|
JAZZ 1.5 HİBRİD*253 NM T*0-100 9,4 S* Ş.İÇİ 3,6 L*S&S ACC*10 AİRBAGLİ TEK B SEGMENTİ *KOLTUK ISITMA (22. sayfa)
-
-
Kesinlikle katılıyorum. Jazz a bunu istiyorsa crv ye ne istiyor acaba -
Bir yanlışlık var, 2024 Toyota hibrit batarya değişimi servis ücreti modele göre 80-100 bin arası, hadi kazıkcı Hondadada Jazz için 120-130 olsun.
Ya arkadaş bizi trollüyo ya da onu trollemişler. Araç 1.3 milyon zaten.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi some_one -- 26 Ağustos 2024; 22:43:48 > -
Pil bu mu?
-
Ben de tam Jazz a ısınmış ve teknolojisini beğenmişken almayı düşündüm ama batarya fiyatından dolayı soğudum bir anda.
Eğer bu fiyat ise Honda işine baksın Toyotaya devam
Ama benim fikrim 10. Yılda batarya ile birlikte elektrik motorları da değişmeli sonuçta ömürleri var ve fiyata dahildir diye umuyorum yoksa araba çöp olur
Eski Opelimden biliyorum şarj dinamo kömürleri bitmişti ömrü ve değişmesi gereken parçalar -
Fırça, kömür yok bu motorlarda.
Avrupa Honda servislerinde modele göre1000-3000 £ hibrit batarya değişimi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi some_one -- 26 Ağustos 2024; 21:24:19 > -
elektrik motorlarında mekanik bir aksam yok; bakır sargı içinde dönen mıknatıstan ibaret o bakımdan voltajla ilgili bir sorun olmadıkça sürekli çalışır.
-
evet bu da bunu ülkeye nasıl sokarsın bilmem:)
bu yenilenmiş miş ama sıfır değil
-
e tamam en kötü yunanistana gideriz.
bulgaristanda olur. macaristanda
-
Hele bi binsin kardeş..tadını çıkarsın..2032'de bi yunan yaparız..selanik falan..green passı boşa almamış oluruz hem.. 2034'e kadar geçerli ehehe..
-
Hocam yarın mutluhan ve damla honda bayilerinin servis bölümünü arayıp sorun umarım inşallah yanılıyorumdur çünkü arabada cidden gözüm kaldı ne büyük ne küçük tam istediğim gibi araçtı -
Türkçe kullanım klavuzu zorunlu. -
https://www.blue-energy.co.jp/en/corporate/outline.php
honda kendi pilini kendi üretiyormuş.
yuasa ile yüzde elli elli ortaklar.
şöyle de bir makale buldum; honda pilleri ile toyota pilleri arasında bir karşılaştırma yapılmış;
The results for the end-of-life (160,000 miles) static battery testing suggest that the two Civics have
remaining battery capacities of about 68% and the two Insights have remaining battery capacities of
about 85%. The two end-of-life Priuses have remaining battery capacities of about 39%".
yani diyorki 160,000 mil test yapılmış civic insight ve prius ile.
sonuçta hondaların biri 85 diğeri 65 ömrünü korurken, toyotanın pilleri yüzde 39 koruyabilmiş
-
Elektrik motoru vs tüm sistem değişimi olabilir mi o fiyat?
-
olabilir; ama ben fiyatın doğru olduğunuda düşünüyorum; burası türkiye.
ama citroenin veya pejonunda veya nissanında fiyatları bundan farklı değildir kanımca
-
Hayırlı olsun. Fazla karmaşık sıkıntılı bir model gibi duruyor. İnşallah üzmez. Ben i20 almayı tercih ederdim. Sanırım bol donanımı var ve bunu uygun fiyata veriyor. Bu da seni cezbetti.
Attrage’yi satmak zor olmadı mı? Kaça gitti? -
Sizi kırdıysam kusuruma bakmayın, servise gittiğimde ben de soracağım. -
1.5 haftada satıldı; ilk ilanımın yuzde 10 altına verdim.
çok zor olmadı hele ki bu devirde üstelik
jazz a gelirsek araç yeni değil 2021 den beri satılıyor; en çok satıldığı ingiltere de ki forumlarda sıfır sorun diyorlar.
sadece otomatik ayna problemi yaşanmış; birde ilk üretimde frenlerle alakalı geri çağırma olmuş.
bizim aldıklarımız makyajlı kasa zaten o sorunlarda halledilmiştir.
hayırlı günler
-
Batarya fiyatları konusunda benim 14 yaş oğlan diyor ki:
10 yıla ne yeni modeller çıkar ki onlar bile ucuzlar, jazzın bu destek bataryaları sıradanlaşır..yeter ki kaynak sıkıntısı olmasın..
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X