapıyorum yılda. Alınırsa 1.8 motorlusu alınır ona da yıllık o kadar yüksek vergi ödersen yine triger kayış problemini aşıyor.
Abi neye baksam trigeri 50binde 60 binde değiştirip yola devam etmek en mantıklı seçenek kalıyor.Araba güzel kronik hatası yok motorun ve elimdeki araçta herhangi bir aksamının. Neden devam etmeyeyim uzun yıllar bu araç ile ?
-
1.6puretech taş gibi motor
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Honda nın bakım maliyeti yüksek mi? Mesela neye göre yüksek. 2. Yılda CVT şanzıman yağı değişimi ile birlikte bakımı, 7.200 TL ye yapıyorlar, gidip sorabilirsiniz servise ya da Honda forumlarına bakabilirsiniz? Sizin Peugeot da 2000 TL ye mi yapıyorlar normal bakımı?
-
Bu herifler tam bir salak şimdiye kadar 1.2 motorda triger kayışı yerine zincire geçseler bu sorun hiç olmayacaktı belki 1.2 motorlar içinde pazarı domine edeceklerdi. Çünkü çok iyi bir şanzıman yaptılar dsg vs yanına yaklaşamaz.
-
Problemleri sıralamış arkadaşlar, yine bende problem olmadı, servis değiştirir biter diyenler hemen gelmiş. Şaka gibi forum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: byburaq671.2 puretech motor almayalım dedik tamam ne alacağız ? Ben bulamıyorum arkadaş ne alacağımı.Bu motor kötüyse iyi olan model şanzıman türü hangisi. ?
1-) Bakıyorum Volkswagen grubuna 2 yıl garantisi var fiyatlar yüksek ve DSG şanzıman problemi var. Garanti uzatsan fiyatı yüksek 1.2 puretechlerde 3 yıl garanti var. Fiyatları uygun bana yetiyor triger ve buji değişimi yaptır kafan daha rahat binebilirsin.
2-) Bakıyorum honda grubuna şanzıman yağı değişip duruyor servis bakımları çok yüksek.Nerdeyse peugeotun 2 katı. Abi ona vereceğim parayı trigere veririm ? Yine aynı kapıya çıkıyor. 50binde triger değişip dursan hondanın şanzıman yağına denkleyecek zaten
3-)Toyota grubu desen araç ile 10bin km yapıyorum yılda. Alınırsa 1.8 motorlusu alınır ona da yıllık o kadar yüksek vergi ödersen yine triger kayış problemini aşıyor.
Abi neye baksam trigeri 50binde 60 binde değiştirip yola devam etmek en mantıklı seçenek kalıyor.Araba güzel kronik hatası yok motorun ve elimdeki araçta herhangi bir aksamının. Neden devam etmeyeyim uzun yıllar bu araç ile ?
hybrid bir honda alın; şanzımanı olmadığı için yağı da değişmiyor haliyle.
ayrıca psa ile bakım masraflarının çok da fark ettiğini düşünmüyorum üstte arkadaş ta yazmış zaten.
hayırlı günler.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X