Şimdi Ara

Bmw 320 i ed hakkinda fikirleriniz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
0
Favori
58.054
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar kolay gelsin ustadlar.
    Bmw 320 i ed sport line almak istiyorum. Fiyat 167.500 tl. Standart donanım, metalik siyah renk.
    Aracı kullanıp yorum yapmak isteyen arkadaslardan yardım alabilirim.
    Fiyat nasıl? Değer mi? Perfonmans tatmin edici mi? Problemleri var mi? Nelerdir? vb.
    Teşekkür ederim şimdiden. saygilar.



  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Moueson demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Bence BMW alacağınıza Talisman alın hem yakıt konusunda daha cimri hemde BMW yi aratmayacak derecede performanslı ve konforlu

    Kardeş sen Renault'ta satış danışmanı filan değilsen başvur bence seni kesin işe almalılar. Bi insan her konuda her segmente Renault önerir mi mübarek sanki uçan kaçan bi arabalarmış gibi
    Araç aldınız mı bilmiyorum. tercihleriniz arasında mercedes yok biliyorum ama sadece f30 un artı ve eksilerini göstermek için eski aracımla kıyas yapacağım.


    Eski aracım w204 makyajlı kasa 1.8 cgi motor 7 ileri vites c180 AMG paket, şuan f30 makyajlı kasa 320i ed Sportplus aracım var.


    iki aracı kıyaslarsam.


    w204 c180 amg

    Artılar:
    İzalasyon çok başarılı, yüksek süratlerde bile yol sesi rüzgar sesi çok az geliyor.

    Malzeme kalitesi çok iyi, bozuk yollarda dahi kolay kolay araç içinde çıtırtı duymazsınız. benim araç 8 yaşında olmasına rağmen neredeyse içinde tık ses yoktu, bozuk yollarda bile çok az bir iki yerden hafif ses geliyordu ama rahatsız etmiyordu.

    Yola çok iyi oturuyor, 230 gibi çok yüksek süratlerde bile sizin hala yola oturduğunuzu yapıştığınız hissettiriyor. 90-100 gibi
    hızlarda sabit giderseniz araç sanki yerinde duruyor gitmiyor gibi hissettiriyor, gittiğiniz hızı hissettirmiyor.

    Yol tutuşu gayet iyi.

    Konfor çok daha iyi, AMG paket olmasına rağmen araç yormuyor.

    Dönüş çapı çok iyi, dar alanlarda araç daha iyi dönüyor.

    Farların aydınlatması ve aydınlatma alanı çok başarılı,

    Ses sitemi gayet tatminkar. sesi yarıdan fazla açınca içerde biriyle ancak bapırarak konuşurusunuz, son sese açmak delilik gibi birşey,

    Eksileri:
    Dar ve basık. Arkaya kilolu kişiler zorlanarak oturuyor,

    Cam tavanın perdesi çok ince bir perde, evlerdeki tül gibi, yazın güneşi hissettiriyor ve güneş tam tepede iken uzun yolda rahatsız ediyor, cam tavana iyi bir cam filmi çekmek şart.

    Yüksek yakıt tüketimi, bu araç içiyor resmen, şehir içi dur kalklı trafikte yakıt tüketimi çok fazla, ben 14-15 lt ile dolaşırdım ve çok sakin kullanmama rağmen. Şehir dışı 100 km sabit hızda yakıt 6.5 lt civarındaydı.

    Motor titreşimli, rölantide beklerken dahi araç içinde titreşim var, hareket ettikten sonra çok hissedilmiyor ama sonuçta bir titreşim olduğunu biliyorsunuz.

    Şanzuman eğer aracı manuel kullanacaksanız geç tepki veriyor. Otomatik modda daha iyi tepki veriyor. D den R ye R den D ye geçerken araç hopluyor, sanki arkadan başka bir araç dokundurmuş gibi hopluyor, çok gıcık ediyor.

    Park sensörleri çok kullanışsız ve geç tepki veriyor, geriden öterek gelmiyor sadece son 20cm kala falan bip şeklinde tek ses çıkıyor o an frene bastınız bastınız yoksa dokundurursunuz, sanayideki 100 liralık park sensörleri bile daha kullanışlı,

    aracın bazı aptallıkları var, örneğin kapı açıksa uyarı vermiyor, göstergede kapı açık uyarısı ancak 30km hıza çıkar ve 25-30 metre kadar giderseniz uyarı veriyor. Arkadan biri indi kapı tam kapanmadı o an sizi uyarın bir işaret ses vs yok.

    Silecek sistemi kötü, su püskürttmek isterseniz, önce silecekler iki tam tur gidip geliyor sonra su geliyor, cam tozlu ise camı çiziyor.

    Far sensörü biraz geç tepki veriyor, kısa bir tüne girerseniz çoğu zaman araç içi ışıklar açılmıyor, farlarınız yanmıyor.

    Sinyal kolunun olduğu yer kötü. Buna benzer daha başka bazı cinslikleri var aracın.


    Gelelim f30 makyajlı kasa 320i ED SportPlus'a

    Artılar
    Geniş ve daha ferah.

    Yakıt tüketimi çok güzel. şehir içinde benim kullanımımla c180 ile gittiğim aynı yollarda bugüne kadar 9 lt nin üzerini görmedim. Şehir dışı 100 e sabitlerseniz 4.5 leri çok çok rahat görürsünüz

    Motor çok daha yumuşak ve sessiz çalışıyor, rölantide beklerken motor çalışıyor mu çalışmıyor mu anlamıyorsunuz,

    Şanzuman çok daha başarılı ve hızlı, tepkileri güzel. araçta 4 farklı sürüş modu var, hepside işini çok iyi yapıyor. D den R ye R den D ye geçişerde en ufak pürüz yok, merco gibi değil.

    Yukarda merco da saydığım saçmalıkların hiç biri yok, kapılar açıksa araç daha hareket etmeden görsel ve sesli uyarıyor, hatta sürücü kapınız açık kaldıysa ve emniyet kemeriniz o an için takılı değilse araç gitmiyor gaz versenizde gitmiyor, emniyet kemerini takarsanız kapı açık ancak o şekilde gidersiniz.

    Bende HiFi ses sitemi var, ses kalitesi yani berraklık olarak mercoya göre bir tık daha iyi ama öyle aman aman fark yok. bazı müziklerde çok zayıf kalıyor nedense, mercodaki aynı USB belleği bmw de kullanıyorum, aynı parça olmasına rağmen sesi neredeyse %90 lara getirince tatminkar ses veriyor.

    Eksiler
    izalasyon balarısız, 100 dediğiniz an yol sesi ve rüzgar sesi olduğu gibi içeride, 120 dediğiniz an dikiz aynalarından ıslık benzeri ses geliyor.

    Ne hikmetse 150 km den sonra araç titriyor ve yolda geziyor yol ne kadar düzgün olursa olsun fark etmiyor, tüm f30 larda bu sorun var, asla ve asla bir mercedes gibi yola oturduğunu yapışarak gittiğini hissetirmiyor. Hafif dalgalı bir yolda 150 yi geçince araç sanki her an yoldan kopacak gibi his veriyor. Titreşim dahada artıyor ve artık rahatsız ediyor. Merco ile 200 km hızda çok rahat gittiğim yolda bmw ile max 160 gidebiliyorum ama araç çok yoruyor ve güven vermiyor, BMW de yola yapışma hissi yok. Merco rayında giden tren dersek, f30 denizde zıplaya zıplaya giden sürat teknesi gibi.

    Yol tutuşu merco kadar iyi değil, araç arkasını çok daha kolay bırakıyor.

    Malzeme kalitesi kötü, aracım daha 2 yaşını yeni bitirmek üzere ama her yerinden çıtırtı cızırtı geliyor ve rahatsız ediyor.

    Araçta LED far var, aydınlatması merco kadar başarılı değil, merconun hem uzunları hem kısaları daha uzak mesafeyi daha homojen aydınlatıyor ve yolun dışına varıncaya kadar aydınlatıyor, örneğin hep gittiğim yolda bmw led farları uzunda olsa kısada olsa daha kısa mesafeyi aydınlatıyor ve yolun dışını hiç aydınlatmıyor sadece önünüzü görüyorsunuz, yol kenarındaki ağaçları bile neredeyse seçemiyorsunuz. Aydınlatma homojen değil, sanki 5-6 tane el fenerini elinizde tutuyorsunuz fenerin biri diğerinden daha fazla ışık veriyor ve tuttuğunuz yerde dengesiz aydınlatma oluyor gibi, yolun bir yeri fazla parlıyor bir yeri az aydınlanıyor, homojen yolun her yerinde eşit ışık aydınlatma yok. Ayrıca bmw de viraj dönüş farları yok, keskin dönüşlerde gece döneceğiniz tarafı göremiyorsunuz ama merco öyle değil, döneceğiniz yeri daha siz dönmeden viraj farı sayesinde görüyorsunuz, ayrıca c180 de direksiyonu döndürünce farlarda o yöne belli oranda dönüyor, bmw de bu yok farlar hep düz.

    Lastikler mecburen run flat, ve çok sert, çok konforsuz, en ufak pürüzü anında hissetiriyor, araçta pirelli p7 cintirato var yanakları 50, mercoda önler 45 arkalar 40 yanak olmasına rağmen daha yumuşak, normal lastik takayım deseniz stepne yok ve bagajda stepne yeri yok. pirelli harici diğer run flat lara bakmak lazım konfor nasıl,

    Fren pedalı hissiz, ilk başlarda alışmak zor, pedala neredeyse yarı yarıya basıyorsunuz ancak o zaman yavaşladığınızı hissediyorsunuz, sanki pedalın ilk yarısı boşta gibi, bu durum ani frenlerde tedirgin ediyor, ayağınızı çok iyi ayarlamalı ve ne kadar basacağınızı bilmelisiniz, aynı oranda pedal c180 de basınca araç neredeyse dip fren yapmış gibi oluyordu. Araç pedala basınca durmuyor mu, evet duruyor ama verdiği his iyi değil

    Saklama gözleri çok yetersiz, ortadaki kolçağın içine ancak üst üste iki telefon yaad sadece cüzdan koyabilirsiniz, gözlük kabı vs imkansız. Mercoda iki gözlük kabı + cüzdan + iki telefon koyuyordum ve hala boş yer vardı.

    orta kolçak el freni yüzünden geride kalıyor ve ancak dirseğinizin ucunu dayaya biliyorsunuz, ön yolcu tarafı biraz daha uzun, mercoda el freni olmadığı için o bölüm çok daha uzun ve geniş, kolunuz çok daha rahat ediyordu.

    SONUÇ

    Yol tutuşu, yüksek süratlerde daha güvenli sürüş, daha konfor odaklı, daha sessiz araç istiyorsanız w204 ilk tercihim olurdu

    Yakıt ekonomisi, biraz daha geniş iç hacmi olan, yanlamaya çok daha meyilli ve daha iyi yanlayan araç isterseniz f30 tercihim olurdu.

    f30 un bana göre w204 c180 den tek artısı yakıt ekonomisi ve şanzumanun manuel modda daha iyi tepki vermesi.

    Kişisel görüşüm, mercedesi yoldaki o gidişi ve verdiği güven hissi yüzünden arıyorum, yakıtı fazla, şanzumanı biraz yavaş, daha basık, bazı aptallıkları olsada şuan mercoyu aramıyor değilim, yoldaki o güven hissi tüm eksilerini siliyor.
    Moueson kullanıcısına yanıt
    Moueson demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson


    quote:

    Orijinalden alıntı: S.Soylu


    quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Bence BMW alacağınıza Talisman alın hem yakıt konusunda daha cimri hemde BMW yi aratmayacak derecede performanslı ve konforlu

    Kardeş sen Renault'ta satış danışmanı filan değilsen başvur bence seni kesin işe almalılar. Bi insan her konuda her segmente Renault önerir mi mübarek sanki uçan kaçan bi arabalarmış gibi

    Her konuda Renault önerdiğimi nereden çıkardınız? Ben sadece konu sahibine tavsiye verdim bunda kötü birşey yok

    Bi ara banlanmıştın ne güzel... Bir kere performans olarak 320i ed ile kıyaslıyorsun Talismanı. En güçlü modeli olan 1.6 160 hp ile bile 320 arasında 0-100 değerinde 2 saniye fark var
    Yapay Zekanın Yanıtı

    BMW 320i ED: Lüks ve Verimlilik Bir Arada

    BMW 320i ED, BMW'nin en popüler sedan modellerinden biri olan 3 Serisi'nin verimli bir versiyonudur. Benzinli ve elektrikli motorların birleşimini kullanan bu hibrit araç, hem performans hem de yakıt verimliliği sunar.

    Paket Sıralaması:

    BMW 320i ED, üç farklı donanım paketiyle sunulur:

    • Advantage: Temel donanım paketi, 17 inç alaşım jantlar, LED farlar ve iDrive bilgi-eğlence sistemi gibi özellikleri içerir.
    • Sport Line: Advantage paketine ek olarak, spor süspansiyon, deri spor koltuklar ve M Sport direksiyon simidi gibi sportif özellikler sunar.
    • Luxury Line: Advantage paketine ek olarak, lüks deri döşeme, ısıtmalı ön koltuklar ve panoramik cam tavan gibi lüks özellikler sunar.

    Yorumlar:

    320i ED, kullanıcılar tarafından genel olarak olumlu yorumlar almaktadır. Sahip olduğu güçlü motor, etkileyici yakıt verimliliği ve konforlu sürüşü övülmektedir. Bazı kullanıcılar tarafından bagaj hacminin sınırlı olması ve bilgi-eğlence sisteminin biraz karmaşık olması gibi küçük eleştiriler dile getirilmiştir.

    Özellikler:

    • Motor: 2.0 litre 4 silindirli benzinli motor ve elektrikli motorun birleşimi
    • Güç: 163 beygir gücü
    • Tork: 350 Nm
    • Şanzıman: 8 ileri Steptronic şanzıman
    • 0-100 km/sa Hızlanma: 7,6 saniye
    • Azami Hız: 235 km/sa
    • Yakıt Tüketimi: 4,1 - 4,8 l/100 km

    Donanım Paketleri:

    Yukarıda belirtilen üç donanım paketine ek olarak, 320i ED için aşağıdaki ek paketler de mevcuttur:

    • Innovation Paketi: Adaptif hız sabitleyici, şerit takip asistanı ve park asistanı gibi gelişmiş sürüş asistanı sistemlerini içerir.
    • M Sport Paketi: Sport Line paketindeki özelliklere ek olarak, aerodinamik gövde kiti, 18 inç M alaşım jantlar ve M Sport frenler sunar.

    BMW 320i ED, hem performans hem de verimlilik arayan sürücüler için mükemmel bir seçimdir. Geniş donanım paketleri ve etkileyici özellikleriyle, her türlü ihtiyaca uygun bir seçenek sunar.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • 405381405 Sahibinden ilan kodlu araç bi abimin aracı m sport plus paket daha 9 bin kmde 157 bin fiyatı bi bakın bence tertemiz araç
  • Aracın performansı hakkinda bilgin var mi yada konforu?
  • Hocam 2016 320i ED kullanıyorum. Benim aracım 40th Year Edition. Sportline bana göre yetersiz bir donanım ve iç mekanda aracın pahasını göstermiyor. Ben yerinizde olsam 40th Year Edition'a ona çıkamam derseniz Luxury line araca yönelirim, iç mekanı biraz daha derleyip topluyor.

    Araç zaten tamamen performans tatmini sağlamak üzere tercih ediliyor, 170bg bir aracın nasıl gitmesini bekliyorsanız öyle. Ne eksik ne fazla. 8 ileri ZF motor ile harika uyum içerisinde siz ne yapmak isterseniz ona olanak sağlıyor. Trafikte karşılaşacağınız araçların bir çoğundan çok daha seri bir araç olacağı için sizi üzmez. Tüketimi de bu performansa göre makul bana kalırsa. Problem olarak motor çok hassas, ben talimatlara uyuyorum (çalıştırırken ısınma-soğuma) bir sorun yaşamadım fakat özellikle yazılım ile beraber sorun yaşayanlar var.

    Kendi aracım için değer derdim fakat Sportline için bilmiyorum. Test aracı Sportline donanımdı ben alırken, cidden çok fark var arada. Bu arada renk Safir metalik mi yoksa başka bir renk mi? 689 Euro fark vardı ben alırken bu renkte aracımı eğer yansıtmıyorlarsa bu farkı size çok iyi.




  • yakıtını karşılayabileceksen al, şişede durduğu gibi durmuyor derler ya aynı o hesap, araba gittikçe basıyorsun, doktor arkadaşım bile 320i'sini satıp passat 1.6 tdi aldı
  • Performansı 0-100 dehşet zaten

    konfor olarak audi konforu bekleme yolu nasıl tuttuğunu iliklerine kadar hissedersin sürüş keyfi oldukça yüksek bir araç

    3den inip audiye binince huzur buluyor insan:)

    yakıt performansa göre çok iyi ama tamamen kullanım şekli ve güzergah ile ilgili o yüzden forumda 7.5 la gezen de var 12 ile gezen de
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Bence BMW alacağınıza Talisman alın hem yakıt konusunda daha cimri hemde BMW yi aratmayacak derecede performanslı ve konforlu

    Kardeş sen Renault'ta satış danışmanı filan değilsen başvur bence seni kesin işe almalılar. Bi insan her konuda her segmente Renault önerir mi mübarek sanki uçan kaçan bi arabalarmış gibi
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • benimde çok kafamı kurcalayan araç.

    3.20i ed mi alsam yoksa premium olmayan dizel motorlu bir SUV'mi alsam bi türlü karar veremiyorum. Aklımdaki model Nissan X-trail

    Bmw'nin performansı ve prestiji çok iyi ama yakıt tüketimi işi bozuyor, ayrıca seneye yeni kasası gelecek

    SUV alırsam hem yakıt tüketimi olarak kar edicem hemde konfor ve kullanım kolaylığı.

    Kafa çok karışık. yaşım 34 bundan 10 sene önce olsa kesin BMW alırdım ama yaş artınca insan rahatlık bekliyor araçtan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: S.Soylu


    quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Bence BMW alacağınıza Talisman alın hem yakıt konusunda daha cimri hemde BMW yi aratmayacak derecede performanslı ve konforlu

    Kardeş sen Renault'ta satış danışmanı filan değilsen başvur bence seni kesin işe almalılar. Bi insan her konuda her segmente Renault önerir mi mübarek sanki uçan kaçan bi arabalarmış gibi

    Her konuda Renault önerdiğimi nereden çıkardınız? Ben sadece konu sahibine tavsiye verdim bunda kötü birşey yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson


    quote:

    Orijinalden alıntı: S.Soylu


    quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Bence BMW alacağınıza Talisman alın hem yakıt konusunda daha cimri hemde BMW yi aratmayacak derecede performanslı ve konforlu

    Kardeş sen Renault'ta satış danışmanı filan değilsen başvur bence seni kesin işe almalılar. Bi insan her konuda her segmente Renault önerir mi mübarek sanki uçan kaçan bi arabalarmış gibi

    Her konuda Renault önerdiğimi nereden çıkardınız? Ben sadece konu sahibine tavsiye verdim bunda kötü birşey yok

    Bi ara banlanmıştın ne güzel... Bir kere performans olarak 320i ed ile kıyaslıyorsun Talismanı. En güçlü modeli olan 1.6 160 hp ile bile 320 arasında 0-100 değerinde 2 saniye fark var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: S.Soylu


    quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson


    quote:

    Orijinalden alıntı: S.Soylu


    quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Bence BMW alacağınıza Talisman alın hem yakıt konusunda daha cimri hemde BMW yi aratmayacak derecede performanslı ve konforlu

    Kardeş sen Renault'ta satış danışmanı filan değilsen başvur bence seni kesin işe almalılar. Bi insan her konuda her segmente Renault önerir mi mübarek sanki uçan kaçan bi arabalarmış gibi

    Her konuda Renault önerdiğimi nereden çıkardınız? Ben sadece konu sahibine tavsiye verdim bunda kötü birşey yok

    Bi ara banlanmıştın ne güzel... Bir kere performans olarak 320i ed ile kıyaslıyorsun Talismanı. En güçlü modeli olan 1.6 160 hp ile bile 320 arasında 0-100 değerinde 2 saniye fark var

    Performans konusuna bir şey demiyorum.Ama Talisman yakıt konusunda cimri ,konforlu bir araç bu kadar.Ban'lanmamdan zevk alan ilk kişisiniz bu arada




  • BlocParty kullanıcısına yanıt
    40th year edition ile sport line arasında benim gördüğüm en ciddi fark harman kordon ve profesyonel navigation.

    Onun disinda ic görünümü ayni degil mi?

    Sport line in dis görünümü hoşuma gidiyor. Renk olarak da metalik siyah yaziyor. fiyat farkı hakkinda bilgim yok.

    Sahiden sport line icin degmez mi diyorsun?

    Diger line larda istedigim renk yok.

    Olsa m plus estoril mavj tercih ederdim.

    Luxury line ise en beğenmediğim line. Dis görünüm çok klasik.
  • Donald Draper kullanıcısına yanıt
    X trail yerine crv daha mantıklı bence
  • Uzun bir zamandir foruma yazi falan yazmiyordum, bu sefer pas gecmeyeyim dedim.



    9.000 kusur kilometredir 3.20i ed kullaniyorum. Aracimin ozellikleri;



    Imperial mavi + Harman Kardon + Luxury paket + sunroof + dakota kahverengi deri doseme + led far + fren fonk. cc + karartilmis arka cam + hiza duyarli degisken direksiyon + navigasyon ekrani



    Gibi ayirici ozellikleri olan bir otomobil.



    Acikcasi durum soyle: Disli olmayan kuru asfaltta, yagmur ve karli olan havalarda sakin surusler yapmak zorundasiniz. Cunku aracin arkasi hemen gelmeye hazir bir sekilde yola tutunuyor. Yani hatayi tolere edici bir tarzi ne yazik ki yok. Peki limitleri dusuk mu? Tabi ki yuksek, bu dedigim seneryoyu yasamak icin epey ust hizlarda virajlara girmeniz gerekiyor. Siz ozellikle yapmadikca kolay kolay yasayacaginiz bir durum degil.



    Onun haricinde performans ve yakit tuketiminden ben memnunum. Zaten agrasif kullanmam, normal bir surus yaparim bu haliyle ise gidis/donus trafiginde 8-8,5 arasi dolasiyor.(1 ay once soguklardan ve kis lastiginden dolayi 9,5 seviyelerindeydi)



    Yardimci olunacak birsey varsa tecrubelerimi paylasabilirim.




  • Yav arkadas üste bastıra bastıra bmw yazmıs hala renault öneriyor ya Allah akıl fikir versin ne diyim konuya gelince süspansiyonu sert bi araç olarak biliyorum ama şanzıman gerek performans olarak tatmin eder
  • 160 a 40. Yıl satıldı, o zaman müthiş bir seçimdi şimdi aynı şeyi söyleyemem, kimseyede 170 e standart donanım 3 ied al iyi yapardın diyemem. Hayırlı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mmertkk

    405381405 Sahibinden ilan kodlu araç bi abimin aracı m sport plus paket daha 9 bin kmde 157 bin fiyatı bi bakın bence tertemiz araç

    Valla cillop gibi araçmış hocam niye satıyoki bi memnuniyetsizliği mi var?
  • Araç fazlalığından satıyor hocam 1-2 tane daha aracı varda o yüzden ben kendimde inceledim aracı harbiden 1 kusuru bile yok tertemiz
  • 405381405 Hocam sence nasıl fiyat revize etmeliyiz yoksa gider mi bu fiyata
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mmertkk

    Araç fazlalığından satıyor hocam 1-2 tane daha aracı varda o yüzden ben kendimde inceledim aracı harbiden 1 kusuru bile yok tertemiz

    Param olsa alırdım güzel araçmış hocam. Hayırlısı olsun
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.