Bildirim
2. el araç alırken şanzımanın sağlam olduğunu nasıl anlarız.
Daha Fazla ![](/static/forum/img/downicon.png)
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az ![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
2 Misafir - 2 Masaüstü
![](/static/forum/img/close.png)
Giriş
Mesaj
-
-
Takip ettiğim bir konu ;-)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ozellikle tamir gormus, mekatronik degismis dsg icin takip.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Kalkış ve duruşlarda titreme durumu, yarı kavrayarak kalkma(göze batar derecede),vites geçişlerinde sarsıntı, şanzıman uğultusu bize hor kullanıldığı hakkında bilgi verir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: 38erciyes
Kalkış ve duruşlarda titreme durumu, yarı kavrayarak kalkma(göze batar derecede),vites geçişlerinde sarsıntı, şanzıman uğultusu bize hor kullanıldığı hakkında bilgi verir.
dsg şanzıman için söylediklerin tamamen doğru dostum.
vites geçişlerinde ses 3. viteste gazdan ayağını çekip yarım basınca tak sesi... vuruntu...
ha tüm bunlar şanzıman yağı eksikliği sebebi ile de olabilecek şeyler tabiki... -
Tork konvertörlü tam otomatik şanzıman, soğukken birinci vitesten ikiye geçerken silkeliyorsa inceden uyarı veriyordur.
Robotize manuel tek kavramalı şanzımanların hemen hepsi soğukken bunu yapar. Onlar da dur kalk trafikte titreme yaparak kendini belli eder.
DSG nin tamir edilmişini anlamak çok zor, kaldırıp baksan bile anlaşılmayabilir. Zaten dsg önermiyorum. Yeni nesil mis gibi tork konvertörlüler var Aisin'in falan yaptığı. Yavaş da sayılmazlar. Zaten 200 hp gücün altında olup şanzıman hızı muhabbeti yapanları anlamak güç, sanki araba uçuyor da vites değiştirirken yarım saniye kaybediyorYa da uçup giden araba görmemiş oluyorlar. Amerikan arabalarında neredeyse tamamında tork konvertörlü otomatik var. Bariz güç çalıyor. Gerçi güç çalsa da hayvan gibi gidiyorlar. Adamın 90 hp arabası var, %5-10 güç kaybını düşünüyor. Onu , klimayı açınca da kaybediyorsun zaten
-
Ben emin olmak içn değiştim. 250 TL gitti. Ama kafa rahat.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tdi dsg octavia sahibi oldum 40.000 km.Bunların hiç biri olmadı maşallah
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Desene
Sanırım
Gidip
Dsg alacaksın. Allah yar ve yardımcın olsun.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Yokki böyle bir sistem en iyisi düz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.Aracın Servis Geçmişine baklmak,
Şanzıman yağı doğru zaman da değiştirilmiş mi ? (Manuel Şanzımanlarda bu genelde 50 - 70.000KM'dir)
2.Vites geçişlerine bakmak, yavaşlama ve hızlanma esnasında ses duymak.
İlk Kalkış ile ilgili ve Boşta olan sesler Tak tuk sesleri genelde kavrama ile ilgilidir. Kavrama'nın sarf malzeme olduğunu unutmamak gerek.
3.Kullanıcı Profilini incelemek,
Mümkünse kullanıcıya aracı park ettirmek. (Durmadan vites değişimi yapıyor mu ? Giderken boşa atıyor mu ? Sıkışık trafikte hep D modunda mı tutyor ?)
4.Şanslı olmak.
5.Kadere ve Meleklere inanmak.
İnanmıyorsan üstteki 4 tanesiyle idare et bari, bu bonus kısmı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 14 Nisan 2017; 6:15:23 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Resmen piyango yav satana da birader gel senle arabada bir gün geçirelim de diyemezsin ki. Yanlış anlar herif
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X