Şimdi Ara

AKÜ ŞARJ ALETİ İLE ARABA ÇALIŞTIRILIR MI?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
57
Cevap
0
Favori
12.811
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 6 yada 8 Amperlik akü şarj cihazları ile aküsü bitmiş bir araba çalıştırılır mı?



  • Bilen birisi yok mu?
  • çalışmaz çünkü marş motoru 50-60 amper akım çekiyor o cihaz onu karşılayamaz illaki akü şart
  • quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    çalışmaz çünkü marş motoru 50-60 amper akım çekiyor o cihaz onu karşılayamaz illaki akü şart

    teşekkür ederim.
    220V şehir elektriğini 12 V 75 Ampere çeviren bir cihaz varmıdır ki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _flintstone

    quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    çalışmaz çünkü marş motoru 50-60 amper akım çekiyor o cihaz onu karşılayamaz illaki akü şart

    teşekkür ederim.
    220V şehir elektriğini 12 V 75 Ampere çeviren bir cihaz varmıdır ki?

    Alıntıları Göster
    tabiki var istersen 220 voltu 1milyon ampere bile çevirirsin ama bunun için işbankasının kuleleri gibi bi trafo gerekir. 75 amper çıkış veren güç kaynağı var ancak çok pahalıdır




  • Şartları bilmiyoruz ama senin çaren takviye kablosu gibi görünüyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plcmn

    Şartları bilmiyoruz ama senin çaren takviye kablosu gibi görünüyor...

    Sabahları araba çalışmıyor aküyü bitiriyor.
    Takviye kablosu yetersiz, takviye yapacak elektrik lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _flintstone -- 19 Ocak 2012; 21:41:29 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    tabiki var istersen 220 voltu 1milyon ampere bile çevirirsin ama bunun için işbankasının kuleleri gibi bi trafo gerekir. 75 amper çıkış veren güç kaynağı var ancak çok pahalıdır

    Volt nasıl akıma çevriliyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _flintstone -- 19 Ocak 2012; 21:43:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _flintstone

    quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    tabiki var istersen 220 voltu 1milyon ampere bile çevirirsin ama bunun için işbankasının kuleleri gibi bi trafo gerekir. 75 amper çıkış veren güç kaynağı var ancak çok pahalıdır

    Volt nasıl akıma çevriliyor?

    Alıntıları Göster
    Gerilim=Akım x Empedans

    trafonun çıkışındaki empedansı azaltırsan akım artar




  • Çalıştırır mı derken ne şekilde çalıştıracağın önemli..

    Mesela bitmiş haldeyken hemen bağla-çalıştır olmaz..
    Ben 12v 8A güç kaynağıyla 1-2 saat doldurup ardından güç kaynağını sökmeden marşa basardım çalışırdı.. Hatta çok zayıflamamışsa sadece yarım saat şarj edip marşa (yine takılıyken) bastığım da oluyordu..

    Aletin akımı arttıkça bekleme süren azalır.. Yukarıda bir arkadaşın dediği gibi 12v 50-60 Amper güç kaynağı bulursan hiç beklemeden direkt takıp çalıştırabilirsin..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djoz

    Çalıştırır mı derken ne şekilde çalıştıracağın önemli..

    Mesela bitmiş haldeyken hemen bağla-çalıştır olmaz..
    Ben 12v 8A güç kaynağıyla 1-2 saat doldurup ardından güç kaynağını sökmeden marşa basardım çalışırdı.. Hatta çok zayıflamamışsa sadece yarım saat şarj edip marşa (yine takılıyken) bastığım da oluyordu..

    Aletin akımı arttıkça bekleme süren azalır.. Yukarıda bir arkadaşın dediği gibi 12v 50-60 Amper güç kaynağı bulursan hiç beklemeden direkt takıp çalıştırabilirsin..

    6 Amper ile aküyü 1 saat şarj edip denediğimde en fazla 3 kere marşa basabiliyorum.
    Şu an çözüm olarak 40 Liralık akü şarj makinası alacam elimde bulunsun diye. Havalar çok soğuk oldundan yatmadan önce yani saat 00.30 gibi arabayı ısıtıyorum. Gece 4.30 gibi kalkıp tekrardan arabayı ısıtıyorum.
    Bu şekilde tek marşta çalışıyor.
    Ayrıca arabanın kaput üstüne halı örttüm. Isı gitmesin diye.
    Yada sabah çalışmadı mı perişan ediyor araba beni.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _flintstone

    quote:

    Orijinalden alıntı: djoz

    Çalıştırır mı derken ne şekilde çalıştıracağın önemli..

    Mesela bitmiş haldeyken hemen bağla-çalıştır olmaz..
    Ben 12v 8A güç kaynağıyla 1-2 saat doldurup ardından güç kaynağını sökmeden marşa basardım çalışırdı.. Hatta çok zayıflamamışsa sadece yarım saat şarj edip marşa (yine takılıyken) bastığım da oluyordu..

    Aletin akımı arttıkça bekleme süren azalır.. Yukarıda bir arkadaşın dediği gibi 12v 50-60 Amper güç kaynağı bulursan hiç beklemeden direkt takıp çalıştırabilirsin..

    6 Amper ile aküyü 1 saat şarj edip denediğimde en fazla 3 kere marşa basabiliyorum.
    Şu an çözüm olarak 40 Liralık akü şarj makinası alacam elimde bulunsun diye. Havalar çok soğuk oldundan yatmadan önce yani saat 00.30 gibi arabayı ısıtıyorum. Gece 4.30 gibi kalkıp tekrardan arabayı ısıtıyorum.
    Bu şekilde tek marşta çalışıyor.
    Ayrıca arabanın kaput üstüne halı örttüm. Isı gitmesin diye.
    Yada sabah çalışmadı mı perişan ediyor araba beni.

    Alıntıları Göster
    hemşerim böyle araba olmaz sen sat gitsin onu gece yarısı kalkıp ısıtacan edecen uykunu bölecen askerlik yapar gibi sanki nöbete gidiyor gibi zülum resmen




  • quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    hemşerim böyle araba olmaz sen sat gitsin onu gece yarısı kalkıp ısıtacan edecen uykunu bölecen askerlik yapar gibi sanki nöbete gidiyor gibi zülum resmen

    Alıntıları Göster
    4.5 yıllık aküm bugün dayanamadı, sabah 2 marşın üzerine çalışmadı, bir daha da ellemedim akşama kadar. Akşam tekrar denedim, ilk marşta çalıştı bu sefer, ölçüm yaptık arkadaşla, 70 amperlik akü 41 amper çıktı, e malum soğuklar :))
    Cumartesi Çeşme'ye geçiyorum, orda bi sorun çıkmaz herhalde, 20 derece fark var sonuçta :)
    Bu akü bu yıl idare eder umarım, yeni akü almadan satmayı düşünüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    hemşerim böyle araba olmaz sen sat gitsin onu gece yarısı kalkıp ısıtacan edecen uykunu bölecen askerlik yapar gibi sanki nöbete gidiyor gibi zülum resmen

    Alıntıları Göster
    Neden yeni akü almıyorsun?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    hemşerim böyle araba olmaz sen sat gitsin onu gece yarısı kalkıp ısıtacan edecen uykunu bölecen askerlik yapar gibi sanki nöbete gidiyor gibi zülum resmen

    Çalışmazsa işkence oluyor. Akü iyi olsa çalışırda işte akü zayıf.
    Borçlarımı bitirip seneye satacam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Neden yeni akü almıyorsun?

    Aküde sorun yok ki. Akü basıyor.
    Zaten bir daha sorun yaşarsam yedek akü alcam şarj edip yedekte duracak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inexyz

    quote:

    Orijinalden alıntı: djoz

    Çalıştırır mı derken ne şekilde çalıştıracağın önemli..

    Mesela bitmiş haldeyken hemen bağla-çalıştır olmaz..
    Ben 12v 8A güç kaynağıyla 1-2 saat doldurup ardından güç kaynağını sökmeden marşa basardım çalışırdı.. Hatta çok zayıflamamışsa sadece yarım saat şarj edip marşa (yine takılıyken) bastığım da oluyordu..

    Aletin akımı arttıkça bekleme süren azalır.. Yukarıda bir arkadaşın dediği gibi 12v 50-60 Amper güç kaynağı bulursan hiç beklemeden direkt takıp çalıştırabilirsin..

    6 Amper ile aküyü 1 saat şarj edip denediğimde en fazla 3 kere marşa basabiliyorum.
    Şu an çözüm olarak 40 Liralık akü şarj makinası alacam elimde bulunsun diye. Havalar çok soğuk oldundan yatmadan önce yani saat 00.30 gibi arabayı ısıtıyorum. Gece 4.30 gibi kalkıp tekrardan arabayı ısıtıyorum.
    Bu şekilde tek marşta çalışıyor.
    Ayrıca arabanın kaput üstüne halı örttüm. Isı gitmesin diye.
    Yada sabah çalışmadı mı perişan ediyor araba beni.

    Bu kadar çileyi araba için çekiyorsanız gerçekten evliya sabrı var sizde . Sabah kalkar toplu taşımaya biner giderim , aktarmalı olsada giderim uykumdan uyanıp arabamı ısıtacağım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: inexyz

    quote:

    Orijinalden alıntı: djoz

    Çalıştırır mı derken ne şekilde çalıştıracağın önemli..

    Mesela bitmiş haldeyken hemen bağla-çalıştır olmaz..
    Ben 12v 8A güç kaynağıyla 1-2 saat doldurup ardından güç kaynağını sökmeden marşa basardım çalışırdı.. Hatta çok zayıflamamışsa sadece yarım saat şarj edip marşa (yine takılıyken) bastığım da oluyordu..

    Aletin akımı arttıkça bekleme süren azalır.. Yukarıda bir arkadaşın dediği gibi 12v 50-60 Amper güç kaynağı bulursan hiç beklemeden direkt takıp çalıştırabilirsin..

    6 Amper ile aküyü 1 saat şarj edip denediğimde en fazla 3 kere marşa basabiliyorum.
    Şu an çözüm olarak 40 Liralık akü şarj makinası alacam elimde bulunsun diye. Havalar çok soğuk oldundan yatmadan önce yani saat 00.30 gibi arabayı ısıtıyorum. Gece 4.30 gibi kalkıp tekrardan arabayı ısıtıyorum.
    Bu şekilde tek marşta çalışıyor.
    Ayrıca arabanın kaput üstüne halı örttüm. Isı gitmesin diye.
    Yada sabah çalışmadı mı perişan ediyor araba beni.

    Güzel kardeşim;
    40 tl verip şarj aleti alarak fantazi yapmak yerine ( Fantazi= yangın ) 100 tl verip yeni akü alarak bu durumdan tamamen kurtulmaya ne dersin? Eminim daha akıllıca olur. Hem gecenin bir yarısı uykunu bölmemiş olursun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    çalışmaz çünkü marş motoru 50-60 amper akım çekiyor o cihaz onu karşılayamaz illaki akü şart

    bizde 8 amperi takıp arabayı ittirsek vurdursak olmazmı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inexyz


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Neden yeni akü almıyorsun?

    Aküde sorun yok ki. Akü basıyor.
    Zaten bir daha sorun yaşarsam yedek akü alcam şarj edip yedekte duracak.

    NAsil Aku de sorun yok.
    Once aku sarj aleti alcam diyorsun. Aku de sorun yoksa neden aku sarj aleti aliyorsun?
    Sonra aku zayif yoksa calisir diyorsun. Sonra da Akude sorun yok diyorsun ilginc valla.

    Bence de bu kadar iskenceye degmez git akuyu degistir.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.