|
Bildirim
|
308 fena araç değil ancak şu gerçek bir araç da sadece 0-100 ve bütçeden ibaret değil, bu sınıfta golf konuşur düşmanlarının tek argümanı tok kapı sesi ve desege patlıyordan ibaret. İki versiyon golf 7 kullanmış ve segmentte tüm araçları deneyimlemiş, 308'i almaktan şans eseri vazgeçmiş biri olarak bunu rahat söyleyebilirim. Golfte sizi sürpriz beklemiyor, ferah, konforlu, ön taraf adına segmentinin üzerinde hissettiren bir araç bekliyor. Premium araçlarda bile golfteki küçük detaylar ne yazık ki yok, herkes iki kaplama diyor ama kapı içi kaplama golfün marka hiyerarşisinde abisi olan a3'de bile yok. Golfte tek sıkıntı a3'e göre ön göğüste daha fazla parça olmasından dolayı trim sesine elverişlilik ki ilk golfünü 75.000'de satmış biri olarak söylüyorum insan gibi kullanırsanız onlar da trim sesi yapmıyor, 75.000'de sattığım golf 7 1.6 tdi'da trim sesi yoktu. Yalıtım anlamında leon epey kötü ki internete bakarsanız herkes leonlara yalıtım yapıyor, astra burun farkıyla daha iyisi diyeyim, golf bu konuda ikisinden de ön taraf adına çok ileride, arka taraftaki kapılarda yalıtım yok ne yazık ki ihtiyaç duyuyor, 308 ise golf ile yakın biraz daha geride bir yalıtıma sahip.
Tüketim 105'lik golf çok az yakıyordu artık 115 var biraz daha fazla yaktığı söyleniliyor. 308 en az yakan olacak, tartışmasız biçimde. Konu dizel olunca leonda kilo olarak golf ile bir miktar fark var haliyle tüketim de ona göre olacak, astra meselesine gelince beygir gücü gereği daha çok tükettiği bilinen bir şey Kısaca tüketim 308>leon>golf>astra olacak. Konfor, süspansiyon konusunda golf>308>astra>leon Hacim konusunda Leon>astra>golf>308 olacak ilk üşü epey yakın ancak 308 özellikle arka yaşam alanında corsadan daha dar, bunu göz önünde bulundurun, arka taraf b segmenti. İşlevsellik konusunda yakınlar ancak 308 klima işlevlerini ekranda bulundurmakta haliyle sürüş sırasında işlevsiz kalıyor. Gösterge konusunda golf makyajlı highline ile hepsinin fersah fersah ötesinde, grafikler çok iyi ve o ekrana her bilgiyi sığdırabiliyorsunuz. Yol tutuş konusunda dizel olunca başka benzin olunca başka diyorum, astranın artık torsiyon oluşu da gözden kaçmasın. Dizelde 308>Astra>golf>leon Benzinde(1.4 tsi'a göre) Golf>308>astra>leon Şahsi kanaatlerim bunlar, dizelde astra motoru daha sessiz bu arada, golf dizel özellikle tsi kullanırsanız traktöre biniyormuşum dedirtir, dışarı verdiği ses evlere şenlik zaten. Kalite derseniz şu örneği verelim, aracın gidip bagaj kapağını açın, alt zemin malzemesi nasıl kalın mı, ince mi? Tutamaç nasıl? Astra'da uyduruk bir ip vardı diye hatırlıyorum. O keçeyi kaldırdıktan sonra stepne çevresine bakın hangilerinde çıplak metal görüyorsunuz? Kalite buralarda ortaya çıkar, bu yılda kaputta amortisörden kaçınan araç çok. Küçük ama mide bulandırıcı detaylar araçtan yavaş da olsa soğutur bu yılda arka tarafta klima kanalından yoksun astra ve 308 gibi, yahut torpido gözüne kaplamadan geçtim bir ışığı çok gören astra gibi. |
Ben astra yı savunmuyorum. Beyaza sarı deyip benim görüşüm böyle sizine diyorsunuz. Bu eleştiri veya görüş belirtme degil ki.
Cihazın göğsünde doğru düzgün tuş bile yok. Araçta tuş karmaşası var demek görüş belirtme değil, kötü bir espiri olur anca. Bence de cevaolp vermeyin çünkü cevap verebileceğiniz bir durum yok. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Farfaraway21 -- 28 Ekim 2017; 21:52:13 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |