Şimdi Ara

70 77 bg lik arabalar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39
Cevap
0
Favori
7.986
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sahibinden de gezerken 70 75 bg ilk arabalar ı göruyum mesela Fiat punto ve palio pejo 206 reno clio gibi araçlar var. Bu araçlarin benzinli olanarı kasayı kaldırabilipr mu ?

    Merak etmemin sebebi Bizde vectra var 82 bg 130 tork kasayı çok iyi kaldırdığını soyleyemem özellikle kalkisarda.
    Tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    70-75 Beygirlik Arabalar: Alınır mı, Ne Demek?

    70 Beygir ve 75 Beygir Arabalar

    70 beygir (bg) veya 75 beygir güç üreten arabalar, genellikle küçük ve kompakt araçlardır. Bu güç miktarı, günlük olarak şehir içi sürüş için yeterli olabilirken, otoyol sürüşleri veya ağır yük taşıma için sınırlı kalabilir.

    75 HP Ne Demek?

    75 beygir gücü (hp), bir motorun güç çıkışını ölçen bir birimdir. Motorun dakikada ürettiği kuvveti ölçer. 1 beygir gücü yaklaşık 746 watt'a eşittir.

    Motor Gücü 75 HP Ne Demek?

    75 hp motor gücüne sahip bir araba, dakikada 746 watt x 75 = 56.000 watt güç üretir. Bu güç, aracın tekerleklerine iletilir ve arabanın hareket etmesini sağlar.

    75 HP Araba Alınır mı?

    75 hp'lik bir araba alıp almama kararı, bireysel ihtiyaçlarına ve tercihlerine bağlıdır. Günlük işe gidip gelme, kısa mesafeli yolculuklar ve şehir içi sürüş için yeterli olabilir. Ancak otoyol sürüşleri, yokuşlu araziler veya ağır yük taşıma planlıyorsanız, daha yüksek güçlü bir araç düşünmek daha iyi olabilir.

    70 HP Araba Alınır mı?

    70 bg'lik bir araba, 75 bg'lik bir arabaya benzer şekilde, günlük kullanım için yeterli olabilir. Bununla birlikte, güç açısından biraz daha sınırlı olacaktır. Eğer performans veya güç önceliğiniz değilse, 70 bg'lik bir araba sizin için uygun olabilir.

    Sonuç

    70-75 bg'lik arabalar, belirli ihtiyaçlar için uygun olabilirler. Küçük ve kompakt araçlar oldukları için şehir içi sürüş için elverişlidirler. Ancak yüksek performans veya ağır yük taşıma gereksinimleri varsa, daha yüksek güçlü bir araç tercih edilmelidir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Bu millete yillarca 60 hp karburatorlu kus serisi sattilar.Onlar gidiyorsa bu araclar hayli hayli gider .Ama ucsun kacsin performansi beklememek gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok genelde olduğu yerde duruyor bu kasalar, bizde var bi tane 82 beygir ileri gittiğini göremedik daha.
    Yav allah aşkına her bunun benzeri konu altında söyleniyor, ne beyinler çalışıyor ne argeler ne testler yapılıyor da konuyor bu araçlara bu motorlar. Merak etmeyin 5 kişi binmiş halde yokuşta kaldırırken vs hala ileri gitmeye devam ediyor bu araçlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Belki vectraya yetmeyebilir ama b sınıfı için yeterli bir motor ki mühendisler koymuş.

    Ha vectra için de yeterlidir tabii ki ama ne kadar ekmek o kadar köfte meselesi işte

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beklentiyi düşük tuttuktan sonra sıkıntı olmuyor. 3.5 senedir Clio#1 var 70 bg. Performans beklentisi içine girdiğim anda beni üzüyor, heleki yüklü ise. Ama kapasitesini bilip buna göre kullanınca sıkıntı yok. Biraz da kullanmayı bilmek gerekiyor. Bu araçları baymamak lazım yüklü iken. Biraz kafa şişiriyor ama biraz devir çevirtince kendine geliyor araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lucterian kullanıcısına yanıt
    Tepki biraz abartı olmuş beğenmiyorsanız yazmazsiniz olur biter.



    Arabadan performans beklediğim yok düz yolda nasıl gittiklerini gördüm ama kalkislarda ve yokuşta çok zorluyor mu ona göre bilgilenmek istedim.

    Kuş seriler ı çok zorlanıyor Du hatırladığım kadariyla 😊

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzinliler yokus yukari cekmiyor, sehir ici icin beklentiler yuksek tutulmazsa yeterli ama ben tercih etmem bir daha.. dizellerin kalkislari hantal ancak uzun yolda gayet yeterli, torklari da yuksek zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4 motorlar fena değil .1.2 motorlar baya zayıf.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 77 bg 115 tork benzinli puntom vardi 7 sene kullandim pekde hantanlik gormedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atmosferik 75-80 hp arabalar genelde 900-1000 kilo civarı ağırlığa sahip ve hepsi nerdeyse b ya da a segmenti.



    Rahat rahat götürürler. Hiçbir sıkıntıda olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben 1.0 67 beygir tüplü i10 kullandım bir süre, 5 kişiyle yokuşta da gittim, dur kalk da yaptım, gidiyordu yani
  • Yani sonuçta bende 90 lik fiesta var atmosferik öyle aman aman kaçıp ucmuyor ama bastığınız zaman da yeterli gücü sunuyor. Ama kesinlikle.turbo elzem. Hele ki yokustasiniz ve araç dolu önümüzdeki tiri çok zor solluyorsunuz ışte o zaman. Diyorum turbo büyük nimettir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.2, 1.4 atmosferik ve ortalama 70 80 bg bu araçlar, ortalama ağırlıkları 1000 1250 kg arası, motor yetmiyor birde 3 - 4 kişi olup 5 - 10 derecelik bir yokuşa geldiğinde 50 km hızdan 60 a 15 dakikada geliyor vites küçültüp gaza basıyorsun, devir 3000 3500 oluyor anlık tüketim 12 15 lt görüyor. lpg de olsa benzinde olsa israftan başka bir şey değil. ben şimdiye dek az yakanına da denk gelmedim. ışıklarda 0 dan 50 km hıza gelmek için ortalama 7 dk beklersen araç 3 lt / 100 km bile yakabilir. ama bu araba değil eşek olur. bu yuzden 1.2 1.4 atmosferikler ekonomi içinde çöp, sürüş zevki içinde çöptür. devir çevirdim motor sesi ihahahaaa yapanlar çocuktur bu forumda onları zaten kaale alma.
  • 1.4 77 bg Fiat Punto kullandım uzun zaman.. Ş.içi üzmez ama Ş.Dışı biraz üzebilir. Gene performans beklemiyorsan ideal dir
  • ufuk-34JD58 kullanıcısına yanıt
    Hocam benim 1.25 lik Riom 85 beygir öyle zayıf da değil hani..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • klimayı açınca yavaşlayan arabalar bunlar
  • 1.25 2001 model fiestam vardı canavar gibiydi ama hiç canı yoktu dik yokuşta geri kaçtığım bile olmuştu
  • gene başlamış yokuş çıkamazcılarla; klimayı açınca gidemezciler.

    arkadaşlar cidden bu arabalar böyle olsa bu kadar tüketici alıp kullnır mı?

    bazı araçlar öyle kabul; sen 1100 kg ye 1.0 motor koyup üstüne tam tomatik 4 ileri şanzıman koyarsan yavaş hızlanır vb.(i10). ama i10 bile amacı ulaşım olan kişinin bütün ihtiyacını görür.

    herkes yokuş yukarı 5 kişi varken , klima açıkken 120 ile tır sollama derdinde değil;(o tırlarda hep yokuş yukarılarda olur zaten? )

    ayrıca tüm 1.2 -1.4 atmosferikleri aynı kefeye koymayın.

    colt,jazz,yaris,attrage/spacestar peugeotun 1.2 si gibi örnekler mevcut.

    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 21 Haziran 2017; 14:25:10 >
  • 1.25 82 bg fiesta kullanıyordum, araba 975 kg olduğu için hiç zorlanmıyordu. 5 kişi bagaj dolu olduğunda bile yokuşlarda kaldıramama gibi bir sorun yaşamadım. Şehirler arası yolculuklarda bile üzmüyordu, hızlanması iyi olmasa da yüksek devirlerde gayet yeterli güç veriyordu, bence 1.2 atmosferik motorlar b segmenti için gayet yeterli motorlar tabi 1000 kg altında ağırlığı olmalı aracın. 1200 kg ağırlığında bir araçta 1.2 atmosferik motor memnun etmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi canvarol -- 21 Haziran 2017; 14:31:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim polo classic 1.6 75 likti.Gaza çökünce yapıştırıyordu ilk viteslerde.Torkta önemli,benim motorun 136-145 nm torku vardı ve 100 e kadar gayet iyi yürüyordu.beygirde 100 den sonrası sıkıntı oluyor genelde,biraz hantal oluyor.yüklüyken bile performanstan yana sorun yaşamadım pek fazla.5 kişi full bagaj klima açık halde dipgaz 160 la gittiğimi biliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PoloClassic75 -- 21 Haziran 2017; 14:33:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.