Bildirim
BMW X5 mi? AUDI Q7 mi?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
beyaz bir x5 alın q7 artık çok yaygınlaştı gözümüz alıştı hem bence daha kalitelidir -
ikiside değilquote:
Orijinalden alıntı: KILIÇ
beyaz bir x5 alın q7 artık çok yaygınlaştı gözümüz alıştı hem bence daha kalitelidir
x6 bence -
bence tamamen x5 kıyaslamaya göre x5 öndequote:
Orijinalden alıntı: Whoppix
ikiside değil
x6 bence
Alıntıları Göster
Özellikle Türkiye’ de SUV tercihi yapan kullanıcılar dizel motor seçeneklerini tercih ediyor. Dizel tercihi kullanıcıya yakıt tüketiminde ve daha düşük motor hacminden dolayı azalan vergide avantaj sağlıyor. Bu sebeple BMW’ nin 4.8 lt motoru yerine 3.0d ve Audi’ nin 4.2 FSI motoru yerine ise 3.0 TDI tercih sebebi.
Görüntü olarak X5 ‘ten 20 cm uzun olan Q7 daha büyük. Havalı süspansiyon ayarıyla Q7′ yi yükseltirseniz araç iyiden iyiye kale görüntüsü alıyor. Daha omuzlu olması ve geniş ön ızgarası X5′ den daha agresif olmasını sağlıyor. BMW X5′in arka kısmındaki tasarım Q7′ ye göre daha sert hatlara sahip. Tam bir bütünlük ve
tasarım dinamizmi açısından Q7 daha şehirli kalıyor.
Standart donanımlı bir Q7 4.2 fiyatına eksiksiz donanımlı bir Q7 3.0 TDI alınabiliyor. Audi Q7 baz donanımı aşağıda tutmuş ve doğal olarak fiyatı X5′ e göre ucuz. Çünkü BMW X5; CBC, xenon far, ASR teknolojisi gibi bir çok donanımı standart olarak sunmuş. Anlayacağınız Q7 için daha iyi bir donanım paketi derseniz iki dev de donanımda ve fiyatta kafa kafaya verir. BMW’ nin iDrive kumandası sizi biraz yorabilir ama kullanmaya başladığınız ve alıştığız an büyük kolaylık sağlarsınız. Q7′ nin MMI düğmesi daha kullanışlı. Ayrıca İki araçta da pek kullanışlı olmayan tek ortak nokta 3. koltuk sıralarını kullanmak istemeyebilirsiniz.
Öncelik Konforun mu Performansın mı ?
BMW X5 ‘e tek başına bindiğiniz zaman yanınıza kimseyi istemeyebilirsiniz. Çünkü sürüş keyfi ve spor kullanım konusunda Q7 3.0 ‘dan daha iyi. X5 düşük hızda tın tın giderken direksiyonu düşüyor, ağırlaşıyor yani resmen size “sahip bas gaza asfalt yolalım” diyor. Bunda xDrive teknolojisinin büyük payı var. DTC düğmesine basarak stabilite ve çekiş kontrol sistemlerini kapatıldığında bile dengesini asla kaybetmiyor. Opsiyon olarak aktif direksiyonuda X5′ e katarsanız gözünüze arazileri kestirebilirsiniz. X5′ i kullanırken bozuk yollarda sarsıntı keyfinizi biraz törpüleyebilir Audi Q7 bu konuda daha iyi. X5′ ten daha büyük olan Q7 performanstan daha çok konfor diyor. Hatta genişlik ve iç mekandaki kalite ile Mercedes ML ‘ye göz kırpıyor. Quattro sistemi tiptronic ile birleşip güzel bir yol tutuşla bizi mutlu etsede çekiş sisteminde kilit bulunmaması Q7 ‘yi daha şehirli yapıyor. Ayrıca gaz tepkilerinde istediğinizi alamayabilirsiniz. Ama yol tutuş konusunda en az X5 kadar iyi ve daha sessiz bir dizelle sizi yormuyor. Havalı süspansiyonu ise büyük zevk. Zaten büyük olan aracın birde yüksekliğini arttırarak şehirde “kokpit” inizden yolunuza devam edebilirsiniz.
Şehirli Q7 biraz bekliyor
235 beygirlik gücü 500 nm torkla elde etseniz bile Audi Q7 3.0 TDI 2.3 ton ağırlığıyla X5′ in gerisinde kalıyor. BMW daha atak bir araç yaratmayı başarabilmiş. X5′ in 3.0 dizel motoru 235 beygir güç ile 2000 devirde 510 nm torkun üzerinde veri elde edebiliyor. Gaz tepkisininde daha iyi olması 0-100 km hızlanmada 8.50 sn ile daha iyi olmasını sağlıyor. Frenlerde cüsseli Q7 durmak için biraz daha mesafeye ihtiyaç duyuyor.
Yakıt tüketimi
Audi Q7′ nin 3 litrelik Turbo Dizel motoru 100 kmde 11.4 litre yakıyor. X5′ in 3.0 dizeli ise aynı mesafede 2 litre daha az yakıyor. BMW X5 3.0d bu dizel motorla daha düşük bir tüketim sağlarken daha iyi bir performans almayı başarabiliyor. X5 için bu büyük bir avantaj.
Enerjik miyim yoksa “Efendi” bir mi?
Bmw X5 3.0d ile Audi Q7 3.0 TDI büyük SUV kapışmasında kazananı tercihler belirler diyebiliyorum. Buna da Bmw X5 3.0d’ nin tercihlerinin daha fazla olduğunuda ekliyorum. Audi Q7 ‘nin konfor, uslu suslu çalışan dizel motoru, yol tutuşu, büyüklüğü, bagaj hacmi ve daha güzel görüntüsü onu tam bir “Şehir Efsanesi” haline getiriyor. Bmw X5 ise her han herşeyi yapabilen bir araç. Viraj kabiliyeti, ani manevralar ve yüksek hızlarda Q7′ ye göre daha iyi tepkiler veriyor. Bunun yanında yakıt tüketimi ile performansın dengeside büyük artısı. Performansı az yakıtla harmanlayıp kullanıcıyı mutlu eden X5 burun farkıyla 2008′in galibi.
BMW X5 3.0d
Motor gücü: 235 beygir
0′dan 100′ e Hızlanma: 8.50 saniye
Azami hız: 216 km/h
Yakıt: 9.2 lt / 100 km
Fren yolu: 100 km/sden :37.5 m
Audi Q7 3.0 TDI
Motor gücü: 233 beygir
0′dan 100′ e Hızlanma: 9.16 saniye
Azami hız: 210 km/h
Yakıt: 11.2 lt / 100 km
Fren yolu: 100 km/sden :44.7 m
-
Bence X5 alın, Q7 kaldırım taşı ihalesi kapatmış badem bıyık arabası oldu, dolayısıyla karga gibi her yerde görülebiliyor.quote:
Orijinalden alıntı: shekerbaterist
bence tamamen x5 kıyaslamaya göre x5 önde
Özellikle Türkiye’ de SUV tercihi yapan kullanıcılar dizel motor seçeneklerini tercih ediyor. Dizel tercihi kullanıcıya yakıt tüketiminde ve daha düşük motor hacminden dolayı azalan vergide avantaj sağlıyor. Bu sebeple BMW’ nin 4.8 lt motoru yerine 3.0d ve Audi’ nin 4.2 FSI motoru yerine ise 3.0 TDI tercih sebebi.
Görüntü olarak X5 ‘ten 20 cm uzun olan Q7 daha büyük. Havalı süspansiyon ayarıyla Q7′ yi yükseltirseniz araç iyiden iyiye kale görüntüsü alıyor. Daha omuzlu olması ve geniş ön ızgarası X5′ den daha agresif olmasını sağlıyor. BMW X5′in arka kısmındaki tasarım Q7′ ye göre daha sert hatlara sahip. Tam bir bütünlük ve
tasarım dinamizmi açısından Q7 daha şehirli kalıyor.
Standart donanımlı bir Q7 4.2 fiyatına eksiksiz donanımlı bir Q7 3.0 TDI alınabiliyor. Audi Q7 baz donanımı aşağıda tutmuş ve doğal olarak fiyatı X5′ e göre ucuz. Çünkü BMW X5; CBC, xenon far, ASR teknolojisi gibi bir çok donanımı standart olarak sunmuş. Anlayacağınız Q7 için daha iyi bir donanım paketi derseniz iki dev de donanımda ve fiyatta kafa kafaya verir. BMW’ nin iDrive kumandası sizi biraz yorabilir ama kullanmaya başladığınız ve alıştığız an büyük kolaylık sağlarsınız. Q7′ nin MMI düğmesi daha kullanışlı. Ayrıca İki araçta da pek kullanışlı olmayan tek ortak nokta 3. koltuk sıralarını kullanmak istemeyebilirsiniz.
Öncelik Konforun mu Performansın mı ?
BMW X5 ‘e tek başına bindiğiniz zaman yanınıza kimseyi istemeyebilirsiniz. Çünkü sürüş keyfi ve spor kullanım konusunda Q7 3.0 ‘dan daha iyi. X5 düşük hızda tın tın giderken direksiyonu düşüyor, ağırlaşıyor yani resmen size “sahip bas gaza asfalt yolalım” diyor. Bunda xDrive teknolojisinin büyük payı var. DTC düğmesine basarak stabilite ve çekiş kontrol sistemlerini kapatıldığında bile dengesini asla kaybetmiyor. Opsiyon olarak aktif direksiyonuda X5′ e katarsanız gözünüze arazileri kestirebilirsiniz. X5′ i kullanırken bozuk yollarda sarsıntı keyfinizi biraz törpüleyebilir Audi Q7 bu konuda daha iyi. X5′ ten daha büyük olan Q7 performanstan daha çok konfor diyor. Hatta genişlik ve iç mekandaki kalite ile Mercedes ML ‘ye göz kırpıyor. Quattro sistemi tiptronic ile birleşip güzel bir yol tutuşla bizi mutlu etsede çekiş sisteminde kilit bulunmaması Q7 ‘yi daha şehirli yapıyor. Ayrıca gaz tepkilerinde istediğinizi alamayabilirsiniz. Ama yol tutuş konusunda en az X5 kadar iyi ve daha sessiz bir dizelle sizi yormuyor. Havalı süspansiyonu ise büyük zevk. Zaten büyük olan aracın birde yüksekliğini arttırarak şehirde “kokpit” inizden yolunuza devam edebilirsiniz.
Şehirli Q7 biraz bekliyor
235 beygirlik gücü 500 nm torkla elde etseniz bile Audi Q7 3.0 TDI 2.3 ton ağırlığıyla X5′ in gerisinde kalıyor. BMW daha atak bir araç yaratmayı başarabilmiş. X5′ in 3.0 dizel motoru 235 beygir güç ile 2000 devirde 510 nm torkun üzerinde veri elde edebiliyor. Gaz tepkisininde daha iyi olması 0-100 km hızlanmada 8.50 sn ile daha iyi olmasını sağlıyor. Frenlerde cüsseli Q7 durmak için biraz daha mesafeye ihtiyaç duyuyor.
Yakıt tüketimi
Audi Q7′ nin 3 litrelik Turbo Dizel motoru 100 kmde 11.4 litre yakıyor. X5′ in 3.0 dizeli ise aynı mesafede 2 litre daha az yakıyor. BMW X5 3.0d bu dizel motorla daha düşük bir tüketim sağlarken daha iyi bir performans almayı başarabiliyor. X5 için bu büyük bir avantaj.
Enerjik miyim yoksa “Efendi” bir mi?
Bmw X5 3.0d ile Audi Q7 3.0 TDI büyük SUV kapışmasında kazananı tercihler belirler diyebiliyorum. Buna da Bmw X5 3.0d’ nin tercihlerinin daha fazla olduğunuda ekliyorum. Audi Q7 ‘nin konfor, uslu suslu çalışan dizel motoru, yol tutuşu, büyüklüğü, bagaj hacmi ve daha güzel görüntüsü onu tam bir “Şehir Efsanesi” haline getiriyor. Bmw X5 ise her han herşeyi yapabilen bir araç. Viraj kabiliyeti, ani manevralar ve yüksek hızlarda Q7′ ye göre daha iyi tepkiler veriyor. Bunun yanında yakıt tüketimi ile performansın dengeside büyük artısı. Performansı az yakıtla harmanlayıp kullanıcıyı mutlu eden X5 burun farkıyla 2008′in galibi.
BMW X5 3.0d
Motor gücü: 235 beygir
0′dan 100′ e Hızlanma: 8.50 saniye
Azami hız: 216 km/h
Yakıt: 9.2 lt / 100 km
Fren yolu: 100 km/sden :37.5 m
Audi Q7 3.0 TDI
Motor gücü: 233 beygir
0′dan 100′ e Hızlanma: 9.16 saniye
Azami hız: 210 km/h
Yakıt: 11.2 lt / 100 km
Fren yolu: 100 km/sden :44.7 m
Alıntıları Göster
-
bende aksine q7 diyorum.x5 lerin eski kasaları heryerde görünüyor.q7 hala kendisine baktıran bir araç.quote:
Orijinalden alıntı: funkmaster
Bence X5 alın, Q7 kaldırım taşı ihalesi kapatmış badem bıyık arabası oldu, dolayısıyla karga gibi her yerde görülebiliyor.
Alıntıları Göster -
bana göre x5 daha zarif şık q7 ise çirkin ve agresif diğer özellikleri aynı sayılarlar hangisi hoşunuza giderse dış görünüş olarak onu alın bence ha bi de servis olarak bmw öndequote:
Orijinalden alıntı: ax
bende aksine q7 diyorum.x5 lerin eski kasaları heryerde görünüyor.q7 hala kendisine baktıran bir araç.
Alıntıları Göster -
Q7 nin beyazı çok hoş. Amcam aldı bikere binemedim dahaquote:
Orijinalden alıntı: obenturkcan
bana göre x5 daha zarif şık q7 ise çirkin ve agresif diğer özellikleri aynı sayılarlar hangisi hoşunuza giderse dış görünüş olarak onu alın bence ha bi de servis olarak bmw önde
Alıntıları Göster
-
Q7quote:
Orijinalden alıntı: legendboxer
Q7 nin beyazı çok hoş. Amcam aldı bikere binemedim daha
Alıntıları Göster -
q7 sw gbi duruyor X5 alın.quote:
Orijinalden alıntı: Unforgiven3
Q7
Alıntıları Göster -
quote:
Orijinalden alıntı: honda04
beyaz bir x5 alın q7 artık çok yaygınlaştı gözümüz alıştı hem bence daha kalitelidir
hayret ilk defa honda tavsiye etmemişsin..
her başlıkta mutlaka bir honda tavsiyesinde bulunurdun -
Q7quote:
Orijinalden alıntı: MetuEsquote:
Orijinalden alıntı: honda04
beyaz bir x5 alın q7 artık çok yaygınlaştı gözümüz alıştı hem bence daha kalitelidir
hayret ilk defa honda tavsiye etmemişsin..
her başlıkta mutlaka bir honda tavsiyesinde bulunurdun
Alıntıları Göster
-
q7 daha hoş bencequote:
Orijinalden alıntı: Messerschmitt BF109
Q7
Alıntıları Göster -
Bence de Q7quote:
Orijinalden alıntı: SAİM.
q7 daha hoş bence
Alıntıları Göster -
Şartlar her ne olursa olsun q7 yi tercih ederdimquote:
Orijinalden alıntı: Şahbaba
Bence de Q7
Alıntıları Göster
Kibritçinin arabası -
quote:
Orijinalden alıntı: MetuEs
quote:
Orijinalden alıntı: honda04
beyaz bir x5 alın q7 artık çok yaygınlaştı gözümüz alıştı hem bence daha kalitelidir
hayret ilk defa honda tavsiye etmemişsin..
her başlıkta mutlaka bir honda tavsiyesinde bulunurdun
crv al o zaman ne yapayım çok seviyorum
-
q7 nin fren mesafesi cok rezilmiş..yuh be o kadar para ver guvenlik anlatıyı bu muquote:
Orijinalden alıntı: KILIÇquote:
Orijinalden alıntı: MetuEs
quote:
Orijinalden alıntı: honda04
beyaz bir x5 alın q7 artık çok yaygınlaştı gözümüz alıştı hem bence daha kalitelidir
hayret ilk defa honda tavsiye etmemişsin..
her başlıkta mutlaka bir honda tavsiyesinde bulunurdun
crv al o zaman ne yapayım çok seviyorum
Alıntıları Göster
rezil
-
Q7 derim....quote:
Orijinalden alıntı: HoLY.oNE
q7 nin fren mesafesi cok rezilmiş..yuh be o kadar para ver guvenlik anlatıyı bu mu
rezil
Alıntıları Göster
-
-
Bu Q7'nin fren mesafesinin 44 metre civarında olduğunu başka bir dergide daha okumuştum.quote:
Orijinalden alıntı: NİTROUS666
ikisinide geç ancak asfaltta gider lastik balon yapar
yeni land rover lr4 3.0v6 D. al 245 ps 0-100 = 9 sn hem performan hem kullanışlılık ve de bu bahsi gecen iki
suvdan daha geniş kullanışlı ve yeni kabin kalitesinden söz etmeye gerek yok yenisi cok harika oldu
hem asfaltta hem camurda nerde gitmek istersen artık
bu tarz araçlarda öncelik genişlik rahat oturma pozisyonu ergonomi görüş acıları önemli lr4 hepsini en iyi şekilde karşılıyor
ve ödeyeceğin miktarda daha düşük
Alıntıları Göster
Ne yaptılar acaba, A4'ün frenlerinimi taktılar. 3.0 Tdi diye...
Şu 500 Hp'lik dizelin frenlerine laf yok ama, süper.
Benzer içerikler
- porsche cayenne kronik sorunları
- xtronic cvt
- euro 5 motor hangi araçlarda var
- araç beyninden km sorgulama
- fiorino teyp kodu nerede yazar
- zeekr türkiye fiyat listesi
- byd denza d9 gt
- dacia elektrikli fiyat
- bmw x5 2024 fiyat
- araç kamerası
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X