Şimdi Ara

ARAÇLARIN SAC KALINLIKLARI ???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
59
Cevap
0
Favori
53.992
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir arkadaşım sormuştu geçenlerde benimde bu konuda bir fikrim olmadığı için buradan,sizlerden destek
    almaya karar verdim güzel bilgilerinizle yardımcı olursanız sevinirim aşağıdaki belirttiğim sorularla başlayalım.

    Araçların sac kalınlıkları nedir?
    En kalın sacı hangi marka kullanır?
    Sac kalınlıklarının kalın olması veya ince olması güvenlikte ve kaporta ömründe ne gibi bir + - sağlar?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Araçların Sac Kalınlıkları

    Otomobillerde sac kalınlığı, aracın güvenliği, dayanıklılığı ve ağırlığı üzerinde önemli bir etkiye sahiptir. Farklı araç modelleri ve markaları, farklı amaçlar için tasarlanmış çeşitli sac kalınlıkları kullanır.

    Volvo Sac Kalınlığı

    Volvo, güvenli araçlarıyla ünlüdür ve bu güvenliğin bir parçası da kalın sac kullanımını içerir. Volvo araçlarının sac kalınlığı genellikle 1,2 mm ile 1,8 mm arasında değişir. Bu, diğer birçok araç markasına kıyasla nispeten kalındır.

    Araba Sacı Kaç mm?

    Araba sacının kalınlığı, araç modeline ve üretim yılına bağlı olarak değişir. Çoğu binek otomobilde sac kalınlığı 0,8 mm ile 1,2 mm arasında değişirken, SUV ve kamyonetlerde bu değer 1,5 mm'ye kadar çıkabilir.

    Otomobillerde Sac Kalınlığı

    Otomobillerde kullanılan sac kalınlığı, aracın ağırlığını ve yakıt verimliliğini de etkiler. Daha kalın sac daha ağırdır, ancak aynı zamanda daha sağlamdır. Araç üreticileri, güvenlik ve diğer faktörlere göre ideal sac kalınlığını seçerler.

    Aralarında Volvo S60'ın da bulunduğu bazı araç modelleri daha yüksek sac kalınlığı kullanır. Volvo S60'ın sac kalınlığı 1,4 mm ile 1,6 mm arasında değişir ve bu da ona sağlam bir gövde sağlar.

    Fiat Egea'nın sac kalınlığı, birçok binek otomobilinde olduğu gibi 1 mm ila 1,2 mm arasında değişir. Bu, araç için yeterli dayanıklılık ve koruma sağlar.

    Araçların Sac Kalınlıkları

    Araçların sac kalınlıkları, güvenlik, dayanıklılık, ağırlık ve yakıt verimliliği gibi çeşitli faktörlerden etkilenir. Farklı araç modelleri ve markaları, farklı amaçlar için tasarlanmış çeşitli sac kalınlıkları kullanır. Aracının sac kalınlığı hakkında daha fazla bilgi için üreticinin teknik özelliklerine başvurmalısın.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Artık sac kalınlığı değil sacın içinde kullanılan malzeme daha önemli.. Bildiğim kadarıylada şuan piyasadaki araçların birçoğu 0.5 mm olmalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FinalVerdict93

    Artık sac kalınlığı değil sacın içinde kullanılan malzeme daha önemli.. Bildiğim kadarıylada şuan piyasadaki araçların birçoğu 0.5 mm olmalı.
    Downsize Amerikan'lar felan aşırı kalınmış diye duymuştum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood1991

    Downsize Amerikan'lar felan aşırı kalınmış diye duymuştum.

    Alıntıları Göster
    Önemli olan sacın kalınlığı değil işlevidir...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: desoto

    Önemli olan sacın kalınlığı değil işlevidir...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: FinalVerdict93

    Artık sac kalınlığı değil sacın içinde kullanılan malzeme daha önemli.. Bildiğim kadarıylada şuan piyasadaki araçların birçoğu 0.5 mm olmalı.
    benim bildiğim piyasadaki araçlar 0.6 ile 0.8mm arası.kullanılan en kalın saç da 1.25mm amerikanlarda.
    çoğu kaportacı amerikan işi almak istemez şekil vermesi zor diye.şekil verebilmek için ilk eğe vurmak gerekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daturkishulan

    benim bildiğim piyasadaki araçlar 0.6 ile 0.8mm arası.kullanılan en kalın saç da 1.25mm amerikanlarda.
    çoğu kaportacı amerikan işi almak istemez şekil vermesi zor diye.şekil verebilmek için ilk eğe vurmak gerekiyor.

    Alıntıları Göster
    sacın kalınlığından ziyade, saç altındaki bariyerler önemli.Bunların da sertliği değil istenilen düzeye kadar esnemesi tabii ki...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: desoto

    Önemli olan sacın kalınlığı değil işlevidir...

    İşlev derken biraz daha açarmısınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: desoto

    Önemli olan sacın kalınlığı değil işlevidir...



    Benim bildiğim 0.60 ile 0.90 mm arasında ve en çok da 0.70 mm kullanılıyor.Tabii arkadaşın da dediği gibi kalınlığından ziyade kalitesi ve dayanıklılığı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RBdriftking

    quote:

    Orijinalden alıntı: desoto

    Önemli olan sacın kalınlığı değil işlevidir...

    İşlev derken biraz daha açarmısınız

    Alıntıları Göster
    Kasanın dışındaki saç daha çok görünüm içindir ve güvenliğe pek etkisi yoktur. Güvenliği saç kaplamanın içindeki özel preslenmiş profiller sağlar. Dış kaplama saçları ayrıca paslanmaya karşı sıcak daldırma galvaniz üzerine boya uygulanır ve bu da sacın paslanmaya karşı uzun süre direnişli olması içindir. Son yıllardaki bu sıcak daldırma galvaniz sayesinde de boya garantileri 10 yıllara çıkmıştır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb


    quote:

    Orijinalden alıntı: desoto

    Önemli olan sacın kalınlığı değil işlevidir...



    Benim bildiğim 0.60 ile 0.90 mm arasında ve en çok da 0.70 mm kullanılıyor.Tabii arkadaşın da dediği gibi kalınlığından ziyade kalitesi ve dayanıklılığı.

    Peki bu saclar nasıl gruplandırılıyor diyelim ki 0.70 mm sac var bunu kaliteli bir markada kullanıyor kalitesi düşük bir markada kullanıyor ama her iki araçtada fark belli oluyor bunun birinde kaliteli durması ve diğerinde daha kalitesiz görüğnmesinin sebebi nedir?
    sac türlerinden dolayımı mıdır vede saclar kaç türe göre ayrılır biraz fazla oldu galiba sorularım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RBdriftking


    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb


    quote:

    Orijinalden alıntı: desoto

    Önemli olan sacın kalınlığı değil işlevidir...



    Benim bildiğim 0.60 ile 0.90 mm arasında ve en çok da 0.70 mm kullanılıyor.Tabii arkadaşın da dediği gibi kalınlığından ziyade kalitesi ve dayanıklılığı.

    Peki bu saclar nasıl gruplandırılıyor diyelim ki 0.70 mm sac var bunu kaliteli bir markada kullanıyor kalitesi düşük bir markada kullanıyor ama her iki araçtada fark belli oluyor bunun birinde kaliteli durması ve diğerinde daha kalitesiz görüğnmesinin sebebi nedir?
    sac türlerinden dolayımı mıdır vede saclar kaç türe göre ayrılır biraz fazla oldu galiba sorularım

    Sac kaç türe ayrılır sorusunun cevabı baya bi uzun ve karışık,ben de tam detaylı olarak bilmiyorum aslında.Otomobil markalarının kullandıkları sacların kalitesi genelde aynıdır.Zaten normlar,kaliteler belli.
    Senin dışarıdan gördüğün fark sac kalitesi değil de boya kalitesidir o.Boyadan dolayı pahalı araçlardaki görünüm daha değişik olur o yüzden.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RBdriftking
    Peki bu saclar nasıl gruplandırılıyor



     ARAÇLARIN SAC KALINLIKLARI ???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun


    quote:

    Orijinalden alıntı: RBdriftking
    Peki bu saclar nasıl gruplandırılıyor



     ARAÇLARIN SAC KALINLIKLARI ???







  • quote:

    Orijinalden alıntı: RBdriftking

    quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun


    quote:

    Orijinalden alıntı: RBdriftking
    Peki bu saclar nasıl gruplandırılıyor



     ARAÇLARIN SAC KALINLIKLARI ???





    Alıntıları Göster
    dostum o sac bu sac degıl o sac baska sac :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: desoto

    dostum o sac bu sac degıl o sac baska sac :D

    Alıntıları Göster




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atl@s



    Alıntıları Göster
    en kalın volvo da diye biliyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alioreh

    en kalın volvo da diye biliyorum

    Alıntıları Göster
    amerikan araçları hariç türkiyede en kalın saç volvoda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sur_tuna

    amerikan araçları hariç türkiyede en kalın saç volvoda


    yok abi bi yanlışınız var türkiyede en kalın sac bizim 95te sattığımız 73 model Ford Knudsen Taunus'ta. hala yollardaysa araştırın bakın sıva boya sıva boya 3 mm'si garanti var
  • aracın üzerinde en çok duran


    quote:

    Orijinalden alıntı: RBdriftking


    quote:

    Orijinalden alıntı: desoto

    Önemli olan sacın kalınlığı değil işlevidir...

    İşlev derken biraz daha açarmısınız
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.