Şimdi Ara

JAZZ 1.5 HİBRİD*253 NM T*0-100 9,4 S* Ş.İÇİ 3,6 L*S&S ACC*10 AİRBAGLİ TEK B SEGMENTİ *KOLTUK ISITMA (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
1.635
Cevap
55
Favori
76.930
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dropby23 D kullanıcısına yanıt

    yaklaşık 10 sene ömrü var; hiç araştırmadım.


    10 sene sonrasına dertlenemem şimdiden.


    hayırlı günler.

  • dropby23 D kullanıcısına yanıt

    5bin usd gibi.. 10 yılda 250bin lira benzinden tasarruf yapsın, 150si bataryaya gitsin..kaldı ki benzinin nereye gideceği belli değil..ucu açık..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turizmpsikoloğu -- 21 Ağustos 2024; 20:46:13 >
  • Ciclista kullanıcısına yanıt

    Abi hangi bayiden aldın, bizimkine emsal göstereyim..zaten hiç indirim almadık..

  • Jazz crostar hakkinda ne düşünüyorsunuz arkadaslar 1.3e değer mi yoksa yilda 1 2 kez uzun yol yapan aile için onerebileceginiz baska suv var mi 1.3ugecmeyen?
  • hamza5806 kullanıcısına yanıt

    Crosstar 1350... jazz uzun yol için yorum zor..yani hybrid motor için zor.. kurum şoförleri toyota sedan hybrid kullanıyorlar, uzun yolu pek sevmediler...tabi clio ya da i20 ile kıyaslamazlar...onların kafada diğer makam araçları var..

  • hamza5806 kullanıcısına yanıt

    bu fiyata daha ekonomik/donanımlı/güvenlikli/geniş iç hacimli/potansiyel olarak sorunsuz başka bir araç yok ha önümüzdeki ay zam gelir bilemem


    crosstar suv değil zaten elegance den 2 cm yüksek.


    yani crosstar bulamazsanız aranmanızın mantığı yok.

  • turizmpsikoloğu T kullanıcısına yanıt
    Hocam bu hibritlerin normal benzinliden bir eksigi var mi ki

    Atiyorum Antalya'dan çıktık yola ankaraya gideceğiz şarj marj zaten ugrasilmaz benzini koy devam et olayi olmuyor mu?
  • hamza5806 kullanıcısına yanıt

    hibrit araçlar yüksek hızlarda normal benzinli araca dönüşüyorlar.


    yakıt açısından bir avantajları kalmıyor.


    ama şehir içi ağırlıklı kullanılacaksa gayet güzel.


    hayır şarj filan dertleri yok


    arkadaşın demek istediği bu.


    hızlı giderseniz aracın size bir getirisi olmuyor.

  • hamza5806 kullanıcısına yanıt

    Yolda sarj olayı yok..bataryasını kendi motoru sarj ediyor..konu sahibinin ilk mesajını okuyun hocam..açıklayıcı yazmış..fakat siz uzun yol keyfi istiyorsanız turbo ya da en az 130 beygirlik araçlara bakınisterseniz




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turizmpsikoloğu -- 21 Ağustos 2024; 21:52:40 >
  • turizmpsikoloğu T kullanıcısına yanıt

    siz jazz ı sürmediniz mi? benim sürdüğüm en sessiz araç.


    yalıtım konusunda harikalar yaratmış bence honda bu modelde

  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Bazı arkadaşlara özelden de sordum buradan belki farklı bir bilgi vermek isteyen olabilir...

    Test sürüşü sırasında, 0-100 yaparken 60-70'lerde inanılmaz bağırdı araç. Acaba ben fazla mı bastım gaza? Yumuşak pedal basışlarında da bağırıyor mu araç?
  • Revolucionist R kullanıcısına yanıt

    valla 1000 km ani hızlanma yapmayın diyorlar denemedim.


    ama normal kullanımda dikkatimi çekecek rahatsız edecek bir ses duymadım.


    tabi bunda 24 yıldır atmosferik araç sürmeminde etkisi olabilir. daha bağırmayan arabam olmadı.


    bu bağırması da neden kötü bir şey gibi algılanıyor anlamıyorum atmosferik motor 5000-6000 devirde gücünü verebilen bir motor zaten.


    bağırmaması saçma olurdu


    benzine düştüğünüzde bağıracak tabi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 21 Ağustos 2024; 21:4:13 >
  • Revolucionist R kullanıcısına yanıt

    Ben 2018 1.3 motor jazz 3 sene kullandım. Sıfır almıştım. Istanbul-Ankara, Istanbul-Antalya gibi uzun yollada birden çok kez çıktım.

    Öncelikle yeni nesil atmosferik araç kullanmayı bilmiyor. Turbo kullanmaktan, turbonun yüksek torkunu normal sanıyorlar.


    Japon'lar kansere sebep olan Nox yayılımına daha çok sebep olduğu için turbo motorları tercih etmiyor. Daha verimli olduğunu düşündükleri atmosferik motorları kullanıyorlar.

    Bazıların iddia ettiği gibi atmosferik motor eski teknoloji değildir, Japon'lar yıllardır atmosferik motordan daha çok verim almak için ar-ge yapıyor, ciddi miktarda para harcıyor.


    Gelelim kullanım farkına, Turbo'lu araç daha düşük devirde yüksek tork verebilir. Bu sebep ile gaza bastığınız an araç gücü hissettirir. Atmosferik araç ise motora göre değişmekle birlikte 2500 devirden sonra ani hızlanma sağlayacak tork sunmaya başlar.


    Bu sebep ile siz ani gaz verdiğiniz zaman, araç ani ivmeye ihtiyacınız olduğunu düşünüp vites küçültür, devri 2500 üzerine çıkarır ve bağırır. Bu gayet normal.

    Motoru dinlemeniz, hangi durumda hangi gücü hangi devirde üretebildiğini bilmeniz gerekir.

    Ben Antalya yolunda 130-140km/sa ile sorunsuz yol aldım. Rampa aşağı 150-160 yaparken düz veya hafif rampada 130-140 ile gittim. Rampanın dikliğine göre örneğin önceden hızı arttırıp, devri yükseltip, rampada hızı korumak yerine hafif hafif azaltıp ayarşlıyordum. Bu tabiki yakıt tüketimi için.


    Bunun dışında aracı yüksek devirli kullandığınız zaman gaz pedalına baskıyı azaltsanızbile devirli kullanmaya devam ediyor, yani bir süre sizin alışkanlığınıza göre uyum sağlamaya çalışıyor.


    Yani ben 1.3lt motor ile bir sorun yaşamadım, hibrid olan ondan çok daha iyi.

    Jazz çok iyi araçtır, eşim halen hep jazz der.





  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam bende başakşehirde oturuyorum aracı eşim için düşünüyorum yakınsanız keşke sizin araca bi baksam
  • turizmpsikoloğu T kullanıcısına yanıt

    İstanbul Honda Damla bayisinden aldım.

  • YBA kullanıcısına yanıt
    Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. Honda Jazz Crosstar versiyonu için siparişi verdim ama daha yolda, gelince deneyeceğiz artık :)
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt

    Yüksek devir çevirecekse şehir dışı vs motor sesi gelebilir sanırım..yani antalya ankara demiş, toroslarda epey çıkış var diye öyle yazmıştım..

  • Tass hocam, şu konuda görüyoruz ki insanların bu araç hakkındaki bilgileri düşünceleri kısıtlı ve sabit fikirlerini yenemiyorlar. Biri araba tipsiz olduğu için alınmaması lazım diyor, biri ısrarla bu arabada e-power teknolojisi var diyor, başka biri gitmez çok bağıyor diyor. İşin ilginci bu arabaya sahip olanlardan daha iyi bildiklerini iddia ediyorlar.
  • memocan2468 kullanıcısına yanıt
    Evet, konu görevini yerine getirecek gibi, ayni eski aracim attrage gibi bu arabayi da kimse tanimiyor gormemis.

    Ben hala yolda 1 tane bile gormedim. Insanlarin tanimamasi cok normal
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Bugün toyota'ya uğradım. Jazz ın muadili diyebileceğimiz Yaris Cross 1.8 küsür milyon lira. Bu fiyatlar normal karşılanıyor. 1.3 milyonluk bu araç pahalı addediliyor.
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.