Şimdi Ara

BOYNER SAHTE VE DEFOLU RAYBAN SATIYOR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
53
Cevap
0
Favori
5.900
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
40 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 26.02.2020 tarihinde boyner.com.tr'den Rayban 0RB3584N model güneş gözlüğü aldım. Ürün gelir gelmez yaptığım kontrollerde sağ camdaki vidanın altında çatlama olduğunu ayrıca daha da kötüsü orijinal Rayban gözlüklerde asla silinmemesi gereken cam üstündeki beyaz Rayban yazısının silinmiş olduğunu gördüm. Rayban gözlüklerdeki en basit orijinallik testi olan cam üstündeki yazı silinmesini aşağıdaki fotoğraflarda da görebilirsiniz. Müşteri hizmetlerine gerek mail yoluyla gerekse de telefonla arayarak durumu bildirdim. Tüm iyi niyetimle durumu sakinliğimi koruyarak aktardım. İlgili gibi davranıp konunun üstüne duracaklarını belirttiler. "Ürünü tarafımıza gönderin inceleyim, size yenisini gönderelim" dediler, ürünü gönderdim o da ne? Siparişi iptal etmişler! Eğer bu ülkede Boyner gibi bir mağazadan da orijinal ürün alamayacaksak vay halimize. Geçtiğimiz günlerde benzer bir olay MediaMarkt'tan alınan Airpods'ta da yaşanmıştı. Ülkenin en güvenilir markalarından güvenle alışveriş yapamaz hale geldik. Konuyu üst sıraya taşıyıp daha çok insanın durumdan haber olmasını sağlayabilirsek sevinirim. Ben bu hataya düştüm, sizler düşmeyin.

    BOYNER SAHTE VE DEFOLU RAYBAN SATIYOR
    BOYNER SAHTE VE DEFOLU RAYBAN SATIYORBOYNER SAHTE VE DEFOLU RAYBAN SATIYORBOYNER SAHTE VE DEFOLU RAYBAN SATIYOR







  • Ben sıkı bir Ayna Grubu hayranıyımdır. İşte çocukluktan gelen özenti ile güneş gözlüğü benim için bir takıntıya dönüştü. Yıllardır hobi niyetine paramı hep gözlüklere yatırmışımdır. Sadece Rayban değil, bir çok kaliteli markanın modeli mevcuttur bende. Emin olun yaşadığım şehirdeki en ünlü yerel optikçide bile sahte Rayban'a bizzat şahit oldum. Atasun'da da sahtesine denk geldim (orijinali ile değişim sağlandı daha sonra). N11'i Hepsiburada'yı falan saymıyorum bile. Onlar zaten tescilli replika Açıkçası Boyner orijinallik konusunda en güvendiğim yerdi ve ilk gözlük alışverişimdi, fakat orada da nasibimi aldım. Şansınıza kalmış bir durum, umarım alacağınız yerde insaflı insanlara denk gelir ve paranızın karşılığını alırsınız.
    Boyner elit ve büyük bir mağaza zinciri değil, devasa bir çingene pazarıdır. İyi cesaret oradan gözlüm almışsın.

    Böyle gözlükler direkt markaların distirbitörlük verdiği yerlerden alınır. Ben pendikte direkt ray-ban’ın optik ve güneş gözlüğü getiren şubesinden almıştım zamanında. 2012’den beri kullanıyorum hala ilk gün ki gibi.
    Hocam Boyner'de Luxottica'nın direkt ürün verdiği yerlerden biri, hatta burada bulunan bazı Rayban modelleri Türkiye'deki optik mağazalarında bulunamayan modellerdir. İşte gelin görün ki bir tane orijinal satıyorlarsa 10 tane replika satıyorlar demek. Benzer durumu zamanında Atasun'da da yaşadım aslında. Asıl cesaret Türkiye'deki markalara güvenip orijinal ürün almakta sanırım. Çünkü ilk mesajımda da belirttiğim gibi MediaMarkt'a satılan bir Airpods bile sahte çıkabiliyorsa vay halimize.
    Buraya yazmamdaki amaç insanların da bilinçlenmesini sağlamak. Büyük markalara gözü kapalı güvenilmemesini, alışveriş yapılırken bir nebze olsun "acaba" şüphesiyle yaklaşılmasına vesile olabilirsem ne mutlu bana. Yetkili mercilere gerekli başvuruları yapıp işin peşini de bırakmayı düşünmüyorum.
  • Nerden alıcaz şimdi biz rayban tam gözlük alacaktım hay ya
  • Boyner elit ve büyük bir mağaza zinciri değil, devasa bir çingene pazarıdır. İyi cesaret oradan gözlüm almışsın.

    Böyle gözlükler direkt markaların distirbitörlük verdiği yerlerden alınır. Ben pendikte direkt ray-ban’ın optik ve güneş gözlüğü getiren şubesinden almıştım zamanında. 2012’den beri kullanıyorum hala ilk gün ki gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ø -- 13 Mart 2020; 1:8:2 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Boyner eskiden iyiydi demekki onlarda bozdu kendini . Dediğiniz gibi rayban in özelliği rayban yazısının camın içine işlenmiş olmasıdır dısardan elinize bile gelmez .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ø kullanıcısına yanıt
    Hocam Boyner'de Luxottica'nın direkt ürün verdiği yerlerden biri, hatta burada bulunan bazı Rayban modelleri Türkiye'deki optik mağazalarında bulunamayan modellerdir. İşte gelin görün ki bir tane orijinal satıyorlarsa 10 tane replika satıyorlar demek. Benzer durumu zamanında Atasun'da da yaşadım aslında. Asıl cesaret Türkiye'deki markalara güvenip orijinal ürün almakta sanırım. Çünkü ilk mesajımda da belirttiğim gibi MediaMarkt'a satılan bir Airpods bile sahte çıkabiliyorsa vay halimize.
  • Ben sıkı bir Ayna Grubu hayranıyımdır. İşte çocukluktan gelen özenti ile güneş gözlüğü benim için bir takıntıya dönüştü. Yıllardır hobi niyetine paramı hep gözlüklere yatırmışımdır. Sadece Rayban değil, bir çok kaliteli markanın modeli mevcuttur bende. Emin olun yaşadığım şehirdeki en ünlü yerel optikçide bile sahte Rayban'a bizzat şahit oldum. Atasun'da da sahtesine denk geldim (orijinali ile değişim sağlandı daha sonra). N11'i Hepsiburada'yı falan saymıyorum bile. Onlar zaten tescilli replika Açıkçası Boyner orijinallik konusunda en güvendiğim yerdi ve ilk gözlük alışverişimdi, fakat orada da nasibimi aldım. Şansınıza kalmış bir durum, umarım alacağınız yerde insaflı insanlara denk gelir ve paranızın karşılığını alırsınız.




  • İade girişimine başlayın hemen

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Buraya yazmaktansa sahte ürün satışı olarak şikayet edin... kimse şikayet etmediği için yaptırım olmuyor ve devam ediyorlar... aynı zamanda direk Ray Ban'a yazın, gözlüğünüzün sahtesini satıyorlar diye..
  • Bethesta kullanıcısına yanıt
    Buraya yazmamdaki amaç insanların da bilinçlenmesini sağlamak. Büyük markalara gözü kapalı güvenilmemesini, alışveriş yapılırken bir nebze olsun "acaba" şüphesiyle yaklaşılmasına vesile olabilirsem ne mutlu bana. Yetkili mercilere gerekli başvuruları yapıp işin peşini de bırakmayı düşünmüyorum.
  • Boyner'den kesinlikle bir daha alışveriş yapmam.Ben de 1 haftadır ayakkabı bekliyorum hala tedarik sürecinde gözüküyor.Gelince iade edeceğim.
  • nereden alacacağız gözlük ?

    bu yaz 1000 küsür liralık gözlük alma planım vardı ünlü bir markanın.

    nereye güvenip alacağız anlamadım
  • pcdaly kullanıcısına yanıt
    Mesele artık güven değil şans meselesi hocam. Şansınız varsa orijinal gözlük alıyorsunuz. Ödediğiniz rakamın hiçbir önemi yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Artık şaşırmıyorum, ülkemizde bu tür olaylar sıradan hal almaya başladı. Konuyu öne taşıdım.
  • Biz ne yapalım peki, güvenilir diye marka alalım diyoruz onu da isim yapmış mağazalardan alalım diyoruz. Ama sahte çıkıyor. Sen bilgilisin de anlamışsın ya benim gibi ayırt edemeyen birisi alsaydı ne olacaktı 😒

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kolayca iade alan firmalardan ürün almamalısınız. Boyner dediğiniz firma iade konusunda oldukça esnek davranıyor. Yani çok çok kolay şekilde ürün iade alıyor. Bunun için sadece mağazadan ürün almanıza gerek yok. Web sitesinden ürün aldıysanız da mağazalarından sorunsuz ve kontrolsüzce iade alıyorlar. O aldıkları ürünler tekrar satışa sunulup bir başkasına satılıyor. Yani bir malın size ulaşmadan önce birden fazla sahibi olmuş olabilir.

    O yüzden Boyner'i önermem.
  • Millet ölümle cebelessiyor senin derdine bak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeş geçmiş olsun.

    Her şey internetten alınmaz, özellikle narin ürünler.
  • Haklısınız hocam, sadece corona virüs konusuna değinmemiz gerekiyor. Ülkede futbol ve basketbol maçları oynanmaya devam ederken, markalar emekçi kadınlar gününü bahane edip peşi sıra sözüm ona kampanyalar yapıp insanları alışverişe özendirirken, yukarıda arkadaşın belirttiği "sen bilgilisin de anlamışsın ya benim gibi ayırt edemeyen birisi alsaydı ne olacaktı" gibi insanları bu tarz alışveriş yaparken temkinli olmaları konusunda uyarmam gerçekten çok saçma bir dert. Affına sığınıyorum!
  • Boyneri cokta kaliteli bir yer sanmayin hocam

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rindaman kullanıcısına yanıt
    Öncelikle teşekkür ederim.

    2008 yılından beri online alışverişi çok yoğun kullanan biriyim. Her önüme gelen alışveriş sitesinden de alışveriş yapmam. Bu süre içerisinde çokça sıkıntı yaşadığım firmalar oldu elbette. Ama küçük istisnalar hariç hepsiyle bir şekilde sorunumu hallettim. Hiçbiri göz göre göre böyle bir ürünü bu şekilde satmadı. Sıklıkla tekrar ettiğim gibi artık alışveriş yapmak (sadece online değil, mağazalar içinde geçerli) şansa kalmış vaziyette.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.