O durumda benzin motoru aracı yürütüyor demiyorsun da kıvırıyorsun. Asıl enerji kaynağı benzin motoru. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
JAZZ 1.5 HİBRİD*253 NM T*0-100 9,4 S* Ş.İÇİ 3,6 L*S&S ACC*10 AİRBAGLİ TEK B SEGMENTİ *KOLTUK ISITMA (77. sayfa)
-
-
peki tamam oldu. cidden vaktim yok uğraşmaya sizinle.
hayırlı günler.
-
Amaciniz nedir bilmiyorum ama cok da umrumda degil acikcasi, tamam siz haklisiniz oldu, dedim ya sizinle ugrasacak vaktim yok
Delilli belgeli firmanin kendi videosunu bile inkar edecek kadar herseyi ben bilirim tipinde insanlarla ugrasmak vakit kaybi.
4 kere yazdım hala yazilani anlamiyorsunuz, semasini koydum onuda anlamiyorsunuz, videosunu koydum onuda anlamiyorsunuz ( bence izlemediniz bile ) o bakimdan size benim bir sey anlatma sansim yok.
Siz evet siz haklısınız demedik ce durmayan tiplerdensiniz anladim.
evet siz haklisiniz benzin motoru yurutuyor hatta cakmaktaslar gibi biz ayaklarimizla yurutuyoruz veya onden inekler cekiyor hatta arkadan cinler bile itebilir. Ama asla ve elektrik motoru yurutmuyor. Bunca tanitim video inceleme de bizim gibi cahiller inansin kansin diye.
Siz bilincli kullanicilari !!! asla kandiramazlar tabi en iyi siz bilirsiniz
Haklisiniz demismiydim? Hani okuyunca anlamıyorsunuz ya tekrar yazayım siz haklisiniz.
Hayirli gunler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 16 Kasım 2024; 14:21:24 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Bölük dur Kandıralı sen de dur cinsindendir. Amcaoğlumun engelliler listesinden
Edit Sana özelden mesaj attı..kutuna bak
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mitsubashi -- 16 Kasım 2024; 15:39:27 > -
Jazz benzin motorunun %20 gibi bir kısmını sürekli bataryayi şarj etmek için kullanıyor. Uzun yolda pedallı ezmiyorsaniz motor aktiftir ama tekere güç vermez sadece pilleri şarj eder.
Kendi versiyonum için konuşayım yenilerde motor biraz daha güçlendi belki iyileşme vardır bilemeyeceğim o yüzden.
Otoban sürüşlerinde bazen ciddir bir süre yokuş çıkarsınız batarya sıfırı tükenmiştir ve önünüzdekini sollamak için sola çıkarsınız ama batarya tamamen bitmiş olduğundan anlık olarak o talebinizi karşılayamaz ve istediğiniz o gaz tepkisini alamazsınız. Genelde üzmez kullanıcısını ama batarya sıfırı tükenmişken benzin motoru istediği kadar bataryayı şarj etsin saniyesinde yeterli gücü veremiyecegi için bir jazz da yığılır. Nadirdir tabiki denk gelmesi lazım.
Toyata mi Honda mi tartışması saçma bence.
İkiside işini fazlası ile yapıyor. Honda da Toyata da şehir içi araçlar yapıyor performans aracı değiller. X bir yolda Honda az yakar y yolda Toyata
Tabi performans derken Toyata nin 1,5 motoru için konuştum. 1.8 ler gayet başarılı diye biliyorum ki dağ bayır gezerken de ben sağdan sağdan giderken çok Corolla cross a geçirdim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Benzinli motor maksimum güç
107 PS (79 kW) 6000-6400 d/d
Benzinli motor maksimum tork
131 Nm, 4500-5000 d/d
Elektrik motoru maksimum güç
122 PS (90 Kw)
Elektrik motoru maksimum tork
253 Nm
Teknik özellikler Crosstar için böyle imiş. Benzinli motorun gücünün ve torkunun tamamen önemsizmiş gibi algılanması hem mantıksız hem de pozitif bilimlerin yurdumuzdaki idraki açısından bakılınca üzücü.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Konudaki jazz tüketimlerini gördüm. Bu aralar benzin mazottan çıkma fikrindeyim. Byd de anlamsız yüksek geldi. Kullanıcı yorumlarına bakınca Jazz cidden çok az yakıyormuş. Corolla hybrid bu kadar az değil bildiğim kadarıyla.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Toyata ve Honda nin tüketimi arasında fark konuşmaya değecek birşey değil. %10 fark yok arada. Yılda kaç bin km yapıyorsunuz ki %10 lük farkın karşılığı xx bin TL ediyor diyelim.
2 farklı rota düşünün 1 sinde toyata 4lt yakar jazz 4.2 yakar diğerinde jazz 3.8 yakar toyata 4.1 yakar.
Hangisini alırsınız alın yakıt olarak sizi fazlası ile tatmin edecektir.
Ben jazz almadan önce yaris cross için Toyata bayisinde aracı inceledim. Öncesinde Leon vardı sonra arona
Yaris cross a bakınca kalite olarak çok ödün veriyoruz ama yakıt tüketimi için büyük adım atacağımız için araç içime sinmese de almaya niyetliyim. Neyse ki araç yoktu. Satıcı seneye gelin bakarız demişti.
Başka bir yerde ayakkabı bakarken yolun karşısındaki Honda bayisine baktık belki jazz vardır diye.
O ana kadar aklımda yoktu ama jazz in kalitesini görünce yaris den Mercedes e geçmiş gibi olduk ve direk tamam dedik alacak araba bu araştırmaya gerek yok.
Jaz ve yaris arasında tüketimi düşünmeyin kafa yormaya değecek birşey yok ama malzeme kalitesi tartışılmaz.
Yeni chr kalitelidir Corolla cross güzel ama onun dışında ucuz Toyota karda kapı kapatırken metal metale vuruyor siz ne benzini mazotu diyorsunuz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
çok enteresan bir kişiliksiniz; bir iki video dediğiniz şey hondanın resmi videoları parayla çekilmiş youtuber videosu değil.
ona karşı sunduğunuz şey ise kendi sözleriniz o kadar.
kim daha fanatik acaba?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 16 Kasım 2024; 21:41:8 > -
2007den beri jazz kullanıcısıyım. 1. nesili 9 sene kullandım, şu anda da 3. nesil var. Bugün honda bayisine gittim hrv'yi görmek için. Hrv ile işim bitince 4. nesil jazz nasıl olmuş diye inceleyeyim dedim ama aracın içine oturmamla çıkmam bir oldu. O gösterge paneli nedir, o direksiyon nedir o kapıların çelimsizliği nedir allah aşkına! Maalesef hiç beğenmedim aracı. Tamam yakıt tüketimi muhteşem, donanım kağıt üzerinde süper ama jazz jazlıktan çıkmış bana göre. Baz modelin dış görüntüsü de gerçekten kötü. Sonuç olarak ben hiç beğenmedim yeni jazzı. Ama alanlara da bir şey demem, güle güle binsinler.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
gösterge ve direksiyonun nesini beğenmediniz? kapılar çelimsiz ne demek?
merakımdan soruyorum yanlış anlamayın
-
Bak anlamadigin sey su, batarya bitince toyota da gercekten bütün yuk benzin motoruna biniyor yani cekisi de benzin motoru yapiyor.
Honda da sabahtan beri 50. Kez yazacagim, piller bitse bile elektrik motoru cekiste kaliyor, gereken gucu benzin motoruna bagli jenerator sağlıyor direkt olarak yani pillerin bossa bile honda hev elektrik motorunun cekisinde gidiyor cunku oyle dizayn edilmis.
Senin gibi anlayissizlarda bunu hir turlu anlamiyor
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bunu anlamayacak bir şey yok. İlkokul seviyesi. Ben sana daha derin yerleri soruyorum ama cevap yok. Cevap videodaymış. Akp nin de videoları var. Devletin cebinden bir kuruş çıkmadan köprüler yapılıyormuş falan fişman. İnanan inanıyor. Kafası çalışan işin arkasını sorguluyor. Aynı hesap.
Toyota'nın burada ne kadar büyük bir iş başardığını daha iyi anlıyoruz. Benzin motorundan aldığı gücü doğrudan aksa iletebiliyor. Honda, nissan vs benzin motorundan elektrik motoruna iletiliyor. Oradan da tekere iletiliyor. İllaki kayıp olacaktır ki zaten teknik veriler bunu doğruluyor. Bunun yanında batarya ömrünü falan da etkileyecektir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ah iste videoyu izlesen, honda da da belirli bir aralikta benzin motoru tekerleklere baglaniyor ama sadece 80-120 km arasinda. Bunuda piller tam dolu olsa bile yapiyor, cunku ancak bu hiz araliginda direkt tekerleklere baglanmak elektrik uretip elektrik motorunu beslenekten daha verimli oluyormus o sebepten
Geri kalan hizlarda direkt elektrik motorunda gidiyor arac.
Ben toyota kotudur demedim ki, hondanin sistemi toyotanin sistemindeki eksikligide gideriyor diyorum sadece.
Tork 80-120 km haric her zaman 253nm de.
Bir 80-120 arasi benzin motorunun torku neyse onda.
Benim verdigim video propaganda videosu degil, ne alakasi var akp ile siyaset le konunun.
Bugun tersinizden uyanmissiniz anladim ama bu kadar inat edeceginize videoyu izleseniz hersey hallolacak aslında.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 16 Kasım 2024; 23:17:52 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
185/60 R16 kış lastiği piyasada yok. crosstar için muadil olarak hangi ölçüleri tavsiye edersiniz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Genelde 195/55 R16 kullanıyor Crosstar sahipleri.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ciclista -- 17 Kasım 2024; 17:17:34 > -
dediğiniz eksiklikler ya da görüntü güzelliği, tokluk vs her neyse , eğer bunlarda da sizi tatmin edecek kadar kalite, gösteriş özelliklerine sahip olsaydı, güvenlik özelliklerinin tamamına sahip, 10 airbagli made in japan hybrid aracı 1290'a alabilir miydik?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X