Çinliler yalnızca finansman kısmını üzerlerine aldı. Markanın yönetim kurulundaki 11 kişiden 3'ü çinli sadece. Şirket içi müdürlerden de sadece birisi Çinli, o da asya-pasifik bölge sorumlusu zaten. Yani volvo hala isveçli bir marka. Hatta ford zamanından da daha isveçli şu an. Ford parayı kısıp ortak platform geliştirmeye mecbur bırakmıştı bunları. Small overlap'te volvo taa 2003'teki modelinde dahi almıştı gerekli önlemleri. Bu konuda almanların karnesi çok zayıf. Koreliler de bayağı şaşırttı kimse beklemezdi zira. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 25 Nisan 2021; 20:51:42 > |
Bagaj hacmi yalanları - VW uslanmıyor! (9. sayfa)
-
-
Hocam isvecli denseydi bisi demezdim zaten.
Ama Amerikan olmadigi kesin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yazdıktan sonra geri gidip baktım arkadaş amerikanın karşısına volvo yazmış aynen .
-
Yedek lastik yuvasi ve ara gozleri olcmuslermi ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
VAG bot savunmaya geçerse hiç durmazmış...
-
niye stepne çıkarılmış mı diye sordun o zaman?...
-
Demek istediğim stepne gibi önemli bir unsuru, uzun yola giderken biraz daha fazla hacim için çıkarıp çıkarmayacağıydı. Bu, bagaj küçük ama arka koltukları sökünce büyüyor demeye benziyor. Bir de biraz daha net yazarsanız sevinirim. Nerede böyle bir şey yazdım göremedim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Profes124 -- 25 Nisan 2021; 22:50:13 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
daswogen yazmış... yanlış olmuş...
-
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-007649809
Başlık, üçüncü sınıf propaganda gazetelerinin manşeti gibi olmuş. Kuru algı çalışması. Böyle algılarla olguları değiştiremezsiniz.
Birileri çatlasada patlasada, istesede istemesede kalite, verimlilik, işlevsellik ve fonksiyonellik gibi otomotivin olmazsa olmaz disiplinleri en optimize sunan tek firma Volkswagen’dir diyen otomotiv otoritelerinin söylediği olguyuda hatırlatmakta fayda var.
Ayrıca Tiguan’ın bagajı iki bölme, stepne çıkartıldığında hacim fazlasıyla artıyor.
Fotolarda göremedim Honda’ya damacana atarken köpük sıkmışlar mı acaba göcük filan sıkıntı olabilir.Kesinlikle VW on numara yedi yıldız *******
-
Çoğu stepne dahil hesapliyor sanırım, etik değil ama böyle. Kore markaları kataloglarinda hacimin stepne dahil olduğunu belirtiyor. Japonlara bakmadım, almanlar kesinlikle belirtmiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
"kalite, verimlilik, işlevsellik ve fonksiyonellik gibi otomotivin olmazsa olmaz disiplinleri en optimize sunan tek firma Volkswagen’dir diyen otomotiv otoriteleri"
Bunun kaynağını belirtirmisiniz.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Profes124
Demek istediğim stepne gibi önemli bir unsuru, uzun yola giderken biraz daha fazla hacim için çıkarıp çıkarmayacağıydı. Bu, bagaj küçük ama arka koltukları sökünce büyüyor demeye benziyor. Bir de biraz daha net yazarsanız sevinirim. Nerede böyle bir şey yazdım göremedim.Hocam Avrupada stepne standard donanim degil, standard donanimda lastik tamir kiti geliyor.
Yani stepneyi cikarip olcmuyorlar, o araclar zaten stepnesiz geliyor. O sekilde olcuyorlar.
Burda insanlar sanki stepneyi cikarip eve mi koycaz yuklemek icin gibi dusunuyor ama araba zaten stepnesiz geliyor. O alan bos ve yuklemeye hazir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hemican -- 26 Nisan 2021; 2:48:32 > -
Kaynağını göstermesin bence hocam
-
Peki almayanlar? Araştıranlar?
Adam bakacak, tiguan teknik verilerde 615lt yazıyor(düpedüz sahtekarlık). Vay be diyecek, adamlar yapmış. En büyük bagaj tiguanda diyecek. Gerçekte bir bakacak, 490-510litre.
Eclipse cross teknik verilerine bakarsanız 378lt bagaj hacmi yazıyor. Kağıt üzerinde ne kadar küçük. Koltuklar ileri alınınca bu değer artıyor.
Eski kayar koltuklu aracımda da bagaj hacmi 380-440litre yazıyor.
Vw'nin 615litre yazması size etik geliyor mu? Koltuklar en öne alınınca 5 parmak diz mesafesi kalıyor. Bunu belirtmesi gerekmez mi? İnsanlar bu yüzden daha çok eleştiriliyor. Düpedüz adam kandırma yaptığı için. Tam tersi asıl sıkıntı bu markayı savunanlarda. Adam sahtekarlık yapıyor, bile bile savunuyorsun.
-
Anladım hocam. Sağolun. Bu detayı ben bilmiyordum. O zaman bu özellik olursa hacim değişiyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: commandxPeki almayanlar? Araştıranlar?
Adam bakacak, tiguan teknik verilerde 615lt yazıyor(düpedüz sahtekarlık). Vay be diyecek, adamlar yapmış. En büyük bagaj tiguanda diyecek. Gerçekte bir bakacak, 490-510litre.
Eclipse cross teknik verilerine bakarsanız 378lt bagaj hacmi yazıyor. Kağıt üzerinde ne kadar küçük. Koltuklar ileri alınınca bu değer artıyor.
Eski kayar koltuklu aracımda da bagaj hacmi 380-440litre yazıyor.
Vw'nin 615litre yazması size etik geliyor mu? Koltuklar en öne alınınca 5 parmak diz mesafesi kalıyor. Bunu belirtmesi gerekmez mi? İnsanlar bu yüzden daha çok eleştiriliyor. Düpedüz adam kandırma yaptığı için. Tam tersi asıl sıkıntı bu markayı savunanlarda. Adam sahtekarlık yapıyor, bile bile savunuyorsun.
+1
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: commandxPeki almayanlar? Araştıranlar?
Adam bakacak, tiguan teknik verilerde 615lt yazıyor(düpedüz sahtekarlık). Vay be diyecek, adamlar yapmış. En büyük bagaj tiguanda diyecek. Gerçekte bir bakacak, 490-510litre.
Eclipse cross teknik verilerine bakarsanız 378lt bagaj hacmi yazıyor. Kağıt üzerinde ne kadar küçük. Koltuklar ileri alınınca bu değer artıyor.
Eski kayar koltuklu aracımda da bagaj hacmi 380-440litre yazıyor.
Vw'nin 615litre yazması size etik geliyor mu? Koltuklar en öne alınınca 5 parmak diz mesafesi kalıyor. Bunu belirtmesi gerekmez mi? İnsanlar bu yüzden daha çok eleştiriliyor. Düpedüz adam kandırma yaptığı için. Tam tersi asıl sıkıntı bu markayı savunanlarda. Adam sahtekarlık yapıyor, bile bile savunuyorsun.
Mazda Cx-5'in katalog verisi Tiguandan 110 litre düşük. Bana bagaj lazım diyen adam Mazda Cx-5'e gidip bakmaz bile. Ama gerçekte Mazda Cx-5'in bagajı Tiguan'dan 50 litre fazla.
İşin ilginç yanı bu kadar kolay ortaya çıkabilecek bir durumda nasıl standartları aşıp katalog değerlerinde manipulasyon yapabiliyorlar. Buna neden Euroncap ve Epa gibi kuruluşlar ses çıkarmıyor. Garip vallahi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 26 Nisan 2021; 16:10:6 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-007649809
Başlık, üçüncü sınıf propaganda gazetelerinin manşeti gibi olmuş. Kuru algı çalışması. Böyle algılarla olguları değiştiremezsiniz.
Birileri çatlasada patlasada, istesede istemesede kalite, verimlilik, işlevsellik ve fonksiyonellik gibi otomotivin olmazsa olmaz disiplinleri en optimize sunan tek firma Volkswagen’dir diyen otomotiv otoritelerinin söylediği olguyuda hatırlatmakta fayda var.
Ayrıca Tiguan’ın bagajı iki bölme, stepne çıkartıldığında hacim fazlasıyla artıyor.
Fotolarda göremedim Honda’ya damacana atarken köpük sıkmışlar mı acaba göcük filan sıkıntı olabilir.:D:D:D:D:D
-
Money talks...
Euro ncap dediğimiz kurum test sırasında kapısı açılan vw modellerine 5 yıldız dağıtıyor
Çok birşey beklememek lazım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Euro Ncap regulatory yani düzenleyici bir kurum değil, dahası kamu kuruluşu değil. EPA ise çevre koruma konusunda regulatory yani düzenleyici bir kurum, otomobille ilgili diğer hususlar onun yetki alanında değil.
Bu konuyla ilgilenecek olanlar ulaştırma bakanlıkları ve onlara bağlı ajanslar enstitüler vs. Öte yandan ortada yasadışı bir durum yok, sadece etik olmayan, ticaret ahlakına sığmayan bir durum var. Bagaj hacminin nasıl ölçüleceğini düzenleyen standartlar koltuk öne çekmeye ve stepne alanını dahil etmeye izin veriyor görünüyor. VW'nin suçu, eğer gerçekten yayınlamadıysa, kataloglarında bu durumları belirtmemesi. Bu durumda Tüketici hakem Heyetleri gibi kuruluşlar devreye girebilir diye düşünüyorum.
@lojitisyen
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X