< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
2020 Model Skoda Superb Arızası (2. sayfa)
-
-
Yıl olmuş 2020 hala eat8 gibi şanzıman varken dsg li araç almak ilginç...
-
Garantiyi uzatmayı unutmayın. Nasılsa lazım olacak. Geçmiş olsun.
2020 Tiguan 1,5 tsi'da hangi kavrama var?
-
dsg büyük sorun gibi gösterilmiş bizim şirket araçlarının hepsi octavia dsgli yarısından fazlası dsg arızası verdi, hemen hemen hepsi birkaç kez yolda kaldı hatta bir tanesi durup dururken motoru eline aldı bunlar her araçta olan olabilecek çok küçük ve basit sorunlar.
kapıyı kapatınca sesi tok geliyor, konsolu elliyorsun yumuşacık, izolasyon çok iyi.asıl önemli mevzular bunlar.motormuş, şanzımanmış geçin efenim bunları.
çapon arabası alınmaz sert plastik iyy.
-
DSG, yapısal sorunları olan bir şanzıman türüdür. Sigara gibidir. Sigarayı da zararlı olduğunu bile bile içenler var.
-
Tam anti vagcılara malzeme cıkmıs. Satılan tüm ürünlerin bir hata payı vardır. Aynen dsg de oldugu gibi. Eat8 de sanki hiç hata yok , hiç arıza cıkmıyor. Polo, jetta, golf ve su anda tiguan kullanıyorum .hepsi sıfırdı. Polo, golf dizel , jetta ve tiguan benzinli. Hiç sorun yaşamadım . Belki şansıma . Ama Auto hold da kullandım . Hiç el frenini kendim cekmedim. d ye yakıp yürüdüm. Bazen S de kullandım, yokus aşagı manuel vites düşürdüm . Sadece tam durmadan D de R ye , yada tersini yapmadım.
Sonucta golf u sattıgım kişide hala sorunsuz kullanıyor. Bu iş biraz şans işi.
Ama lütfen artık :
- ama vag grubu Dsg vah vah
- iphone pil problemi vah vah
- aman iphone a güncelleme geldi yüklemeyinciler
Bir bitin artık , sizsiz bir 2021 diliyorum .
*** arıza yaşayan arkadaşa geçmiş olsun. Eminim yetkili servis gerekeni yapacaktır. İkame arac istemeyi unutmayın .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: idemoGarantiyi uzatmayı unutmayın. Nasılsa lazım olacak. Geçmiş olsun.
2020 Tiguan 1,5 tsi'da hangi kavrama var?
250nM torka kadar hepsinde DQ200 kuru kavrama dsg var arkadaşlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: suatcagdas250nM torka kadar hepsinde DQ200 kuru kavrama dsg var arkadaşlar.
Alıntıları GösterEmin olmadığınız konularda insanları yanlış yönlendirmeyin. 2020 Tiguan'larda 7 ileri ıslak DSG var. Aynı kategorideki Seat ve Skoda araçlarda kuru kavrama mevcut.
-
quote:
Orijinalden alıntı: idemoGarantiyi uzatmayı unutmayın. Nasılsa lazım olacak. Geçmiş olsun.
2020 Tiguan 1,5 tsi'da hangi kavrama var?
Islak DQ381 diye biliyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
üstat kötü düşünme ateşlemede ya da bujilerde de sorun olabilir. seni aradıklarında sorunu paylaşırsan sevinirim. -
quote:
Orijinalden alıntı: lazlooIslak DQ381 diye biliyorum.
Alıntıları GösterTeşekkürler
-
quote:
Orijinalden alıntı: caldexterrEmin olmadığınız konularda insanları yanlış yönlendirmeyin. 2020 Tiguan'larda 7 ileri ıslak DSG var. Aynı kategorideki Seat ve Skoda araçlarda kuru kavrama mevcut.
Alıntıları GösterTeşekkürler
-
quote:
Orijinalden alıntı: shockwave23
Bu DSG konularını görünce korkuyorum 34 binde DSG aracım var daha bozulmadı ama bozulsa kötü olurum sanırım.Bende aynı durumdayım, aracımı sıfır aldığım halde bende korkuyordum, ama korka korka 170 bin km'yi geçti, halen arıza vermedi... ama diken üzerindeyim:)
-
quote:
Orijinalden alıntı: bianconeraYıl olmuş 2020 hala eat8 gibi şanzıman varken dsg li araç almak ilginç...
DSG'yi kesinlikle savunmuyorum, ama sırf EAT8 için de Peugeot almam ben, araç şanzımandan ibaret değil...
-
DSG hem mekanik hem yazılımsal olarak sorunlu bir şanzıman ama suç VAG grubunda çok basit bir yazılımla dahi şanzımanın ömrü 2 katına çıkabilecekken bunu yapmıyorlar. VAG grubu kadar paranın köpeği bir oluşum yoktur.
Yazılımsal olarak 1'den 2'Ye çok erken atar, 2'den 1'e çok geç düşer hatta bazen hiç düşmez 2'de kaldırır bu inanılmaz zarar veriyor. Şuan hatırlamıyorum fakat bunu üst viteslerin birinde daha yapıyor.
Birinci vitesten ikinci vitese veya tam tersi senaryoda özellikle dur-kalk trafikte tamamen baskının ömründen yemeye yönelik hareket ediyor.
Ankara ve İstanbul'da yazılımla bunun düzeltildiğini duydum fakat tam bir bilgim yok.
-
Bu skodayi ne hale getirdiler ya. Girince kapitalist ve fasizm boyundurlugu altina skoda oldu skodo orasi patlar burasi bozulur. Skoda favoritler var tas gibiler 1.3 motor porche ile ortak gelistirilmis hacmine gore ufak,az yakiyor ama iyi kaciyor. Hic dogru duzgun bakim gormez her sartta ve muhaberede hizmet eder.
Sinirlerim bozuldu okuyunca boyle Skodanin Allah belasini versin, araba sana mi hizmet edecek yoksa sen mi arabaya kole olacaksin hizmet edeceksin ?
Biriside yazmisti fabia mi neydi direksiyon pompasi, sistemi bozulmus. On aksamlar dayanmiyor hemen ariza aciyor. Direksiyon nasil bozuluyor komedi gibi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: BethestaDSG'yi kesinlikle savunmuyorum, ama sırf EAT8 için de Peugeot almam ben, araç şanzımandan ibaret değil...
Alıntıları GösterPeugeot sahibi hiç olmadım ama vw kullandım. Evet araç şanzımandan ibaret değil ama çift kavramanın riski de malûm. Mesela gece saat 02.00 de kuş uçmaz kervan geçmez bir yerde hanım ve iki çocuk sıcaklık -9 dereceyi gösterirken yolda kalınca insan ben ne yaptım diye sorguluyor...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Her şanzımanda arıza olabilir, en çok kullanılan şanzıman dsg olduğu için arada çıkan arızaları da gayet olağan.
Yeni arabada arıza olmaması lazım altında başka bir sebep olabilir. Bizim ailede 3 dsg li araç var eski sayılabilecek modeller olduğu halde sorun yaşanmadı.
Gece 2 de ylda kaldığını iddia edenler var. Dünyada bozulma ihtimali olmayan bir araç, şanzıman motor hatta telefon var mı? En pahalı araçların bile yolda kalma ihtimali var zaten bu nasıl mantık böyle? Diyeceksin ki dsg hep bozuluyor, alakası yok. Avrupada ve ülkemizde en çok kullanılan otomatik model nedir bir bak bakalım.
-
İstanbulda yaşıyorsanız dsg almayacaksınız işte arkadaş. Nedir bu alaman sevdası?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burakk0131 -- 21 Aralık 2020; 16:55:40 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Malik the MafiaDSG hem mekanik hem yazılımsal olarak sorunlu bir şanzıman ama suç VAG grubunda çok basit bir yazılımla dahi şanzımanın ömrü 2 katına çıkabilecekken bunu yapmıyorlar. VAG grubu kadar paranın köpeği bir oluşum yoktur.
Yazılımsal olarak 1'den 2'Ye çok erken atar, 2'den 1'e çok geç düşer hatta bazen hiç düşmez 2'de kaldırır bu inanılmaz zarar veriyor. Şuan hatırlamıyorum fakat bunu üst viteslerin birinde daha yapıyor.
Birinci vitesten ikinci vitese veya tam tersi senaryoda özellikle dur-kalk trafikte tamamen baskının ömründen yemeye yönelik hareket ediyor.
Ankara ve İstanbul'da yazılımla bunun düzeltildiğini duydum fakat tam bir bilgim yok.
Evet ısınma sorununun büyük kısmı yazılımla alakalı. Dct, edc gibi diğer çift kavramalarda kolay kolay ısınma olmamasının nedeni bu vites geçişlerini iyi ayarlamaları.
Vw gerçekten akıl almaz bir inat içinde. İddia ediyorum araçlarına dsg yerine tam otomatik bir şanzıman koysalar ülkemizde satışları 2’ye katlanır. Pejonun en büyük tercih sebebi de dizel ve tam otomatik şanzıman ikilisi sayesinde oldu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X