Şimdi Ara

Biri adsl fatura REZALETİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
6.910
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mayıs sonunda kampanyalarına aldanıp 2mbit sınırsız(taahhütsüz) başvurusu yapmıştım. 4 Haziran'da bağlantım yapıldı, modem ve kurulum almadım. Worldcard ile 3 ay kampanyalı fiyattan ödeme seçeneği vardı. 2mbit sınırsıza 3 ay boyunca aylık 23 tl, bağlantı ücretine 26,81 tl ödeyecektim. Fakat bugün gelen 3 fatura ile tam anlamıyla "tepem attı"

    1. Fatura: 47,54 TL. 04.06-30.06 arası adsl ücreti + aktivasyon ücreti

    Sorun yok

    2. Fatura: 59,86 TL. 01.07-31.07 arası adsl ücreti

    Şimdi bu da neyin nesidir? 1i ile 31i arasındaki adsl ücretini almışlar ama sadece 1-3 Temmuz arasına kampanya ücretini yansıtmışlar. 1-31 Temmuzun ücretini alıyorlarsa aynı dönemin kampanyasını da yansıtmak zorundalar. Şimdi ben neyin parasını verdim 60 TL?

    3. Fatura: 50,00 TL. Depozito ???????????????????

    Başvuruda aldığım dökümanda ve kendi sitelerinde yazan şu:
    "50-TL modem depozito bedeli sadece kredi kartı haricindeki satışlarda alınacaktır."

    ee?

    1-)Modem almadım, ne depozitosu?
    2-)Worldcard kredi kartı değil mi?
    3-)Benim mi Türkçem zayıf?

    Bugün başıma gelen, biri adsl kaynaklı, tam bir rezalet, fiyaskodur. Daha önce benzer problem yaşayan arkadaşlardan yorum ve bana yol göstermelerini bekliyorum. Yardım edebilecek olanlara şimdiden teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FrEaK35 -- 29 Temmuz 2009; 1:54:14 >







  • biri berbat bir firma biriden hizmetmı alınır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RemoteShoulder

    biri berbat bir firma biriden hizmetmı alınır
    up
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FrEaK35

    up

    Alıntıları Göster
    Yukarıda biri adsle yaptığım şikayetlerin bir kısmını dondurup, şu an için akıl yoksunu bayiye yöneltiyorum. Gece 00:00 sularında müşteri temsilcisine ulaşabildim. Anladığım kadarıyla başvuru yaptığım bayi söylediklerimizin tam aksine ödemeyi nakit ödeme, modem isteğini de evet olarak işaretlemiş. Nakit işaretlediği için de kampanya 1 ay olmuş. Şu dakikadan sonra biri adslin duruma olan ilgisi ve yapacakları onlar hakkındaki düşüncemi belirleyecek. Kısa süre içinde geri dönüp durumu düzeltmeleri gibi mucizevi bir olay gerçekleşirse, kendilerine özür ve teşekkür borçlu olacağım. Aksi durumda yukarıdaki ithamlar sadece şekil değiştirecek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FrEaK35

    Yukarıda biri adsle yaptığım şikayetlerin bir kısmını dondurup, şu an için akıl yoksunu bayiye yöneltiyorum. Gece 00:00 sularında müşteri temsilcisine ulaşabildim. Anladığım kadarıyla başvuru yaptığım bayi söylediklerimizin tam aksine ödemeyi nakit ödeme, modem isteğini de evet olarak işaretlemiş. Nakit işaretlediği için de kampanya 1 ay olmuş. Şu dakikadan sonra biri adslin duruma olan ilgisi ve yapacakları onlar hakkındaki düşüncemi belirleyecek. Kısa süre içinde geri dönüp durumu düzeltmeleri gibi mucizevi bir olay gerçekleşirse, kendilerine özür ve teşekkür borçlu olacağım. Aksi durumda yukarıdaki ithamlar sadece şekil değiştirecek.

    Alıntıları Göster
    Defalarca arayıp konuşmama rağmen haklı olduğumu reddetmiyorlar fakat hiç bir şey de yapmıyorlar. Temmuz faturası konusunda sürekli kaçamak cevaplar, "ilgili birime bildirme"ler. Depozitonun iptal edileceğini öylediler fakat onun faturası bile hala duruyor. Biri'nin de, bayisinin de...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FrEaK35

    Defalarca arayıp konuşmama rağmen haklı olduğumu reddetmiyorlar fakat hiç bir şey de yapmıyorlar. Temmuz faturası konusunda sürekli kaçamak cevaplar, "ilgili birime bildirme"ler. Depozitonun iptal edileceğini öylediler fakat onun faturası bile hala duruyor. Biri'nin de, bayisinin de...

    Alıntıları Göster
    Biri müşteri hizmetlerine derdini anlatmak deveye hendek atlatmaktan daha zor. 10-15 dak telefonda bekleyip biz şikayetinizi açıyoruz derler ama sonuç yok. Şimdi iptal edeceğim deseniz bile onun içinde epey uğraşmanız gerekecek. Size sabır diliyorum. Umarım bir an önce halledersiniz.

    Bu arada bir tavsiye; faturalarınızı eğer kredi kartından çektiriyor iseniz şikayet var dan şikayetleri bir okuyun. Bundan sonra ekstrelerinizi çok iyi inceleyin mükerrer çekim vs. çok yoğun yaşanıyor. Hatta hatalarını kabul edip gelecek ayki faturanızdan düşeceğiz dedikleri müşterilerden gelecek ay yine çift çekim falan yapabiliyorlar. Bu yeteneğe sahipler.

    Eğer nakit ödeme yapacak iseniz mutlaka dekontlarınızı saklayın. Öyle bir sistemleri var ki parayı yatırıyorsunuz sistemlerine girmiyor siz uğraşıyorsunuz mecburen. Nasıl bir sistemse? Elle yazılıyorlar herhalde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ofarmal

    Biri müşteri hizmetlerine derdini anlatmak deveye hendek atlatmaktan daha zor. 10-15 dak telefonda bekleyip biz şikayetinizi açıyoruz derler ama sonuç yok. Şimdi iptal edeceğim deseniz bile onun içinde epey uğraşmanız gerekecek. Size sabır diliyorum. Umarım bir an önce halledersiniz.

    Bu arada bir tavsiye; faturalarınızı eğer kredi kartından çektiriyor iseniz şikayet var dan şikayetleri bir okuyun. Bundan sonra ekstrelerinizi çok iyi inceleyin mükerrer çekim vs. çok yoğun yaşanıyor. Hatta hatalarını kabul edip gelecek ayki faturanızdan düşeceğiz dedikleri müşterilerden gelecek ay yine çift çekim falan yapabiliyorlar. Bu yeteneğe sahipler.

    Eğer nakit ödeme yapacak iseniz mutlaka dekontlarınızı saklayın. Öyle bir sistemleri var ki parayı yatırıyorsunuz sistemlerine girmiyor siz uğraşıyorsunuz mecburen. Nasıl bir sistemse? Elle yazılıyorlar herhalde.

    Alıntıları Göster
    Biri kadar rezil ir firma görmedim .Bana da biraz önce cep telefonuma mesaj geldi .
    6 ay önce zar zor iptal ettirdiğim biri adsl'den .26, .. borcunuz vardır diye mesaj geldi ne borcu adamlara hepsini ödedim hatta kredi kartımdan otomatik çekilmeyen faturayı da
    ben söyledim daha önce onlara .
    Şimdi tutmuş 6 ay sonra borcunuz var ödeyin diye bunlar insanı salak mı sanıyor .Enayi gibi 6 ay geçti ahh unutmuşum diycem ödeyeceğim sanıyorlar galiba .
    Tüm faturalarımı zaten daha önce kontrol etmişlerdi iptal edilirken ,hepsinide ödedim .Şu meşjur numarallarının açıldığına rastlamadım ne hikmetse yeni abone olarak kayıt yapmak
    istediğinizde anında telefon açılıyor ama fatura ,şikayet ,teknik destek fos .Kurt kapanı girdimi yandın ,çıkış yok ..... BİRİ 'ye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fearless_X -- 31 Temmuz 2009; 21:19:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fearless_X

    Biri kadar rezil ir firma görmedim .Bana da biraz önce cep telefonuma mesaj geldi .
    6 ay önce zar zor iptal ettirdiğim biri adsl'den .26, .. borcunuz vardır diye mesaj geldi ne borcu adamlara hepsini ödedim hatta kredi kartımdan otomatik çekilmeyen faturayı da
    ben söyledim daha önce onlara .
    Şimdi tutmuş 6 ay sonra borcunuz var ödeyin diye bunlar insanı salak mı sanıyor .Enayi gibi 6 ay geçti ahh unutmuşum diycem ödeyeceğim sanıyorlar galiba .
    Tüm faturalarımı zaten daha önce kontrol etmişlerdi iptal edilirken ,hepsinide ödedim .Şu meşjur numarallarının açıldığına rastlamadım ne hikmetse yeni abone olarak kayıt yapmak
    istediğinizde anında telefon açılıyor ama fatura ,şikayet ,teknik destek fos .Kurt kapanı girdimi yandın ,çıkış yok ..... BİRİ 'ye

    Alıntıları Göster
    Durduk yere 21 tl borç yazdı.
    En yakın zamanda kurtulucam şundan. Ama öyle kolay bırakmıyormuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mark Renton

    Durduk yere 21 tl borç yazdı.
    En yakın zamanda kurtulucam şundan. Ama öyle kolay bırakmıyormuş.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar faturalarda yaşanan sıkıntılar için muhakkak çağrı merkezini arayıp şikayetinizi bildirin. Probleminiz muhakkak çözülecektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurunnu

    Arkadaşlar faturalarda yaşanan sıkıntılar için muhakkak çağrı merkezini arayıp şikayetinizi bildirin. Probleminiz muhakkak çözülecektir.

    Not aldık, sizi bilgilendireceğiz gibi klasik cevaplar vericeklerdir. Çağrı merkezi her zaman işe yaramıyor, telefon faturanıza yazık olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bucephalas

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurunnu

    Arkadaşlar faturalarda yaşanan sıkıntılar için muhakkak çağrı merkezini arayıp şikayetinizi bildirin. Probleminiz muhakkak çözülecektir.

    Not aldık, sizi bilgilendireceğiz gibi klasik cevaplar vericeklerdir. Çağrı merkezi her zaman işe yaramıyor, telefon faturanıza yazık olur.

    Alıntıları Göster
    Birkaç günlük(!) uğraştan sonra problem kısmen çözüldü. En sonunda bundan sonraki 2 ay faturanın kampanyalı fiyattan kesileceği söylendi. Pek inandırıcı gelmemişti fakat Ağustos ayı kampanyalı fiyattan kesilmiş. Ve evet promosyonun ortasında promosyona 1 ay ara verme gibi saçma bir olay da gerçekleşmiş oldu. 3 aydan fazla devam etmeyi düşündüğüm için ona da bir şey demedim artık. Umarım yine bir saçmalık olup da Eylül ayı yine normal fiyattan kesilmez. Allah razı olsun almadığım modemin depozitosunu da silmişler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FrEaK35

    Birkaç günlük(!) uğraştan sonra problem kısmen çözüldü. En sonunda bundan sonraki 2 ay faturanın kampanyalı fiyattan kesileceği söylendi. Pek inandırıcı gelmemişti fakat Ağustos ayı kampanyalı fiyattan kesilmiş. Ve evet promosyonun ortasında promosyona 1 ay ara verme gibi saçma bir olay da gerçekleşmiş oldu. 3 aydan fazla devam etmeyi düşündüğüm için ona da bir şey demedim artık. Umarım yine bir saçmalık olup da Eylül ayı yine normal fiyattan kesilmez. Allah razı olsun almadığım modemin depozitosunu da silmişler.

    Alıntıları Göster
    Valla bende 1,5aydır kullanıyorum internet hızı ttnet e göre çok iyi, daha hızlı açılıyor sayfalar ama adamlar resmen kazık atmaya oynuyorlarmış.

    2 aylığına bonusla özgür biri aldık, ilk iki ay 13,78 + 26 kurulum ücreti idi. buraya kadar herşey normal, zaten bu parayı verdik. İşin ilginç yanı hiçbirşey indirmediğim halde 2gb kotayı aşmışım nasıl oluyor anlamadım. ttnet te daha çok indiriyordum hiç kotayı aşmazdım. Neyse bu adamlar 2 gb kota parasına 15tl çektiler. Bu parayı da 13,78 üzerinden değilde 26 üzerinden hesaplamışlar. 47 dakika telefondaki geri zekalıya bu durumu anlatmaya çalıştım anlamadı.

    Haziran 20 de başlatmıştım ağustos 20 gelmeden kapattıracaktım ancak bu elemanlar 8 tl fazladan para çıkarmış, o ne diye sordum ağustos 20 ile 30 u arasının ücretiymiş. Lan dedim ben niye ödeyeyim kullanmadığım zamanın parasını, onlarda dedi ki biz size sonra ödeyeceğiz. Böyle bir mallık var mıdır yaa.. Dedim Allah size muhtaç etmesin, ttnet ten kaçarken Koç'a tutulduk dedim, vah vah çok fakirleşti herhalde dedim öküze.

    Tamam kapatın dedim şu an itibariyle hattımı dedim, iyi o zaman getirin bize modemi dedi, lan sen getirdin sen götür. Böyle beyinsiz bir firma görmedim ya. Valla kullanırken iyi ama faturada bir "kazık" olur ona dikkat edin, siz farkında olmadan geçirmesinler.


    İlk defa Koç'un bir malını-hizmetini aldım, bundan sonra da alırsam ne olayım...

    B.k alır benden o fazla gösterdiği parayı, yarın tüketici mahkemesine şikayet edeceğim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    Valla bende 1,5aydır kullanıyorum internet hızı ttnet e göre çok iyi, daha hızlı açılıyor sayfalar ama adamlar resmen kazık atmaya oynuyorlarmış.

    2 aylığına bonusla özgür biri aldık, ilk iki ay 13,78 + 26 kurulum ücreti idi. buraya kadar herşey normal, zaten bu parayı verdik. İşin ilginç yanı hiçbirşey indirmediğim halde 2gb kotayı aşmışım nasıl oluyor anlamadım. ttnet te daha çok indiriyordum hiç kotayı aşmazdım. Neyse bu adamlar 2 gb kota parasına 15tl çektiler. Bu parayı da 13,78 üzerinden değilde 26 üzerinden hesaplamışlar. 47 dakika telefondaki geri zekalıya bu durumu anlatmaya çalıştım anlamadı.

    Haziran 20 de başlatmıştım ağustos 20 gelmeden kapattıracaktım ancak bu elemanlar 8 tl fazladan para çıkarmış, o ne diye sordum ağustos 20 ile 30 u arasının ücretiymiş. Lan dedim ben niye ödeyeyim kullanmadığım zamanın parasını, onlarda dedi ki biz size sonra ödeyeceğiz. Böyle bir mallık var mıdır yaa.. Dedim Allah size muhtaç etmesin, ttnet ten kaçarken Koç'a tutulduk dedim, vah vah çok fakirleşti herhalde dedim öküze.

    Tamam kapatın dedim şu an itibariyle hattımı dedim, iyi o zaman getirin bize modemi dedi, lan sen getirdin sen götür. Böyle beyinsiz bir firma görmedim ya. Valla kullanırken iyi ama faturada bir "kazık" olur ona dikkat edin, siz farkında olmadan geçirmesinler.


    İlk defa Koç'un bir malını-hizmetini aldım, bundan sonra da alırsam ne olayım...

    B.k alır benden o fazla gösterdiği parayı, yarın tüketici mahkemesine şikayet edeceğim...

    Alıntıları Göster
    Bende 2 Aydır Birideyim Teknik Arızalar Dışında Netim Hiç Kesilmedi Faturalarımda Düzgün Geliyo World Cardla Aldım Bende Verdikleri Modem Çok Güzel Bence Sende Bi İş Var Bi Araştır Bi Sor Filan Derim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Selfroot

    Bende 2 Aydır Birideyim Teknik Arızalar Dışında Netim Hiç Kesilmedi Faturalarımda Düzgün Geliyo World Cardla Aldım Bende Verdikleri Modem Çok Güzel Bence Sende Bi İş Var Bi Araştır Bi Sor Filan Derim

    Alıntıları Göster
    arkadaşım sen kredi kartıyla aldığın için sistem otomatik olarak seni kampanya dahilinde tutmuş bu tamamen senin baglantı yaptığın bayinden kaynaklanıyor gidip işlemi iptal ettireceksin yada modemi alıp kullanacaksın
    benim baglantımda herhangi sorun yok daha bir kere baglantım kopmuş degil alalı 5 ay oldu ben çok memnunum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykostek

    arkadaşım sen kredi kartıyla aldığın için sistem otomatik olarak seni kampanya dahilinde tutmuş bu tamamen senin baglantı yaptığın bayinden kaynaklanıyor gidip işlemi iptal ettireceksin yada modemi alıp kullanacaksın
    benim baglantımda herhangi sorun yok daha bir kere baglantım kopmuş degil alalı 5 ay oldu ben çok memnunum

    Alıntıları Göster
    Biri Adsl kadar müşteri hizmetleri kadar berbat ve bir o kadar da iş göremez bir şirket daha yoktur. Size geri döneceğiz diyip tam bir AY aramadıklarına şahitim. Kesinlikle böylesine berbat bir firmayı kimsenin tercih etmesini istemem. Şu kadarını söylim TTNET'nin müşteri hizmetleri, Biri adsl müşteri hizmetlerinin yanında MELEK kalır. BİRİ'ye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgurfeci -- 10 Ağustos 2009; 12:28:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurfeci

    Biri Adsl kadar müşteri hizmetleri kadar berbat ve bir o kadar da iş göremez bir şirket daha yoktur. Size geri döneceğiz diyip tam bir AY aramadıklarına şahitim. Kesinlikle böylesine berbat bir firmayı kimsenin tercih etmesini istemem. Şu kadarını söylim TTNET'nin müşteri hizmetleri, Biri adsl müşteri hizmetlerinin yanında MELEK kalır. BİRİ'ye

    Alıntıları Göster
    3 İLA 7 İŞ GÜNÜ ARASI HATTI KAPATACAKLARMIŞ....


    BEN BÖYLE FİRMANIN TAAA...........KOÇ DEĞİL Mİ EN BÜYÜK SOYGUNCU İŞTE...

    AMA SABAH TÜKETİCİ MAHKEMESİNE VERECEĞİM O ZAMAN GÖRÜRLER...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    3 İLA 7 İŞ GÜNÜ ARASI HATTI KAPATACAKLARMIŞ....


    BEN BÖYLE FİRMANIN TAAA...........KOÇ DEĞİL Mİ EN BÜYÜK SOYGUNCU İŞTE...

    AMA SABAH TÜKETİCİ MAHKEMESİNE VERECEĞİM O ZAMAN GÖRÜRLER...

    Alıntıları Göster
    Allah kolaylık versin bende halen iptal olan ve kullanmadığım internetin parasını iptal için uğraşıyorum 1.5 aydır. Anlican önünde daaha çok uzun zamna var....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurfeci

    Allah kolaylık versin bende halen iptal olan ve kullanmadığım internetin parasını iptal için uğraşıyorum 1.5 aydır. Anlican önünde daaha çok uzun zamna var....



    aynen kardeş yaa kullanmadığın şeyin parasını alıyorlar, yarın görürler ama...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FrEaK35

    ...... En sonunda bundan sonraki 2 ay faturanın kampanyalı fiyattan kesileceği söylendi. Pek inandırıcı gelmemişti fakat Ağustos ayı kampanyalı fiyattan kesilmiş.....................Umarım yine bir saçmalık olup da Eylül ayı yine normal fiyattan kesilmez. Allah razı olsun almadığım modemin depozitosunu da silmişler.

    Ve evet ağustosu kampanyalı fiyattan kestikten sonra, kampanyalı fiyattan kesmeleri gereken eylül ayı fiyatını yine kampanyasızdan kestiler (23 yerine 63). Üstüne üstlük eve gelen faturalarda hala almadığım modemin depozito borcu görünüyor. Allah hepsinin teker teker belasını versin başka bir şey demiyorum. Aboneliğimi iptal ettireceğim. Abonelik iptalinde de sorun yaşarsam başından beri yaşadığım tüm sorunlar için yasal yollara başvuracağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FrEaK35

    quote:

    Orijinalden alıntı: FrEaK35

    ...... En sonunda bundan sonraki 2 ay faturanın kampanyalı fiyattan kesileceği söylendi. Pek inandırıcı gelmemişti fakat Ağustos ayı kampanyalı fiyattan kesilmiş.....................Umarım yine bir saçmalık olup da Eylül ayı yine normal fiyattan kesilmez. Allah razı olsun almadığım modemin depozitosunu da silmişler.

    Ve evet ağustosu kampanyalı fiyattan kestikten sonra, kampanyalı fiyattan kesmeleri gereken eylül ayı fiyatını yine kampanyasızdan kestiler (23 yerine 63). Üstüne üstlük eve gelen faturalarda hala almadığım modemin depozito borcu görünüyor. Allah hepsinin teker teker belasını versin başka bir şey demiyorum. Aboneliğimi iptal ettireceğim. Abonelik iptalinde de sorun yaşarsam başından beri yaşadığım tüm sorunlar için yasal yollara başvuracağım.

    Alıntıları Göster
    Bende Eylül 2009 da kampanyalı Biri adsl aldığımda 1 ay ücretsiz telefon konuşması vardı ama ikinci faturada 87 TL tel. fatura gönderdiler.
    aradığımda yeni abone olduğumun farkında değillerdi. Sonraki Aylara mahsup edileceğini söylediler. Mayıs ayına kadar fatura gelmedi bir daha.
    Sorun halledildi.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.