Şimdi Ara

JAZZ 1.5 HİBRİD*253 NM T*0-100 9,4 S* Ş.İÇİ 3,6 L*S&S ACC*10 AİRBAGLİ TEK B SEGMENTİ *KOLTUK ISITMA (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.635
Cevap
55
Favori
76.945
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün yolda gidiyorum, duran trafikteyiz ve önümde 2. Nesil jazz var. İç aynadan beni gördü selfie kamerasını açıp zoomlayarak fotoğraf çekti :) burda mı o kişi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarın, bu sefer çocuklarla gidip ikinci kez ve biraz daha uzun süre test sürüşü yapacağım, izlenimlerimi yazarım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • dropby23 D kullanıcısına yanıt

    Toyotada 2bin dolar, 10 sene sonunda ciddi bir rakam değil. Honda da öyledir. X arabası alsanız triger kayışı değişimi + turbo revizyonuna sanayide bu kadar para alırlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Benim söylemeye çalıştığım çok yüksek hızlara çıkana kadar aracın hep elektrikli motorla yürüdüğü. Yani normal yüksek hızlarda benzinli motor devreye girdiğinde direkt olarak jeneratör için çalışıyor zaten. Ancak araç maksimum yolcu sayısı veya yüksek hızda bayır yukarı giderse tabii ki benzinli motorda dolaylı olarak yardımcı oluyor

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Bakınız görseldeki şemada daha iyi anlatılıyor. Yani rejenerasyon aşamasından hemen önce bile benzinli motor ve jeneratör katkısıyla elektrikli motor çalışır durumda. Biraz karmaşık ilk sayfadaki video son kullanıcı standart tüketiciler için genel hybrid mantığı şematize edilmiş böylesi karmaşık bir detaya girerek kafa karıştırmak istenmemiş. Zaten kendisi de söylüyor herhangi bir vites kutusu ve şanzıman yok diye. Şanzıman olmayan arabayı petrol motoru tek başına nasıl yürütebilir?

    JAZZ 1.5 HİBRİD*253 NM T*0-100 9,4 S* Ş.İÇİ 3,6 L*S&S ACC*10 AİRBAGLİ TEK B SEGMENTİ *KOLTUK ISITMA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Corvo_Attano -- 22 Ağustos 2024; 1:17:50 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Corvo_Attano

    Bakınız görseldeki şemada daha iyi anlatılıyor. Yani rejenerasyon aşamasından hemen önce bile benzinli motor ve jeneratör katkısıyla elektrikli motor çalışır durumda. Biraz karmaşık ilk sayfadaki video son kullanıcı standart tüketiciler için genel hybrid mantığı şematize edilmiş böylesi karmaşık bir detaya girerek kafa karıştırmak istenmemiş. Zaten kendisi de söylüyor herhangi bir vites kutusu ve şanzıman yok diye. Şanzıman olmayan arabayı petrol motoru tek başına nasıl yürütebilir?

    Tek oranli bir sanziman var o oran da anladigim 80-120 km arasi hizda çalışabiliyor. Ilk sayfadaki videoyu izlediniz mi?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • turizmpsikoloğu T kullanıcısına yanıt

    2021 yılında Jazz Crosstar aldım ve 3 yıl boyunca kullandım. Sadece bakım yaptırdım. Hiç bir problem ile karşılaşmadım. Honda Jazz'da kronik bir arıza ile karşılacağınızı zannetmiyorum. Zaten, bu yüzden Honda 6 yıl garanti veriyor :)

  • Bu konuyu görene kadar herhangi bir hibrid araç olduğunu düşünmüştüm. Paylaşım için teşekkürler. Bir sonraki aracım olması hakkında ciddi düşünmeye başladım.

  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Evet izledim. Bahsedilen şanzıman elektrikli motorla kullanılıyor. Bu aracın top speed 180 zaten son hızlara da kadar elektrikli motorlar destek veriyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Corvo_Attano kullanıcısına yanıt
    Evet ama 80-120 arasi sadece benzin motorunda gidiyor diyor videoda. 120 den sonra tekrar elektrik motoruna geciyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Bakın benim söylediğim yanlış anlaşılıyor. Ben benzinli motor gerektiği durumda tekerleklere güç iletmez demiyorum. Benim söylemeye çalıştığım benzinli motor, torkunu her zaman elektrik motor ve e cvt şanzıman üzerinden tekerleklere aktarır. Jeneratör ve akü kapalı olsa bile doğrudan tahrik aşamasında sadece benzinli motor kendi başına gücü üstlenir. Dolaylı yoldan tekerlekleri hareket ettirir demek benzinli motor tekerlekleri hareket ettirmez demek değildir. Bu aracın mühendisliği çok farklı seviyede son hızda bile emisyonu minimum tutabiliyor normal bir baskı balata şanzıman sistemine sahip araçların bu değerlere ulaşması mümkün değil.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bu arada 2021 jazz da birleşik yakıt tüketimi 3,7 idi. Ne ara bu seviyelere çıktı yeni modelde

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Corvo_Attano

    Bu arada 2021 jazz da birleşik yakıt tüketimi 3,7 idi. Ne ara bu seviyelere çıktı yeni modelde
    Motor biraz kuvvetlendi belki ondandır, sizde o zamanki brosur varmi teknik ozellikleri karsilastiralim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • anladım.


    ölçüm şekilleri farklı.


    eskisi nedc ye göre ölçülmüş


    yenisi wltp e göre ölçülmüş.


    ikisi arasındaki farklılık kısaca şu şekilde.


    NEDC sürüş döngü sistemi 20 dakikayı kapsarken, WLTP 30 dakika sürüyor. NEDC sürüş döngüsünde otomobilin sadece 11 kilometre yol aldığı düşünülüp, ona göre hesaplamalar yapılırken, WLTP sürüş döngüsünde 23.25 kilometrelik bir mesafede test yapılıyor.14 Eyl 2022


    ayrıca yeni benzin motoru 10 hp daha kuvvetli


    elektrik motoru da 10 kw daha kuvvetli.


    tüketim çok değişmemiştir kanımca.


    yöntemler farklı sadece




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 22 Ağustos 2024; 11:43:22 >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    İşte hem elektrikli hem de benzinli motoru bir tık kuvvetlendirmişler ancak torkta ve max hızda yükselme olmamış. Biraz ivme artmış 0.3 saniye kadar ama aradaki tüketim farkına değmezdi. Buyrunhttps://autocatalogarchive.com/wp-content/uploads/2023/02/Honda-Jazz-2023-TR.pdf

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • fuzuli70 F kullanıcısına yanıt

    teşekkür ederim

  • Corvo_Attano kullanıcısına yanıt

    tüketim bence değişmemiştir üstad;


    sizin katalogda ki ölçüm yöntemi ile yeni katalogdaki ölçüm yöntemi farklı

  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt

    hocam siz açtınız mı. keşke kısa bir video da çekebilseniz. ayrıca rizline paspas aldım ben de. ama arka koltuk kısmı çok dandik oldu. paspas emanet gibi duruyor. koltuğun altına kadar gelmiyor

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayvacıkli

    hocam siz açtınız mı. keşke kısa bir video da çekebilseniz. ayrıca rizline paspas aldım ben de. ama arka koltuk kısmı çok dandik oldu. paspas emanet gibi duruyor. koltuğun altına kadar gelmiyor

    Evet arkalar o sekilde, ama baska da bir secenek mevcut degil malesef.

    Daha sonra anonim bir paspas alinip arkaya kesilip uyduracagim sanirim ama benim arkada cok yolcum olmuyor simdilik idare edecegim.


    Arabayi teslim aldim ama mesleki acidan cok yogun bir donemdeyim hic ilgilenemiyorum su ara

    Siz kablosuz android autoyu sormussunuz evet actim, gayet de guzel calisiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 22 Ağustos 2024; 12:40:38 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.