Sıfır olarak alınacak şekilde bu 4 araçtan en mantıklı tercih sizce hangisi olur. 2.8 milyon bandına hibrit BMW x1 ya da Mercedes GLB alınabiliyor. 2.6 milyon bandına Audi q3 alınabiliyor. Belki premium sınıf olarak tam bunlara karşılık gelmese de 1.9 milyon civarına hibrit bir Jeep Compass ta alınabiliyor. Bayan kullanımı için siz olsanız hangisini tercih edersiniz ve neden? Aslında hiçbiri parasının karşılığı araçlar değil farkındayım ama gerçeklerde böyle maalesef. |
Bmw X1- Mercedes GLB - Audi Q3 ya da Jeep Compass
-
-
Yaklaşık 10 ay yeni x1 1.18i m Sport kullandım. Hemen her konuda çok çok iyi, fakat süspansiyon sertliği rahatsız ediciydi.
Kadın kullanıcı için bana GLA FL daha uygun geliyor, ama işin zevk meselesi var. X1-GLA kıyaslamasında bmw tarafı tasarım,göze hitap ta çok önde.
-
O fiyata ancak benzinli compass olur. -
tipini çok beğenmesem de 4çeker ise glb alırdım. q3 fena değil ama epey yüzü eskidi, x1'e ise hiç ısınamadım maalesef...jeep ise gerçek jeep değil, fiat o nedenle diğerlerinin klasmanında değil.
-
X1 yalıtımı nasıldır? Testini izledim çok yol gürültüsü alıyor diyordu. Tip olarak da en güzeli x1 yine.
-
Hangi fiyata😀
-
Glb de 4 çeker değil maalesef. Alabildiğim fiyatlara gelirse; GLB 2930 TL, x1 2800 TL, q3 sportback 2550 TL, Compass 2100 TL. Bu fiyat skalalarında en mantıklısı ne olur
-
Yeni compassı gördünüz mü kullandınız mı?
Eskisi kalite anlamında soru işaretleri yaratıyordu ancak yeni compass çok iyi.
Şunu derseniz anlaşılabilir compass ülkede tutmaz 2. eli kötü tamam.
Zaten bir araç ülkede tutmuyorsa kesinlikle iyi bir araçtır.
Ülkede tercih edilen araçlara bakınca bu çok net anlaşılıyor. -
3 aydır q3 sportback kullanıyorum. Gayet yakışıklı araç digerlerinin yüzü eskidi bence. Sportback varsa ona bak derim. Sorun olursa iletebilirsin -
Bu tip araçlarda 4 çeker olmazsa olmaz diyebilirim
Ek olarak bu araçların hiçbiri jeep dışında gerçek suv değil, yükseltilmiş hb
Özetle 4x4 ise compass alın geçin
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 25 Kasım 2023; 14:37:58 > -
Hayatında 4 çeker compass sürdün mü?
-
Selamlar. Geçen sene Ekim'den beri M sport donanım yeni kasa X1 kullanıyoruz. 29 bin km.oldu. Bizimkisi mild hybrid olmayan benzinli motordan. Büyük oranda memnunuz. Borusan son senelerde satış politikasını değiştirerek çok dolu araçlar getiriyor. Kullanıcının seçecegi kozmetik unsurları bir kenara koyarsak, donanım olarak şu da olsaydı dediğim(tek aklıma gelen havalandırmalı koltuklar) pek özellik yok. Head up, navigasyon ,yarı otonom ve güvenli sürüş yardımcıları, kuşbakışı park yardımcısı, eller serbest bagaj kapağı ve hafızalı koltuk gibi eksiksiz donanım paketiyle gelmekte. Bizim arabada adaptif süspansiyon olmasına rağmen hala sert karakterli. Doğal olarak bu size güzel yol tutuş olarak geri dönüyor. Özellikle bu kasayı kullanmaya başladığımdan beri düz otoyol seyahatlerinin pek keyif vermediğini farkettim. Bmw'nin giriş segment modellerinden biri olmasına rağmen markanın sportif ruhu bunda da var. Motor oldukça canlı. Önceki x1'imiz dizeldi. Performans olarak belirgin bir fark hissetmedim. Tüketim İstanbul içi ķısa sayılabilecek mesafede ve özellikle yoğun sabah trafiğinde 7,8-8,2 lt. ortalamasında. Kabin ve bagaj geniş. Uzun bir aileyiz. Baş ve diz mesafesi olarak çok iyi. Bagajın alt kısmında büyük bir alan daha var. Mild hybrid ve elektrikli modellerde aküler için kullanılıyor. Fazla gözönünde olmasını istemediğiniz malzemeler için kullanışlı bir saklama alanı. Kabinin ön tarafında malzeme kalitesi gayet güzel. Arka tarafında ise önceki nesile göre düşme var. Koltuklar rahat ama yan destekler nedeniyle önde hacimli kişiler rahat edemez. Kabin sessizliği daha iyi olmalıydı. Yol ve motor sesi pek almıyor ama 130 km'den sonra rüzgar sesi başlıyor. Bu güne kadar önemli bir arıza baş göstermedi. Geçen yaz birkaç kapı gergisinde gevşeme oldu. Onları sıkmışlar.Yol kamerası arada kısa süreliğine devre dışı kalıyordu. Güncelleme ile de o düzeltildi.
Aşağıda eksik ve olumlu yönlerini liste halinde yazmaya çalıştım. Sağlıcakla.
Olumsuz tarafları.
- Yüksek hızlarda rüzgar sesi.
- Özellikle arka yaşam alanında önceki nesline göre düşen plastik kalitesi.
- Sert alt yapı.
- Kapı fitillerinden/kadifemsi malzemeden gelen gıcırtı sesi(düzenli slikon sprey ile gideriliyor).
- Zaman zaman düşük hızda kararsız kalan çift kavramalı şanzıman.
- Idrive kumandasının kaldırılması.
- Zayıf çalışan sesli komut.
Olumlu yönleri.
- Çok iyi çalışan otonom ve güvenlik sistemleri.
- Günün gereklerini sağlayan donanım.
- Seri motor ve uyumlu şanzıman. 3 Silindirli olmasına rağmen şu an titreşim yok.
- Rahat koltuklar.
- Çözünürlüğü yüksek gösterge paneli ve hızlı multimedya sistemi.
- Yeni marka tasarım dili.
- Ferah kabin ve geniş bagaj.
- Akıllı telefon navigasyon bilgilerini gösterge panelinde ve head up ile ön camda görebilme rahatlığı.
- Sırtlık açısı ayarlanabilen arka koltuklar.
- Soğutma fanlı kablosuz şarj yuvası.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sierre34 -- 25 Kasım 2023; 13:24:52 >
-
Sürmedim, 4 çeker olması sürüş dinamikleri hariç kalitede ve genel hissiyatta fark yaratıyor mı?
Şimdi baktım fiyatı 3 milyon. O fiyatı gidip de fiat’tan hallice jeep’e vermezdim ben şahsen. Ama verene de bir şey demem. 3 milyon bir araca verecek olsam 45 tfsi quattro avant alırdım,…
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YouGotThatRight -- 25 Kasım 2023; 14:4:35 > -
Verdiği rakam 2.1m 3m değil bu 1
4 çeker olması büyük boyutlu yerden yüksek araçlarda genel hissiyatı inanılmaz etkiliyor bu 2
Jeepte üstüne çok iyi bozuk yol kabiliyeti var 3
Makyajlı compass in çok iyi derecede kalitesi ve deli donanımı var 4
Surmedigin araçlar hakkında yorum yapma 5
Edit:
Mesajımi düzenledim önden çeker jeep alacaksa aynı rakama 4x4 qasqhai var veya Sportage onu alsın derim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 25 Kasım 2023; 14:39:0 > -
Tamam… -
Ben de kullanırken daha iyi olması gerektiğini düşünüyordum, fakat yalıtım konusu sanki en bilinmez konu.Araç testlerinde neden db ölçümü vs yapılmaz bilmiyorum.
Geçenlerde Passat variant kiralamıştım, 2023 bussines paketti araçla 150 km ve üzeri giderken sanki içerde fırtınalar kopuyordu. X1 passatan çok önde ses yalıtımı konusunda.
X1 ile ilgili genel yorumum;
+Tasarım,ölçüler,teknoloji,kalite gibi konularda çok çok iyi diyebilirim.
- Konfor iyi değil ( özellikle,benim araç m sporttu arka koltuktakiler inanılmaz zıplıyordu ) Anlamadığım konu, bu ve bu tarz araçlar ralli arabası değil ki yol tutuşu çok iyi olsa ne olur konfor olmadıktan sonra. En büyük sorunu aracın bence buydu.
Son olarak fiyata değineyim, Liste fiyatları üzerinden konuşursak (şuan 3250 sanırım fiyatı) çok yüksek bence asla bu fiyatlara almayı düşünmem.
-
suspansyion adaptif m suspansiyon mu?
standart suspansiyon muydu ?
x1 ve glb arasındayım bende. Bu m süspansiyon meselesi kafamı kurcalıyor. m sport modelleri standart suspansiyon veya adaptif suspansiyonla geliyor gordugum kadariyla. Adaptif suspansiyonun comfort modu ile standart suspansiyon arasında cok fark var mı acaba?
-
1.9 milyona. Hibritler 3 e yakın.
-
M sport adaptif oluyor. Bendeki araç 18i m Sport tu.
Bu tarz araçlarda kararsız kalanlar test sürüşüne çıkarsa en doğrusu olur. Aynı araç için çok farklı yorumlar olabiliyor.
-
Tüm yorumlar için teşekkür ederim. Biz hibrit bir x1 de karar kıldık, kosiflerde imzayı attık. Araç dolu paket olarak geliyor ve bize 2.9 milyona mal oldu.
Benzer içerikler
- 1.3 egea yakıt tüketimi
- honda crv 1.6 dizel manuel yorum
- fiorino kış lastiği zorunlu mu
- bmw f30 paket sıralaması
- oto tamircisi nereye şikayet edilir
- dacia jogger yorumları
- togg sedan ne zaman
- 2022 fiat egea
- opel corsa 2024 özellikleri
- toyota corolla cross 1.8 hybrid kullanıcı yorumları
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X