Turktelekom kullanıcısıyım, Vodafonen'a geçmek istiyorum, altyapı sorgulamada altyapım yok görünüyor, 2 taraftaki müşteri hizmetleri de yardımcı olamıyor, Turktelekom da altyapı var görünüyor. Türktelekom saha çalışanı ile görüştüm, port olmayabilir o yüzden yok görünüyor olabilir dedi, tekrar bakacağını söyledi, ama ben altyapı sorgulamadan aynı sokaktaki bazı evlere baktığımda kiminde internet var görünüyor kiminde yok, benzer sorun yaşayan olduysa yardımcı olursa memnun olurum. Şimdiden teşekkürler. Ekleme : VDSL internet. Benim adresim: Sokaktaki başka ev : Tekrar belirteyim şuan turktelekom 100mbit kullanıyorum, eskiden sorgulama yaparken benim adresimde de görünüyordu 2 3 ay civarı böyle. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ALt4iR -- 9 Aralık 2020; 22:14:42 > |
Alt Yapı Yok Sorunsalı
-
-
yanınızdaki binalarda port çıkıyorsa mahalle ankastresinde port vardır ama sizin sorununuz:
Kendi binanızdaki switchde boş port olmaması
aynı sorunu bende yaşıyorum çevremdeki binalarda boş port var ama kendi binamda yok 12 daire var 6 kişilik switch koymuşlar bu yüzden 7. kişi net bağlatamıyor sıraya alıyor direk yeni abonelik isteyince
farklı bir firmaya geçerken sakın abone iptali yapıp geçmeyin portunuzdan olursunuz Churn yani geçiş belgesiyle geçişinizi sağlayınki port sorunu yaşamadan firma değişikliği sağlıyabilirsiniz
-
Hocam cevap için teşekkür ederim, binada 5 daire var bildiğim kadarıyla 3 dairede internet var bina bizim zaten, aynen dediğiniz gibi direk taahhüt bozup geçmeyi düşünüyorum online olarak yapamadım altyapı hiç yok olarak göründüğü için vodafone müşteri hizmetleri de yardımcı olamadı, saha çalışanı tanıdığımız olduğu için, eski binaya ankastreyi biz yaptırdık onu gayri resmi olarak, eski tip kutu vardı dışarıda kapağı kırık ve yağmurdan dolayı oksitlenme oluyordu hep.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ALt4iR -- 9 Aralık 2020; 22:52:26 > -
Aynı sorun bende de var. Binada alt yapı yeni çekildi(2 hafta) Ancak sorgulama sisteminde seçtiğiniz lokasyonla ilgili bilgiye ulaşılamamıştır hatası. Port felan da tonla var en az 250 300 boş port var dolapta. Önce ilçe telekom müdürlüğüne olmadı il telekom müdürlüğüne gidip durumu anlatacağım.
-
türktelekom üzerinden 3 aylık yazlık internet alın kendisine hemen kurulum yapıcaktır sonra farklı firmaya geçiş yaparak sorununuzu çözebilirsiniz
-
Arkadaslar bisi sorcm konu disi olabilir farkindayim suan 50mbpslik internet kullaniyorum modemim 2.4ghz tek var ama mhz olarakta 20-40 var hangisi seceyim aksamlari 10mbps ustunu goremiyorum modemim zxyel vmg3313-b10a suan otomotikte mhz 40 yapsam iyi olurmu -
Hocam kendi ara yüzümden kontrol ettim 20/40 auto görünüyor, sizin modeminizde-ara yüzünüzde benzer bir seçenek var mı kontrol edin birde, hangi kanaldan geliyor, kablosuz ayarların içinde kanal sekmesi olması lazım bazen onu değiştirmekte işe yarıyor ben duruma göre 1, 6 veya 11. kanalı kullanıyorum benim modemimde önerilen kanallar olduğu için.
-
Otomotikte mhzlerde kanallari bilmiyorum hangi kanal iyi oldugunu nerden ogrenebilirim zxyel vmg3313-b10a modemim
-
bende net bilmiyorum hocam benim airtes modemde o 3ü yazıyor bazen wifi hızım 5 mbitlere düşüyor değiştirdim mi 30 40lara çıkıyor geri, benim kanalları dene yükselme olursa kalırsın olmaz ise tek tek dene benim modemde sadece wifi gidiyor internet gitmiyor denemek 30 40 saniye sürüyor.
-
Peki modemde kanal durumu izleme var onlardan ekran fotosu atsam anlarmisin hangi kanala alsam daha iyi olur diye
-
maalesef hocam teknik bilgim yok sana tavsiyem speedtest üstünden ping ve hız testi yaparak uygun kanalları bulman, hatta bugün başıma geldi, ablamın bilgisayarda speedtest ile hız 2mbit üstüne çıkmıyordu ama youtube video açıp 4k video takılmadan izledim yani denemen için bir seçenek olabilir sadece speedteste güvenme.
-
Kanal secimi 9 kadar gorunuyor 10 11 yok -
Olan kanalları deneyin hocam.
-
Tm -
Hocam benzer bir sorunu ben de yaklaşık 3 aydır yaşıyorum. Kendi ISS firmamı arayınca port olmayabilir o yüzden altyapınız kapanmıştır dediler.
Yan binalarda port olmasının size çok büyük faydası olmaz. Ankastre kutularının üstünde numara yazılı oluyor ve bu numara sizin hizmet aldığınız saha dolabının numarasıdır. Port olduğunu söylediğiniz yan binaların saha dolabıyla sizin saha dolabınız farklı olabilir ve bu yüzden onlarda port gözükmesine rağmen sizde port gözükmeyebilir.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X