< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 1 Nisan 2021; 21:39:5 > |
211.000 KMde 2.0 TDI enjektör değerlerim şaşırttı
-
-
Audi a4 1.9 tdi 2003 model 2015 yılında sattığımda 550.000 kmde motor orjinal enjektör vs. Hepsi orjinal bir şekilde sattım opet shell class bp bazen şantiyeden yakit koyuyorduk hiç sorun yaşamadık çok şaşırilcak birşey yok bence araç daha 200.000 kmde audi sonuçta
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Canbey96 -- 1 Nisan 2021; 23:17:51 > -
202 binden beridir bende. Normalde ülkemizdeki yakıt zaten avrupa standartlarına göre kötü e bide önceki sahibi yakıtı nerelerden aldı bilmiyorum etmiyorum sadece 202 binden 211 kmye kadar tamamen ben shellden aldım. Bu kadar unsur göz kırpınca enjektörlerin zamanı gelmiştir diye düşündümquote:
Orijinalden alıntı: Canbey96
Audi a4 1.9 tdi 2003 model 2015 yılında sattığımda 550.000 kmde motor orjinal enjektör vs. Hepsi orjinal bir şekilde sattım opet shell class bp bazen şantiyeden yakit koyuyorduk hiç sorun yaşamadık çok şaşırilcak birşey yok bence araç daha 200.000 kmde audi sonuçta
Acaba bu değerleri almadan önceki gün arabayı çokça kickdownda kullandım acaba onun etkisi olmuş olabilir mi ?
Neden böyle içimde bi kuşku var söyleyim; internette bir çok arabanın 100-150 bin hatta 70-80 binde enjektörlerin söküldükten sonraki hallerini görünce baya içler acısı halde olduklarını görüyordum. Buna nazaran diyim çünkü 200 bin km biliyorsunuz araçta bazı radikal onarımların ve bakımların yapılması mecbur olan bi km
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 2 Nisan 2021; 6:4:43 >
-
Merhaba, aracınızın maşallahı var yalnız ben başka bir hususa takıldım. ülkemizdeki yakıtların avrupadan kötü olduğuna nasıl kanaat getirdiniz? Araştırmalar bunun tersini göstermiş.
https://www.donanimhaber.com/turkiye-de-kullanilan-akaryakit-ne-kadar-kaliteli--117835
-
Bn a4'ü 45 bin kmde alıp 550 binde sattım dediğim gibi, sonrasında 2012 a6 3.0 tdi quattro aldım 195 bin kmde sattim sorun çıkmadı hatta sözde bu motorlarda kronik enjektör sorunu var derler ben bir sorun yaşamadım suan makyajlı a6 var insAllah bundada sorun olmaz düzenli kaliteli parçalar ile bakım yapıldığı sürece motorları baya gidiyor bayada sağlam sadece şanzıman kavraması sorun olabiliyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Canbey96 -- 2 Nisan 2021; 12:58:3 > -
Kaliteli yakıt aldığın sürece enjektörlere hiçbirşey olmaz.
-
🧿🧿🧿quote:
Orijinalden alıntı: 212444Merhaba, aracınızın maşallahı var yalnız ben başka bir hususa takıldım. ülkemizdeki yakıtların avrupadan kötü olduğuna nasıl kanaat getirdiniz? Araştırmalar bunun tersini göstermiş.
https://www.donanimhaber.com/turkiye-de-kullanilan-akaryakit-ne-kadar-kaliteli--117835
Vakti zamanında ss motorsun garajında satılık olan Audi S3 ü için yaptığı instagram açıklamasında "300 beygir olan fakat ülkemizdeki benzin kalitesi sebebiyle 285 beygir güce sahip olan" bilmem ne makinası stoklarımızda diye yazısı vardı ordan aklımda kalmış. Sene 2013 tabi şimdiyle belki çok değişmiştir. Bide genel bi inanış var ülke içinde ondan.
Yakıtı ben shellin kendi şirketine ait olan istasyondan alıyorum onun etkisi var sanırım.
Haber linki için sağolun
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 2 Nisan 2021; 14:16:19 >
-
2012 a6 3.0 tdi benim bu araçtan sonra level atlayabileceğim en mantıklı araç. Ben tdilarda enjektörlerin problemli olanlarını euro 5 diye biliyorum. Benim motor euro6. Tam bi fikrim yok belki euro5 lerde sorunsuzdurquote:
Orijinalden alıntı: Canbey96
Bn a4'ü 45 bin kmde alıp 550 binde sattım dediğim gibi, sonrasında 2012 a6 3.0 tdi quattro aldım 195 bin kmde sattim sorun çıkmadı hatta sözde bu motorlarda kronik enjektör sorunu var derler ben bir sorun yaşamadım suan makyajlı a6 var insAllah bundada sorun olmaz düzenli kaliteli parçalar ile bakım yapıldığı sürece motorları baya gidiyor bayada sağlam sadece şanzıman kavraması sorun olabiliyor
Kesinlikle ve şiddetle söylüyorum ki eğerki makyajlı C7 ye biniyorsanız senelerce binin. Bir daha öyle mekanik ve gerçek A6 gelmeyecek. Son kasa a6 ya halen ve halen ısınamadım çok dijital ve genleri kurumuş bi araç gibi geliyor
-
Satıp yeni kasasını almak çok zor artık şuanki aracımı koruyarak degerini bilerek kullanıyorum severek ,Bende yeni kasa için aynısını düşünüyordum ilk baslarda ısınamadım ama taki siyah içi taba dış sline 1 saatliğine kullanana kadar gerçekten çok iyi bir araç olmus,3.0 tdi aracımı sattikdan sonra 4 ay sıfır suberb araca bindim yolda a6 görünce içim gidiyordu nasip olduda çok şükür tekrar alabildim audi ailecek içimize işledi diyebilirim 🙂 -
Bu dizelin derdi çekilmez ya enjektör tıkalı mı acaba performans düşüyor mu
Partikül filtresi tıkalı mı performans düşüyor mu
Her tarafı tıkanıyor kurum is pis benzin temizi abi vallahi enjektörü bile bedava , dizelin orjinal sıfır enjektörünü alsan dünya para
-
Bende oldum olası benzinli araca ısınamadım, bugüne kadar hiçbir aracımda dizel olduğu için bir sorun yaşamadım dizel kullanıcılari genelde benzinliye sıcak bakmaz ama çokta eleştirmez ama neden benzinli araca binenlerin gözünde dizel araca binenlerin tamamı sorunlu araçlara biniyor dizel olduğu için çok arıza yapıyor ama sanki benzinliler sorunsuz arızasız kusursuzmuş gibi anlam veremiyorum cidden -
Gülü seven dikenine katlanır, önceki aracımla 4000 devirde bağıra bağıra çıkabildiğim yokuşu 1650 devirde çıkmanın keyfide paha biçilmez ama. Hemde daha yüksek viteste olmasına rağmen.quote:
Orijinalden alıntı: Guest-8D107F370Bu dizelin derdi çekilmez ya enjektör tıkalı mı acaba performans düşüyor mu
Partikül filtresi tıkalı mı performans düşüyor mu
Her tarafı tıkanıyor kurum is pis benzin temizi abi vallahi enjektörü bile bedava , dizelin orjinal sıfır enjektörünü alsan dünya para
Ayda 2 defa her dizel kullanıcısı çıkıp otobanda 50 km boyunca bassa bu sorunlar çok geç yaşanır. Bu mecburiyet bile güzel bi sebep bence. Benzinli bi arabam olsaydı şuan full sakin kullanmaktan dolayı araba kullanmaktan bıkmış olacaktım
-
Toplum olarak şehir efsanelerini severiz.
-
O motor 98 oktanda 300 beygir verebiliyordu da ondan. :)
-
Tam bir bakarsan bağ, bakmazsan dağ olur konusu. EA288 2.0 TDI enjektörleri de gayet sağlıklıdır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cormen -- 3 Nisan 2021; 9:20:19 > -
Buyuk ihtimal onceden enjektorler degismistir -
Bu işlemin ücreti ne kadar tuttu acaba, teşekkürler. -
quote:
Orijinalden alıntı: MeGaDave06
🧿🧿🧿
Vakti zamanında ss motorsun garajında satılık olan Audi S3 ü için yaptığı instagram açıklamasında "300 beygir olan fakat ülkemizdeki benzin kalitesi sebebiyle 285 beygir güce sahip olan" bilmem ne makinası stoklarımızda diye yazısı vardı ordan aklımda kalmış. Sene 2013 tabi şimdiyle belki çok değişmiştir. Bide genel bi inanış var ülke içinde ondan.
Yakıtı ben shellin kendi şirketine ait olan istasyondan alıyorum onun etkisi var sanırım.
Haber linki için sağolun
Alıntıları GösterOktan farkındandır o, ya da E85 yakıt istiyordur vs.
-
Servis geçmiş kayıtları elimde enjektör değişimine dair bir işlem yapılmamış. Ayrıca enjektörlerimin tam anlayamadığım bi noktasında paslanmalar var fabrikasyon enjektör olduğu belli. Resmini çeker buraya koyarım.quote:
Orijinalden alıntı: realitych
Buyuk ihtimal onceden enjektorler degismistir
Bi kaç audici arkadaşa daha sordum EA288 motorlardaki enjektör sorunları ve problemleri önceki nesil motorlardan nerdeyse %0 a kadar indirildi dediler. O enjektörleri bozman için hiç adı sanı belli olmayan saçma yerlerden defalarca mazot alman lazım dediler. Doğrudur diyemiyorum kendi teyit ettiğim bi bilgi olmadığı sürece bütün sırrı burdaymış demiyorum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 3 Nisan 2021; 1:48:31 >
-
Ücret almadılar. Obdye fişi takıp bilgisayardan enjektör seçeneklerini seçtiler ve direk bu ekran geldi zaten. Araba çalışır vaziyetteydi. Yani alt tarafı bi bilgisayara bağlandı. Tarama yapılmasına bile gerek olmadan fonksiyonları seçtiler ve enjektör değerlerini gördüler.quote:
Orijinalden alıntı: K.Kahriman
Bu işlemin ücreti ne kadar tuttu acaba, teşekkürler.
Teşekkür edip ayrıldım
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Merhaba, aracınızın maşallahı var yalnız ben başka bir hususa takıldım. ülkemizdeki yakıtların avrupadan kötü olduğuna nasıl kanaat getirdiniz? Araştırmalar bunun tersini göstermiş. https://www.donanimhaber.com/turkiye-de-kullanilan-akaryakit-ne-kadar-kaliteli--117835 |
Ayda 2 defa her dizel kullanıcısı çıkıp otobanda 50 km boyunca bassa bu sorunlar çok geç yaşanır. Bu mecburiyet bile güzel bi sebep bence. Benzinli bi arabam olsaydı şuan full sakin kullanmaktan dolayı araba kullanmaktan bıkmış olacaktım |
Benzer içerikler
- golf 7 ile 7.5 arasındaki fark
- egr iptali muayeneden geçer mi
- ani fren nasıl yapılır
- petlas imperium pt515 yorum
- benzin pompası basınç düşüklüğü
- lexus gx
- audi q4 e-tron türkiye fiyatı
- nissan qashqai 2024 fiyat listesi
- haval türkiye"ye gelecek mi
- passat pro
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X