Şimdi Ara

AVEA Çok Kaliteli ve Güvenli (!) O kadar ki ;

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27
Cevap
0
Favori
1.797
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • AVEA Çok kaliteli ve güvenli bir cep telefonu hattı (gsm hattı) o kadar güvenli ki ;


    3 Yıl boyunca kullanmakta olduğum hattım 1 hafta önce arama yapmamaya ve aranmamaya başladı. Şebeke hatası uyarısı almaya başlamıştım. Daha sonra müşteri hizmetlerini aradım ve bana telefon ayarlarından şebeke seçimini "otomatik" değil "el ile" seçeneğini seçmemi söylediler. Bunu yaptıktan sonra telefonum yine eskisi gibi çalışmaya arama yapmaya ve aranmaya başladı.

    22 Ocak'ı 23 Ocak'a bağlayan gece saat 00.15 civarlarında bir arkadaşım hâl hatır sormak için beni aradı 40 dk kadar konuştum. Daha sonra telefonu kapattığımda telefon "Sim kart kaydı yapılamadı" uyarısı vermeye başladı. Ertesi gün yani 23 Ocak sabahı Avea Müşteri Hizmeteri ' ni aradım. Telefonu açan hanfendi
    , ne dese beğenirsiniz ?

    -Hattınız sizin adınıza kayıtlı değil !

    Kısa süreli bir şaşkınlıktan sonra, olabilir belki hat başka bir aile üyemin adına kayıtlıdır dedim ve onun adını verdim fakat aldığım cevap aynıydı ; "Bu hat sizin adınıza kayıtlı gözükmüyor". Tamam dedim anladım benim adıma kayıtlı değil, soyadlar bile mi uymuyor diye sordum, Avea Müşteri Hizmetlerindeki hanfendi ; "hayır soyadlar da uymuyor" dedi.

    Tekrar müşteri hizmetlerini aradım acaba bu hanfendi mi dünyadan bir haber diye, çıkan başka bir hanfendi "Sim kartımın eskimiş olduğunu ve avea bayisinden değiştirebileceğimi " söyledi. Bugun o'nun için bir avea bayisine gittiğimde bu hattın kimin adına olduğunu sorgulattım ve bana bu kişinin adının Baş harfinin Ş soy adının baş harfinin H olduğunu söyledi.

    Evet , hattımı başka birisi üzerine geçirtmişti. Benim adımda ne bir Ş harfi var ne de soyadımda bir H harfi ! Başkası üzerine geçmişti bu hat. Hem de benim hiç haberim olmadan . Bu işlemlerin yapılabilmesi için, Türkiye Cumhuriyeti Nüfus Cüzdanımın birisinin eline geçmiş olması, kimlik fotokopisini çektirmiş olması gerekliydi. Ama hiç birine ihtiyaç duyulmadı !

    Başta söylemiştim müşteri hizmetlerini aradım diye

    Az önce tekrar aradım bant kaydı avea abonesiyseniz 1 i değilseniz 2 yi tuşlayın dedi ben 1 i tuşladım diğer 3 aramada yaptığım gibi fakat ne olsa beğenirsiniz ?

    -Girdiğiniz numara bir avea hattı değildir !

    Benim numarımı üstlerine geçirdikleri gibi üstüne bir de numara taşıması yapmışlar !!

    Diyelim ki bu numarayı üstüne alan kişi, benim rızam olmadan üstüne alan kişi, bir seri katil. O zaman herhangi bir suçlamada şimdi benim üstüme kalırsa ne olcak ? Bunun hesabını kim verecek ?

    Yakın zamanda gazeteye de ilân vererek herkesin avea'Nın ne kadar güvensiz ve kalitesiz olduğunu çalışanların nasıl çalıştıklarını, benim rızam ve bilgim olmadan numarımı nasıl başkasına verdiklerini ve en yoğun zamanımda beni bu işlerle uğraştırarak bana verdikleri maddi ve manevi sıkıntıyı herkese ileteceğim bu benim artık bir görevim oldu.

    Avea'ya geçmek ya da yeni Avea hattı almayı düşünüyorsanız bir daha düşünün derim. Hiç haberiniz olmadan bir gün numarınız bir katilin bir teröristin üzerine geçebilir, sizin üstünüze kalabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MythTR -- 24 Ocak 2011; 17:20:17 >







  • Bazı arkadaşlar Avea'nın muhteşem evrak prosedurü olduğunu konuşuyorlar sağda solda. Bunda da yorum yapsınlar bakalım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kobifone

    Bazı arkadaşlar Avea'nın muhteşem evrak prosedurü olduğunu konuşuyorlar sağda solda. Bunda da yorum yapsınlar bakalım

    Sevsinler seni :)

    @MythTR

    Arkadaşım öncelikle geçmiş olsun sana yardımcı olabileceğime inanıyorum PM'den msj gönderdim sana tekrer geçmiş olsun
  • Öncelikle geçmiş olsun..

    İnsanların haberi olmadan numaralarının farklı operatörlere taşınması hakkında başka yazılar da var forumda, sadece Avea'ya veya başka bir operatöre özgü bir durum değil. Hatta numara taşıma işleminin doğası gereği, numara taşıma talebi x operatörüne yapıldıktan sonra y operatörünün müşteriye el sallamaktan başka elinden gelen birşey yok diye biliyorum.

    Bu konuda şikayetler arttığı için yakında olayın iç yüzü ortaya çıkar heralde.
  • Durum vahimmiş gerçekten.

    Ama sadece aveayla özdeşleşen birşey değil bu işler. Böyle durumlar vodafoneda ve turkcelldede oluyor. Bazı arkadaşların fırsatını bulup firma karalamalarına gerçekten gıcık oluyorum. Sanki babalarının şirketini işletiyorlar.
  • Geçmiş olsun, savcılığa başvur.
  • Avea işte
  • AveaMan pm'ini aldım. Dediğin yola başvurmaya çalışacağım.

    İşin kötüsü, en yoğun olduğum zamanda Avea'nın bana bu maddi ve manevi sıkıntıyı yaşatması oldu. Diğer operatörler bunu yapar ya da yapmaz, sadece Avea'yı karalamaya çalışmıyorum. Ama bu yapılan düpedüz "sahtekârlık" . Ben bir sonuç alamayacağımı biliyorum. Amacım diğer insanlar bilgilensin, Avea'da bu işleri öğrendikten sonra hizmet versin.


    hit_glorfindel , yorumun için teşekkürler.

    Mp3DeLiSi , aynen öyle durum çok vahim.

    AbesLang , vaktim biraz artsın rahatlayım savcılığa da başvuracağım, gazeteye ilan da vereceğim.
  • Merhabalar,

    Hattınızı aldığınızda sizin adınıza açtıklarına eminmisiniz ? Şöyle bir durum var,

    *Bayi devir işlemini yapabilmek için iki tarafında kimlik ve imzasına ihtiyaç duyar, evrak eksikliğinde ceza ödenir.
    *Devir işlemi yapıldıktan sonra 3 ay numara taşıma işlemi yapılamaz.
    *Devir işlemi gerçekleştiği zaman hattınıza devir ile alakalı mesaj gönderilir.

    Anladığım kadarıyla hattınızı açık hat olarak almışsınız yada başka biri adına aktif etmişler.
  • Hattı kesinlikle ama kesinlikle açık olarak ALMADIM. O kadar form doldurdum ve hattı taktığımda ilk gün açılmadı sonra açıldı. Gayet dikkatliyim belgeleri elimde var, vaktim olsa mahkemeye vereceğim kazanacağımı biliyorum ama vaktim olmadığı için bari millet benim düştüğüm duruma düşmesin diye çeşitli mecralarla bunu anlatıyorum. Hâlâ daha aveadan bi yetkili aramadı ama iş işten geçince aramak durumunda kalacaklar.
  • Artık tüm operatörler böyle maalesef arkadaşım... Müşteri hizmetleri desen maliyet düşürücez diye bir avuç adam çalıştırıyorlar ve saatlerce ulaşamıyosun... Devir hız devri fakat bir müşteri temsilcisine bağlanmak bile yarım saat... Müşteri memnuniyeti hepsinde sıfır böyle oluncada hangine kızsan başkasına gitsen ordada muamele aynı... Sanki aralarında anlaşmışlar... Bizde olsa olsa rekabet böle olur zaten şirketler anlaşır millet ezilir durur...
  • Doğru diyorsun last_legant
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kobifone

    Bazı arkadaşlar Avea'nın muhteşem evrak prosedurü olduğunu konuşuyorlar sağda solda. Bunda da yorum yapsınlar bakalım

    Sende fırsatı yakaladığında hemen çak
  • Arkadaşlar burada boşu, boşuna birbirimize söylenmeyelim. Türkiyedeki üç operatör de yahudilerin. Nasıl yahu demeyin bas bayağı onların. Vodafone ingiliz yahudisi, Avea Lübnan yahudisi ve Turkcell yerli yahudi (Sabetay) ve yabancı ortakları. Yani her durumda bütün sular onların havuzuna akıyor boşuna tartışmayalım tümü temelde anlaşır sonuçta kardeşler. Tüm dünyadaki turuncu devrimler desteklenip başa geçirilen devlet başkanlarının ilk icraatı neden devlet kurumlarının özelleştirilmesi oluyor, bu kadar rastlantı olur mu sizce? O neden ile müşteri ilişkilerinden tutunda, tarifelerin ucuzlamasına kadar hiç bir konuda kolaylık beklemeyin saflık olur çünkü. Bu hatayı diğer iki operatör de yapar ona da şaşırmayın.
  • ben olsam o hattımı ne yapar eder alırım
  • kurtar72, hepsinin ülkeye yaptığı yatırımlar (!) ortaya çıkarıyor zaten bunu.
    visvio, hattı almam zor gözüküyor çünkü;

    bugun değerli müşteri hizmetlerinden aradılar ve binbir türlü mazeret ürettiler ben hattı açık almadığım hâlde açık hat almışsınız dediler bu 3.5 sene sonra akıllarına gelmiş. Ben de 1 hafta sonra elimdeki belgelerle savcılığa suç duyurusunda bulunacağım, tüketici haklarına dilekçe vereceğim, artık bu işin hukuki yolu nasılsa öğrenip mahkemedir falandır filandır gerekli işlemleri yasal yollardan halletmeye çalışacağım bu arada avea'nın kalitesini (!) anlatmadan olmaz.
  • benimle aynı durumdaki başka bir kişi için
    başka bir şikayeti okumak için tıkla
  • MythTR benimde başıma dün geldi aynı şey bende ne yapıp edip geri almayı düşünüyorum inat yaptım o derece..

    bende eminim açık hat almadığıma yarın bi avea bayisine gidip konuşmayı düşünüyorum sen bi çözüm buldunmu?

    AveaMan pm atmış banada atabilirmisniz? sikayetvar.com sitesine yazmayı düşünüyorum her konuda çözüm buluyolar..

    haydi bakalım kazamız mübarek olsun..
  • hattı ilk alırken açık hat olarak mı aldınız ?? bu önemli ?
  • deekki hatti bj sekilde baskasi uzerine aldi yani devir yapildi 3 ay numara tasimasi icin beklemesi gerekli yoksa izin verilmez hatti sen alirken baskasi uzerine almis olabilirmisin yada daha once sorgulattin mi MH.ne daha once senmi gorunuyordu eger oyle ise dava ac derim fna para kirarsin hocam avea milyon dolar ceza yer sende ihya olursun :-)) kullan bu firsati
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.