Canlı Yayın
Samsung Galaxy S25 ailesi tanıtılıyor! - Galaxy Unpacked 2025 Türkçe Canlı Yayın
Şimdi Ara

ASKERDE ŞÖFÖR OLMAK

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
2
Favori
21.223
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • öncelikle selamın aleyküm arkadaşlar ben sivilde araç kullanmayı seven biriyim bi nevi hobi gibi askeri muanede mesleğimi taksi şöförü olarak belirttim asıl mesleğim garson askerde şöför olursam ne gibi artı ve eskileri olur tecrübeli abilerim lütfen yardım iyimi ettim kötümü bilmem.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Askere Şoför Olarak Katılmak

    Askere şoför olarak katılmak, askerlik görevini yerine getirirken aynı zamanda özel becerilerini değerlendirmek isteyenler için cazip bir seçenek olabilir. Askere şoför olmak, çeşitli fırsatlar ve sorumluluklar getirir.

    Askere Şoför Nasıl Olunur?

    Askere şoför olmak için şu şartları yerine getirmen gerekiyor:

    • Erkek olmak
    • 18-22 yaş aralığında olmak (askerlik durumuna göre değişebilir)
    • B sınıfı sürücü belgesine sahip olmak
    • Askeri sağlık şartlarını taşımak
    • Sabıka kaydı olmamak

    Şoför alımları, askerlik şubeleri aracılığıyla ilan edilir. İlan edilen şartları karşılıyorsan başvuru yapabilirsin. Başvurunun ardından fiziki yeterlilik testi, yazılı sınav ve mülakattan geçmen gerekir.

    Askere Şoför Olmak İyi midir?

    Askere şoför olmak, bazı avantajlar ve dezavantajlar taşır.

    Avantajları:

    • Uzmanlık alanı edinme
    • Askeri araçları kullanma deneyimi
    • Farklı görevlerde görev alma
    • Maaş ve sosyal haklar

    Dezavantajları:

    • Uzun çalışma saatleri
    • Zorlu yol koşullarıyla karşılaşma
    • Tehlikeli görevlere katılma riski

    Makam Şoförü Olmak

    Makam şoförü olmak, askere şoför olarak katılanların elde edebileceği özel bir görevdir. Makam şoförleri, üst düzey askeri yetkililere araç kullanma hizmeti verirler. Bu görev, daha fazla sorumluluk ve ayrıcalık getirir.

    Sonuç

    Askere şoför olmak, askerlik görevini yerine getirirken özel yeteneklerini kullanmak isteyenler için uygun bir seçenek olabilir. Ancak, bu görevin hem avantajları hem de dezavantajları olduğunu göz önünde bulundurmalısın. Eğer yukarıdaki şartları karşılıyorsan ve askere şoför olarak katılmakla ilgileniyorsan, askerlik şubelerine başvuru yapabilirsin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • devleti kandırmaya girer suçtur belki ceza alırsın.askeri araç devirsen mala cana zarar versen ne olcak?düzelttir onu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: naberabi

    devleti kandırmaya girer suçtur belki ceza alırsın.askeri araç devirsen mala cana zarar versen ne olcak?düzelttir onu.

    dostum öle deyil ehliyetim var zaten güzelde araba sürüyorum ama askerde araba zimmetleniyo ya o canımı sıkan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omercan58

    quote:

    Orijinalden alıntı: naberabi

    devleti kandırmaya girer suçtur belki ceza alırsın.askeri araç devirsen mala cana zarar versen ne olcak?düzelttir onu.

    dostum öle deyil ehliyetim var zaten güzelde araba sürüyorum ama askerde araba zimmetleniyo ya o canımı sıkan

    olsun seni işin profesyoneli sanıp araç emanet edebilirler.sonra seni araştırdıklarında öyle çıkmazsan veya kaza falan yaparsan ceza alabilirsin.bence kesinlikle düzelt bu yaptığını hapse girebilirsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: naberabi

    quote:

    Orijinalden alıntı: omercan58

    quote:

    Orijinalden alıntı: naberabi

    devleti kandırmaya girer suçtur belki ceza alırsın.askeri araç devirsen mala cana zarar versen ne olcak?düzelttir onu.

    dostum öle deyil ehliyetim var zaten güzelde araba sürüyorum ama askerde araba zimmetleniyo ya o canımı sıkan

    olsun seni işin profesyoneli sanıp araç emanet edebilirler.sonra seni araştırdıklarında öyle çıkmazsan veya kaza falan yaparsan ceza alabilirsin.bence kesinlikle düzelt bu yaptığını hapse girebilirsin.

    Alıntıları Göster
    Eğer mesleğinizi "Taksi Şoförü" olarak kaydettirdiyseniz sizi çay ocağına verirler.
    Neden diye sormayın. Ben de bilmiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Eğer mesleğinizi "Taksi Şoförü" olarak kaydettirdiyseniz sizi çay ocağına verirler.
    Neden diye sormayın. Ben de bilmiyorum.

    Alıntıları Göster
    Beyler yazıcı falan olmayında ne olursanız olun. Benden demesi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Eğer mesleğinizi "Taksi Şoförü" olarak kaydettirdiyseniz sizi çay ocağına verirler.
    Neden diye sormayın. Ben de bilmiyorum.

    Alıntıları Göster
    Askerde şöför olmak pek iyi değildir. Öncelikle arabanın temizliği, yağı, pası, arızası size aittir. Hem yıkar, hem açar, hem de bir sorun çıkarsa yapabildiğiniz ölçüde sorunun nedenini kavrayıp çözüme kavuşturmanız beklenir. İkincisi ise dinazorlardan birine yakın şöför olduysan çok daha sıkıntılıdır. Hem gecesi, gündüzü yoktur; kendisini bir yerlerden alıp bir yerlere götürmek için emir geldiği anda kapısında bitmeniz gerekir. Dinazorlarların o burnu havada karılarını da sağa sola götürmeniz için ayrıca ve vakitsiz emirler yağmaya devam edecektir. Orduda eşlerin rütbesi yoktur, ama kadınlar güç seven çirkin kalpli şeylerdir; bu yüzden rütbeli rütbesiz eşler bir yerde toplandığı ya da karşılaştığı zaman rütbesi olmayan kadın, kocasının rütbesini beşe katlayıp yıldızları galaksileri etrafa saçaraktan gördüğü herkese emirler yağdırmaya başlar. Kendini bir prenses gibi, bir kraliçe gibi hissetmek istiyordur. Bilirsiniz ki orduevi binaları subay orduevi ve astsubay orduevi diye birbirinden ayrılmaktadır; ayrı binaların olmadığı durumda ise aynı binada farklı farklı kafeteryalar, alanlar tahsis edilir. Subayın masasına geniş beyaz örtü üzerine bordo-kırmızı renklerinde şerit örtü serilir, sandalyesi masası koltuğu rahattır. Aileleri de aynı hizmetten yararlanabilmektedir. Astsubay bölümlerinde ise örtüsüz masalar ve rahatsız koltuk ve sandalyeler vardır. Aynı gemi içerisinde bile salonları farklıdır bunların. Görüyorsunuz ki rütbe yalnızca maaşa yansıyan bir durum değil, aynı zamanda kişiliğe yansıyan bir statüyü de oluşturuyor.

    Buna göre yegane tavsiyem şöför, yazman ve ayakçı işleriyle rütbelilerin yakınında dolanmak yerine tertiplerinle beraber olmandır. Çatışma durumları olmadığı müddetçe askerlik dediğin yatılı lise gibi bir yer. Tertiplerinle beraber yaprak toplar, çer çöp temizler, tuvalet paspaslar, nöbet tutar, çim biçersin. Aynı koğuşta yatıp kalktığın, aynı pisliğin içine girip çıktığın, arkadaş benimsediğin insanlar yanında olduğu müddetçe, yaprak toplayıp tuvalet paspaslarken de kakara kikiri geyik yapabilir, böylelikle askerliği de buhrana düşmeden tamamlarsın.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    ASKERDE ONBAŞI OLMAK
    10 yıl önce açıldı
    POLİS olmak .. ?
    15 yıl önce açıldı
    Askerde Topçu olmak?
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eren15935

    Beyler yazıcı falan olmayında ne olursanız olun. Benden demesi

    Aynen. Yazman ya da sekreter falan deyince böyle iyi bir şeymiş gibi geliyor; sabahtan akşama kadar koltukta oturup yazı yazdığın düşünülüyor ama gerçekte yazman getir-götürlerin baş ayakçısıdır. Evdeki bozulan bilgisayarın bile tamir ve format işleri size yüklenmiştir. Askerliğim boyunca komutanlarla pek yüzgöz olmak istemem. Ne kadar çok komutan görürseniz, o kadar sorunla karşılaşacaksınız demektir. Bu yüzden akranlarınızın yanından ayrılmayın. Nerede er çok, oraya yönelin; nerede pırpırlar kalınlaşıyor, görünmeden yoldan uzaklaşın.




  • Orasi biraz yerine bagli sanirsam. Sabahtan aksama kadar yazi yazardim. Millet yatagina yatardi ben hala yazi yazardim. Millet uyurdu.ben hala yazardim. Sora azbisey uyur birde ustune nobete giderdim. Klavye basinda yazi yazarken uyudugumu bilirim kac kez. Dalmak degil yaziyi yazarken millet yanimdayken bianda uyurdum.Ustelik mobbinglerde cabasi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pi -- 13 Mayıs 2014; 7:31:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turizmciydim.yarbayin caycisi oldum .master yaparak bitirdim askerligimi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: naberabi

    devleti kandırmaya girer suçtur belki ceza alırsın.askeri araç devirsen mala cana zarar versen ne olcak?düzelttir onu.

    Yaş kaç askerlik yaptınız mı bu nasıl bir mantık ve düşünce



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DeeD -- 13 Mayıs 2014; 8:10:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Haplo

    quote:

    Orijinalden alıntı: eren15935

    Beyler yazıcı falan olmayında ne olursanız olun. Benden demesi

    Aynen. Yazman ya da sekreter falan deyince böyle iyi bir şeymiş gibi geliyor; sabahtan akşama kadar koltukta oturup yazı yazdığın düşünülüyor ama gerçekte yazman getir-götürlerin baş ayakçısıdır. Evdeki bozulan bilgisayarın bile tamir ve format işleri size yüklenmiştir. Askerliğim boyunca komutanlarla pek yüzgöz olmak istemem. Ne kadar çok komutan görürseniz, o kadar sorunla karşılaşacaksınız demektir. Bu yüzden akranlarınızın yanından ayrılmayın. Nerede er çok, oraya yönelin; nerede pırpırlar kalınlaşıyor, görünmeden yoldan uzaklaşın.

    Aynen aynen yazıcılık kadar lanet bir şey yok askerde 7 ay yazıcılık yaptım sonunda yeter deyip isyan ettim şimdi 74 günüm var enerji merkezinde jeneratör öperatörüm mükemmel hemde gece sorumlusu şafak su gibi akıyor gidiyor. Yazıcılık bir nevi hamallık millet git yazıcı ol mis diyo yalan inanmayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Haplo

    quote:

    Orijinalden alıntı: eren15935

    Beyler yazıcı falan olmayında ne olursanız olun. Benden demesi

    Aynen. Yazman ya da sekreter falan deyince böyle iyi bir şeymiş gibi geliyor; sabahtan akşama kadar koltukta oturup yazı yazdığın düşünülüyor ama gerçekte yazman getir-götürlerin baş ayakçısıdır. Evdeki bozulan bilgisayarın bile tamir ve format işleri size yüklenmiştir. Askerliğim boyunca komutanlarla pek yüzgöz olmak istemem. Ne kadar çok komutan görürseniz, o kadar sorunla karşılaşacaksınız demektir. Bu yüzden akranlarınızın yanından ayrılmayın. Nerede er çok, oraya yönelin; nerede pırpırlar kalınlaşıyor, görünmeden yoldan uzaklaşın.

    hocam sivilde bilgisayar öğretmeni (mezunu olacam :D) ... bana ne iş verecekler ? en baba yazıcılık işte :)) yani cidden yazıcılık bu kadar kötümü ? nöbete , patates soymaya razı olur mu insan :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeeD

    quote:

    Orijinalden alıntı: naberabi

    devleti kandırmaya girer suçtur belki ceza alırsın.askeri araç devirsen mala cana zarar versen ne olcak?düzelttir onu.

    Yaş kaç askerlik yaptınız mı bu nasıl bir mantık ve düşünce

    yapmadım öyle tahmin ediyorum.askere gitte görelim bakalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: naberabi

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeeD

    quote:

    Orijinalden alıntı: naberabi

    devleti kandırmaya girer suçtur belki ceza alırsın.askeri araç devirsen mala cana zarar versen ne olcak?düzelttir onu.

    Yaş kaç askerlik yaptınız mı bu nasıl bir mantık ve düşünce

    yapmadım öyle tahmin ediyorum.askere gitte görelim bakalım.

    Alıntıları Göster
    uyku sorunu çekebilirsin.

    ben AMMde görev aldım. ani müdahele ekibi gibi birşeydi.

    ama çok şekildi. fake alarm verilirdi şoför çılgınlar gibi sürerdi kamyoneti:D

    gece tüm millet uyurken biz yardıra yardıra alarm verilen yere gidiyorduk.

    ne yalan söylim keyifliydi..




  • aracı kendi aracınmış gibi kullan yeter.benim değil giren devlete diye düşünüp daha ilk aydan arıza yaptırma hocam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • william thomsen W kullanıcısına yanıt
    Yazıcılık sandığınız kadar kolay birşey değil licede bir karakolda askerlik görevimi yaparken nasıl zor bir iş olduğunu anlatamam üst devrem Thy'de çalışan uçak teknisyeniydi kendisini santralci yapmışlardı bende bilgisayar teknisyeniyim onun yedeğiydim aynı zamanda haberciydim santralcinin işi sadece nöbet yazmak değildi gelen evrak giden evrak trafiği onda rütbelilerin işleri senin başında üst birliklerle sürekli iletişim halindesin telsizle haberleşmeyi iyi kavraman gerekir arkadaşım telsizle yeri geliyor helikopterin inmesine bile yardımcı oluyordu.

    Gelelim arkadaşın konusuna başka bir arkadaşımda E sınıfı ehliyet olmamasına rağmen unimog şöförü yaptılar direksiyonu iyiydi gerçi daha sonra kırkayak BMC vermişler şöförlük sandığınız kadar kolay değil bende şöför oluyordum bütün testleri geçtim belimde sakatlık var diye şöför yapmadılar aracın bakımını eksiksiz yapmak zorundasın yağı suyu lastikler yakıt'a çok dikkat etmen lazım yolda kalırsan yada bir yere vurursan yandın gerçi komutandan komutana değişiyorda askeri mahkemelerde gezen çok kişi gördüm kaza yüzünden.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Razor Crest

    Yazıcılık sandığınız kadar kolay birşey değil licede bir karakolda askerlik görevimi yaparken nasıl zor bir iş olduğunu anlatamam üst devrem Thy'de çalışan uçak teknisyeniydi kendisini santralci yapmışlardı bende bilgisayar teknisyeniyim onun yedeğiydim aynı zamanda haberciydim santralcinin işi sadece nöbet yazmak değildi gelen evrak giden evrak trafiği onda rütbelilerin işleri senin başında üst birliklerle sürekli iletişim halindesin telsizle haberleşmeyi iyi kavraman gerekir arkadaşım telsizle yeri geliyor helikopterin inmesine bile yardımcı oluyordu.

    Gelelim arkadaşın konusuna başka bir arkadaşımda E sınıfı ehliyet olmamasına rağmen unimog şöförü yaptılar direksiyonu iyiydi gerçi daha sonra kırkayak BMC vermişler şöförlük sandığınız kadar kolay değil bende şöför oluyordum bütün testleri geçtim belimde sakatlık var diye şöför yapmadılar aracın bakımını eksiksiz yapmak zorundasın yağı suyu lastikler yakıt'a çok dikkat etmen lazım yolda kalırsan yada bir yere vurursan yandın gerçi komutandan komutana değişiyorda askeri mahkemelerde gezen çok kişi gördüm kaza yüzünden.
    habercide olmayın it gibi koşturursunuz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Razor Crest

    Yazıcılık sandığınız kadar kolay birşey değil licede bir karakolda askerlik görevimi yaparken nasıl zor bir iş olduğunu anlatamam üst devrem Thy'de çalışan uçak teknisyeniydi kendisini santralci yapmışlardı bende bilgisayar teknisyeniyim onun yedeğiydim aynı zamanda haberciydim santralcinin işi sadece nöbet yazmak değildi gelen evrak giden evrak trafiği onda rütbelilerin işleri senin başında üst birliklerle sürekli iletişim halindesin telsizle haberleşmeyi iyi kavraman gerekir arkadaşım telsizle yeri geliyor helikopterin inmesine bile yardımcı oluyordu.

    Gelelim arkadaşın konusuna başka bir arkadaşımda E sınıfı ehliyet olmamasına rağmen unimog şöförü yaptılar direksiyonu iyiydi gerçi daha sonra kırkayak BMC vermişler şöförlük sandığınız kadar kolay değil bende şöför oluyordum bütün testleri geçtim belimde sakatlık var diye şöför yapmadılar aracın bakımını eksiksiz yapmak zorundasın yağı suyu lastikler yakıt'a çok dikkat etmen lazım yolda kalırsan yada bir yere vurursan yandın gerçi komutandan komutana değişiyorda askeri mahkemelerde gezen çok kişi gördüm kaza yüzünden.
    askerde salak olmaya bakın.

    hiçbir şey bilmeyen,
    hiçbir şey yapamayan,
    hiçbir şey anlamayan,
    tuttuğu elinde kalanlardan olun.
    Mümkünse sadece nöbet tutun.
    Sorumluluktan olabildiğince uzakta kalın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piêr Dé Sans

    askerde salak olmaya bakın.

    hiçbir şey bilmeyen,
    hiçbir şey yapamayan,
    hiçbir şey anlamayan,
    tuttuğu elinde kalanlardan olun.
    Mümkünse sadece nöbet tutun.
    Sorumluluktan olabildiğince uzakta kalın.

    Alıntıları Göster
    askerde burnu havada subay astsubay hatta uzmanların yanında birde karılarının dertlerini getir götürlerini , ayak işlerini biz çekiyorduk.hiçte güzel anılarla bitirmedim askerliği. sadece zorunluluk ve sabır testi.sabretmeyi gayet iyi öğretiyor.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.