Bildirim
AKÜ ŞARJ ALETİ İLE ARABA ÇALIŞTIRILIR MI?
Daha Fazla ![](/static/forum/img/downicon.png)
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az ![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
2 Misafir - 2 Masaüstü
![](/static/forum/img/close.png)
Giriş
Mesaj
-
-
Bilen birisi yok mu? -
çalışmaz çünkü marş motoru 50-60 amper akım çekiyor o cihaz onu karşılayamaz illaki akü şart -
quote:
Orijinalden alıntı: A380
çalışmaz çünkü marş motoru 50-60 amper akım çekiyor o cihaz onu karşılayamaz illaki akü şart
teşekkür ederim.
220V şehir elektriğini 12 V 75 Ampere çeviren bir cihaz varmıdır ki? -
tabiki var istersen 220 voltu 1milyon ampere bile çevirirsin ama bunun için işbankasının kuleleri gibi bi trafo gerekir. 75 amper çıkış veren güç kaynağı var ancak çok pahalıdır -
Şartları bilmiyoruz ama senin çaren takviye kablosu gibi görünüyor...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: plcmn
Şartları bilmiyoruz ama senin çaren takviye kablosu gibi görünüyor...
Sabahları araba çalışmıyor aküyü bitiriyor.
Takviye kablosu yetersiz, takviye yapacak elektrik lazım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _flintstone -- 19 Ocak 2012; 21:41:29 > -
quote:
Orijinalden alıntı: A380
tabiki var istersen 220 voltu 1milyon ampere bile çevirirsin ama bunun için işbankasının kuleleri gibi bi trafo gerekir. 75 amper çıkış veren güç kaynağı var ancak çok pahalıdır
Volt nasıl akıma çevriliyor?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _flintstone -- 19 Ocak 2012; 21:43:30 > -
Gerilim=Akım x Empedans
trafonun çıkışındaki empedansı azaltırsan akım artar -
Çalıştırır mı derken ne şekilde çalıştıracağın önemli..
Mesela bitmiş haldeyken hemen bağla-çalıştır olmaz..
Ben 12v 8A güç kaynağıyla 1-2 saat doldurup ardından güç kaynağını sökmeden marşa basardım çalışırdı.. Hatta çok zayıflamamışsa sadece yarım saat şarj edip marşa (yine takılıyken) bastığım da oluyordu..
Aletin akımı arttıkça bekleme süren azalır.. Yukarıda bir arkadaşın dediği gibi 12v 50-60 Amper güç kaynağı bulursan hiç beklemeden direkt takıp çalıştırabilirsin.. -
quote:
Orijinalden alıntı: djoz
Çalıştırır mı derken ne şekilde çalıştıracağın önemli..
Mesela bitmiş haldeyken hemen bağla-çalıştır olmaz..
Ben 12v 8A güç kaynağıyla 1-2 saat doldurup ardından güç kaynağını sökmeden marşa basardım çalışırdı.. Hatta çok zayıflamamışsa sadece yarım saat şarj edip marşa (yine takılıyken) bastığım da oluyordu..
Aletin akımı arttıkça bekleme süren azalır.. Yukarıda bir arkadaşın dediği gibi 12v 50-60 Amper güç kaynağı bulursan hiç beklemeden direkt takıp çalıştırabilirsin..
6 Amper ile aküyü 1 saat şarj edip denediğimde en fazla 3 kere marşa basabiliyorum.
Şu an çözüm olarak 40 Liralık akü şarj makinası alacam elimde bulunsun diye. Havalar çok soğuk oldundan yatmadan önce yani saat 00.30 gibi arabayı ısıtıyorum. Gece 4.30 gibi kalkıp tekrardan arabayı ısıtıyorum.
Bu şekilde tek marşta çalışıyor.
Ayrıca arabanın kaput üstüne halı örttüm. Isı gitmesin diye.
Yada sabah çalışmadı mı perişan ediyor araba beni.
-
hemşerim böyle araba olmaz sen sat gitsin onu gece yarısı kalkıp ısıtacan edecen uykunu bölecen askerlik yapar gibi sanki nöbete gidiyor gibi zülum resmen -
4.5 yıllık aküm bugün dayanamadı, sabah 2 marşın üzerine çalışmadı, bir daha da ellemedim akşama kadar. Akşam tekrar denedim, ilk marşta çalıştı bu sefer, ölçüm yaptık arkadaşla, 70 amperlik akü 41 amper çıktı, e malum soğuklar :))
Cumartesi Çeşme'ye geçiyorum, orda bi sorun çıkmaz herhalde, 20 derece fark var sonuçta :)
Bu akü bu yıl idare eder umarım, yeni akü almadan satmayı düşünüyorum -
Neden yeni akü almıyorsun? -
quote:
Orijinalden alıntı: A380
hemşerim böyle araba olmaz sen sat gitsin onu gece yarısı kalkıp ısıtacan edecen uykunu bölecen askerlik yapar gibi sanki nöbete gidiyor gibi zülum resmen
Çalışmazsa işkence oluyor. Akü iyi olsa çalışırda işte akü zayıf.
Borçlarımı bitirip seneye satacam. -
quote:
Orijinalden alıntı: *President*
Neden yeni akü almıyorsun?
Aküde sorun yok ki. Akü basıyor.
Zaten bir daha sorun yaşarsam yedek akü alcam şarj edip yedekte duracak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: inexyz
quote:
Orijinalden alıntı: djoz
Çalıştırır mı derken ne şekilde çalıştıracağın önemli..
Mesela bitmiş haldeyken hemen bağla-çalıştır olmaz..
Ben 12v 8A güç kaynağıyla 1-2 saat doldurup ardından güç kaynağını sökmeden marşa basardım çalışırdı.. Hatta çok zayıflamamışsa sadece yarım saat şarj edip marşa (yine takılıyken) bastığım da oluyordu..
Aletin akımı arttıkça bekleme süren azalır.. Yukarıda bir arkadaşın dediği gibi 12v 50-60 Amper güç kaynağı bulursan hiç beklemeden direkt takıp çalıştırabilirsin..
6 Amper ile aküyü 1 saat şarj edip denediğimde en fazla 3 kere marşa basabiliyorum.
Şu an çözüm olarak 40 Liralık akü şarj makinası alacam elimde bulunsun diye. Havalar çok soğuk oldundan yatmadan önce yani saat 00.30 gibi arabayı ısıtıyorum. Gece 4.30 gibi kalkıp tekrardan arabayı ısıtıyorum.
Bu şekilde tek marşta çalışıyor.
Ayrıca arabanın kaput üstüne halı örttüm. Isı gitmesin diye.
Yada sabah çalışmadı mı perişan ediyor araba beni.
Bu kadar çileyi araba için çekiyorsanız gerçekten evliya sabrı var sizde . Sabah kalkar toplu taşımaya biner giderim , aktarmalı olsada giderim uykumdan uyanıp arabamı ısıtacağım
-
quote:
Orijinalden alıntı: inexyz
quote:
Orijinalden alıntı: djoz
Çalıştırır mı derken ne şekilde çalıştıracağın önemli..
Mesela bitmiş haldeyken hemen bağla-çalıştır olmaz..
Ben 12v 8A güç kaynağıyla 1-2 saat doldurup ardından güç kaynağını sökmeden marşa basardım çalışırdı.. Hatta çok zayıflamamışsa sadece yarım saat şarj edip marşa (yine takılıyken) bastığım da oluyordu..
Aletin akımı arttıkça bekleme süren azalır.. Yukarıda bir arkadaşın dediği gibi 12v 50-60 Amper güç kaynağı bulursan hiç beklemeden direkt takıp çalıştırabilirsin..
6 Amper ile aküyü 1 saat şarj edip denediğimde en fazla 3 kere marşa basabiliyorum.
Şu an çözüm olarak 40 Liralık akü şarj makinası alacam elimde bulunsun diye. Havalar çok soğuk oldundan yatmadan önce yani saat 00.30 gibi arabayı ısıtıyorum. Gece 4.30 gibi kalkıp tekrardan arabayı ısıtıyorum.
Bu şekilde tek marşta çalışıyor.
Ayrıca arabanın kaput üstüne halı örttüm. Isı gitmesin diye.
Yada sabah çalışmadı mı perişan ediyor araba beni.
Güzel kardeşim;
40 tl verip şarj aleti alarak fantazi yapmak yerine ( Fantazi= yangın ) 100 tl verip yeni akü alarak bu durumdan tamamen kurtulmaya ne dersin? Eminim daha akıllıca olur. Hem gecenin bir yarısı uykunu bölmemiş olursun.
-
quote:
Orijinalden alıntı: A380
çalışmaz çünkü marş motoru 50-60 amper akım çekiyor o cihaz onu karşılayamaz illaki akü şart
bizde 8 amperi takıp arabayı ittirsek vurdursak olmazmı -
quote:
Orijinalden alıntı: inexyz
quote:
Orijinalden alıntı: *President*
Neden yeni akü almıyorsun?
Aküde sorun yok ki. Akü basıyor.
Zaten bir daha sorun yaşarsam yedek akü alcam şarj edip yedekte duracak.
NAsil Aku de sorun yok.
Once aku sarj aleti alcam diyorsun. Aku de sorun yoksa neden aku sarj aleti aliyorsun?
Sonra aku zayif yoksa calisir diyorsun. Sonra da Akude sorun yok diyorsun ilginc valla.
Bence de bu kadar iskenceye degmez git akuyu degistir.
Benzer içerikler
- 16 valf ne demek
- arabada fan sürekli çalışıyor
- otomatik arabada frene basınca tak tak ses gelmesi
- broadway kalorifer ısıtmıyor
- toros yakıt tüketimi lpg
- psa group
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X