Şimdi Ara

açık kalan teyp akü bitirir mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
44
Cevap
0
Favori
38.928
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yeni bir pioneer taktırıdm ford focus a. takan kişi bunları kontaksız takmak daha iyi dedi.

    sabah arabanın aküsü bitmişti. gittim yeni akü aldım. gerçi 4 senelik aküydü. normal bitmiş de olabilir.

    teyp sabaha kadar açık kalsa dolu aküyü de bitirir mi? bu tehlike varsa kontaklıya çevirteyim



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Teyp Açık Kalırsa Akü Biter mi?

    Araba radyoları ve teypler, araç akü sistemine bağlı cihazlardır. Bu nedenle, açık unutulduklarında aküyü boşaltma potansiyeline sahiptirler.

    • Teybin Açık Kalması Aküyü Bitirir: Teybin açık kalması, aküden sürekli olarak elektrik çekmesine neden olur. Çekilen elektrik miktarı, teyp modelinin özelliklerine bağlı olarak değişebilir. Ancak, herhangi bir teyp uzun süre açık bırakıldığında aküyü bitirebilir.

    • Radyo Aküyü Bitirir mi? Evet, radyo da bir teyp türüdür ve açık bırakılması aküyü boşaltabilir.

    • Kapalı Teyp Aküyü Bitirir mi? Hayır, kapalı bir teyp aküyü bitirmez. Ancak, bazı teyplerde saat veya diğer özellikler için sürekli olarak düşük miktarda elektrik kullanabilen dahili hafıza birimleri bulunur. Bu gibi durumlarda, uzun süreli park etme sonrasında akünün bitmesine neden olabilirler.

    Akünü korumak için aşağıdaki önlemleri almalısın:

    • Teyp veya radyonu kullanmadığın zaman kapatmayı unutma.
    • Uzun süreli park etme durumlarında, araç sistemindeki tüm elektrikli cihazları kapat.
    • Akünün durumunu düzenli olarak kontrol et ve zayıfladığında değiştir.

    Bu önlemleri alarak aracının aküsünü koruyabilir ve beklenmedik akü bitmeleriyle karşılaşmaktan kaçınabilirsin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • teyp, far vs açık kalırsa akünün bitmesi şaşırtıcı olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: basketbol6

    teyp, far vs açık kalırsa akünün bitmesi şaşırtıcı olmaz.
    Elektrikçi yanlış yapmış bence.

    Kontağa bağlamak en iyisi. Elektrikçi kolaya kaçmış. Ne güzel kontağı açınca teybiniz açılacak, kapatınca da kapanacaktı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: basketbol6

    teyp, far vs açık kalırsa akünün bitmesi şaşırtıcı olmaz.
    Bitirebilir.

    Zaten akünüzün ömrü kısalmış.Üstüne teyp açık kaldığında bitmesi normal..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: **osk@r78**

    Bitirebilir.

    Zaten akünüzün ömrü kısalmış.Üstüne teyp açık kaldığında bitmesi normal..

    Alıntıları Göster
    Biter , tecrübe yaşadım onla ilgili :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elmanders

    Biter , tecrübe yaşadım onla ilgili :D

    Alıntıları Göster
    Yeni aküde biter tabiiki ama şarj tutar yani akü şarj olunca tekrar kullanılabilir ,halbüki eski aküde böyle olmuyor bir kez böyle bitince bir daha zor şarj oluyor.Tecrübe ile sabittir
  • Tecrübeli bir oto elektrikçi halbuki.
    Neden kontaksiz bağladı o zaman
    Anlamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bu konunun cevabını bende merak ediyorum.kontaksiz bağlanan teyp açık olmadığı halde akü bitirir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hüseyin.

    Bu konunun cevabını bende merak ediyorum.kontaksiz bağlanan teyp açık olmadığı halde akü bitirir mi?
    Bizimki bitmemiş.. 1 gece açık kalmış..yaklaşık 10saat çalişmiş ama akü sağlam hala
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KoşanBalık

    Bizimki bitmemiş.. 1 gece açık kalmış..yaklaşık 10saat çalişmiş ama akü sağlam hala

    Alıntıları Göster
    Bende nedense kontaksız olmasını seviyorum. En azından boşuna kontağı açmak zorunda kalmıyorum . Ama unutursan o iş vahim . Aküyü bitirmese bile sabah gittiğinde akü marşı çeviremez büyük ihtimalle. Tek çözüm aracı vurdurup akünün kendini toparlamasını beklemek olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bykush99

    Bende nedense kontaksız olmasını seviyorum. En azından boşuna kontağı açmak zorunda kalmıyorum . Ama unutursan o iş vahim . Aküyü bitirmese bile sabah gittiğinde akü marşı çeviremez büyük ihtimalle. Tek çözüm aracı vurdurup akünün kendini toparlamasını beklemek olur.

    benim aracımda da teyp kontağa bağlı ama kontağı açmadan da çalışıyor. benim tavsiyem kontağa bağlı olması yönünde olacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: raptile06

    quote:

    Orijinalden alıntı: bykush99

    Bende nedense kontaksız olmasını seviyorum. En azından boşuna kontağı açmak zorunda kalmıyorum . Ama unutursan o iş vahim . Aküyü bitirmese bile sabah gittiğinde akü marşı çeviremez büyük ihtimalle. Tek çözüm aracı vurdurup akünün kendini toparlamasını beklemek olur.

    benim aracımda da teyp kontağa bağlı ama kontağı açmadan da çalışıyor. benim tavsiyem kontağa bağlı olması yönünde olacaktır.

    Alıntıları Göster
    eeee creative teknoloji bakbak teknolojiye bak arabanın kontagını cıkarttıgında 15 dk radyo çalar sonra çalmaz arabayı çalıştırman gerekir. yani açık bırakamıon ee creative bu be :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ColDasHeLL

    eeee creative teknoloji bakbak teknolojiye bak arabanın kontagını cıkarttıgında 15 dk radyo çalar sonra çalmaz arabayı çalıştırman gerekir. yani açık bırakamıon ee creative bu be :D

    Bu özelliği beğenmeyenleri ben hiç anlamıyorum. Unutsanız bile ne güzel yaklaşık 30dk içinde bütün iç elektriği kesiyor akü kabusu yaşamıyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    quote:

    Orijinalden alıntı: ColDasHeLL

    eeee creative teknoloji bakbak teknolojiye bak arabanın kontagını cıkarttıgında 15 dk radyo çalar sonra çalmaz arabayı çalıştırman gerekir. yani açık bırakamıon ee creative bu be :D

    Bu özelliği beğenmeyenleri ben hiç anlamıyorum. Unutsanız bile ne güzel yaklaşık 30dk içinde bütün iç elektriği kesiyor akü kabusu yaşamıyoruz.

    Alıntıları Göster
    tecrübeyle kanıtlanmıştır...biter..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmtıl

    tecrübeyle kanıtlanmıştır...biter..

    Şimdi teyp kontağa bağlı değil.Anahtarı çıkarttığımda ve teybin başlığını çıkardığımda arkadaki hafıza kartı girişinde mavi ışık yanıyor oluyor.Eğer ki kesin,garanti başınıza geldiyse götürüp kontağa bağlatacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hüseyin.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmtıl

    tecrübeyle kanıtlanmıştır...biter..

    Şimdi teyp kontağa bağlı değil.Anahtarı çıkarttığımda ve teybin başlığını çıkardığımda arkadaki hafıza kartı girişinde mavi ışık yanıyor oluyor.Eğer ki kesin,garanti başınıza geldiyse götürüp kontağa bağlatacağım.

    hocam teyp açık kalmıştı..sabah kalktım araba çalışmadı...ikinci ise far açık kalmış ..yine motor çalışmadı...2 ay sonrada akü mefta oldu..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmtıl

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hüseyin.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmtıl

    tecrübeyle kanıtlanmıştır...biter..

    Şimdi teyp kontağa bağlı değil.Anahtarı çıkarttığımda ve teybin başlığını çıkardığımda arkadaki hafıza kartı girişinde mavi ışık yanıyor oluyor.Eğer ki kesin,garanti başınıza geldiyse götürüp kontağa bağlatacağım.

    hocam teyp açık kalmıştı..sabah kalktım araba çalışmadı...ikinci ise far açık kalmış ..yine motor çalışmadı...2 ay sonrada akü mefta oldu..

    Alıntıları Göster
    Hocam Kontaksız Bağlanırsa Akü Bitmez.Açık unutursanız Biter Eğer Kapatırsanız Bitmez.




  • Çoğu araçta açık kalan teypler için oto kapatma sistemi var diye biliyordum... Bir saat felan açık kalınca kendinden kapanan...

    Bu ve bu tarz durumlar için kontaktan bağlamak daha iyi...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _KoLCu_

    Çoğu araçta açık kalan teypler için oto kapatma sistemi var diye biliyordum... Bir saat felan açık kalınca kendinden kapanan...

    Bu ve bu tarz durumlar için kontaktan bağlamak daha iyi...

    bizim 2010 model dobloda 15 dk açık kalınca kendi kendine kapanıyor hatta ilk seferinde kapanınca akümü bitti diye korkmuştum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asdasdqwertyveyaalxyvance

    quote:

    Orijinalden alıntı: _KoLCu_

    Çoğu araçta açık kalan teypler için oto kapatma sistemi var diye biliyordum... Bir saat felan açık kalınca kendinden kapanan...

    Bu ve bu tarz durumlar için kontaktan bağlamak daha iyi...

    bizim 2010 model dobloda 15 dk açık kalınca kendi kendine kapanıyor hatta ilk seferinde kapanınca akümü bitti diye korkmuştum

    Alıntıları Göster
    72 lik mutlu aküde teyip 24 saat gibi süre açık kaldı ardından tek marşda çalıstı araç tipo 1.6 ie




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.