Şimdi Ara

1.6 DİZEL MERCEDES E200d 510,000 TL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
274
Cevap
5
Favori
42.495
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • E200d Exclusive vergisiz geliş fiyatı 259.587 TL, anahtar teslim 512.000 TL
    E200d AMG vergisiz geliş fiyatı 262.500 TL, anahtar teslim 517.700 TL

    Motor hacmi 1597 cc
    Güç 160 hp, Tork 360 Nm
    0-100 km 8.4 sn
    Maks hız 226 km/s
    Tüketimler 5.4/4.2/4.7 litre
    Ağırlık 1.705 kg

    AMG dış mekan tasarım konsepti
    AMG iç mekan tasarım konsepti
    19 inç, beş çift kollu parlak tornalanmış titanyum grisi boyalı AMG tasarımı hafif alaşım jantlar
    Siyah ARTICO Deri / DINAMICA Mikrofiber Kumaş döşeme
    Panoramik Sunroof
    Elektrikli katlanan dış dikiz aynaları
    Aktif motor kaputu
    Büyük kapasiteli AdBlue tankı
    AMG jantlar için daha geniş çamurluklar
    Otomatik kararan sol dış ve iç dikiz aynaları
    Asimetrik katlanır arka koltuk sırtlıkları
    Arka koltuk emniyet kemeri göstergesi
    Ön yolcu airbag deaktivasyonu
    THERMATIC İki Bölgeli Otomatik Klima Sistemi
    Ön koltuk hafıza paketi
    Dört yönlü, elektrikli ayarlanabilen bel desteği
    Analog saat
    Sigara Donanımı
    Siyah kumaş tavan döşemesi
    İç aydınlatma paketi
    Ambiyans aydınlatması
    ARTICO deri kaplı orta konsol ve iç pencere pervazları
    AMG Paspaslar
    Isıtmalı ön koltuklar
    Alüminyum / Siyah açık damarlı dişbudak ağacından ahşap süslemeler
    Akıllı telefon entegrasyon paketi
    Apple CarPlay
    Android Auto
    Dokunmatik kumanda paneli
    12.3 inç, geniş dijital gösterge paneli
    Audio 20
    GPS anteni
    12.3 inç, merkezi medya ekranı
    PRE-SAFE® system
    Lastik basınç kontrol sistemi
    Motor Altı Koruması
    Yangın söndürücü
    Bagaj vale kilidi
    Adaptif fren lambaları
    Dizel partikül filtresi
    Otomatik klima REST fonksiyonu
    66 litre yakıt tankı
    DYNAMIC SELECT sürüş karakter seçim fonksiyonu
    Geri görüş kamerası
    Aktif Park Yardımcısı
    Aktif Fren Yardımcısı
    Statik LED farlar ve LED gündüz farları
    9G-TRONIC, 9 ileri oranlı otomatik şanzıman
    DIRECT SELECT vites değiştirme kulakçıkları
    Nappa deri kaplı çok fonksiyonlu spor direksiyon simidi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 16 Ocak 2020; 13:25:12 >







  • 1.6 Turbo benzinli versiyondan daha güçlü ve performanslı.

    Adamlar ne yapsa beğenmiyorsunuz. TR için 1.6dizel motorlu E segment araba yapıyor adamlar, daha ne yapsınlar.

    Asıl hedef Türkiye, Yunanistan gibi hacime dayalı vergi alan ülkeler ama Avrupa'da da performans merakı olmayan ama düşük emisyon ve düşük tüketim isteyenler tercih edebilir.

    9g-tronic'in aktarması, vites değişim hızı çok iyi olmalı, yoksa 160hp ile bu 8.4s hızlanma değeri elde edilmez.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    1.6 Dizel Mercedes E200d: Lüks ve Verimliliğin Mükemmel Uyumu

    Mercedes-Benz'in ikonik E-Serisi ailesine, etkileyici performans ve olağanüstü yakıt verimliliğini birleştiren 1.6 litrelik dizel motorlu E200d modeli eklenmiştir.

    Mercedes E200d 1.6 Dizel, 163 beygir güç ve 360 Nm tork üreten güçlü ve verimli bir motora sahiptir. Bu motor, 9 ileri otomatik şanzıman ile eşleştirilmiştir ve 0'dan 100 km/s hıza sadece 8,4 saniyede ulaşmasını sağlar. Etkileyici performansına rağmen, E200d 1.6 Dizel, sadece 100 kilometrede 4,2 litrelik olağanüstü düşük bir yakıt tüketimine sahiptir.

    Mercedes E200d 1.6 Dizel, yalnızca performans ve yakıt verimliliği ile değil, aynı zamanda lüks ve konfor özelliklerinin mükemmel birleşimi ile de öne çıkmaktadır. Lüks bir kabin, son teknoloji bilgi-eğlence sistemi, gelişmiş güvenlik özellikleri ve geniş bir bagaj alanı sunar.

    Eğer yüksek performans, yakıt verimliliği ve lüksün mükemmel bir birleşimini arıyorsanız, Mercedes E200d 1.6 Dizel tam size göre. Lüks ve konfor beklentilerinizi karşılarken, aynı zamanda olağanüstü yakıt verimliliğiyle bütçenizi koruyacaktır.

    Anahtar Kelimeler:

    • Mercedes E 200 d 1.6 dizel
    • Performans
    • Yakıt verimliliği
    • Lüks
    • Konfor
    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Koca arabayı 8.4 saniyede 100'e çıkarıyor ki baya iyi.
    BU yeni motor mu renault motoru mu acaba? Yeni motorsa karıştırılmaması için 2-3 beygir daha ekleseler iyiymiş.
  • Mercedes'in kendi motoru sanırım. Oldukça iddialı
  • turkeril kullanıcısına yanıt
    1.6 dizel Reno motorları kalktı artık kullanılmayacak.
  • Üretiliş amacı nedir bana saçma geldi. Avrupa için zaten E220d mevcut 2.0 dizel son derece yeterli fiyat performans olarak E220d almak daha mantıklı. ( Fiyatlar karşılaştırıldığında ) Sanıyorum ki Türkiye gibi ülkeler için üretildi. E180 satışları E220d'yi geçince E200d güzel hamle.
  • Çok geç kaldılar 1.6 dizel olanı 2 sene önceki 2.0 dizel fiyatından daha pahalı olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vergi dilimi olayı bulunmayan ve sabit %19 vergi alınan Almanya'da hangi enayi bunu alır? E220d 2.0 litre varken.

    Onu geçtim. Dizel zaten bitiyor artık Avrupa'da. Çoğu marka üretimi durdurma kararı aldı bile.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    AUDİ A3 1.2 TFSI Motor
    2 yıl önce açıldı
    2000 Audi A6 2.5 Tdi Quattro
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Şimdi bu arabaya yarım milyon verip az yakıyor vergisi az diyenler olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bundan 3-4 sene once çıksaydı peynir ekmek gibi satılırdı. Hani e180 çıktığında 140 bin tl civarlarında satılırken bu çıksaydı 160 bin tlden her yerde e200d olurdu. Ayrica bunu Almanya’da çıkartmalarının ana nedeni taksiler için çıkmasıdır. Taksiler genelde en dusuk dizel motorunu secerlerdi o da 2 litreydi, şimdi ise 1.6 yaparak daha ekonomi odaklı yapmışlar. Yani bazi arkadaşların dediği gibi kisisel araç alacak biri almaz bundan taksilere çıktı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam dev gibi araç, az yakmaz bu..

    Nasıl bir mantık çözemedim..
  • 1.6 Turbo benzinli versiyondan daha güçlü ve performanslı.

    Adamlar ne yapsa beğenmiyorsunuz. TR için 1.6dizel motorlu E segment araba yapıyor adamlar, daha ne yapsınlar.

    Asıl hedef Türkiye, Yunanistan gibi hacime dayalı vergi alan ülkeler ama Avrupa'da da performans merakı olmayan ama düşük emisyon ve düşük tüketim isteyenler tercih edebilir.

    9g-tronic'in aktarması, vites değişim hızı çok iyi olmalı, yoksa 160hp ile bu 8.4s hızlanma değeri elde edilmez.
  • ferrari091 kullanıcısına yanıt
    Taksiler için motor ömrü önemli. 2 litrelik daha uygun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Birazdan reno motorlarini oven arkadasimiz bu konuya gelcek yerinizi alin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • BigMuffin kullanıcısına yanıt
    Fare mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ferrari091

    bundan 3-4 sene once çıksaydı peynir ekmek gibi satılırdı. Hani e180 çıktığında 140 bin tl civarlarında satılırken bu çıksaydı 160 bin tlden her yerde e200d olurdu. Ayrica bunu Almanya’da çıkartmalarının ana nedeni taksiler için çıkmasıdır. Taksiler genelde en dusuk dizel motorunu secerlerdi o da 2 litreydi, şimdi ise 1.6 yaparak daha ekonomi odaklı yapmışlar. Yani bazi arkadaşların dediği gibi kisisel araç alacak biri almaz bundan taksilere çıktı.
    Yanılıyorsunuz, Avrupa'da taksiler genellikle yüksek hacimli dizel oluyor... Herhangi bir havalimanında indiğinizde Mercedes'leri inceleyin, geneli E300, E350 dizel vs.vs. Çok nadir E250d falan gördüm.
  • Bethesta kullanıcısına yanıt
    yanlış biliyorsunuz. bir dahaki sefere daha cok dikkat etmenizi tavsiye ederim. İstisnalar vardır elbette ancak en güçsüz motorlar secilir taksilere. Performans ihtiyacı yok taksinin, ekonomik olsun ve iş görsün yeter.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ferrari091

    yanlış biliyorsunuz. bir dahaki sefere daha cok dikkat etmenizi tavsiye ederim. İstisnalar vardır elbette ancak en güçsüz motorlar secilir taksilere. Performans ihtiyacı yok taksinin, ekonomik olsun ve iş görsün yeter.
    Araştırdım şimdi, Almanya'daki taksilerin çoğunluğu E 220 CDI mış. Kaynak da verebilirim. Yani haklısın, Mercedes'lerde açık ara E 220 CDI taksi olarak lider.
  • Bende 500 papel olsa 1.6 e segment araba almam
    Maserati falan alırım bea

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O kadar para olsam şükrederimm:) inş ediyosundur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.