< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ALBAY -- 7 Eylül 2024; 10:12:21 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
1.2 Puretech motor sorunları hakkında makale
-
-
-
Uyduruk bir markada meydana gelse anlarım da koskoca firmalar motoru seri üretime geçirmeden önce uzun dönem testlerini yapmıyorlar mı? Rezalet bir durum gerçekten. Böyle bir aracım olsa vicdanen satarken de rahat edemem. Motorları geri çağırıp zincire geçirmeleri ya da yağlama sistemiyle alakalı herhangi bir arızada sorgusuz tazminat yoluna gitmeleri gerekiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Almayın diyoruz anlamıyorlar, hatta sahibi olanlar da piyasası düşmesin diye gelip burda sorun yok demeye başlamışlar, bunlar da iyice vw fanlarına döndüler.
Biz yine sorunludur önermiyoruz demeye devam edelim de alanlar sorunlarla uğraşmaya başladığı zaman anlarlar, sonuçta ne demişler bir musibet bin nasihattan daha iyidir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: blueSKYLINE
Almayın diyoruz anlamıyorlar, hatta sahibi olanlar da piyasası düşmesin diye gelip burda sorun yok demeye başlamışlar, bunlar da iyice vw fanlarına döndüler.
Biz yine sorunludur önermiyoruz demeye devam edelim de alanlar sorunlarla uğraşmaya başladığı zaman anlarlar, sonuçta ne demişler bir musibet bin nasihattan daha iyidir.Kayista net olarak sorun var,fakat servis gerekli değişimi yapıyor
Yeni nesil arabalar sanayi sevmiyor olayın özeti o.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geri çağırıp zincire geçirmek mi :) kayışı söküp zincir takılmıyor biliyorsunuz değil mi? baştan aşağı komple yeni bir motor dizaynı ve uygulaması demek bu. hiç bir firma bunu yapmaz, böyle büyük projeler milyar eurolara patlar.
Firmalar basit işlerde araç geri çağırır sadece: emniyet kemeri ucu, gaz pedalı pimi, bilmemne rölesi vs.. mektuplarını adreslere postalar, müşteriye önem verdiğinin bilindiği sevinci ile mis gibi geri çağırırlar araçlarını, 10 dakikada 3 kuruşa onarıp geri gönderirler.
Ama böyle ağır motor sıkıntıları, ilk DSG'ler gibi kapsamlı şanzıman problemleri, gövde pas sorunları falan filan her firma üç maymunu oynar. yapacak birşey yok çünkü, bütün bir otomobilin baştan sona projesinden ettikleri kârı çöpe attılar demektir. sorun yokmuş gibi davranıp, habersiz ufak tefek iyileştirmelerle idare edip, yeni sorunsuz dizaynı öne çekerler.
-
Makale deyince detaylı bir çalışma sanmıştım. Instagram tayfadan duyduğu şeyleri sıralamış. Özel bir şey yok.
-
Yurtdışında özel firmalar tarafından halihazırda zincir dönüşüm kiti üretildi. Yani yapılamaz diye bir şey yok.
Zaten muhtemelen fransadaki toplu dava sonrası araçları geri çağırıp zincir dönüşümü yapmak zorunda kalacak stellantis.
-
Poff çok kısaca 2020 öncesinde sikintili. Geri çağrılıp değişim yapilanlar olabilr ama sonrasinda da servis bakımı ve kendi yağını istiyor, her yağ olmuyor bu araca.
2020 ve sonrası servis bakımlı ise sıkıntı yok 2022 sonu itibariyle zaten sorunsuz kayışa geçilmiş. Ama bu motora sahip araç kullanım süresi boyunca yetkili servis istiyor. Bu arada servis kontrol ediyor kayışı her bakımda.
120.000 8 sene değil 60.000 5 senede kayış değişecek, masrafı 15k. Bunu göze alıyorsanız alınır düşük vergili, eh işte yakıt tüketimi olan performansı iyi sayılacak bir motor.
Ben uğraşamam diyorsanız alınmaz, e bu fiyata iyi ben bunları zaten yapıyorum dersen alinir. 2 el alanda pazarlığını yapsin direkt triger değişimini fiyattan düşsün yeni degismediyse,
Burada asıl mesele and'ın hali, bu adam sen benoit Boğaziçi mezunu ve bu konu tartışma yaratır etkileşim olur diye tamamen üstünkörü yarısı yanlış bir makale yayınlamış,.
Aynısını çok yakın zamanda dsg içinde yapacaktır zira tartışmaya açık gene. Tamamen etkileşim kasma amaçlı,
200 dolar altı saatler, evlenilecek kadın nasıl seçilir 40 sonrası yazılımcı olmak gibi bomboş işlere girmiş üzücü, ciddiye alınacak hali kalmamış.
Elimizde kala kala Yalın Gülmez kaldı o da bırakırsa otomobil işinden anlayan adam kalmayacak,
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 10 Eylül 2024; 14:41:1 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Fransa da davaların yüzde 99'u falan bitti Stellantis 180.000 km'ye kadar garanti verip yeni kayışla değiştirmiş hepsini. Komşum sparhawk serisini hatırladım bak şimdi tekrar,
Türkiye'de ise firmaların tamamı premiumlar dışında resmen müşterilerine düşman, psa en kötülerinden. resmen bmw'ye falan saygı duymaya başladım. Geri çağırmaları bile uygulamıyorlar zorunluluk değilse şerefsizler,
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 7 Eylül 2024; 13:34:54 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Oem tarafından yapılamaz. imkanı ihtimali yok ve yapılmayacak. toplu dava sonucunda sadece kayışta güncelleme ve ufak tefek iyileştirmeler yapılır öyle bir dava var ise ve kazanılırsa.
Özel teşebbüsler değil zincir değişimi, komple sıfırdan motor bile yapar da, bunu bile ilk defa duyuyorum, nasıl bir zincir dönüşü yapılmış merak ettim, paylaşırsanız sevinirim. bununla Oem'in milyon müşteriyi geri çağırıp, planlama, projelendirmesini yapıp, eğitimini verip, bütün motorları zincire çevirip garanti vermesi olacak bir iş değil. dünyada da emsali yok, böyle milyar euro zarar ettirecek işler ancak can güvenliği mesele olduğu zaman yapılır, Ford pinto yakıt deposu meselesi veya Chevrolet corvair tehlikeli yol tutuş sorunu gibi. veya dünyaya mal olarak VW emisyon skandalı gibi.
Yeni 48v destekli motorlar zincire döndü zaten. yapıp yapacakları en büyük güzellik bu. yeni motorda zincire dönmek, yenisi alın bitsin. das kapital mantığı budur.
-
C suv'da 1200cc 3 silindir motor var, isterse trigeri titaniumdan yapsın. Eat şanzıman ve güçlü motorların olmadığı yerde psa'nın hiçbir cazibesi kalmadı. Zaten işçilik ve boya sorunları gırla, bir de şanzıman riski eklendi. Üstüne mhev sistemi aracı elektrikle götürebildiği için görece diğer mhevlerden daha komplike ve masraflı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.3 TCe motorlu araçlar da sandık motor atılıyor. Maalesef yeni nesil benzin turbolu araçların çoğunun sonu bu. 4 silindir olsa dahi problem yaşanabiliyor. Dizeli çoğu kişi artık sevmiyor enjektör ve pompa arızaları nedeniyle ama en azından motor blokları gayet sağlam. Kuma kendini saklamış arkadaş çıkmış meydana..
-
Bu motor sahibiyseniz ki bunlardan biri benim. Garantisi devam eden ya da garantisi uzatılan araçlara bineceksiniz. 2022 peugeot 308im var her bakımda triger kontrolü yapıldı şeklinde servise not düşülmesini isteyeceksiniz. 2020den sonra kayış revizyon görmüş servis ona göre yag kullanıyor . 1.2 puretech araçlarda bu sorun dikkat ediliyor. Yani triger koptu olayı daha özenli bakılıyor. Evet kopabilir herşey olabilir. Ama bu sorunun önlemi de var. Garanti uzat - trigerin servis kontrolü ve uygun yag kontrolü - 60binde 1 triger degişimi -kendin ara sıra triger kontrolü. Bu olmamalıydı evet ama sonuçta var önlem alırsak bir sorun olacagını düşünmüyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
servis bakımlı dışında alınmaz kısaca. o bile sıkıntı. her konuda vwye dsg bu yeahh diyenleri gördük. kucakta motorla gezmek isteyen alsın. geçen bi programda hakan girginerde anlatmıştı özet halinde.
-
Konu sahibi verdiği linkte yer alan alttaki kullanıcı yorumlarını da okumalı bence.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçen YouTube topluluk kanalında paylaştı. Genel olarak güzel toparlamış tek tük eksik kısımlar olsa da. Faydalı olduğunu düşünüyorum.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Farkındalığın artması açısından yazı güzel olmuş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Makale deyince detaylı bir çalışma sanmıştım. Instagram tayfadan duyduğu şeyleri sıralamış. Özel bir şey yok. |
Poff çok kısaca 2020 öncesinde sikintili. Geri çağrılıp değişim yapilanlar olabilr ama sonrasinda da servis bakımı ve kendi yağını istiyor, her yağ olmuyor bu araca.
2020 ve sonrası servis bakımlı ise sıkıntı yok 2022 sonu itibariyle zaten sorunsuz kayışa geçilmiş. Ama bu motora sahip araç kullanım süresi boyunca yetkili servis istiyor. Bu arada servis kontrol ediyor kayışı her bakımda. 120.000 8 sene değil 60.000 5 senede kayış değişecek, masrafı 15k. Bunu göze alıyorsanız alınır düşük vergili, eh işte yakıt tüketimi olan performansı iyi sayılacak bir motor. Ben uğraşamam diyorsanız alınmaz, e bu fiyata iyi ben bunları zaten yapıyorum dersen alinir. 2 el alanda pazarlığını yapsin direkt triger değişimini fiyattan düşsün yeni degismediyse, Burada asıl mesele and'ın hali, bu adam sen benoit Boğaziçi mezunu ve bu konu tartışma yaratır etkileşim olur diye tamamen üstünkörü yarısı yanlış bir makale yayınlamış,. Aynısını çok yakın zamanda dsg içinde yapacaktır zira tartışmaya açık gene. Tamamen etkileşim kasma amaçlı, 200 dolar altı saatler, evlenilecek kadın nasıl seçilir 40 sonrası yazılımcı olmak gibi bomboş işlere girmiş üzücü, ciddiye alınacak hali kalmamış. Elimizde kala kala Yalın Gülmez kaldı o da bırakırsa otomobil işinden anlayan adam kalmayacak, |
Almayın diyoruz anlamıyorlar, hatta sahibi olanlar da piyasası düşmesin diye gelip burda sorun yok demeye başlamışlar, bunlar da iyice vw fanlarına döndüler.
Biz yine sorunludur önermiyoruz demeye devam edelim de alanlar sorunlarla uğraşmaya başladığı zaman anlarlar, sonuçta ne demişler bir musibet bin nasihattan daha iyidir. |
Uyduruk bir markada meydana gelse anlarım da koskoca firmalar motoru seri üretime geçirmeden önce uzun dönem testlerini yapmıyorlar mı? Rezalet bir durum gerçekten. Böyle bir aracım olsa vicdanen satarken de rahat edemem. Motorları geri çağırıp zincire geçirmeleri ya da yağlama sistemiyle alakalı herhangi bir arızada sorgusuz tazminat yoluna gitmeleri gerekiyor.
|
Geri çağırıp zincire geçirmek mi :) kayışı söküp zincir takılmıyor biliyorsunuz değil mi? baştan aşağı komple yeni bir motor dizaynı ve uygulaması demek bu. hiç bir firma bunu yapmaz, böyle büyük projeler milyar eurolara patlar. Firmalar basit işlerde araç geri çağırır sadece: emniyet kemeri ucu, gaz pedalı pimi, bilmemne rölesi vs.. mektuplarını adreslere postalar, müşteriye önem verdiğinin bilindiği sevinci ile mis gibi geri çağırırlar araçlarını, 10 dakikada 3 kuruşa onarıp geri gönderirler. Ama böyle ağır motor sıkıntıları, ilk DSG'ler gibi kapsamlı şanzıman problemleri, gövde pas sorunları falan filan her firma üç maymunu oynar. yapacak birşey yok çünkü, bütün bir otomobilin baştan sona projesinden ettikleri kârı çöpe attılar demektir. sorun yokmuş gibi davranıp, habersiz ufak tefek iyileştirmelerle idare edip, yeni sorunsuz dizaynı öne çekerler. |
Saçma sapan işler. Yağın içinde plastiğin ne işi var? Şunu eski sistem sağlam bir şekilde üretmemek neden? Hadi yakıt, emisyon, sessizlik şu bu dedin? Üret zincirli geç. Neden hem kendine hem müşterine eziyet edersin?
|
Golf almak motora itina etmeyi birakip, sanzimana itina etmeye baslamak olurdu.
|
Bütün yorumları okudum tek tek ama bir allahın kulu da kullandığı motor yağından bahsetmemiş bu motorların sorunu yağ yüzündendir arkadaşlar total ineo htc yağ var bu motorlar için özel geliştirilmiş psa onaylı bir yağ full kullanırsanız 80k yı rahat devirecektir triger.
|
Benzer içerikler
- kontak açınca lpg ötüyor
- toyota auris 1.4 d-4d kronik sorunları
- mobil 5 30 yağ yorumları
- lada vega alınır mı
- dct şanzıman resetleme
- omoda 5 ev
- doblo trekking 4x4 mu
- elektron araba
- tiguan boyutları
- peugeot 2008 allure 2024
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X