valla en son baktığımda jazz 1.4 milyondu (listesi)..ha, jazz her zaman emsallerine göre fiyatı daha yüksek olmuştur. bu durum 2007de ben 1. nesili alırken de öyleydi, 2016 sonunda 3. nesili alırken de. hatta ve hatta şimdi de fiyatı yüksek, nedenleri tartışılır. ancak şu andaki satış fiyatı bana göre "ucuz" değil. aynı durum hrv için de geçerli ki bu araç aslında almayı düşündüğüm bir araç. ben jazzı seviyorum ama nedense bu son nesil beni tatmin etmedi. gösterge panelini daha büyük yapabilirlerdi. boyumdan dolayı koltuğu geride kullanıyorum ama bu sefer de gösyerge panelini görüp anlayabilmel için neredeyse dürbün kullanmam gerekecek (abarttım biraz). elegance modelini aynı 1. nesil citylerde olduğu gibi küçücük tekerlekli leylek gibi yapmak zorunda değillerdi. bir 3. nesilin direksiyonuna, kapılarına ve dış görünüşüne bakın bir de son neslin. aradaki farkı anlayacağınızdan eminim. hibrit, donanım, güvenlik herşey tamam ama bunları da güzel bir şekilde sunsun honda. bu aşçının lezzetli bir yemeği tabaklayamaması gibi bir şey. sonuçta verilen para az bir para değil azıcık göze de hitap etmesi ve kişiyi tatmin etmesi gerekir diye düşünüyorum. |
JAZZ 1.5 HİBRİD*253 NM T*0-100 9,4 S* Ş.İÇİ 3,6 L*S&S ACC*10 AİRBAGLİ TEK B SEGMENTİ *KOLTUK ISITMA (78. sayfa)
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: YouGotThatRightvalla en son baktığımda jazz 1.4 milyondu (listesi)..ha, jazz her zaman emsallerine göre fiyatı daha yüksek olmuştur. bu durum 2007de ben 1. nesili alırken de öyleydi, 2016 sonunda 3. nesili alırken de. hatta ve hatta şimdi de fiyatı yüksek, nedenleri tartışılır. ancak şu andaki satış fiyatı bana göre "ucuz" değil. aynı durum hrv için de geçerli ki bu araç aslında almayı düşündüğüm bir araç.
ben jazzı seviyorum ama nedense bu son nesil beni tatmin etmedi. gösterge panelini daha büyük yapabilirlerdi. boyumdan dolayı koltuğu geride kullanıyorum ama bu sefer de gösyerge panelini görüp anlayabilmel için neredeyse dürbün kullanmam gerekecek (abarttım biraz). elegance modelini aynı 1. nesil citylerde olduğu gibi küçücük tekerlekli leylek gibi yapmak zorunda değillerdi. bir 3. nesilin direksiyonuna, kapılarına ve dış görünüşüne bakın bir de son neslin. aradaki farkı anlayacağınızdan eminim. hibrit, donanım, güvenlik herşey tamam ama bunları da güzel bir şekilde sunsun honda. bu aşçının lezzetli bir yemeği tabaklayamaması gibi bir şey. sonuçta verilen para az bir para değil azıcık göze de hitap etmesi ve kişiyi tatmin etmesi gerekir diye düşünüyorum.
bu araç hibrit, dolaysıyla lastikler için konuşuyorum şekil şemale değil tüketime göre bir lastik ebadı seçilmiş üst pakette bile 16 jant var zemine degen gene 185 . emin olun hiç leylek gibi filan değil çok başarılı bir yol tutuşu var.
gösterge başta ufak geliyor, ama diğer dijital göstergeli araçların göstergeleri neden büyük? içinde janjanlı eski usül kadranlı göstergelerin dijital halleri olduğu için ne saçma iş kadranlı istiyorsan git kadranlı göstergeli araba al dijital göstergeli araba alıp kadranlı kullanmak kadar tuhaf birşey yok bence :).
bu ekran 7inch ve benzin ve batarya göstergeleri ekranın dışında ayrı göstergeler olduğundan ve tüm uyarı ışıkları da göstergenin dışında olduğundan kalan alan gayet yeterli geliyor.
direksiyon honda e modelinden direkt alınma 2 kollu olmasına takıldınız sanırım, biraz sürün sonra neden bunları 3 4 kollu yapıyorlarmış ki diyorsunuz. çok pratik ve rahat.
hala şu kapı olayını anlayamadım kapılarda ne olması gerek?
hayırlı günler
-
Japon kafası muhtemelen gösteriş yerine işlevselliğe önem vermiştir..jazz da zaten hiçbir zaman piyasa yapsın mantığı olmamıştır..küçük teker ekonomisine ve torkuna hizmet ediyor olmalı..kışlık alırken de elimizi epey rahatlattı..biz de bir de 18 jant focus hb var..lastik parası hoplattı biraz..
bir soru:
hem görseli güzel, hem full donanım, vidasına kadar her parçası kaliteli, yakıtı da şehir içi 5 litreyi geçmeyen, arka koltuğa oturan da kaplumbağa gibi bükülmesin dersek hangi marka model araca bakmak gerekir sizce üstad? bilgi için sordum..saygılar..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turizmpsikoloğu -- 17 Kasım 2024; 20:6:28 > -
ben de bu soruya yanıt arıyorum, bulursam bilgilendireceğim sizi de...:)
-
o cevap verdiğin şahıs, 1.6 atmosferik 115 bg subaru xv sahibiyken de motorun araca yettiğini söylerdi, lafın özü sabit fikirli birisi fikri değişmez.
-
bayideki arkadaşa sordum,195/60 R16 önerdi. sizce sıkıntı olur mu?
-
Sorun olmaz. -
Bence de Jazz bu paranın arabası değil. HRV hele hiç değil.
Ancak bu fiyatların sebebi Türk Halkı ve hiç bir denetim kontrol uygulamayan Türkiye hükümeti.
Adam 800bine araç satarken mağaza daha kapılıyken kapılara dayanıp içerde ışık yanıyormu diye bakan bizdik.
Araç 1 milyonken gecen mağza önüne sandalye atan bizdik
Araç 1.2 milyonken sizin aracın camlarını film kaplıcam, seramik cila sürcem, çivilerini yağlıcam ama siz B firmasına 45bin TL ekstradan havale yapacaksın derken biz yine ordaydık.
Herşeyin eskisi kalitelidir. Çünkü günümüş şartlarında kalite istiyorsan paran vardır o zaman sökül paraları ahbap diyorlar.
Aracın tekerleri biraz saçma bir ebat ama o kadar da kötü durmuyor. Birde orda bir mühendislik işi var.
Bu aracın motor kapasitesi, hızlı gücü belli. Aynı şekilde fren kapasitesi de.
Bu araç zaten saatte 120km üstüne çıktığı zaman konfor namına birşey sunmuyor ki saatte 120km üstünde sür diye de üretilmemiş.
Hali ile kullanım amacı belli, kapasite belli. gidip 215 lik lastik takıp sürtünme arttırıp yakıt tüketimi arttırmaya gerek yok.
Bir matematik var yani ortada büyük lastik taktığınzda daha kısa fren mesafesi alacaksınız tamam da zaten araç yavaş giden bir araç.
@gokteke hiç bir sorun olmaz.
Ben 195/55/16 petlas P651 kullanıyorum 2 kıştır hiç bir problemim olmadı. (ek not sanırım 2 yıldır istanbul da kar yağmadı)
-
Yavas giden derken yanlis anlasilma olmasin 120 aracin ciktigi son hiz degil, o suratten sonra ekonomik olmuyor normal modern benzinliler gibi yakiyor,
Dun 45 dk boyunca 100-160 hizlarda yol aldim ara ara 170 ide gordum tüketim 7.9 du.
Yani istersen kapasitesi dahilinde yuksek suratlere de çıkabiliyor ve bu suratlerde de surucusunu rahatsız etmiyor hatta yolcular bu suratte gittiğinizi fark etmiyorlar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 18 Kasım 2024; 12:12:29 > -
Manşet TVyoutubeHonda Jazz Crosstar hız denemesi! #hondahttps://www.youtube.com/shorts/JWv3IxC8WJw?si=VEq4z5W4X6_9Huj5
Gruptan bir arkadas, ne yaptiysa 181 i gecememis yazilimsal olarak sinirlandirilmis diye dusunuyoruz.
Ortalama tuketim 8, anlik tuketim 14-15 arasi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 18 Kasım 2024; 14:29:18 >
-
Bir konuda bilgi almak istiyorum deneyimleme fırsatım olmadı araç 110 ile giderken mi yoksa 120 ile giderkenmi fazla yakar 120 den sonra hibrit moda geçiyor diye biliyorum faydası varmıdır? -
80-120 arasi benzin motorunda gidiyor buyuk cogunlukla, mantiken 121 ile giderken. 120 ile gittiginden daha torklu gidecegi icin daha az zorlanacaktir yani 121 en ideal surat olabilir -
Bahse konu olan bir aracın B segment olduğunu unutmayın lütfen.
B segment de dahi Jazz dan daha ... araçlar var.
Örnek, Jazz hızlı mı? Daha hızlısı var.
Jazz konforlu mu? daha konforlusu var.
Jazz lüks mü? Daha lüksü var.
Jazz sadece az yakan iyi bir araç abartmaya gerek yok.
Otobanda 150 ile giderken SüperB mi kullanıyoruzda konfor olacakmış güldürmeyin lütfen :)
Jazz iyi araba bırakın öyle kalsın. Üstüne gereğinden fazla yük yüklerseniz ondan sonra 78 sayfa insanlara jazz ı anlatmaya çalışırsınız böyle.
-
Ben konfordan bahsetmedim, ama cogu b segment arac gibi allaha emanet de gitmiyorsunuz, esim surat yaptigimi gostergelere bakarak anladi o ana dek 120 ile filan gittigimi saniyordu( ben oyle diyordum) -
Dediğim gibi B segment araç.
Sınıfının en lerinden ancak para olarak da sınıfının en lerinden.
Ha gerçi bir clio dan tam bilmiyorum 100-200bin TL belki pahalıdır ama yol yapıyorsanız 2-3 yıl içinde zaten tasarruf ile o açığı kapatıyor.
Bende 1.0 Arona varken haftada bir depo fulluyorduk (40LT depo) Jazz ile 2 haftaya çıkdı (40LT depo).
İşin garibi ben Arona yı satıp üstüne ekleme yapıp Jazz aldım. Şuan Arona nın sıfırı Jazz dan pahalı
Jazz yeni kasaya geçerken kampanya ayağına tüm araçların fiyatı yükselirken o sabit kaldı hatta geri çektiler.
-
Evet arkadaşlar , 2005 jazz 'ımdan sonra , 2021 Crosstar ile yine jazz serisinden devam :)
Aracın şehir içi yakıt durumu felan hepsini zamanla paylaşırım görseller ile destekleyerek ama şimdilik ilk diyeceğim aracın ivmelenmesi çok iyi. İzmir'den İstanbul'a geldim , yakıt sarfiyatı felan hiç bakmadım, direk aracın torkuna odaklanıp sürüş yaptım.
2005 model jazz'dan sonra acayip seri atak ve konforlu.
Herkese keyifli sürüşler dilerim.
-
Masallah siz hizli ciktiniz hayirli ugurlu olsun gule gule kullanin, wp grubuna katilmak isterseniz ozelden mesaj atabilirsiniz
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 18 Kasım 2024; 23:16:16 > -
hayırlı olsun güle güle kullanın sizin araçta bagajda ses sistemi varmı acaba
-
resmi büyütürsen on konsolun ortasında hoparlör var, bu 10 hoparlörlü versiyon bagajda da sub var
-
2021 model crosstarlarda mevcut
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X