SElamlar; bilen arkadaşlar vardır; aracım pert yolunda hasar görünenden büyük gibi zaten pert olmasa da tamir sonrası aracımı satacağım; bu süreçlerde 3 ayı bulabiliyormuş. Biraz birikimim var -üzerine biraz da kredi -100 bin - çekerek yaklaşık 550 ye kadar max. bütçe oluşturabiliyorum. Acaba bu bütçe ile; otomatik olarak, minimum sorunlu; ve kolay elden çıkarılabilecek; hangi marka model önerirsiniz? bulabildiğim mantıklı araçlar; -honda city 2009 - -toyota auris 2009 -2010-2011 -megane HB 2010-2011 yada krediye az daha yüklenerek bütçeyi 700 civarına falan çıkarıp; -pejo 308 2016 -17 -CEED - İ30 - toyota auris 2013 sonrası -hyundai elentra 2016 üzeri modellere mi niyetlensem ? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ghostiki -- 2 Mayıs 2023; 18:0:25 > |
450 - 550 arası OTOMATİK -2009 - 2015 C HB-sedan tavsiye
-
-
Daha yüksek bütçe mümkünse ilk tercihim 308 olurdu. -
308'in 1.2 motorunda katalizör sorunları, bluehdi dizellerinde ise adblue sorunları yaygın.
Ceed ve i30 donanım ve dizel olmak kaydı ile motor bakımından iyidir ancak bi tam otomatik kadar güven vermiyor şanzımanları.
Auris bu listedeki en sorunsuz ve masrafsız araç bence, tercihim bu yönde olurdu.
Honda city falan bulaşmaya gelmez auris varken. Auris kadar sorunsuz olmasa da keyifli olması bakımından Astra J de tavsiye edebilirim. Kendim manuel 1.4t lpg kullanıcısıyım. -
Toyota auris fakat makyajla birlikte olması lazım 6 ileri şanzımana geçildi uzun yolda devir aralığı daha geniş 5 ileri olanı kullandım devir çabuk yükseliyor motoru ömürlük zaten
Tek kavrama olduğu için geçişleri ilk viteslerde hissedersiniz -
Hocam Astra J LPG ile sübap değişim problemini belirtmeyi unutmuşsunuz sanırım. Maalesef onda da böyle bir problem var.
-
Hocam sorunlu diyerek toparlamıştım. Yoksa yağ soğutucusu, eksoz manifoldu, üst kapak contası hatta piston kırma vb. problemleri de var. Kullanım alışkanlığı ve daha hassas bakım ihtiyacı var bence ancak düzgün bir işçilik ve afr ayarıyla lpg de dahi sorun yaşamadım ben henüz. Yine de şans işi bu araba işleri.. -
Ege bölgesinde çok iyi bilinen bir Opel Servisinde sürekli bakımlı bir Astra J almıştık, maalesef 8-10 bin km olmadan sübaplardan motor açılmak zorunda kaldı. AFR ayarı yapılıydı araçta. AFR maalesef çözüm değil. Özellikle milenyum sonrası motorların bir çoğu LPG'ye epey dayanıksız. Örneğin Mazda 3'te de var. O kadar da sorunsuz marka olarak bilinir ama LPG gördü mü yamuluyor sübaplar.
Bu arada bahsettiğim Astra J hafif performanslı kullanımla birlikte şanzıman da dağıtmıştı ama o tamamen şans bence.
-
Mazda 3 benzinli olarak baktım ama elden çıkartırken sorun olabilir diye biraz da vazgeçtim yoksa çok güzel araçlar.
Bu arada lpg düşünmüyorum, astra ile de mazda 3 ile de ,zaten 3 4 ay falan kullanırım, o yüzden en önemli kriterim, sorumsuzluk, sağlamlık ve 2. Elde değerini koruması.
Sanırım 500 civarina auris 2010 2011 elegant - comfott extra veya kosullari zorlayarak 600 civarina 2013 yeni kasalar en mantıklı seçenekler gibi duruyor.
-
Hocam haklısınız, ama ben sanki sübap problemi yok demişim gibi cevap yazıyorsunuz. Tabi ki var böyle bir problem, ama sizin yaşamanız herkesin 10 bin km de yaşayacağı anlamına gelmiyor. Keza lpg ile dahi ennn az 30-40 bin km idare eder orijinal sübapları. Sonrasında çelik sübap çare. Siz zaten ömrü dolmak üzere olan bir aracı satın almışsınız demek ki, ya da çok sık sıkıştırılmış bir araç. Velhasıl 42 bin km'dir sübap sorunum olmadan kullanıyorum. Gittiği yere kadar, sonra illa ki değişecek. Burada önemli olan lpg ile kullanıldığındaki kâr ile lpgden ötürü yaşadığın problemlerden edilen zarar hesabıdır. Ayrıca opeller zaten motorları yüksek sıcaklıklarda çalışan arabalar olduklarından lpg olmasa dahi sübap eritebilirsiniz. -
Yok est. tam tersi konuyu biraz açma maksadıyla detaylandırmıştım. Öyle bir amacım yok tabi ki. Gönül ister tasarruflu binmek ama maalesef şanslı olmayınca illa ki bir problem çıkarıyor. Ayrıca tüm kullanıcılar gibi Size de kazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum.
4 tane aracım oldu 3'ü LPG'ydi tasarrufla bindim, şimdikini sıfır aldığım için ve kullanım durumum LPG maliyet oranına uygun olmadığı için benzinle devam edeceğim. Ha LPG kötü demek değil bu tam tersi çok da tasarruflu oluyor ama maalesef sübaplardan örnek verirsek artık yürütme/tamir masrafları eskisi gibi ucuz olmadığı için LPG maliyet riski benim göze alabileceğimden çok daha yukarıda artık.
-
Hocam piyasa çok karışık ve temiz arabalar genelde sahiplerinde bekliyor gibi görünüyor. Bu yüzden 3-5 aylık kullanım için olabildiğince küçük yaş piyasa araçları düşünmek mantıklı olabilir. Olası zamlarda en çabuk zamlananlar genelde küçük yaş grubu, 8-10 yaş grubu araçlar genelde fiyat artışında geriden geliyor, dolayısıyla üst modele geçiş düşünüldüğünde makas daha da açılıyor.
Bu açıdan da değerlendirmek mantıklı olabilir kısa vade için.
-
Peugeot 308 1.6 vti otomatik kullanıcısıyım arabam 2010 model, şu anda 75 bin km'de, aldığımdan beri çok memnunum, gerek iç hacmi(d segmenti sınıfında), bagajı(440 lt), motorun üst devirlerdeki performansı olsun bence alınabilir bir araç, ayrıca 4 ileri otomatik şanzımanı şu ana kadar vites geçişleri olsun bir problem çıkarmadı, tavsiye ederim.
-
Teşekkürler, vti motorlar da kronik sorun falan var mıdır?
Yoksa bende beğenirim kasası gayet yakışıklı. Lpg de düşünmüyorum
-
700 bine çıkabilirseniz 1.5 dizel otomatik Focus 2015-2018 tavsiye ederim 👍 -
Teşekkürler size de hocam. Dediğiniz gibi kullanım alışkanlıklarını göz önünde bulundurmak lazım.. -
Hocam bütçeyi biraz daha arttirip 308 düşünülebilir.
2018 ve sonrasi makyajlı olanlarindan bulursanız gayet memnun eder. -
Megane üzmez. Bütçenizi artırmaya değmeyebilir diğer araçlar -
megane 4 icon bak bence. dizel otomatik işini görür. 1.5 sene kullandım.
-
400 e bulabileceğin süper araba. hb fiat bravo2008 ve üzeri yeni kasa yani. . ister 1.6 multijet 300nm 120bg full sport style paket alırsın. ister 1.4tjet 120 - 140bg benzin lpg lisini alırsın.
arabadaki özellikler yarı otomatik kimine göre alışamadığı kimine göre (ben çok seviyorum) güzel sağlam bir vitesi olan 9 a kadar çıkan airbag sayılı F1 direksiyondan vitesli abs asr bas esp vs her şeyi olan. 420 lt gibi azımsanmayacak bagajı olan. cam tavanlı yagmur park far sensörlü. digital aquos cift yönlü klimalı. kolcak ısıtma sogutmalı. mercekli farlı ve bazı az modellerinde xenon far yıkamalı. incele derim. avrupa üretimdir. gulietta ve lancia delta ile aynı banttan çıkmadır. çoğu parçaları incelerseniz aynıdır. zaten şasi motor vites genellikle aynı bu saydıklarımda..! avrupa üretim diyorum hocam palioyla ne bileyim dobloyla ya da başka modellerle hiç kıyaslamayın.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugacomtr -- 3 Mayıs 2023; 8:19:49 >
-
İlanlarla ilgim yoktur
Touch plus ya da icon öneririm
SAHİBİNDEN Satılık Fluance Touch Plus İlan No: 1093380620
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-sahibinden-satilik-fluance-touch-plus-1093380620/detay
Comforline ya da highline öneririm
DÜŞÜK KM 113 binde OTOMATİK MASRAFSIZ"KOMPLE R GÖRÜNÜM İlan No: 1088280567
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-dusuk-km-113-binde-otomatik-masrafsiz-komple-r-gorunum-1088280567/detay
Benzer içerikler
- motor yağında benzin kokusu
- başka şehirden araba alınca plaka değişimi
- linea 1.4 turbo
- bosch akü üretim tarihi
- lastik parlatıcı yapımı
- mg türkiye fabrika
- ford focus 2024 fiyat listesi
- byd han
- pagani utopia
- togg satış rakamları
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X