Herkese iyi forumlar. Aracım 2010 model ford focus 1.6tdci 109hp titanium hb (135hp oldu) dpf ve egr iptal. Ankara içi ortaya karışık bir kullanım tarzım var yeri gelir gazlarım , yeri gelir en sağdan tın tın giderim. Çok sıkışık trafiğe girdiğim de olur tamamen akan yolda gittiğimde. 1800km şehir içi ortalama yakıtım bu ekranda bu şekilde. Uygulama üzerinden baktığımızda ise pompa verisi 5.1 litre olarak gözükmekte. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Willian -- 30 Nisan 2021; 21:57:27 > |
1.6Tdci ChipTuningli Focus 2.5 Yakıt Tüketimi.
-
-
-
Yazılımdan önce ne kadardı aynı ayarda kullanımda?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
yazılımsız kullanmadım gibi hocam aldım 300km sonra sonra yazılım attırdım.
-
2020 1.5 tdci focus 8 ileri otomatik şanjıman 2000 km yakıt ortalaması 5,2 idi 80 şehir dışı 20 şehir içi orta agresif kullanım. Normal kullanımda 4,5 in altına çok rahat düşürülebilirdi. Geçen yıl ki hesaba göre de 30 kuruş yakmıştı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tüketim gayet iyi. DPF ve EGR iptali sonrası bi sorun yaşadınız mı? Muayeneden geçiyor mu?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
herhangi bir sorun yaşamadım aracı yeni aldım 3 ay oldu olamdı daha. Egzoz ve normal muayneye ben soktum hiç bir sorun yaşamadım
-
güzel değerler. yeni kasanın bağımsız olmayan süspansiyonları nedeniyle ben de biraz hayal kırıklığı şattı. Ancak hb olanlarda galiba bağımsız var hala
-
Vurucu kelime
“Dpf ve egr iptal”
Hadi egr neyse de, dpf iptali sorun.
Belki farketmeyeceksiniz, anlamayacaksınız.
Güzel dünyamıza verin Nox u, verin nox u…
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben şahsen beğenmedim. Kötük gibiydi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Birazdan cevap gelir "önce 20 senelik kamyonları hebelehööbll3eheualaöğ" diye.
-
dpf egr iptalini ben yaptırmadım bende olsa yaptırmazdım zaten. Benlik bir durum yok. Ailenin ikinci aracı euro 5 motorlu ford cmax dpf egr sağlam kapıda duruyor.
Ayriyeten cmax ile focusun egzoz emisyonunu peş peşe yaptırdım emisyon değerlerinde büyük farklar yoktu. Zaten birisi euro 4 birisi euro5 arada fark olması normal. Artık dpf ne derece etkiliyor bilmiyorum konuya çok fazlada vakıf değilim.
Buda ford focus
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Willian -- 5 Mayıs 2021; 14:15:50 >
-
şahsım adıma öyle bir cevap verecek değilim. Herkes kendinden sorumludur. Herkes kendini düzletse kendine dikkat etse dünya ne kadar güzel bir yer olur.
-
-
Çoğu toplumsal konularda benzer refleksler sergiliyoruz. DPF, EGR iptali yapana "tu kaka" yapıyoruz fakat bozulduğunda yenisini değiştirecek insan sayısı 100 kişiden 1 belki çıkar. Maddi olanaksızlıklar bu noktaya getiriyor. Tabi arabası var değiştirsin diyerek, herkesin herkese bir yanıtı vardır illa ki fakat geçen engelli vatandaşlara tanınan haklardan olan ÖTV muafiyeti konusunda da aynı şeyler yaşandı. Keyfi olarak kullananlara öfke duyarken ÖTV miktarının fazlalığını düşünen yoktu. Sadece "onlar niye düşük ÖTV ödüyor" konusuna takılmıştık. Büyük resme bakarsak, elektrikli araçlar bu ara çok tutuldu fakat o elektrik üretilirken dünyaya yine bir "Karbon Ayak İzi" oluşturuyoruz. En temelinde her türlü hareketimiz, şu anki klavyeye basma sayım bile bir şekilde yeni üretilecek olan klavyeden ötürü bir karbon ayak izi oluşturuyor. Yani şöyle söylemek lazım, istediğimiz kadar itiraz etsek de aslında kınadığımız davranışların bir çoğu başımıza geleceği zaman bizde öyle davranırız..
-
size katılıyourum. bu pahalı parçalar ile ilgili bir sorun yaşamadan konuşmak saçma. Çünkü motor yaptırmak gibi insanları mecburi bir duruma sokmuyor. 10.000tl ye yeni dpf alana kadar adam 500tl ye iptal ettiriyor bu da tamamen sizinde dediğiniz gibi maddiyata dayanıyor. Büyük tabloyu görmek lazım.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları GenişletBu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X