Şimdi Ara

450 Bin ₺ Hangi SUV Seçilmeli? kona-puma-juke *ALINDI*

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
28
Cevap
0
Favori
5.584
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2020 yılı ve üzeri, otomatik viteslisi alınacak.

    Bunlar dışında kona, vitara ve c3 aircross modelleri de gözüme çarptı.

    Bu araçlar 2. elde 450 bin bandında geziyorlar.


    Önceliğim kasası ilgi çeken, yakışıklı/yenilikçi bir model olsun istiyorum. daha sonra otomatik şanzumanı uzun vadede sorun çıkartmasın mümkünse. Bu fiyat bandında gözümden kaçırdığım modellerde olabilir, söyleyebilirsiniz.


    Yorumlarınıza ihtiyacım var, şimdiden teşekkür ederim.


    450 Bin ₺ Hangi SUV Seçilmeli? kona-puma-juke *ALINDI*



    Güncelleme:


    Suzuki Vitara / Skoda Kamiq: Bu segmentte fiyatları bi' tık daha yukarıda (500'lere yaklaşıyor) diye listemden çıkardım. Şimdi diyeceksiniz: ``450 veren 500'de verir.`` diye.. Ama o işler benim açımdan öyle olmuyor. :) Keza rakiplerine göre bu + fiyatı verdirecek bir detay göremedim.


    C3 AirCross: Arka farlarının yuvarlak tombik oluşu kasaya feminen bir hava katmış. Kasası da oldukça düz ve

    tasarımsal açıdan rakiplerinin çok gerisinde kalmış. Bu kadar para verip, bu kadar düz bir kasam olmasını istemediğim

    için listemden çıkarttım. Dediğim gibi tasarım benim için öncelikli bir seçenek..


    Seat Arona: Kesinlikle kötü bir araç değil. Sadece tasarımsal olarak 'klasik' durduğu için listemden çıkarttım. Böyle nasıl desem tam bir aile için yapılmış baba arabası gibi duruyor. Ben biraz daha yenilikçi ve kendini belli eden bir kasa istiyorum. Farklı olması lazım, arona düz bir kasa.. Şöyle yanına bir puma veya juke koyunca ne demek istediğimi anlayacaksınız. 


    Şimdi listemde juke, puma ve sonradan giren kona kaldı.


    Juke ve Puma tasarımsal olarak resmen ateş ediyorlar. Kona'nın da 2'si kadar olmasa da kendine has bir duruşu var. Ve genel toplamda mantıklı bir araç olduğunu düşünüyorum. Yine güncelleyeceğim..


    *Başlık ve karşılaştırma resmi güncellendi.


    Güncelleme 2:


    arkadaşlar tüm tavsiyeleriniz için teşekkür ederim. puma ve juke hangisi uygun fiyatlı denk getirirsem onu alacağım. juke şu anda nedense bi 10 bin bandında daha yukarda gözüküyor.


    **** ALINDI **** TEŞEKKÜRLER HERKESE


    468 bin tl'ye kırmızı puma aldım arkadaşlar 10 bin km'de.. ilanlardaki fiyatlardan kimse 500 lira bile inmiyor şaka gibi herkes tok satıcı.. eğer daha uygun fiyatlı juke bulabilseydim alacaktım ama imkanı yok kimse kuruş indirmiyor maşallah :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PhilipTandy -- 1 Mayıs 2022; 16:42:53 >







  • Kia stonic 1.0 turbo 120 HP veya 1.4 atmosferik 100 HP düşündünüz mü ;)

    Benim çok beğendiğim bir araç .
  • dfk24 kullanıcısına yanıt

    hocam, stonic f/p oranıyla çok cazip bir araç. ama bu modellere göre biraz sönük kalıyor. bütçem bu modellere yetebiliyorken daha ucuz bir model olan stonic seçmemem gerektiğine karar kıldım. ama bütçem kısıtlı olsaydı stonic muhteşem bir seçenek olurdu. teşekkür ederim değerlendirmeniz için.

  • Konu başlığındakilerin hiçbiri SUV değil.
  • canlee89 kullanıcısına yanıt

    ne hocam bunlar sedan mı?

  • Crossover araçlar yani HB araçların azıcık yerden yükseği

    Aracın altı 2 cm daha yüksek olunca SUV olmuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi canlee89 -- 24 Nisan 2022; 15:49:56 >
  • Kesinlikle ford puma alirdim. O olmazsa Skoda kamiq alirdim.

    Seat arona cok dandik duruyor bence. Nissani hic incelemedim.

    Bunlara ek olarak hyundai Kona da inceleyebilirsiniz
  • FurkanKizil kullanıcısına yanıt

    hocam bana da puma daha yakın geliyor. aralarında en sportif ve agresif duruşu olan bu. kamiq'in de kendine has bir duruşu var biraz daha klasik kalıyor forda göre.. yani aslında kona arona kamiq hatta vitara klasik duran araçlar çok yenilikçi bir tasarımları yok.. kötü değiller tabi


    tşkler değerlendirmeniz için




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PhilipTandy -- 24 Nisan 2022; 15:53:48 >
  • canlee89 kullanıcısına yanıt

    SUV dnasını taşıyan tek araç burda Nissan Juke hiçte öyle hb den yükseltilmiş bir araç değil tr de olmayabilir ama yurtdışı Juke 4*4 modelleri çok güzel derecede kar ve tepe arazi şartlarında kullanılıyor YouTube da videoları var

  • en alınası araç captur bana göre bu segmentte.


    motor çok canlı, iç hacim-bagaj hacmi çok büyük,


    aks ve iz mesafeleri ağapı yukarı c segmenti standartında.

  • Kesinlikle adına dayı oglunda var

  • bu segment ne kadar karışık, herkes farklı bir model söylüyor. çok fazla yeni model var. araştırmaktan insan sıkılıyor. gözünü kapatıp alıp geçeceksin :D

  • Yeni juke tasarımı ile gayet iyi duruyor ikinci tercih olarak puma derim
  • Kamiq diyorum
  • 470 e ford puma aldım 3 gün önce , bende arona , kamiq ve kona baktım bi süre , pumada karar kıldım , arona ve kamiq yerden yükseltilmiş b sınıfı araç gibi duruyorlar kafanı çevirip bakmassın . Kona dıştan çok güzel fakat içi çok dar . Puma bunların en iyisi bence açık ara alternatifi juke olabilir , pumanın özellikle yol tutuşu ve motor performansı harika hiçmi eksisi yok tabiki var onuda sorarsanız anlatırim..

  • serty23 kullanıcısına yanıt

    hocam teşekkür ederim aydınlatıcı bir yorum oldu benim için

  • serty23 kullanıcısına yanıt

    Anlatın hocam eksileri

  • Deníz kullanıcısına yanıt

    Görüş acısı sürücü için çok vasat , arka cam ufak yan aynalarda ufak öle olunca huzursuz edio biraz , klima sesli çalışamkta ve 5 kişi 1.80 üstü uzun yola gidilmez arka yaşam alanı c sınfından kötü .. Bunlar harici çok iyi bir araç..

  • Güncelleme:


    Suzuki Vitara / Skoda Kamiq: Bu segmentte fiyatları bi' tık daha yukarıda (500'lere yaklaşıyor) diye listemden çıkardım. Şimdi diyeceksiniz: ``450 veren 500'de verir.`` diye.. Ama o işler benim açımdan öyle olmuyor. :) Keza rakiplerine göre bu + fiyatı verdirecek bir detay göremedim.


    C3 AirCross: Arka farlarının yuvarlak tombik oluşu kasaya feminen bir hava katmış. Kasası da oldukça düz ve

    tasarımsal açıdan rakiplerinin çok gerisinde kalmış. Bu kadar para verip, bu kadar düz bir kasam olmasını istemediğim

    için listemden çıkarttım. Dediğim gibi tasarım benim için öncelikli bir seçenek..


    Seat Arona: Kesinlikle kötü bir araç değil. Sadece tasarımsal olarak 'klasik' durduğu için listemden çıkarttım. Böyle nasıl desem tam bir aile için yapılmış baba arabası gibi duruyor. Ben biraz daha yenilikçi ve kendini belli eden bir kasa istiyorum. Farklı olması lazım, arona düz bir kasa.. Şöyle yanına bir puma veya juke koyunca ne demek istediğimi anlayacaksınız. 


    Şimdi listemde juke, puma ve sonradan giren kona kaldı.


    Juke ve Puma tasarımsal olarak resmen ateş ediyorlar. Kona'nın da 2'si kadar olmasa da kendine has bir duruşu var. Ve genel toplamda mantıklı bir araç olduğunu düşünüyorum. Yine güncelleyeceğim..


    *Başlık ve karşılaştırma resmi güncellendi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PhilipTandy -- 25 Nisan 2022; 1:32:37 >




  • Nissan Juke tekna yi uzun yol da dahil arada kullanıyorum. Sizin baktığınız platinum donanım ise bahsettiğim eksik yönleri olmayabilir.

    Kullanırken yüksek araç kullanma hissi veriyor. Görüş açıları fena değil. Park etmek filan kolay. Multimedya ve park sensörü - geri görüş başarılı. Yakıt fena değil. 1.0 turbo motor. Ortalama 6 litre diyelim, çok bakmıyorum yakıta ne yalan söyleyeyim. İn kabin geniş. Benim boyum 1.94, önde rahat ediyorum gayet. Arka baş mesafesi iyi, diz mesafesi de ehh işte. Bagaj da fena değil. Aracın yol tutuşu İyi. Yüksek olmasına rağmen virajlı yollarda dâhi güven eksikliği hissetmedim. Aracın farları çok iyi. Otomatikman uzun kısa LED farlar, uzun yolda çok rahat ettiriyor.

    Gelelim bence eksilerine:). Üzerinde gelen lastikler dandik. Bridgestone un en dandik serisi. 90 dan sonra çok yol sesi alıyor. Şehir içinde düşük hızda sıkıntı yok
    . rüzgar yalıtımı çok iyi değil, yine 90 dan sonra aynalardan rüzgar sesi var. Yani aracın yalıtımı b sınıfı, fazlasını beklemeyin. Ben iri adamım:). Koltuklar biraz sert geliyor bana, daha küçük bir insan rahat edebilir belki. Donanım seviyesi ile alakalı olabilir. Deri olmayan plastik direksiyon ve vites dokunma olarak kötü hissettiriyor. Kol dayama eksikliği hissediliyor.

    Gelelim en sevmediğim yanına:). Gaz tepkisi kötü aracın. Ara hızlanma filan demiyorum. Zaten 1000 motor araç. 80 den sonra çok iyi değil ara hızlanmalari. Benim dediğim vitesten veya gaz ayarından kaynaklanıyor. Aracı kaldırırken hafifçe gaza basıyorsun, gitmiyor gibi geliyor araç, hafif daha dokunuyorsun, bu sefer birden gidiyor. Bu da trafikte ve özellikle araç Park ederken tehlike yaratıyor. Bilmiyorum benim ayağım da büyük diye belki ben beceremiyorum, ama en sevmediğim yanı bu aracın.

    2 gün önce ilk bakımıni yaptırdım. 1645 TL tuttu. Baykoclar Ankara da. Bu bilgiyi de vereyim. Yetkili servis için fena fiyat değil gibi.

    Araçtan genel olarak memnunuz. En başta dediğim gibi eğer Platinum donanım alacak iseniz, saydığım eksiklerin çoğu da olmayacak.
    İyi günler.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.