Şimdi Ara

411k G3 çatlama sorunu DELTA garantili

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
3.821
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • iyi forumlar
    Benim cihaz 411k sürümü 32 lik beyaz.
    Cihaz DELTA garantili ve üst tarafında kızıl ötesinde çatlama oluştu
    şimdi de soum daha önce 411k serisi telefonlarda böyle bir sorun yaşayan oldu mu ve özellikle merak ettiğim konu DELTA bu konuda ne yapıyor kullanıcı hatasımı diyor. Çok araştırdım konuyu kirletmemek için ama bulamadım gene buraya yazmak durumunda kaldım.k.bakmayim
    Boş geçmeyim
    Lazy swipe uygulaması hoş kullanışlı bir uygulama bakmanızı tavsiye ederim.



  • Benimki de 411k serisi yaklasik 1 aylik telefon daha sorun cikmadi insallah da catlamaz 410 ve 411 serisi en son cikan oldugu icin lg bu konuda onlem alinmis diyorlar ama demek ki yetersizmis
  • Bende de 2.aydan sonra başladı hocam çatlama telefon 3 aylık
    2 haftada da yarıldı gitti kızıl ötesinin. Bulunduğu yer şimdi de alt Microfon yeri çatlama ya başladı.
    DELTA garantili aldığıma pişman oldum büyük ihtimalle kullanıcı hatası derler yada kasayı değişirler llg garantili alsaydım böyle olmazdı direk yenisini veriyorlar.
    Napalım param yetmemişti :/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ForeverAlonee

    Bende de 2.aydan sonra başladı hocam çatlama telefon 3 aylık
    2 haftada da yarıldı gitti kızıl ötesinin. Bulunduğu yer şimdi de alt Microfon yeri çatlama ya başladı.
    DELTA garantili aldığıma pişman oldum büyük ihtimalle kullanıcı hatası derler yada kasayı değişirler llg garantili alsaydım böyle olmazdı direk yenisini veriyorlar.
    Napalım param yetmemişti :/
    6 ay içinde oluşan bir sorun için cihazın değiştirilmesi gerekiyor yasal olarak. Yasal haklarınızı bildiğinizi söyleyip değişim talep edin. Gerçi kasa değişse de pek problem değil ama sıfır alınması hakkınız varken her zaman için iyidir

    6502 sayılı kanunla Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun satış tarihinden sonraki 6 ay içinde üründe ayıp olduğunun yetkili teknik servis tarafından tespit edilmesi durumda tüketiciye iade, ayıpsız misli ile değişim, ayıp oranında indirim veya ücretsiz onarım talep etme hakkını verir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    6 ay içinde oluşan bir sorun için cihazın değiştirilmesi gerekiyor yasal olarak. Yasal haklarınızı bildiğinizi söyleyip değişim talep edin. Gerçi kasa değişse de pek problem değil ama sıfır alınması hakkınız varken her zaman için iyidir

    6502 sayılı kanunla Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun satış tarihinden sonraki 6 ay içinde üründe ayıp olduğunun yetkili teknik servis tarafından tespit edilmesi durumda tüketiciye iade, ayıpsız misli ile değişim, ayıp oranında indirim veya ücretsiz onarım talep etme hakkını verir.

    Vala hocam delta telefonları sürekli garanti dışı bırakıyor telefonunuzda düşmeden dolayı en ufak bir iz olsun.
    Düşmeyle alakasız bir arızanız olsun örneğin bataryanız bozulsun delta buna bile ürününüzü garanti dışı bırakıyor garanti dışı bırakarak için bahane resmen.
    Bunun bir çok örneği şikayetvar.com da mevcut delta üstüne birde gidip tüketici hakem heyetine şikayet edin diyor pişkin pişkin.
    Benim telefonun çatlama sına da kullanıcı hatası derler büyük ihtimalle diye düşünüyorum.
    G3 çatlama sorunu için ne sonuç verdiklerini bilsem ona göre yollayacağım şimdi birde boşuna 20 gün servisi beklemem istemiyorum yedek kullanacak 3310 um bile yok :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ForeverAlonee

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    6 ay içinde oluşan bir sorun için cihazın değiştirilmesi gerekiyor yasal olarak. Yasal haklarınızı bildiğinizi söyleyip değişim talep edin. Gerçi kasa değişse de pek problem değil ama sıfır alınması hakkınız varken her zaman için iyidir

    6502 sayılı kanunla Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun satış tarihinden sonraki 6 ay içinde üründe ayıp olduğunun yetkili teknik servis tarafından tespit edilmesi durumda tüketiciye iade, ayıpsız misli ile değişim, ayıp oranında indirim veya ücretsiz onarım talep etme hakkını verir.

    Vala hocam delta telefonları sürekli garanti dışı bırakıyor telefonunuzda düşmeden dolayı en ufak bir iz olsun.
    Düşmeyle alakasız bir arızanız olsun örneğin bataryanız bozulsun delta buna bile ürününüzü garanti dışı bırakıyor garanti dışı bırakarak için bahane resmen.
    Bunun bir çok örneği şikayetvar.com da mevcut delta üstüne birde gidip tüketici hakem heyetine şikayet edin diyor pişkin pişkin.
    Benim telefonun çatlama sına da kullanıcı hatası derler büyük ihtimalle diye düşünüyorum.
    G3 çatlama sorunu için ne sonuç verdiklerini bilsem ona göre yollayacağım şimdi birde boşuna 20 gün servisi beklemem istemiyorum yedek kullanacak 3310 um bile yok :)

    Alıntıları Göster
    Ama öyle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Optimus34 -- 16 Ekim 2015; 14:59:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Optimus34

    Ama öyle

    Alıntıları Göster
    Benim cihazımda Delta Garantili bir kere teknik servislerine gittim, zaten gişede duranlar müşteriyi başından savmak için elinden geleni yapıyor, en ufak birşeyi müşteri kabahati olarak gösteriyorlar, onarım yaparakmaliyete girmek istemiyorlar, müşteri memnuniyeti sağlamıyorlar çok ön yargılılar. bakkal dükkanı gibi işliyor iş akışı ve müşteri diyologları gerçekten çok komik şeyler söylüyorlar ve ciddi bir tavirla zorla insana ınandırıyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: :SworD:

    Benim cihazımda Delta Garantili bir kere teknik servislerine gittim, zaten gişede duranlar müşteriyi başından savmak için elinden geleni yapıyor, en ufak birşeyi müşteri kabahati olarak gösteriyorlar, onarım yaparakmaliyete girmek istemiyorlar, müşteri memnuniyeti sağlamıyorlar çok ön yargılılar. bakkal dükkanı gibi işliyor iş akışı ve müşteri diyologları gerçekten çok komik şeyler söylüyorlar ve ciddi bir tavirla zorla insana ınandırıyorlar.

    Alıntıları Göster
    Hocam direk hakkını ara tüketici hake heyetine başvur
    bende tamolarak nereden başvurlur biliyorum ama googe yazssan bı ton sayfa çıkar nasıl başvuracagına dair
    ben dana servise yolamadım telefonumu yedek bir telefon ayarlayınca bende yollayacagım@Optimus34@Optimus34



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ForeverAlonee -- 30 Ocak 2015; 23:27:54 >




  • Hocam kasa çatlağı ile ilgili Delta servis garantisinde bir gelişme var mi acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulentunsal06

    Hocam kasa çatlağı ile ilgili Delta servis garantisinde bir gelişme var mi acaba?

    Ben vermedim hocam servise ama medcell kasa çatlaklıgına bahen bulmuş baskısan dolay kasanın çatladığını ve bunun kullanıcı hatası oldugunu söylemiş
    deltada farklı bişey diyecek değildir tahminimce.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ForeverAlonee

    quote:

    Orijinalden alıntı: bulentunsal06

    Hocam kasa çatlağı ile ilgili Delta servis garantisinde bir gelişme var mi acaba?

    Ben vermedim hocam servise ama medcell kasa çatlaklıgına bahen bulmuş baskısan dolay kasanın çatladığını ve bunun kullanıcı hatası oldugunu söylemiş
    deltada farklı bişey diyecek değildir tahminimce.

    Alıntıları Göster
    serviş fişinizle kaymakamlıkğa gidin tüketici heyetine başvurup paranızı geri alın bu üretim hatasıdır arkadaşlar açık ve net medcell ve delta gibi firmalardan ürün almayın .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BO62

    serviş fişinizle kaymakamlıkğa gidin tüketici heyetine başvurup paranızı geri alın bu üretim hatasıdır arkadaşlar açık ve net medcell ve delta gibi firmalardan ürün almayın .

    Bence hiç bir şekilde Lg den ürün almamak lazım cihaz çıkalı bir sene olacak çatlama sorununa çözüm bulamadılar. Bütün serileride çatlıyor beş para etmez Bendeki 411 de her yerinden çatladı ekran renginde soluk
  • merhaba arkadaşlar benim de lg g3 412 seriisi titanyum rengi yukarda ve altta olmak üzere iki yerde çatlama oluşmuş işin garip tarafı hem yukardaki çatlama hemde aşağıdaki mikrofonun olduğu yerde çatlamış telefon delta garantili delta serviste kasa çatlağı yüzünden telefonu değişen yada tamir edilen örnek var mi
  • nbdrkc1215 kullanıcısına yanıt
    Hocam konuyu açan benim benim teldede hem altta hem üstte çatlak var yaklaşık 2 aydır.
    deltanın çatlak hakkında ne yaptığını bilmiyorum ama bir kaç kişi telefonun ön panelini değitiriyor demiş bazı konularda aklıma takılan konu ön paneli değiştiriyorsa kasada gene bi çatlak kalıyor ana kasayı da değişmek gerek zaten ocu telefona da yere düşünce en ufak darbeyi bahane edip düşmeden kaynaklı oldğu için telefonu hem onarmıyorlar hemde garanti dışı bırakıyorlar.
    Birde telefona taktığımız kılıfın baskısı sonuzu çatlamıştır diye bahaneleri de olabilir MEDCEL garantili telefonlara bu bahaneyi buluyormuş deltada aynısı yapıyodur ara sıra milleti dolandırmak için
  • ForeverAlonee kullanıcısına yanıt
    Hocam benimde 409 serisi 32 G3 Gold mikrofon bölgesinden çift yönlü olarak çatlama yapmış bugün fark ettim. Ben açıkçası deltaya güvenmediğim için telefonu daha pert bir şekilde gönderme ihtimallerinden korktuğum için garantiye göndermeyi düşünmüyorum. Merak ettiğim şey şu bu çatlak sizde ne zamandır mevcut ve çatlakta gözle görülür genişleme büyüme ve benzeri durumlar oluştu mu??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muysalp

    Hocam benimde 409 serisi 32 G3 Gold mikrofon bölgesinden çift yönlü olarak çatlama yapmış bugün fark ettim. Ben açıkçası deltaya güvenmediğim için telefonu daha pert bir şekilde gönderme ihtimallerinden korktuğum için garantiye göndermeyi düşünmüyorum. Merak ettiğim şey şu bu çatlak sizde ne zamandır mevcut ve çatlakta gözle görülür genişleme büyüme ve benzeri durumlar oluştu mu??
    Çalaklar zamanla yarık halini aldı desem yeridir hocam artık elimde telefonu her gören telefonun kırılmış aaa telefonun çatlamış diyor kimsen, dikkatinden kaçmıyor durum :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ForeverAlonee

    Çalaklar zamanla yarık halini aldı desem yeridir hocam artık elimde telefonu her gören telefonun kırılmış aaa telefonun çatlamış diyor kimsen, dikkatinden kaçmıyor durum :)

    Alıntıları Göster
    hocam ben de medcell de aynı sorunu yaşadım, telefonu satıp gidip bimex den yeni seri (2015 şubat üretimi) cihaz aldım (maddi olarak epey zarar etsem de garantisi sağlam olsun dedim)
    velhasılı iki ay geçti üstünden ve bu yeni seri cihaz da çatladı
    LG türkiye garantisi var ama henüz yollamadım, nasil bir tedbir alacaklar göreceğiz. telefon ettiğimde cihazı getirin teknisyenlerimiz değerlendirsin dediler. ancak götürmeye henüz fırsatım olmadı.
    ancak medcell ve delta gibi firmalara güvenmemekte fayda var
    G3 te öön panel ve çerçeve tümleşik olduğundan ön panel değişince o çatlaktan kurtuluyorsunuz
    ancak maliyeti cokyüksek (en son 600TL gibiydi)

    cihazın bu kadar süredir piyasada olmasına rağmen LG nin bu sorunu çözememesi beni LG markasından soğuttu
    ikinci kes gidip saf gibi G3 aldığım için suç biraz da bende gerçi

    dünya genelinde gelişmiş ülkelerde, LG firması veya operatorler genelde cihaz değişimi yoluna gidiyor bu konuda
    ancak yeni cihazlarda da aynı sorunu gören insanlar forumlarda çokça var.

    soruun kaynağı ise, plastik gövdenin belli bir miktar esnerken (cepte, elde, sıcak-soğuk değişiminde...) aynı esnekliği bu metal görünümlü kısmın göstermemesi. plastik gövdeye metal görünüm vermek için yapılan işlem bu bölgeyi sertleştirip-gevrek hale getiriyor. dolayısı ile genel olarak gövdede bir esneme olunca metal kısmı bu gerilim olarak yansıyor ve en zayır olan IR sensor ve Mikrofon kısımlarında yarılma-çatlama oluşuyor.

    Keşke o metal görünümü koymasalardı da telefonu içimiz rahat kullansaydık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fromdeep666

    hocam ben de medcell de aynı sorunu yaşadım, telefonu satıp gidip bimex den yeni seri (2015 şubat üretimi) cihaz aldım (maddi olarak epey zarar etsem de garantisi sağlam olsun dedim)
    velhasılı iki ay geçti üstünden ve bu yeni seri cihaz da çatladı
    LG türkiye garantisi var ama henüz yollamadım, nasil bir tedbir alacaklar göreceğiz. telefon ettiğimde cihazı getirin teknisyenlerimiz değerlendirsin dediler. ancak götürmeye henüz fırsatım olmadı.
    ancak medcell ve delta gibi firmalara güvenmemekte fayda var
    G3 te öön panel ve çerçeve tümleşik olduğundan ön panel değişince o çatlaktan kurtuluyorsunuz
    ancak maliyeti cokyüksek (en son 600TL gibiydi)

    cihazın bu kadar süredir piyasada olmasına rağmen LG nin bu sorunu çözememesi beni LG markasından soğuttu
    ikinci kes gidip saf gibi G3 aldığım için suç biraz da bende gerçi

    dünya genelinde gelişmiş ülkelerde, LG firması veya operatorler genelde cihaz değişimi yoluna gidiyor bu konuda
    ancak yeni cihazlarda da aynı sorunu gören insanlar forumlarda çokça var.

    soruun kaynağı ise, plastik gövdenin belli bir miktar esnerken (cepte, elde, sıcak-soğuk değişiminde...) aynı esnekliği bu metal görünümlü kısmın göstermemesi. plastik gövdeye metal görünüm vermek için yapılan işlem bu bölgeyi sertleştirip-gevrek hale getiriyor. dolayısı ile genel olarak gövdede bir esneme olunca metal kısmı bu gerilim olarak yansıyor ve en zayır olan IR sensor ve Mikrofon kısımlarında yarılma-çatlama oluşuyor.

    Keşke o metal görünümü koymasalardı da telefonu içimiz rahat kullansaydık

    Alıntıları Göster
    Deltada Onarım yaptırabilen oldu mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: :SworD:

    Deltada Onarım yaptırabilen oldu mu?

    Alıntıları Göster
    Konunun başından beri deltadan garantiye gönderen birini bekliyorum malesef daha çıkmadı :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ForeverAlonee

    Konunun başından beri deltadan garantiye gönderen birini bekliyorum malesef daha çıkmadı :)

    Alıntıları Göster
    Herkese iyi forumlar.. 27/12/14 tarihinde aldığım G3 telefonumda dün itibariyle mikrofon kısmında kendi kendine kasa çatlağı oluştu. Telefonumu paralel ithalat yoluyla satın aldım ve Delta garantili. az önce delta servisi aradım. servis numarası değişmiş 0850 532 0 500 olmuş. Bir bayan çıktı telefona ve G3 kullandığımı, telefonun kendi kendine kasasında çatlak oluştuğunu söyledim. Telefonumun İmei numarasını sordu, söyledim delta garantili olduğunu teyit etti. G3 lerde kasa çatlağının kronik bir sorun olduğunu ve telefonumu göndermemi, komple ekran değişimi yapacaklarını söyledi ve yurtiçi kargoyla anlaşmaları varmış, o numara ile telefonu, kutusu, delta garanti belgesi, faturanın fotokopisi ve telefonun sorununu yazan bir kağıt ile kargoya vermemi, 7-15 gün içinde tamir edip göndereceklerini söyledi. Telefonumun 6 ayı doldurmadığını ve sıfır telefonla değişip yapıp yapamayacaklarını sordum, öyle bir uygulamamız yok sadece komple ekran değişimi yapacaklarını söyledi. Açıkcası gayet samimi ve yapıcı bir konuşma gerçekleştirdiler, güven oluştu bende firmaya karşı. Keşke LG gibi sıfır telefon ile değişim yapsalar ama buda yine iyidir.. Bugun vereceğim kargoya ve gelişmelerden sizleri haberdar ederim




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.